دیدنی های سریلانکا

دریاچه گریگوری نواراالیا |قایق سواری در دریاچه |جاذبه های سریلانکا

Gregory Lake

• دریاچه گریگوری| عکس+ موقعیت مکانی+ قایق سواری در دریاچه

دریاچه گریگوری یک مخزن محلی است که در شهر نووارا الیا واقع شده است. این مکان محبوبی برای بازدید گردشگران و لذت بردن از برخی فعالیت های تفریحی است. این دریاچه در سال ۱۸۷۳ در دوران بریتانیا به افتخار ویلیام گرگوری(Sir William Gregory) نامگذاری شد. گردشگران می توانند با استفاده از قایق های اجاره ای در اطراف دریاچه پرسه بزنند. این دریاچه به عنوان یک مکان عالی برای پیک نیک در نظر گرفته میشود. گردشگران می توانند با کرایه دوچرخه نیز دریاچه را ببینند.


۱) بهترین زمان برای بازدید از دریاچه گریگوری:

بهترین زمان برای بازدید از این دریاچه در ماه آوریل است. شما می توانید قایق های کوچک کرایه کنید و در عرض دریاچه قایق سواری کنید یا با یک قایق تندرو از دریاچه عبور کنید. گردشگران همچنین می توانند به اسب سواری یا دوچرخه سواری در اطراف دریاچه بروند.

اگر با خانواده خود به اینجا سفر می کنید، یک پیک نیک کنار دریاچه یا یک پیاده روی آرام به هنگام عصر در کنار دریاچه گریگوری داشته باشید. این دریاچه رستوران‌های کوچکی نیز در اطراف خود دارد، بنابراین می‌توانید در حین کاوش، تنقلات میل کنید.

راه های ارتباطی با شیوار

 شما همراهان گرامی شیوار می توانید از طریق راه های مختلفی با کارشناسان گردشگری ما در ارتباط باشید. و تور های گردشگری خود را سازماندهی کنید. همچنین می توانید با مراجعه به پلت فرم هایی که شیوار بر روی آن ها فعالیت می کند. به اطلاعات کامل از جاذبه های جهان دسترسی داشته باشید. هتل های لاکچری و اقتصادی، تور های ما و آخرین خبر های صنعت توریسم نیز وجود دارد. شیوار در خدمت شماست!

۲) پیشینه دریاچه گریگوری:

دریاچه گریگوری توسط سِر ویلیام گرگوری در سال ۱۸۷۳ ساخته شد و به نام سِر ویلیام گرگوری نامگذاری شد. این دریاچه در ابتدا یک منطقه باتلاقی در حومه شهر بود. سِر ویلیام سدی را بر روی جریان آب تالاگالا که دریاچه را تشکیل می‌داد ساخت. از آب دریاچه برای تولید برق از طریق نیروگاه های آبی نیز استفاده می شد. در حال حاضر، این دریاچه یک مکان تفریحی با فعالیت های مختلف مبتنی بر آب است.


۳) چگونه به دریاچه گریگوری برویم؟

از آنجایی که دریاچه گریگوری در مرکز شهر قرار دارد، هر نوع حمل و نقل عمومی شما را به آنجا می برد. دریاچه گریگوری در گذشته باتلاقی بوده و در برخی مواقع مصیبت های سختی هم را پشت سر گذاشته بود. اما هنگامی که توسط سر گرگوری بازسازی شد، بعداً توسط یک مامور دولتی (C. J. R. Le Mesurier) در سال ۱۸۸۱ ماهی هایی به آن افزوده شدند. و در سال ۱۹۱۳، آب دریاچه از طریق یک تونل به نیروگاه برق آبی هدایت شد که تا به امروز ادامه دارد.


جاذبه های دیگری از سریلانکا که شاید برایتان جالب باشد!

• باغ گیاه شناسی هاک گالا دومین باغ گیاه شناسی بزرگ سریلانکا

•باغ گیاه شناسی کندی سریلانکا | باغ گیاهشناسی پرادنیا کندی

• معبد غار دامبولا سریلانکا | معبد طلایی | Dambulla Cave Temple

•تور بالن سواری سریلانکا 

• قلعه سیگیریا سریلانکا | صخره شیر سریلانکا

• درباره کشور سریلانکا

• دیدنی های سریلانکا (کندی،کلمبو،بنتوتا)

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان بلاگفا

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۴) فعالیت هایی که در دریاچه گریگوری می توان انجام داد؟

امروزه، این مکان دوست‌داشتنی برای استراحت مردم در نظر گرفته می شود. با فعالیت‌های فراوان و پارکی عظیمی که در آن قرار دارد حتما شگفت زده خواهید شد. دریاچه گریگوری با وسعت ۲۲۵ هکتار مکانی برای انجام فعالیت های آبی در Nuwara Eliya است و این پارک مکانی عالی برای پیک نیک نیز می باشد. می‌توانید  قایق‌هایی در این مکان وجود دارد که می‌توانید برای بیرون رفتن از دریاچه و لذت بردن از آرامش و محیطی آرام، آن ها را کرایه کنید.


۵) قایق سواری در دریاچه گریگوری :

جت اسکی نیز برای کرایه در دسترس است، و شما می توانید در برخی از موج سواری ها هم شرکت کنید! اگر می‌خواهید از آفتاب دور باشید، کلبه‌های کوچک خصوصی هم وجود دارد که می‌توانید در آن استراحت کنید. و اگر گرسنه هستید، غرفه‌های غذا در پارک کم نیست و انواع تنقلات و غذاهای محلی در اختیار شما است. اگر می‌خواهید از پارک دیدن کنید، اما وقتتان کم است، جای نگرانی نیست، زیرا می‌توانید سوار هواپیماهای دریایی از کلمبو شوید.


۶) چرا قایق سواری در دریاچه گریگوری را نباید از دست بدهید؟

دریاچه گریگوری در فاصله کوتاهی از مرکز شهر Nuwara Eliya یافت می شود. این مجموعه آبی آرام یک مکان عالی برای پیک نیک است و اغلب گونه های کمیاب پرندگان در آن پرواز می کنند. با این حال، یکی از بهترین راه‌ها برای تجربه این جاذبه فوق‌العاده، این است که به سادگی قایق‌سواری ای در امتداد آب‌های آن داشته باشید و تمام مناظر شگفت‌انگیز اطرافتان را تماشا کنید.


۷) گزینه هایی که برای قایق سواری در اختیار شماست:

به عبارت ساده، مناظری که در طول بازدید از آنها دیدن می‌کنید، کاملاً تماشایی هستند. اگر قصد دارید از طریق قایق دریاچه را کاوش کنید، چندین گزینه در دسترس شماست. اگر ترجیح می دهید سفری آهسته داشته باشید و از زیبایی های اطراف خود دیدن کنید، یک قایق sawn boat آهسته برای خود رزرو کنید.
اگر ترجیح می دهید کمی ورزش داشته باشید، شاید یک جلسه قایقرانی مناسب باشد. در نهایت، اگر به دنبال کمی هیجان هستید، جت اسکی بگیرید و در سطح آب سفر کنید.


۸) عکس هایی از دریاچه در سریلانکا:

دریاچه های سریلانکا
دریاچه های سریلانکا

قایق سواری در دریاچه
قایق سواری در دریاچه

قایق سواری در دریاچه های سریلانکا
قایق سواری در دریاچه های سریلانکا

دریاچه در سریلانکا
دریاچه در سریلانکا

تور سریلانکا
تور سریلانکا

دریاچه گریگوری
دریاچه گریگوری

قایق سواری در دریاچه های سریلانکا
قایق سواری در دریاچه های سریلانکا


۹) موقعیت مکانی دریاچه گریگوری :

برچسب ها
ارزانترین تور سریلانکا بهترین هتل سریلانکا بهترین هتل های سریلانکا پایتخت سریلانکا پکیج تور سریلانکا تور سريلانكا تور سریلانکا تور سریلانکا 1402 تور سریلانکا 1403 تور سریلانکا از شیراز تور سریلانکا نوروز 1402 جاذبه سریلانکا جاذبه گردشگری سریلانکا جاذبه گردشی سریلانکا جاذبه های تور سریلانکا جاذبه های توریستی سریلانکا جاذبه های سریلانکا جاذبه های کندی سریلانکا جاذبه های گردشگری بنتوتا سریلانکا جاذبه های گردشگری کشور سریلانکا جاذبه های گردشگری کلمبو سریلانکا جاذبه های گردشگری کندی سریلانکا جاهای دیدنی سریلانکا دریاچه گریگوری دریاچه گریگوری قایق سواری دریاچه گیریگوری نواراالیا ریو سریلانکا هتل سريلانكا كجاست سری لانکا سریلانکا سریلانکا تور سریلانکا در نقشه سریلانکا روی نقشه سریلانکا کجاست سریلانکا هتل سریلانکا هتل بنتوتا سفر به سریلانکا قایق سواری قایق سواری دریاچه گریگوری قایق سواری سریلانکا قایق سواری گریگوری قیمت تور سریلانکا قیمت تور سریلانکا نوروز 1403 كشور سريلانكا کشور سریلانکا گریگوری گریگوری دریاچه گیریگوری نواراالیا مجری مستقیم تور سریلانکا نواراالیا هتل uall سریلانکا هتل فاکس کندی سریلانکا هتل گرنبل کلمبو سریلانکا هتل گرند بل سریلانکا هتل گرند کندی سریلانکا هتل موون پیک سریلانکا هتل های سریلانکا هتل هیلتون کلمبو سریلانکا هزینه سفر به سریلانکا ویزای سریلانکا

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن