دیدنی های ویتنام

آرامگاه و موزه هوشی مینه در هانوی مقبره خاص ترین رهبر ویتنام | تاریخ ویتنام

Ho Chi Minh Complex

• موزه هوشی مینه|عکس+موقعیت مکانی

موزه هوشی مینه آخرین محل سکونت هوشی مینه، خاص ترین رهبر ویتنام است. این مجموعه فقط یک جاذبه سطحی نیست، بلکه در واقع بخشی از تاریخ غنی ویتنام را تشکیل می دهد. اگر واقعاً کسی هستید که به سفرهای تاریخی علاقه دارید، پس هیچ دلیل دیگری وجود ندارد که گشت و گذار در این مجموعه غنی از تاریخ را از دست بدهید.

۱) آرامگاه هوشی مینه را از دست ندهید!

سفر به آرامگاه هوشی مین نه تنها برای مردم محلی بلکه برای بازدیدکنندگان خارجی نیز می تواند یک تجربه فوق العاده باشد. جسد او در یک محفظه شیشه ای نگهداری می شود. این آرامگاه با الگوبرداری از آرامگاه لنین در روسیه، در سال ۱۹۷۳ ساخته شد و اولین بار در سال ۱۹۷۵ افتتاح شد.
این آرامگاه با نگهداری از بزرگترین رهبر ویتنامی در تاریخ، ارزش زیادی برای مردم محلی دارد. در نور کم، بدن هوشی مین در یک محفظه شیشه ای قرار دارد و لباس کاکی با یک جفت صندل لاستیکی پوشیده است که نشانگر لباس های ساده معروف او در گذشته می باشد. “هیچ چیز گرانبهاتر از استقلال و آزادی نیست” – این یک نقل قول معروف از هوشی مین است که ویتنامی ها آن را به صورتی صمیمانه عمو هو می نامند.

۲) زندگی نامه عمو هو در هوشی مینه!

موزه هوشی مینه مکانی عالی برای دانستن بیشتر درباره بزرگترین رهبر ویتنام است. برای جشن تولد ۱۰۰ سالگی او، موزه در ۲ سپتامبر ۱۹۹۰ افتتاح شد. نمایشگاه های موزه در ۸ سالن در سمت چپ اتفاقات زندگی هوشی مین را به نمایش می گذارد. خلاصه ای از زندگی عمو هو و اهداف انقلابی او در سراسر نمایشگاه شرح داده شده است. سمبل برخی از رویدادهای مهم تاریخی جهان از اواخر قرن ۱۹ نیز به این موزه اضافه شده است.

قبل از رفتن به موزه پیشنهاد می شود برای اطلاع از برنامه با میز تور هتل تماس بگیرید. مقبره هر ساله در یک زمان مشخصی برای بازسازی بسته می شود. ورود رایگان است اما کمک های مالی از سوی مردم نیز پذیرفته می شود. از آنجایی که این مکان، بسیار مورد احترام همگان است انتظار می رود که بازدیدکنندگان پوششی مطابق با شرایط آن مکان داشته باشند. بنابراین لازم است بدانید که پوشیدن دامن کوتاه یا پیراهن بدون آستین در داخل مقبره مجاز نیست. بازدیدکنندگان همچنین به دلایل امنیتی باید کیف و دوربین خود را در هنگام ورود تحویل دهند.

• لینک تورهای خارجی 

• لینک هتل های معرفی شده در سایت

• لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

۳) هوشی مینه و میدان بادین!

مقبره و موزه هوشی مین در میدان بادین(Ba Dinh) واقع شده است. جایی که رئیس جمهور سابق ،هوشی مین، اعلامیه استقلال ویتنام را در ۲ سپتامبر ۱۹۴۵ خواند. تصویر عمو هو که در مقابل میدان بادین قرار دارد نشان دهنده ی ایجاد جمهوری دموکراتیک ویتنام توسط نسل های جوان تر می باشد.

با دین به معنای سه خانه مشترک است و به روستایی اشاره دارد که در اصل در استان تان هوآ واقع شده است. این روستا که در ۱۷۰ کیلومتری هانوی قرار دارد، اولین مکانی بود که در برابر استعمارگران فرانسوی مقاومت کرد. دولت ویتنام پس از آزادی هانوی، تاریخی ترین منطقه هانوی را به عنوان نام این روستا در نظر گرفت. در حال حاضر، میدان بادین مانند یک پارک سبز و آرام است. این مکان مورد علاقه مردم محلی برای ورزش صبحگاهی یا پیاده روی در شب می باشد.

۴) دسترسی به موزه هوشی مینه!

این مجموعه در مرکز هانوی واقع شده است. از این رو، راه های متعددی برای رسیدن به این مکان وجود دارد، شما می توانید به وسیله‌ ماشین، موتور و یا اتوبوس به این مکان بروید. سفر با اتوبوس به مسافران بیشتر توصیه می شود. می توانید از اتوبوس شماره ۰۹ (از دریاچه Hoan Kiem – Cau Giay – Bo Ho) استفاده کنید. با توقف در خیابان Le Hong Phong 91-93، می توانید به راحتی از  منطقه Ngoc Ha به مقبره بروید.
همچنین راهنمایان توری وجود دارند که می توانند در طول بازدید تاریخی شما، اطلاعات جالبی را در اختیار مسافران قرار دهند، فقط کافی است با میز یا نمایندگان هتل خود تماس بگیرید.

• عکس هایی از موزه

میدان بادین
میدان بادین

آرامگاه هوشی مینه
آرامگاه هوشی مینه

مجموعه هوشی مینه
مجموعه هوشی مینه

آرامگاه هوشی مینه
آرامگاه هوشی مینه

هانوی ویتنام
هانوی ویتنام

کاخ ریاست جمهوری
کاخ ریاست جمهوری

• موقعیت مکانی موزه

برچسب ها
آرامگاه هوشی مینه آرامگاه و موزه هوشی مینه آژانس مادر تور هوشی مینه و هانوی و مویینه ویتنام ارزان ترین هتل های ویتنام برترین هتل های ویتنام بلیط تور ویتنام بهترین هتل های ویتنام بهترین هتل های ویتنام کدامند تور برای ویتنام تور به ویتنام تور تایلند ویتنام تور ترکیبی ویتنام کامبوج تور ترکیبی ویتنام کامبوج لائوس تور تفریحی ویتنام تور سفر به ویتنام تور سواحل ناترانگ و هانوی ویتنام تور شهر هانوی ویتنام تور ناترانگ و هانوی و هالونگ بی ویتنام تور ناترانگ و هانوی ویتنام تور هانوی تور هانوی و دانانگ و هوشی مینه تور هانوی و دانانگ و هوشی مینه ویتنام تور هانوی و هوشی مینه مویینه تور هانوی ویتنام تور هوشی مین و هانوی و دانانگ تور هوشی مین و هانوی و مویینه تور هوشی مین و هانوی و هالونگ بی تور هوشی مینه و دانانگ و هانوی تور هوشی مینه و دانانگ و هانوی ویتنام تور هوشی مینه و موئینه و هانوی و هالونگ بی ویتنام تور هوشی مینه و هانوی تور هوشی مینه و هانوی دانانگ تور ویتنام تور ویتنام ارزان تور ویتنام برای عید تور ویتنام بهار ۱۴۰۲ تور ویتنام چند تور ویتنام چنده تور ویتنام قیمت تور ویتنام نوروز1403 تور ویتنام و کامبوج رزرو آنلاین هتل های ویتنام رزرو اینترنتی هتل های ویتنام رزرو هتل های ویتنام رزرواسیون آنلاین هتل های ویتنام رزرواسیون اینترنتی هتل های ویتنام رزرواسیون هتل های ویتنام قیمت تور به ویتنام قیمت تور تفریحی ویتنام قیمت تور ویتنام قیمت تور ویتنام ۱۴۰۲ قیمت هتل های ویتنام کارگزار هتل های ویتنام مجری مستقیم تور ویتنام موزه هوشی مینه هتل های ویتنام هتل های ویتنام در مویینه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن