دیدنی های تانزانیا

سواحل زنزیبار (در شمال، شرق و غرب) با فعالیت های تفریحی|دیدنی های تانزانیا

Best Beaches in Zanzibar

• سواحل زنزیبار | عکس+موقعیت مکانی+ اسم سواحل

سواحل زنزیبار با طیف متنوعی از فعالیت ها قطعا شما را نا امید نخواهد کرد. وقتی به یک ساحل استوایی با شن‌های سفید، آب فیروزه‌ای و درختان نخل که در نسیم تکان می‌خورند فکر میکنید، تصاویری که در ذهن شما می آید، بسیار شبیه به سواحل زنزیبار(زنگبار) است.
سواحل این جزیره جزو بهترین سواحل آفریقا هستند و ساحل محبوب کندوا(Kendwa) در ساحل شمال غربی زنزیبار اخیرا به عنوان بهترین ساحل آفریقا و چهارمین ساحل برتر در کل جهان انتخاب شده.

۱) بهشت گرمسیری را در زنزیبار درک کنید:

سواحل زنزیبار که به دلیل شن‌های سفید پودری و آب‌های شفاف خود معروف هستند، دروازه‌ای به سوی دنیای رنگارنگ، صخره‌های مرجانی و زندگی دریایی می باشند. و زمانی که شنا و یا غواصی انجام نمیشود، افراد در زیر سایه درختان خرما در به استراحت می پردازند. شما در این مکان جادویی به صدای نسیم، صدای پرندگان و زمزمه زندگی روزمره می توانید گوش فرا دهید. ممکن است از اصطلاح “بهشت گرمسیری” برای بیشتر سواحل استفاده شود، اما در زنزیبار احساس می کنید که این لقب بهترین عنوان است.

۲) بهترین ساحل جزیره زنزیبار کدام است؟

بیش از ۲۵ سواحل شناخته شده در اطراف جزیره وجود دارد و اگر می خواهید در آرامش به صدای طبیعت گوش دهید، این سواحل ارزش کاوش را دارند. می توان گفت که بهترین ساحل در این منطقه وجود ندارد، زیرا برای هر فرد بهترین ساحل با فرد دیگر فرق دارد.

انتخاب بهترین ساحل برای شما، بستگی به فعالیت هایی دارد که برای تعطیلات خود در زنگبار برنامه ریزی کرده اید. سواحلی هستند که برای کایت سواری مناسب هستند، سواحلی هم هستند که در کنار مکان‌های غواصی قرار دارند و همچنین سواحلی هستند که برای نشستن در یک کافه ساحلی و استراحت در تمام طول روز ایده‌آل می باشند.

۳) سواحل در ضلع شمالی و ضلع شرقی:

به طور کلی، سواحل در بخش شمالی جزیره شلوغ تر هستند و طیف وسیع تری از فعالیت های گردشگری و گزینه های اقامتی را دارند. اگر دوست دارید استراحت و معاشرت زیادی داشته باشید، سواحل شمالی می توانند انتخاب خوبی باشند. سواحل ضلع شرقی جزیره ساکت‌تر هستند و فضایی آرام‌تر دارند و در میان علاقه‌مندان به غواصی و موج‌سواری محبوب هستند.

۴) سواحل در ضلع غربی :

توجه به این نکته حائز اهمیت است که سواحل غربی نسبت به ساحل شرقی آب های آرام تری دارد و تغییرات جزر و مدی بسیار کمتری مشاهده می شود. جزر و مد ساحل شرقی باعث می شود که اقیانوس در طول دوره های جزر و مدی تا چند صد متر از ساحل فاصله داشته باشد. اگر می‌خواهید جزر و مد ها را مشاهده و کاوش کنید، این سواحل عالی هستند. اما اگر تنها چیزی که می‌خواهید شنا کردن است، می توان گفت که ایده‌آل نیست.

برای کمک به تصمیم گیری شما، تعدادی از سواحل برتر زنزیبار را در زیر با توضیحات مفصلی مثل امکانات و فعالیت های موجود در هر کدام را آورده ایم.

 جاذبه های دیگری از تانزانیا آفریقا که ممکن است برایتان جالب باشد:

پارک ملی سرنگتی ثبت شده به عنوان میراث جهانی یونسکو | دیدنی های تانزانیا

جزیره زنزیبار (زنگبار) کجاست و چه جاذبه هایی دارد؟ | دیدنی های تانزانیا

کوه کلیمانجارو بلندترین کوه آفریقاو بزرگترین کوه مجزا جهان| دیدینی های تانزانیا

شهر موشی پایتخت منطقه کلیمانجارو با ۶۰ کیلومتر مساحت | دیدنی های تانزانیا

دهانه آتش فشان گرونگرو با مساحت ۲۶۴ km جنگل و تالاب| دیدنی های تانزانیا

سافاری پارک ملی تارانگیره |از پربازدید ترین مناطق حفاظت شده|دیدنی های آفریقا

پارک ملی دریاچه مانیارا دوست داشتنی ترین دریاچه آفریقا | دیدنی های تانزانیا

دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۵) سواحل زنزیبار شمالی :

هنگامی که در مورد سواحل شمال زنزیبار صحبت می کنیم، معمولاً فقط به دو سواحل اشاره می کنیم: کندوا و ننگوی(Kendwa and Nungw). آنها هر دو بسیار محبوب هستند، گزینه های اقامتی و رستورانی بسیار متنوعی دارند و می توانند در فصل های شلوغ بسیار شلوغ باشند. برای مسافرانی که فعالیت های زیادی را در اطراف خود دوست دارند، این سواحل بهترین سواحل محسوب میشوند.

۶) ساحل کندوا(Kendwa)

  • مکان: ساحل شمال غربی – ۵۶ کیلومتر از شهر سنگی
  • چگونه به این ساحل برویم: تقریباً ۸۰ دقیقه با تاکسی یا اتوبوس
  • مناسب برای: شنا در تمام روز و تماشای غروب های شگفت انگیز
  • هتل های ارزان قیمت محبوب: Sunseabar Beach Hotel، Sunset Kendwa، Kendwa Beach Resort
  • هتل های لوکس: Zuri Zanzibar, Kendwa Rocks, Riu Palace, Kilindi Zanzibar

۷) ساحل کندوا (Kendwa Beach) به خاطر چه چیزی شناخته می شود؟

مخفیگاه هیپی‌ها در ساحل شمال غربی است که زمانی کمتر شناخته شده بود. این ساحل به‌خاطر شن‌های سفیدو آب‌های زلالش معروف است. و یک خلوتگاه آرام با انتخاب وسیعی از اقامتگاه‌های مجلل می باشد. برخلاف بسیاری از سواحل دیگر زنزیبار، کندوا به دلیل طبیعت بدون جزر و مدش امکان شنای بی وقفه را به بازدیدکنندگان می دهد. اگرچه این آرامش به این معنی است که واقعاً این ساحل برای ورزش های آبی ماجراجویانه تر مناسب نیست.

۸) یکی از بهترین سواحل جهان و برترین سواحل آفریقا :

بازدیدکنندگان می‌توانند از طیف وسیعی از فعالیت‌های دیگر از جمله غواصی منحصر به فرد کندوا و چتربازی لذت ببرند. جو در کندوا تعادل و هماهنگی برقرار می کند. این جو آرام تر از نونگوی(Nungwi) است. ساحل کندوا که اخیراً به عنوان یکی از بهترین سواحل جهان و برترین سواحل آفریقا رتبه‌بندی شده است، مسافرانی را که به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر و ساحلی همراه با آرامش مفرح هستند، به خود جذب میکند.


۹) ساحل Nungwi :

  • مکان: ساحل شمالی – ۵۹ کیلومتر از شهر سنگی
  • چگونه به این ساحل برویم: تقریباً ۸۰ دقیقه با تاکسی یا اتوبوس
  • عالی برای: تفریحات شبانه و تعطیلات لوکس
  • هتل های ارزان قیمت محبوب: Kivulini Garden Lodge، Badolina Bungalows، Coccobello Zanzibar
  • بهترین هتل های لوکس: Royal Zanzibar, The Z Hotel, Hotel Riu Jambo, Smiles Beach Hotel

۱۰) مقصدی پر جنب و جوشش در زنزیبار:

ساحل Nungwi، واقع در قسمت شمالی زنزیبار، یک مقصد پر جنب و جوش است که به خاطر مجموعه ای از هتل ها، رستوران ها و کافه ها شهرت دارد. این ساحل به دلیل دمای گرم و مطلوبی که دارد در تمام طول سال شناخته شده است و مکان مناسبی برای افرادی است که می خواهند از گرمای خورشید و دریا در هر فصلی لذت ببرند.

۱۰) رستوران های کنار ساحل Nungwi :

ساحل Nungwi همچنین به دلیل مناظر شگفت انگیز غروب خورشید شهرت دارد. پس از غروب خورشید، شب تازه در Nungwi آغاز می شود. کافه های مختلف میزبان مهمان ها هستند و رستوران های کنار ساحل با طیف وسیعی از طعم های محلی و بین المللی آماده خدمت رسانی اند.

بازدیدکنندگان همچنین فرصت‌هایی دارند که به مشاهده و شرکت در ساخت قایق در منطقه ماهیگیری محلی بپردازند. فرهنگ غنی نونگوی، که نتیجه تجارت تاریخی ادویه است، در معیشت، مذهب، ارزش‌ها و غذاهای محلی مشهود است‌. همه این ها آن را به محلی برای فرهنگ‌ها تبدیل می‌کند و شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین ساحل زنزیبار است.


۱۱) سواحل زنزیبار شرقی :

سواحل زنزیبار شرقی از ساحل Matemwe در شمال شروع می شود، در اطراف خلیج Chwaka و سواحل شبه جزیره Michamvi پیچ می خورد و سپس به سمت جنوب، ساحل Jambiani می رود . ساحل شرقی نزدیک به ۸۰ کیلومتر خط ساحلی است. با سواحل بسیار زیادی که دارد، برای همه در ساحل شرقی چیز مورد علاقه ای وجود دارد، از مخفیگاه‌های آرام گرفته تا استراحتگاه‌های محبوب با سرگرمی‌های فراوان. ورزش های آبی، به ویژه کایت سواری و غواصی از فعالیت های محبوب در سواحل شرقی هستند.

۱۲) ساحل Matemwe :

  • مکان: ساحل شمال شرقی – ۴۰ کیلومتر از شهر سنگی
  • چگونه به این ساحل برویم: تقریباً ۱ ساعت با تاکسی یا اتوبوس
  • عالی برای: استراحت کردن و غواصی
  • هتل‌های ارزان قیمت محبوب: Salama & Mbuyuni Bungalows، Mchanga Zanzibar، Kiganja Retreat Zanzibar
  • هتل های لوکس: Matemwe Lodge، Zanzibar Sunrise، Emerald Zanzibar، Zanzibar Pearl

۱۳) مناظر خیره‌کننده‌ای از اقیانوس هند :

ساحل Matemwe، واقع در ساحل شمال شرقی زنزیبار، پناهگاهی آرام و نسبتا دست نخورده است که با سواحل بکر و آب‌های شفاف خود، مکانی آرام را ارائه می‌دهد. Matemwe مشرف به تالاب کم عمق و حاشیه‌ای مرجانی می باشد و همچنین مناظر خیره‌کننده‌ای از اقیانوس هند ارائه می‌ دهد و به خاطر چشم‌انداز بی‌نظیر خود در هنگام جزر، شهرت دارد‌.

۱۴) نقطه آغازین سفرهای غواصی :

نزدیکی Matemwe به جزیره مرجانی معروف Mnemba، آن را به نقطه آغازین سفرهای غواصی تبدیل می‌کند و به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد زندگی دریایی را در مجاورت خود کشف کنند. اقتصاد محلی عمیقاً با ماهیگیری و برداشت جلبک دریایی در هم آمیخته است و منظره ماهیگیرانی که در هنگام جزر و مد در دریاچه ها در حال قایقرانی هستند، منظره ای زیبا است. این منطقه همچنان یک گذرگاه قابل توجه برای مردم محلی است.

۱۵) ساحل کیونگوا  (Kiwengwa):

  • مکان: ساحل شمال شرقی – ۴۰ کیلومتر از شهر سنگی
  • چگونه به این ساحل سفر کنیم: تقریباً ۱ ساعت با تاکسی یا اتوبوس
  • عالی برای: آرامش و استراحت در ساحلی آرام با خانواده
  • هتل های ارزان قیمت محبوب: Zan View Hotel, Mambo Mazuri, Sea Crest Hotel
  • بهترین هتل‌های مجلل: Melia Zanzibar, Bluebay Beach Resort, Marijani Beach Resort

۱۶) فعالیت‌هایی که در ساحل کیونگوا انجام می شود:

ساحل Kiwengwa، واقع در ساحل شرقی جزیره زنزیبار ، بهشتی برای کسانی است که تعطیلات آرام تر را ترجیح می دهند. این ساحل به دلیل شن‌های سفید، مناظر خیره‌کننده اقیانوس و طلوع خورشید شناخته می‌شود که آن را به مکانی زیبا برای افراد سحرخیز تبدیل کرده است. فعالیت‌هایی مثل غواصی در مرجان‌های Mnemba، کایت‌برد، سفرهای ماهیگیری و فرصت کاوش در جنگل Kiwengwa Pongwe در نزدیکی جزیره محبوب هستند. این ساحل برای خانواده‌ها ایده‌آل است.


۱۷) عکس هایی از سواحل :

تانزانیا
تانزانیا

دیدنی های تانزانیا
دیدنی های تانزانیا

سواحل تانزانیا
سواحل تانزانیا

دیدنی های آفریقا
دیدنی های آفریقا

مکان های دیدنی در تانزانیا
مکان های دیدنی در تانزانیا

زنگبار
زنگبار

دیدنی های زنگبار
دیدنی های زنگبار

مکان های دیدنی زنگبار
مکان های دیدنی زنگبار

دیدنی های تانزانیا
دیدنی های تانزانیا

سواحل جزیره در تانزانیا
سواحل جزیره در تانزانیا

سواحل زنگبار
سواحل زنگبار

سواحل زنگبار تانزانیا
سواحل زنگبار تانزانیا

kendwa
kendwa

قایق سواری در kizimkazi
قایق سواری در kizimkazi

ساحل matemwe

ساحل michamvi
ساحل michamvi

تانزانیا زنزیبار
تانزانیا زنزیبار

nungwi beach
nungwi beach

paje beach
paje beach

pongwe beach
pongwe beach

زنگبار تانزانیا
زنگبار تانزانیا


موقعیت مکانی:

برچسب ها
بهترین جاذبه ها در شرق آفریقا بهترین جاذبه های آفریقا تانزانیا تانزانیا آفریقای شرقی تانزانیا در آفریقا تانزانیا سافاری تانزانیا کجا بریم تور تانزانیا جاذبه های آفریقا جاذبه های برتر تانزانیا جاذبه های تانزانیا آفریقا دیدنی در تانزانیا دیدنی های تانزانیا دیدنی های تانزانیا آفریقا دیدنی های تانزانیا در شرق آفریقا دیدنی های تانزانیا کلیمانجارو زنزیبار زنگبار ساحل تانزانیا شرق آفریقا ساحل در تانزانیا سواحل زنزیبار سواحل زنزیبار تانزانیا سواحل زنگبار سواحل زنگبار تانزانیا مکان ها در آفریقا مکان های آفریقا مکان های جذاب آفریقا مکان های دیدنی تانزانیا مکان های دیدنی در آفریقا مکان های دیدنی در تانزانیا

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن