دیدنی های ترکیهدیدنی‌ها

بهترین سواحل فتحیه_Fethiye Beaches

تجربه ای خاطره انگیز با سفر به کرانه اب های فتحیه

سواحل فرح بخشی که برای شما خاطرات زیادی می سازد!

هر سالانه توریست و مسافران زیادی برای دیدن سواحل جذاب و چشم نواز ترکیه به فتحیه می روند، این سواحل به زیبایی های بسیار زیادی که دارند معروفند و ما در این جا به معرفی چندی ار آن ها می پردازیم،با ما همراه باشید.

مرداب آبی در اولودنیز فتحیه

اولودنیز(به ترکی استانبولی: Ölüdeniz ) یک دهکدهٔ کوچک تفریحی در منطقهٔ فتحیه استان موغله، واقع در جنوب غربی کشور ترکیه است. این منطقه در قسمت شمالی به کوه و در قسمت جنوبی به سواحل دریای اژه محدود می‌شود. سواحل این دهکده به شکل شنی است. واژهٔ اولودنیز به معنای دریای مرده است.

ساحل مرداب آبی یکی از مکان های دیدنی  فتحیه است که در نزدیکی این شهر در پایین کوه باباداغ قرار دارد، این کوه از درختان کاج بسیاری پوشیده شده و شما می توانید از منظره درختان سبز و هوای دل انگیز لذت ببرید ،قطعا دیدن این مناظر سفر شما را چندین برابر لذت بخش می کند.

این ساحل جذاب واقع در فتحیه به انجام فعالیت های لذت بخشی همچون پاراگلایدینگ نیز معروف است و شما می توانید با انجام این فعالیت ها آدرنالین را در رگ های خود حس کنید، می توانیم با قاطعیت بگوییم که این تجربه یک تجربه ی هیجان انگیز و خاطره ساز برای شما خواهد شد.

مرداب آبی اولدنیز در نزدیکی شهر فتحیه
مرداب آبی اولودنیز در نزدیکی شهر فتحیه

ساحل بلچکیز در دهکده اولودنیز شهر فتحیه

یکی از سواحل جذاب نزدیک به فتحیه، ساحل بلچکیز است که شما می توانید در کرانه ی آب دز شن های طلایی بی کران قدم بزنید و از تجربه ای تکرار نشدنی لذت ببرید. این ساحل نیز در کنار صخره های سرسبز کوه باباداغ و تفرجگاه اولودنیز است و باعث می شود که شما منظره ای شگفت انگیز از آب های فیروزه ای رنگ و درختان سرسبز در کنار هم داشته باشید.

این ساحل عمومی است و شما دسترسی به صندلی هایی برای آفتاب گرفتن دارید، همچنین شما می توانید ورزش های آبی و غواصی را در این ساحل تجربه کنید. یکی از نکات جذاب در رابطه با این ساحل این است که شما می توانید با قایق به دوازده جزیره سفر کنید و همچنین از دره پروانه ها دیدن کنید.

ساحل بلچکیز اولدنیز در نزدیکی فتحیه
ساحل بلچکیز اولودنیز در نزدیکی فتحیه
پاراگلایدر در ساحل بلچکیز
پاراگلایدر در ساحل بلچکیز

برای دریافت اطلاعات در رابطه با تور های شیوار به قسمت زیر مراجعه کنید:

برچسب ها
دیدنی های ترکیه دیدنی های جهان دیدنی های فتحیه ساحل بلچکیز سواحل فتحیه مرداب آّبی فتحیه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن