دیدنی های چین

دیوار شهر شیان چین کامل ترین دیوار باقی مانده از سال ۱۳۷۰ |جاذبه های چین

Xi'an City Wall

دیوار شهر شیان| عکس+موقعیت مکانی+دروازه های دیوار

دیوار شهر شیان، همچنین به عنوان سازه ای مستحکم در شیان شناخته می شود، این دیوار کامل ترین دیواری است که در چین باقی مانده است. و همچنین یکی از بزرگترین سیستم های دفاعی، نظامی و باستانی در جهان است.


۱) نگاهی اجمالی به دیوار شهر شیان:

مکان: در اطراف مرکز شهر شیان
طول دیوار شهر شیان: ۱۳٫۷ کیلومتر (۸٫۵ مایل)
زمانی که دیوار شهر شیان ساخته شد: سال ۱۳۷۰
چهار دروازه اصلی: دروازه شرقی (دروازه چانگل)، دروازه غربی (دروازه آندینگ)، دروازه جنوبی (دروازه یونگینگ)، دروازه شمالی (دروازه آنیوان)
راه هایی که می توانید از دیوار بازدید کنید: پیاده روی، گشت و گذار، ماشین، دوچرخه سواری

راه های ارتباطی با شیوار

 شما همراهان گرامی شیوار می توانید از طریق راه های مختلفی با کارشناسان گردشگری ما در ارتباط باشید. و تور های گردشگری خود را سازماندهی کنید. همچنین می توانید با مراجعه به پلت فرم هایی که شیوار بر روی آن ها فعالیت می کند. به اطلاعات کامل از جاذبه های جهان، هتل های لاکچری و اقتصادی، تور های ما و آخرین خبر های صنعت توریسم دسترسی داشته باشید. شیوار در خدمت شماست!

۲) چرا دیوار شهر شیان ساخته شد؟

هنگامی که ژو یوانژانگ، اولین امپراتور سلسله مینگ (۱۶۴۴-۱۳۶۸)، هویژو را تسخیر کرد، فرد گوشه نشینی به نام ژو شنگ به او توصیه کرد که “دیوارهای بلند بساز، مواد غذایی فراوان ذخیره کن و برای امپراتور شدن زمان بگذار”. در این صورت او می توانست شهر را مستحکم کند و ایالت های دیگر را متحد کند.

پس از تأسیس سلسله مینگ، ژو یوانژانگ از توصیه های او پیروی کرد و شروع به ساختن دیواری کرد که در ابتدا در زمان سلسله تانگ قدیم (۶۱۸ – ۹۰۷) ساخته شد و سپس مقیاس امروزی دیوار شهر شیان را تشکیل داد‌.


جاذبه های دیگری از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:

میدان تیان آنمن در مرکز شهر پکن هفتمین میدان بزرگ جهان

دیوار موتیانیو (دیوار بزرگ چین) بخشی بازسازی شده

پارک المپیک پکن محل اصلی بازی های المپیک ۲۰۰۸

معبد غاز وحشی کوچک در جنوب شیان از سلسله تانگ

معبد غاز وحشی بزرگ ساختمانی به عنوان نماد باستانی شیان

محله مسلمانان شیان به همراه یکی از چهار مسجد برتر در چین

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان بلاگفا

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۳) مقیاس دیوار شهر باستانی شیان به چه اندازه است؟

پس از گسترش، دیوار اکنون ۱۲ متر (۴۰ فوت) ارتفاع، ۱۲-۱۴ متر (۴۰-۴۶ فوت) عرض در بالا و ۱۵-۱۸ متر (۵۰-۶۰ فوت) در پایین ضخامت دارد. طول آن ۱۳٫۷ کیلومتر (۸٫۵ مایل) است و خندقی عمیق آن را احاطه کرده است. در هر ۱۲۰ متر، یک بارو وجود دارد که از دیوار اصلی بیرون می‌آید. در مجموع ۹۸ بارو وجود دارد که برای دفاع در برابر دشمن ساخته شده است.

هر بارو دارای یک ساختمان نگهبان است که در آن سربازان می توانند از کل دیوار محافظت کنند بدون اینکه خود را در معرض خطر قرار دهند. علاوه بر این، فاصله بین هر دو بارو دقیقاً در محدوده تیری است که به سمت دشمن روانه می شود.


۴) دروازه های اصلی:

از آنجایی که سلاح های باستانی قدرت شکستن دیوار را نداشتند و تنها راه ورود دشمن به شهر حمله به دروازه دیوار شهر بود. دروازه ها در داخل دیوار ساخته شده اند. این دیوار شامل چهار دروازه است و آنها را به ترتیب چانگل (به معنای شادی ابدی) در شرق، اندینگ (هماهنگی صلح) در غرب، یونگنینگ (صلح ابدی) در جنوب و انیوان (هماهنگی ابدی) در شمال نامگذاری کرده اند.


۵) دروازه جنوبی دیوار شهر شیان:

دروازه جنوبی، یونگنینگ، به صورت زیبایی تزئین شده است. این دروازه بسیار نزدیک به برج ناقوس و مرکز شهر است. مراسم خوشامدگویی مهمی که توسط حکومت استانی برگزار می شود معمولاً در میدان دروازه جنوبی انجام می شود. میدان دروازه جنوبی بازسازی شده و در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۴ به طور رسمی برای عموم باز شد.

میدان U شکل با مساحتی در حدود ۷٫۹ هکتار (۳۲۰۰۰ متر مربع) به سه قسمت تقسیم می‌شود، جاده سلطنتی اصلی، جاده سلطنتی فرعی و میدان جشن. زیر میدان یک پارکینگ زیرزمینی بزرگ است. گردشگرانی که از دیوار دیدن می کنند می توانند از بازدید رایگان از این دو موزه لذت ببرند.


۶) برج های دروازه شهر:

هر دروازه شهر دارای سه برج است: ژنگلو، جیانلو و ژالو. بیرونی ترین آن ژالو است که در مقابل ژنگلو قرار دارد. برای بالا و پایین بردن پل معلق استفاده می شده. جیانلو با پنجره‌های کوچک در جلو و جناحین به عنوان پاسگاه دفاعی استفاده می‌شد. ژنگلو، در داخل، ورودی اصلی شهر است. این دیوار برج های جیانلو و ژنگلو را به هم متصل می کند. منطقه بین آنها “وونگ چنگ” نام داشت که سربازان در آن مستقر بودند.


۷) دیوار چگونه ساخته شد؟

در ابتدا دیوار با لایه‌هایی از خاک ساخته شد که شامل آهک و عصاره برنج چسبناک بود. در طول این مدت دیوار سه بار مرمت شده است. در سال ۱۵۶۸، ژانگ ژی (افسر دولتی آن دوره) مسئول بازسازی دیوار با آجر بود. در سال ۱۷۸۱، افسر دیگری به نام بی یوان، دیوار و برج های دروازه را بازسازی کرد. اخیراً (از سال ۱۹۸۳) دولت استانی شانشی دوباره دیوار را بازسازی کرده.


۸) نکات سفر برای بازدید از دیوار شیان:

این دیوار که مرکز شهر مستطیل شکل شیان را احاطه کرده است، دارای ۱۸ دروازه شهری است، اما همه آنها برای بازدیدکنندگان باز نیستند. بازدیدکنندگان می توانند از دروازه جنوبی، دروازه کوچک جنوبی، دروازه شرقی، دروازه غربی، دروازه شمالی، دروازه هپینگ، دروازه ونچانگ و دروازه هانگوانگ به دیوار بروند. شما می توانید نزدیک ترین دروازه شهر را با توجه به موقعیت مکانی خود انتخاب کنید. مهم نیست که کدام دروازه را انتخاب کنید.

• کرایه دوچرخه در دروازه جنوبی دیوار شهر شیان:

دروازه جنوبی شیان (دروازه یونگینگ) با شکوه ترین دروازه در میان تمام دروازه های شهر است. تا دروازه جنوبی دوچرخه برای کرایه وجود دارد. بنابراین صعود به اینجا برای بازدیدکنندگان محبوب است. اگر نزدیک برج ناقوس می مانید، توصیه می شود ۱۰ دقیقه در امتداد خیابان جنوبی پیاده روی کنید تا به دروازه جنوبی دیوار شهر شیان برسید.


۹) عکس هایی از دیوار شهر شیان چین:

دیوار شهر شیان
دیوار شهر شیان

آثار تاریخی چین
آثار تاریخی چین

دیدنی های چین
دیدنی های چین

مکان های دیدنی شیان
مکان های دیدنی شیان

اماکن دیدنی در چین
اماکن دیدنی در چین

دیدنی های چین
دیدنی های چین

شیان چین
شیان چین

دیوار شهر شیان
دیوار شهر شیان

دیوار چین
دیوار چین

جاذبه های چین
جاذبه های چین


۱۰)موقعیت مکانی دیوار شهر شیان:

 


برچسب ها
از مکان های دیدنی کشور چین تاریخچه دیوار شهر شیان جاذبه های توریستی چین جاذبه های چین جاذبه های چین گردشگری جاذبه های دیدنی چین جاذبه های دیدنی شانگهای چین جاذبه های دیدنی شیان چین جاذبه های شیان چین جاذبه های کشور چین جاذبه های گردشگری چین جاهای دیدنی چین چین دیوار شهر شیان دیدنی های چین دیدنی های چین عجیب دیدنی های شیان چین دیدنی های کشور چین دیوار چین دیوار چین در شیان دیوار شهر شیان دیوار شهر شیان چین دیوار شهر شیان چین کجاست دیوار شهر شیان در چین شهر های دیدنی چین عکس مکان های دیدنی چین مکان های دیدنی چین مکان های دیدنی چین به انگلیسی مکان های دیدنی چینی مکان های دیدنی در چین مکان های دیدنی شهر چین مکان های دیدنی شهر شیان چین مکان های دیدنی شیان چین مکان های دیدنی کشور چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن