دیدنی های چین

یانگ شوو شهرستانی با کوه های کارست در نزدیکی گویلین| جاذبه های چین

Yangshuo

• یانگشو (阳朔) |عکس+موقعیت مکانی+جاذبه ها

یانگ شوو شهری کوچک است. این شهر توسط کوه‌های کارست و مناظر زیبا در نزدیکی گویلین احاطه شده است. همچنین از دهه ۱۹۸۰ یک مقصد محبوب برای کوه نوردی بوده است. به علاوه اطراف یانگشو، فرصتی عالی برای صخره نوردی به شما می دهند‌. در نتیجه، گروه های زیادی از گردشگران به اینجا جذب می شوند. به همین علت، توسعه زیادی دیده است.

۱) مرکز بخشداری شهرستان یانگشو :

شهر یانگشو مرکز بخشداری شهرستان یانگشو است. جمعیت شهرستان حدود ۳۰۰۰۰۰ نفر می باشد. اکثر این جمعیت در این شهر هستند. یانگ شوو به خاطر مناظر کارست باورنکردنی، کوه‌های زیبا مشهور است. به علاوه رودخانه‌ها، غارها، معابد و همچنین کافه‌ها آرام‌اش معروفند.


جاذبه های دیگری از چین که می تواند برایتان جالب باشد:

رودخانه یولونگ شاخه ای از رودخانه لی در گویلین| جاذبه های چین

گویلین شهری در کنار رودخانه لی بین کوه های بلند | جاذبه های چین

شویوآنمن خیابان باستانی در جنوب برج ناقوس در شیان | جاذبه های چین

دیوار شهر شیان چین کامل ترین دیوار باقی مانده از سال ۱۳۷۰ |جاذبه های چین

معبد غاز وحشی کوچک در جنوب شیان از سلسله تانگ| جاذبه های چین

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان بلاگفا

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۲) در شهرستان یانگشو چه کاری می توانید انجام دهید:

یانگشو یک شهر معمولی چینی نیست. به همین علت، حس شهر های بزرگ دیگر چین را ندارد. این بدان معناست که نسبتاً عاری از آلودگی هوا و صدا است. به شرطی که از جاده های اصلی دور شوید. این شهر بسیار تمیز است. معمولاً از هرج و مرج ترافیک بی پایان رنج نمی برید.
این باعث شده تا شبیه یک شهر مناسب برای تعطیلات باشد. یانگشو با رستوران ها و مغازه های فوق العاده کاملاً با استانداردهای چین توسعه یافته است. همچنین مکان خوبی برای توقف و کاوش در حومه شهر با دوچرخه است. یا حتی می توانید در سایت‌های صخره‌نوردی شرکت کنید.


۳) دهکده خارجی های چین:

یانگ شوو به عنوان دهکده خارجی ها در جنوب چین شهرت دارد. و یک ایستگاه اصلی برای بسیاری از مسافران است. با این حال، از آگوست ۲۰۲۳، اکثر خارجی های مقیم در طول دوره کووید آن را فراموش کرده اند. در واقع، تعداد کمی از خارجی ها را می توان در اطراف شهر دید. یانگشو در حال حاضر یک مقصد گردشگری داخلی چین است.


۴) خیابان های یانگ شوو:

منطقه توریستی اصلی یانگ شوو تقریباً مانند یک نردبان چیده شده است. دو خیابان اصلی توریستی کمابیش به موازات رودخانه بالا رفته اند. و به یکی از خیابان های بزرگتر شهر ختم می شوند. خیابان‌های کوچک‌تری (مثل پله‌های نردبان ها) وجود دارد. این خیابان ها بین دو خیابان بزرگ‌تر تلاقی می‌کنند. خیابان غربی (نردبان عمودی) در سمت چپ  از رودخانه دیده می‌شود. خیابان توریستی قدیمی‌تر، مرکز واقعی یانگشو است. خیابان طویل توریستی دیگر (畳翠路) Diecuilu است.


۵) خیابان گویوا لو: 

نهر کوچکی وجود دارد که از مرکز خیابان ها پایین می رود. برخی از زیباترین کافه ها و رستوران های شهر نزدیک آن قرار دارند. خیابان نزدیک این منطقه گویوا لو نام دارد. این خیابان بازسازی های زیادی را پشت سر گذاشته و مغازه ها، کافه ها و رستوران های جدید زیادی وجود دارد.


۶) پایین دست خیابان ها در کنار رودخانه:

در پای خیابان ها در کنار رودخانه، یک منطقه باز با تعداد زیادی فروشنده وجود دارد که انواع و اقسام وسایل توریستی، هم از مغازه ها و هم از گاری های دستی را به فروش می رسانند. همچنین تعدادی هتل نسبتاً زیبا در کنار رودخانه وجود دارد.


۷) هتل های موجود در یانگ شوو:

در بالای خیابان ها یک خیابان اصلی (خیابان پانتائو) با تعداد زیادی هتل وجود دارد. ایستگاه اتوبوس اصلی شهر در گوشه‌ای است که خیابان اصلی با Die Cui Lu تلاقی می‌کند. این تقاطع دارای یک منطقه باز بزرگ است که در شب بسیار شلوغ می شود. با ده ها رستوران و صدها غذاخوری که طعم های بی نظیری را به شما ارائه میدهند. بهتر است که انتظار منوهای انگلیسی یا غذاهای غیر چینی را نداشته باشید.


۸) چرا از یانگشو باید دیدن کنید؟!
• کروز کلاسیک رودخانه لی:

سفر دریایی راحت را در پایین دست از گویلین به یانگشو انجام دهید تا بدانید چرا رودخانه لی به عنوان “گالری صد مایلی” شهرت دارد. با لی ریور کروز چشم اندازی متمایز از کارست ها داشته باشید. کوه های بی پایان شایان ستایش به شما اجازه می دهد حیرت زده شوید که آیا در یک دنیای افسانه ای هستید یا نه.

• چشم انداز حومه شهر و سبک زندگی رویایی:

شخصاً منظره و زندگی روستایی را ببینید، از جمله شخم زدن زمین ها توسط افراد محلی. کار کردن دهقانان در مزارع سرسبزشان، گاومیش‌هایی که در کنار آب چرا می‌کنند، اردک‌هایی که در جویبار شنا می‌کنند، زنبورهایی که در میان شکوفه‌ها می‌رقصند، انواع غنی از فعالیت‌هایی در فضای باز هستند که به شما آرامش تزریق می کنند‌.

• برای تفریح:

شما می‌توانید علاوه بر گذراندن اوقات فراغت در آنجا با مجموعه‌ای از تجربیات متعدد در فضای باز مانند دوچرخه سواری، اسکوتر، رفتینگ بامبو، پیاده روی روبه رو شوید.


۹) گالری ده مایلی (ten mile):

گالری ده مایل منطقه‌ای دیدنی در کنار رودخانه یولونگ است که شامل تپه ماه و درخت بزرگ بانیان است. اینجا یک گالری واقعی نیست. بلکه مناظر زیبای آن در امتداد جاده روستایی خود را به عنوان آثار هنری طبیعت نشان می دهد. بنابراین به آن گالری ده مایلی می گویند.

مکان: رودخانه یولونگ، شهرستان یانگ شوو

در اوایل بهار، مزارع گل کلزا در کنار جاده بسیار چشمگیر است. یک جاذبه ایده آل برای لمس مناظر خارق العاده ایجاد می‌کند. بهترین راه برای بازدید، دوچرخه سواری است. سکوها و غرفه های زیادی برای استراحت بازدیدکنندگان برپا شده است. اگر وقت کافی دارید، می‌توانید قایقرانی بامبو یا دوچرخه‌سواری، دریفت کردن به پل گونگ‌نونگ و… را امتحان کنید.


۱۰) تپه ماه(Moon Hill)

تپه ماه یک منظره فوق العاده در یانگ شوو است که در انتهای گالری ده مایلی قرار دارد. قله ای کمانی شکل است و قسمت گم شده زیر طاق دقیقاً شبیه ماه است. از زمان شکل گیری کارست ها، استالاکتیت های مختلفی به اشکال مختلف ایجاد شده اند.

مکان: ۸ کیلومتری یانگشو، شهرستان یانگ شوو

از منظره های مختلف در فواصل مشخص، شکل ما‌ه دائماً تغییر میکند. در اطراف این منطقه می توانید از رستوران هایی در نزدیکی مون هیل لذت ببرید. تپه ماه به دلیل زمین‌شناسی منحصربه‌فردش به عنوان محل تجمع علاقه‌مندان به صخره‌نوردی نیز شناخته می‌شود.


۱۱) شهر باستانی شینگ پینگ

این شهر واقع در ساحل شرقی رودخانه لی، جایی که رودخانه لیجیانگ می‌پیچد و در جریان است می باشد. اینجا مناظری را میبینید که بر روی پول نقد ۲۰ یوانی چین چاپ شده است. پس از سفر دریایی رودخانه لی، می توانید به اینجا بیایید و در آنجا توقف کنید.

مکان: شهر شینگ پینگ، شهرستان یانگ شوو

در مقایسه با خیابان شلوغ غربی، معماری باستانی و ساده Xingping جذاب تر و آرامش بخش تر است. هشت نقطه دیدنی وجود دارد. کلینتون، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، از Xingping دیدن کرده است که باعث شهرت بیشتر آن شده و گردشگران زیادی را برای آمدن برانگیخته است.


• عکس هایی از یانگ شوو:

مکان های دیدنی چین
مکان های دیدنی چین

یانگ شوو در نزدیکی گویلین
یانگ شوو در نزدیکی گویلین

جاذبه های یانگ شوو
جاذبه های یانگ شوو

یانگ شوو
یانگ شوو

مکان های دیدنی یانگ شوو
مکان های دیدنی یانگ شوو

جاذبه های چین
جاذبه های چین

دیدنی های چین
دیدنی های چین


• موقعیت مکانی هتل:

برچسب ها
از مکان های دیدنی کشور چین جاذبه های توریستی چین جاذبه های توریستی گویلین چین جاذبه های چین جاذبه های چین گردشگری جاذبه های دیدنی چین جاذبه های دیدنی شانگهای چین جاذبه های دیدنی گویلین چین جاذبه های کشور چین جاذبه های گردشگری گویلین چین جاذبه های گویلین چین جاذبه های یانگشو جاهای دیدنی چین دیدنی های چین دیدنی های چین عجیب دیدنی های کشور چین دیدنی های گویلین چین شهر های دیدنی چین طبیعت یانگ شوو عکس مکان های دیدنی چین گویلین گویلین چین گویلین یانگشو مکان های دیدنی به انگلیسی مکان های دیدنی پکن چین مکان های دیدنی چین مکان های دیدنی چین به انگلیسی مکان های دیدنی چینی مکان های دیدنی در چین مکان های دیدنی شهر پکن چین مکان های دیدنی شهر چین مکان های دیدنی کشور چین مکان های دیدنی گویلین چین یانگ شوو یانگ شوو گویلین یانگ شوو گویلین چین یانگشو چین یانگشو در چین یانگشو در گویلین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن