هتل های روسیههتل‌های ایران و جهان

هتل لوته مسکو | Lotte Hotel Moscow

این هتل جزو سه انتخاب اول در برترین هتل های مسکو می باشد این هتل لوکس و مجلل در نزدیکی خیابان آربات و ساختمان MGO یا همان ساختمان وزارت امور خارجه که یکی از بناهای هفت خواهر معروف استالینی مسکو محسوب می شود واقع شده است . با اقامت در این هتل دسترسی بسیار خوبی به خیابان آربات خواهید داشت که در تمامی ساعات شبانه روز مملو از توریست ها و مردمی است که برای خوشگذرانی و خرید از فروشگاههای صنایع دستی و رستورانهای محبوب این خیابان معروف و تاریخی در آن وقت می گذرانند.

هتل لوته مسکو
هتل لوته مسکو

هتل لوته مسکو (Lotte Hotel in moscow) در خیابان نووینسکی در قلب شهر زیبای مسکو واقع شده است. هتل Lotte مسکو در سال ۲۰۱۰ میلادی افتتاح گردید. این هتل از ۳۰۰ اتاق و سوئیت تشکیل شده است. بزرگترین رویال سوئیت شهر مسکو در این هتل واقع شده است.

هتل لوتته از دو رستوران مجزا تشکیل شده است که در آن انواع غذاهای فرانسوی و ژاپنی و … سرو می گردد. شش سالن کنفرانس و ماندرا اسپا و مرکز زیبایی اندام و استخر سرپوشیده بخش دیگری از امکانات کامل این هتل است.

این هتل کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده با مرکز تاریخی و توریستی شهر فاصله دارد و شما می توانید از این هتل دسترسی بسیار خوبی به مراکز تجاری و تفریحی شهر مسکو داشته باشید و نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل در فاصله کمتر از یک کیلومتر واقع شده است. این هتل دسترسی خوب و راحتی به فرودگاههای شهر دارد و در موقعیت خوبی واقع شده است.

Lotte Hotel in Moscow
Lotte Hotel in Moscow

فاصله هتل لوته مسکو تا فرودگاه با تاکسی :

 Sheremetyevo (SVO) – ۲۶ km, 45 min by car
Domodedovo (DME) – ۴۲ km, 1 hour by car
Vnukovo (VKO) – 25 km, 45 min by car

فاصله هتل لوتته مسکو تا ایستگاه های مترو :

Smolenskaya (Filevskaya line)

۲۰۰meters, a 2-minute walk

Smolenskaya (Arbatsko-Pokrovskaya line)

۳۰۰meters, a 3-minute walk

فاصله هتل لوتته تا ایستگاههای راه آهن مسکو :

Belorussky RW Station

۳ km, 15 min by car

Kievsky RW Station

۱,۵km, 10 min by car

Leningradsky RW Station

۵km, 20 min by car


لینک سایت هتل ۵* لوته مسکو : کلیک کنید

لینک هتل لوتته مسکو در سایت TRIP ADVISOR (هتل شماره ۱ از بین ۲۸۱ هتل مسکو از روز تاسیس هتل تاکنون)

لینک هتل لوتته مسکو در سایت BOOKING.COM


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه (کلیک کنید)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر جاذبه های گردشگری روسیه (کلیک کنید)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های روسیه (کلیک کنید)

سایت انگلیسی زبان ما : (کلیک کنید)

عکس های زیبایی از هتل ۵ ستاره لوکس لوته مسکو برترین هتل ۵ ستاره مسکو :

هتل Lotte مسکو
هتل Lotte مسکو
هتل لوتته مسکو
هتل لوتته مسکو
هتل لوتته مسکو
هتل لوتته مسکو
هتل لوته مسکو
هتل لوته مسکو
هتل لوتته مسکو
هتل لوتته مسکو
هتل لوته مسکو
هتل لوته مسکو
هتل لوتته مسکو
هتل لوتته مسکو
هتل لوتته مسکو
هتل لوتته مسکو

 

برچسب ها
Lotte Hotel Moscow Lottel hotel moscow ایمیل هتل لوته روسیه بهترین هتل مسکو تصاوبر هتل لوته روسیه تور روسیه تور روسیه با پرواز ماهان تور روسیه با پرواز معراج تور روسیه هتل لوته مسکو تور مسکو تور مسکو و سنت پترزبورگ رزرو آنلاین هتل لوتته رزرو آنلاین هتل لوته روسیه رزرو اینترنتی هتل لوتته رزرو اینترنتی هتل لوتته روسیه رزرو اینترنتی هتل لوته سایت هتل لوته شماره تماس هتل لوتته روسیه عکس از اتاق های هتل لوتته عکس از هتل لوتته مسکو قیمت تور روسیه قیمت تور روسیه با پرواز ماهان قیمت تور روسیه با پرواز معراج لوته برترین هتل مسکو لوکس ترین هتل مسکو موقعیت مکانی هتل لوتته مسکو در نقشه گوگل موقعیت مکانی هتل لوته مسکو نرخ تور روسیه نرخ تور روسیه با پرواز ماهان نرخ تور روسیه با پرواز معراج هتل Lotte مسکو هتل لوتته هتل لوتته رزرو آنلاین هتل لوتته مسکو هتل لوتته مسکو روسیه هتل لوته هتل لوته روسیه هتل لوته مسکو هتل های 5 ستاره مسکو

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن