دیدنی های سریلانکا

برج لوتوس کلمبو بلندترین برج جنوب آسیا و ۱۱مین برج بلند آسیا| کلمبو سریلانکا

Colombo Lotus tower

برج لوتوس کلمبو |عکس+موقعیت مکانی+بخش های مختلف برج

بلندترین آسمان خراش سریلانکا، برج لوتوس کلمبو در Sinhala به نام Nelum Kuluna نیز شناخته می شود. برج نیلوفر آبی کلمبو یکی از معروف ترین مکان های گردشگری در شهر کلمبو، سریلانکا است. این برج با ارتفاع ۳۵۶ متری، بلندترین برج جنوب آسیا، یازدهمین برج بلند آسیا و نوزدهمین برج بلند جهان است. کلمبو به یکی از جاذبه های گردشگری سریلانکا تبدیل شده است و در بین گردشگران محبوبیت دارد.


۱)برج لوتوس در جشنواره های مختلف:

برج لوتوس می تواند روزانه بیش از هزاران گردشگر را به خود جذب کند. کارکنان برج ۲۴ ساعت و ۳۶۵ روز سال پذیرای گردشگران هستند. در فستیوال های خاص مانند پونگال، دیوالی، عید، کریسمس و بسیاری دیگر، فضای داخلی برج بر این اساس تزئین می شود. این برج مطمئنا جواهری در شهر شلوغ کلمبو است و اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید نباید آن را از دست بدهید.

راه های ارتباطی با شیوار

 شما همراهان گرامی شیوار می توانید از طریق راه های مختلفی با کارشناسان گردشگری ما در ارتباط باشید. و تور های گردشگری خود را سازماندهی کنید. همچنین می توانید با مراجعه به پلت فرم هایی که شیوار بر روی آن ها فعالیت می کند. به اطلاعات کامل از جاذبه های جهان دسترسی داشته باشید. هتل های لاکچری و اقتصادی، تور های ما و آخرین خبر های صنعت توریسم نیز وجود دارد. شیوار در خدمت شماست!

جاذبه های دیگری از سریلانکا که شاید برایتان جالب باشد!

• معبد گانگارامایا ساخته شده در قرن نوزدهم در کنار دریاچه بیرا

• دریاچه گریگوری نواراالیا |قایق سواری در دریاچه 

• باغ گیاه شناسی هاک گالا دومین باغ گیاه شناسی بزرگ سریلانکا

•باغ گیاه شناسی کندی سریلانکا | باغ گیاهشناسی پرادنیا کندی

• معبد غار دامبولا سریلانکا | معبد طلایی | Dambulla Cave Temple

•تور بالن سواری سریلانکا 

• قلعه سیگیریا سریلانکا | صخره شیر سریلانکا

• درباره کشور سریلانکا

• دیدنی های سریلانکا (کندی،کلمبو،بنتوتا)

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان بلاگفا

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۲) کار هایی که می توانید در برج لوتوس کلمبو انجام دهید:

در میان کارهای مختلفی که باید انجام دهید، برخی از محبوب ترین و عالی ترین کارها که در برج لوتوس انجام می شود، در اینجا لیست شده است:

• قدم زدن در اطراف برج لوتوس کلمبو :

بلندترین برج در جنوب آسیا عمدتاً به عنوان مرکز مخابرات رادیو و تلویزیون ساخته شده. اما همچنین میزبان مراکز تفریحی مختلف، مراکز خرید، رستوران ها و فعالیت های تفریحی است که گردشگران می توانند از آنها لذت ببرند و اوقاتی خوش با عزیزان خود بگذرانند.

• در رستوران ها غذا میل کنید:

رستوران های مختلفی در برج در طبقات مختلف قرار دارند که می توانید غذای دلخواه خود را در آنها پیدا کنید. برخی در طبقات سوم و چهارم قرار دارند. با این حال، رستورانی که در بالای برج وجود دارد، همان چیزی است که اکثر گردشگران را به خود جذب می کند. رستوران مذکور، رستورانی گردان است که در آن می توانید غذاهای لذیذ را در کنار چشم انداز شگفت انگیز و زیبای کل شهر میل کنید. همچنین هر ۹۰ دقیقه یک دور کامل زده می شود.

• از خرید لذت ببرید:

مارک های مختلفی در برج وجود دارد. شما می توانید لباس، اکسسوری، کفش، کیف، سوغاتی و غیره بخرید. مراکز خرید در طبقات پایین عمدتا در طبقات سوم و چهارم قرار دارند.

• اقامت در بهترین هتل های شهر در برج لوتوس کلمبو :

این برج هتل های مختلفی را در طبقه پنجم به شما ارائه می دهد که می توانید پس از یک سفر طولانی و طاقت فرسا، راحت بنشینید و از زیبایی های بیرا لذت ببرید. از پنجره های اتاق خود دریاچه بیرا را ببینید و از زیبایی آن شگفت زده شوید.

• از Observation Deck دیدن کنید:

اگر از این برج دیدن می کنید، حتما باید به Observation Deck بروید.این قسمت منظره ای استثنایی از شهر ارائه می دهد و همچنین فضای داخلی به زیبایی تزئین شده است. بنابراین، می توانید تصاویر شگفت انگیزی ثبت کنید و خاطرات دوست داشتنی ای رقم بزنید. جدای از همه اینها، می توانید از سالن های رقص، فعالیت های تفریحی و موارد دیگر لذت ببرید.


۳) بخش های مختلف برج لوتوس کلمبو:

• پایه برج:

پایه برج قسمت پایه لوتوس را تشکیل می دهد. این پایه شامل بیش از ۹ طبقه از برج است و در ارتفاع ۲۱۵ متری تا ۲۶۰ متری قرار دارد. پایه به شکل غنچه ای از گل نیلوفر آبی طراحی شده. گلبرگ های مختلف پایه با چراغ هایی تزئین شده است و با رنگ های مختلف روشن شده اند. مکان های مختلفی برای گشت و گذار در پایه برج هستند: فضای باز- ورودی VIP (طبقه دوم) – مرکز خرید – لابی ورودی- زیر زمین

• ساقه برج:

قسمت دوم برج نیلوفر آبی ناحیه ساقه برج است. زیر Tower House و بالای Tower Base قرار دارد. عمده ترین مواردی که در این قسمت از برج دیده می شود، بالابرهای مختلفی است که برای حمل مسافر و بار استفاده می شوند.

• بخش Tower House:

خانه برج بخش اصلی برج لوتوس است زیرا برخی از محبوب ترین مکان های برج را در خود جای داده است. بسیاری از گردشگران اغلب دوست دارند اوقات فراغت خود را در این قسمت از برج لوتوس بگذرانند. خانه برج در مجموع دارای یک سطح است که دارای مکان های متعدد ماجراجویی و سرگرمی می باشد. مکان های مختلف در خانه برج به شرح زیر است: بخش Observation Deck- سوئیت لوتوس – رستوران گردان- سالن های ضیافت – مراکز مخابرات

• بخش آنتن برج لوتوس کلمبو :

آنتن نقطه اصلی برج است. این برج در بالای برج لوتوس قرار دارد و برای مدیریت مخابرات شبکه های مختلف تلویزیون و رادیو ساخته شده است. هدف اصلی این برج آنتن دهی به صورت پشتیبانی از برنامه‌ها و کانال‌های پخش تلویزیونی مختلف می باشد. همچنین پخش رادیو و کار به عنوان مرکز اصلی شبکه‌های مخابراتی نه تنها در کلمبو بلکه در مکان‌های مجاور شهر از اهداف ساخت آن بوده است.


۴) حقایق جالب در مورد برج لوتوس کلمبو:

  1.  ارتفاع این برج ۳۵۶ متر است و بلندترین برج جنوب آسیا، یازدهمین برج بلند آسیا و نوزدهمین برج بلند جهان است.
  2.  این بلندترین آسمان خراش در سریلانکا است و بنابراین می توان آن را از فاصله ۱۰ کیلومتری از مشاهده کرد.
  3. ساخت برج در سال ۲۰۱۲ آغاز شد و هفت سال طول کشید تا ساخت آن به پایان برسد و پس از آن توسط رئیس جمهور سریلانکا در سپتامبر ۲۰۱۹ به روی عموم باز شد.
  4. طراحی این برج از گل نیلوفر آبی (که در سریلانکا به معنای خلوص است) الهام گرفته شده و از ۱۳ طبقه و ۸ آسانسور و ۴ ورودی تشکیل شده است.
  5.  به عنوان برج مخابرات تلویزیون و رادیو عمل می کند. به غیر از این، امکانات مختلفی مانند مراکز خرید، هتل ها، رستوران ها، مراکز تفریحی و موارد دیگر را ارائه می دهد.
  6. در بالا، یک رستوران گردان وجود دارد که در هر ۹۰ دقیقه یک دور کامل می زند. می توانید از منظره دیدنی شهر لذت ببرید. امکانات دیگری مانند سوئیت برای اقامت مهمانان در نظر گرفته شده است.
  7.  گلبرگ های گل ها از شیشه ساخته شده اند در حالی که چارچوب آن از فولاد است که با چراغ های LED رنگی روشن می شود.

۵) نکاتی برای بازدید از برج لوتوس کلمبو:

  1. بهترین راه برای رسیدن به برج لوتوس از فرودگاه بین المللی کلمبو از طریق جاده ترجیحاً با ماشین است که تقریباً یک ساعت طول می کشد.
  2. در تمام طول روز و در تمام سال در دسترس گردشگران است تا از زیبایی آن لذت ببرند.
  3.  این برج نمادین و نشان افتخار است که حاکی از توسعه کشور است.
  4.  بخش Observation Deck در طبقه ۷ مکان مناسبی برای گرفتن عکس های پر از خاطره است.
  5.  رستوران ها و هتل های مختلف میزبان شما برای رفع گرسنگی و استراحت پس از گشت و گذاری طولانی است.

۶) عکس هایی از برج لوتوس کلمبو:

برج کلمبو لوتوس
برج کلمبو لوتوس

بلندترین برج سریلانکا
بلندترین برج سریلانکا

بخش انتهایی برج
بخش انتهایی برج

برج لوتوس در برنامه گشت سریلانکا
برج لوتوس در برنامه گشت سریلانکا

کلمبو سریلانکا
کلمبو سریلانکا

برج در کلمبو
برج در کلمبو

برج لوتوس کلمبو سریلانکا
برج لوتوس کلمبو سریلانکا


۷) موقعیت مکانی برج در سریلانکا:


برچسب ها
آژانس مادر تور سریلانکا آژانس مجری تور سریلانکا آفر سریلانکا آفرهای سریلانکا ارزانترین تور سریلانکا برج سریلانکا برج لوتوس برج لوتوس سریلانکا برج لوتوس سریلانکا کلمبو برج لوتوس کلمبو برج لوتوس کلمبو سریلانکا برج نیلوفر آبی سریلانکا بلند ترین برج آسیا لیست بلندترین برج جنوب آسیا بلندترین برج سریلانکا بلندترین برج های آسیا بلندترین برج های جهان بلندترین برج های جهان لیست بنتوتا بهترین هتل سریلانکا بهترین هتل های سریلانکا پ تور سریلانکا جاهای دیدنی بنتوتا جاهای دیدنی بنتوتا سریلانکا جاهای دیدنی سریلانکا جاهای دیدنی کلمبو دیدنی های الا سریلانکا دیدنی های سریلانکا دیدنی های سریلانکا بنتوتا دیدنی های سریلانکا کلمبو دیدنی های کشور سریلانکا دیدنی های کلمبو دیدنی های کندی سریلانکا رزرو هتل سریلانکا سريلانكا كجاست سریلانکا سریلانکا تور سریلانکا در نقشه سریلانکا روی نقشه سریلانکا کجاست سفر به سریلانکا شهر های دیدنی سریلانکا فاصله کلمبو تا بنتوتا قیمت روپیه سریلانکا قیمت هتل سریلانکا کشور سریلانکا کلمبو کلمبو کجاست لوتوس کلمبو مراکز خرید بنتوتا مراکز خرید کلمبو مکان های دیدنی سریلانکا مکان های دیدنی کشور سریلانکا نوزدهمین برج بلند جهان هتل سریلانکا هزینه سفر به سریلانکا ویزای سریلانکا یازدهمین برج بلند آسیا

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن