دیدنی های چین

کوه شیان گونگ چشم اندازی پانوراما از یانگشو| جاذبه های چین

Xianggong Mountain

• کوه شیان گونگ| عکس+موقعیت مکانی+جاذبه ها

کوه شیان گونگ به شما این امکان را می دهد تا دیدی مثل دید پرندگان داشته باشید. چشم انداز یانگشو زیبا است و کوه شیان گونگ مناظری پانوراما و خیره کننده را ارائه می دهد. با ایستادن در بالای کوه شیان گونگ، تپه هایی را خواهید دید که به شکل منظمی در مقابلتان چیده شده اند.

همچنین نور، سایه ها، ابرها و طلوع خورشید به شما کمک می کند تا مناظر باورنکردنی را تماشا کنید. کوه شیان گونگ پس از عکاسی هایی که مسافران در آن داشتند شناخته شد. و سپس برنده جایزه برنز دهمین نمایشگاه بین المللی عکاسی شد.

۱) حقایقی در مورد کوه شیان گونگ:

کوه شیان گونگ نام جالبی است که از شکل آن نشات گرفته است. در زمان های قدیم، شیان گونگ به یک مقام دولتی اشاره می کرد. که همیشه کلاه بر سر می گذاشت و لباس رسمی می پوشید. شکل کوه شیان گونگ شبیه یک مقام دولتی از دوران باستان است، از این رو نام آن این است.


جاذبه هایی از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:

یانگ شوو شهرستانی با کوه های کارست در نزدیکی گویلین| جاذبه های چین

رودخانه یولونگ شاخه ای از رودخانه لی در گویلین| جاذبه های چین

گویلین شهری در کنار رودخانه لی بین کوه های بلند | جاذبه های چین

شویوآنمن خیابان باستانی در جنوب برج ناقوس در شیان | جاذبه های چین

دیوار شهر شیان چین کامل ترین دیوار باقی مانده از سال ۱۳۷۰ |جاذبه های چین

معبد غاز وحشی کوچک در جنوب شیان از سلسله تانگ| جاذبه های چین

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان بلاگفا

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۲) علت مشهور شدن کوه شیان گونگ:

کوه شیان گونگ صرفا یک تپه معمولی بود که در میان کوه های مختلف در یانگشو پنهان شده بود. هیچ کس متوجه نشد که این مکان فوق العاده ای برای تحسین مناظر یانگ شوو بوده است تا زمانی که پس از کسب مدال برنز عکاسی بین المللی توسط یک عکاس، مشهور شد.
به جز مردم محلی، اولین دسته از بازدیدکنندگانی که از سراسر جهان وارد شدند، عکاسان بودند. جذابیت آفتاب، کوه‌های مختلف و آب‌های شفاف رودخانه لی باعث جذب آن‌ها شد.


۳) منظره یانگشو از کوه شیان گونگ:

کلاسیک‌ترین راه‌ها برای بازدید از یانگ‌شو، پیاده‌روی، سفر با قایق بامبو در رودخانه لی و سوارکاری در حومه شهر است. مناظر کنار جاده را از دست ندهید. شاید این تنها شانسی باشد که می توانید از کوهی در گویلین بالا بروید. فراموش نکنید که مناظر کنار جاده را ببینید، اگرچه شگفت انگیزترین منظره در پایان مسیر در انتظار شماست.


۴) نگاهی اجمالی به کوه شیان گونگ:

مکان: کوه شیان کونگ، شهر شینگ پینگ، شهرستان یانگشو، گویلین، منطقه خودمختار Guangxi Zhuang.
این کوه در حدود ۱۸ مایل (۲۸ کیلومتر) از یانگشو و ۳۵ مایل (۵۷ کیلومتر) از گویلین فاصله دارد.
مدت زمان بازدید: ۲ ساعت
جاذبه های نزدیک: رودخانه لی و تپه Nine-Horse Mural


۵) حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد تا از کوه بالا بروید:

پس از عبور از ورودی، شروع به بالا رفتن از کوه شیان گونگ خواهید کرد. در راه، ممکن است احساس بی حوصلگی و ناامیدی کنید زیرا فقط یک جاده سنگی در مقابل شما وجود دارد. در این نقطه تسلیم نشوید زیرا با رسیدن به قله و دیدن مناظر زیبا از آنجا، شگفتی بزرگی خواهید داشت.


۶) بهترین زمان برای عکس گرفتن:

پاییز بهترین فصل برای سفر به گویلین (اکتبر تا نوامبر) است. بهترین زمان روز برای عکس گرفتن صبح زود در روزهای آفتابی می باشد. آب و هوا یکی از مهم ترین عوامل ایجاد عکس های عالی است. فراموش نکنید که پیش بینی آب و هوا را قبل از روز سفر خود بررسی کنید. توجه: اگر عاشق عکاسی هستید و می خواهید در بهترین زمان برای عکس گرفتن به آنجا بروید، باید قبل از ساعت ۶ صبح به بالای کوه برسید.


۷) چرا از کوه شیان گونگ باید دیدن کرد؟!

کوه شیانگونگ یا تپه شیانگونگ یکی از تپه های کارستی گویلین است. با این حال، پس از اینکه یک عکاس از آنجا عکس گرفت و برنده جایزه برنز دهمین نمایشگاه بین المللی عکاسی شد، هیچ کس فکر نمی کرد اینجا تبدیل به یک مکان مشهور شود. زیرا این نمایشگاه به طور کامل منظره خیره کننده یانگ شوو، رودخانه لی و بهترین ترکیب نورها و سایه های طبیعی را نشان می داد.


۸) لندفرم های کارست یانگشو:

با ایستادن بر روی قله کوه، منظره فوق‌العاده ای از بیشه‌های وسیع کوه‌های گویلین را خواهید دید که از سطح زمین به بالا صعود کرده است.


۹) رودخانه لی:

تپه شیانگونگ از آنجایی که بین Yellow Cloth Shoal و تپه Nine Horses Fresco، در ساحل غربی رودخانه لی قرار دارد. شما از یک مکان خنک برای تحسین رودخانه خوش منظره لی لذت می برید. گشت و گذار در رودخانه بسیار تازه و هیجان انگیز است.


۱۰) عکس هایی از کوه شیان گونگ:

دیدنی های چین
دیدنی های چین

منظره یانگشو از کوه شیان گونگ
منظره یانگشو از کوه شیان گونگ

یانگشو چین
یانگشو چین

مکان های دیدنی چین
مکان های دیدنی چین

جاذبه های چین
جاذبه های چین

جاذبه های چین گویلین
جاذبه های چین گویلین

دیدنی های چین
دیدنی های چین

چین
چین

شیان گونگ
شیان گونگ

کوه شیان گونگ
کوه شیان گونگ

دیدنی های چین
دیدنی های چین


• موقعیت مکانی کوه :


برچسب ها
از مکان های دیدنی کشور چین برترین دیدنی های چین بهترین دیدنی های چین بهترین دیدنی های گویلین چین بهترین مکان ها برای گشت و گذار در چین بهترین مکان ها برای گشت و گذار در چین گویلین بهترین های چین جاهای دیدنی چین دیدنی های چین دیدنی های گویلین چین شیان گونگ چین شیان گونگ در چین شیان گونگ گویلین چین شیانگونگ عکس مکان های دیدنی چین کوه شیان گونگ کوه شیان گونگ در چین کوه های چین کوه های گویلین مکان های دیدنی پکن چین مکان های دیدنی چین مکان های دیدنی چین به انگلیسی مکان های دیدنی در چین مکان های دیدنی روستاهای چین مکان های دیدنی شهر پکن چین مکان های دیدنی شهر چین مکان های دیدنی کشور چین مکان های دیدنی گویلین چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن