تورهای مسافرتیتورهای نمایشگاهی

نمایشگاه بین المللی سنگ دبی ۲۰۱۹/ آذر ۹۸

نمایشگاه middle east stone

این نمایشگاه دبی معتبرترین و اولین رخداد در ارتباط با حوضه صنعت سنگ و سرامیک (از سنگ های طبیعی و مرمر گرفته تا سرامیک های بی همتا) در منطقه محسوب می شود؛ که هر ساله در امارات متحده عربی و در شهر زیبای دبی با حضور متخصصان و فعالان صنعت سنگ برگزار می شود. امسال نیز این نمایشگاه با شکوه تر از همیشه از ۲۵ تا ۲۸ نوامبر ۲۰۱۹ (یعنی از ۴ الی ۷-ام آذر ۱۳۹۸) در مرکز تجارت جهانی دبی برپاست.

نمایشگاه سنگ middle east stone چهار روزه جایگاهی خاص برای نمایش جدید ترین و جذاب ترین محصولات صنعت سنگ و سرامیک، محصولات تمام شده و حتی نیمه تمام، آخرین تکنولوژی و طرح های منحصربه فرد است.

به نظر می رسد که این نمایشگاه یک رخداد چندبعدی است. به طوری که حتی در حوضه معامله های B2B بوده. همچنین به معماران و طراحان، تامین کنندگان، تولیدکنندگان، نوآوران و دیگر عوامل قابلیت دسترسی به یکدیگر را داده؛ تا با دیگران ارتباط برقرار نمایند، و کنفرانس و برنامه سمینار چیده شود. به طوری که در این ۳ روز معاملات تجاری زیادی در این نمایشگاه به وقوع می پیوندد. نمایشگاه سنگ دبی به تولید کنندگان و دیگر عوامل در حوضه سنگ این امکان را می دهد که به طور مستقیم با مشتریان بالقوه مورد نظر و سهامدارانی که به این صنعت مربوط می شوند در دسترس باشند.

نمایشگاه سنگ در سال ۲۰۱۸ در این نمایشگاه از ۲۶ کشور ۲۵۳ شرکت کننده وجود داشت . همچنین از ۷۰ کشور دنیا شاهد ۷۰۰۰ بازدید کننده بودیم.


موضوعات نمایشگاه سنگ دبی

سنگ طبیعی، سنگ مصنوعی، مرمر، سرامیک

آجر

لوازم و مواد مصرفی

چسب ها، روکش ها، ساینده ها

ماشین آلات حوضه صنعت سنگ

دستگاه، ابزار، تجهیزات

خدمات


بازدید کنندگان نمایشگاه سنگ دبی

تولید کنندگان

توزیع کنندگان

نمایندگان و تامین کنندگان

صادر و وارد کنندگان

خرده فروشان

صاحبان معادن سنگ

متخصصان دکوراسیون داخلی

مهندسان، سازندگان و پیمانکاران ساختمان

سازمان های دولتی در حوزه ساخت وساز

و دیگر موارد


مکان و تاریخ برگزاری نمایشگاه سنگ دبی ۲۰۱۹

مرکز تجارت جهانی دبی – شیخ زاید

تاریخ شروع:سه شنبه ۹۸/۰۹/۰۴ (۲۵/۱۱/۲۰۱۹)

تاریخ پایان: پنجشنبه ۹۸/۰۹/۰۷ (۲۸/۱۱/۲۰۱۹)

زمان بازدید: ۹ الی ۱۸


آژانس هواپیمایی شیوار سیاوشان کارگزار تورهای دبی بوده و همکاران ما در این زمینه می توانند راهنمای بسیار خوبی در این زمینه باشند.
برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر می توانید تماس بگیرید:

۰۲۱-۹۵۱۱۸۵۶۳

۰۹۱۹۲۱۲۰۵۲۴

Whatsapp: 09335144240

نمایشگاه بین المللی سنگ دبی 2019/ آذر 98
نمایشگاه بین المللی سنگ دبی ۲۰۱۹/ آذر ۹۸

 

نمایشگاه بین المللی سنگ دبی 2019/ آذر 98
نمایشگاه بین المللی سنگ دبی ۲۰۱۹/ آذر ۹۸
نمایشگاه بین المللی سنگ دبی 2019/ آذر 98
نمایشگاه بین المللی سنگ دبی ۲۰۱۹/ آذر ۹۸

 


برای بازدید از تورهای دبی اینجا کلیک نمایید.


برچسب ها
25 تا 28 نوامبر 2019 امارات متحده عربی ترسنفر دبی تور دبی تور دبی آذر 98 تور نمایشگاه سنگ تور نمایشگاهی دبی تورهای دبی سنگ و سرامیک شیخ زاهد کارگزار تور نمایشگاهی کارگزار دبی مرکز تجارت جهانی دبی نمایشگاه بین المللی سنگ دبی نمایشگاه بین المللی سنگ دبی 2019/ آذر 98 نمایشگاه سنگ middle east stone نمایشگاه سنگ دبی هتل های خیابان شیخ زاهد هتل های نزدیک مرکز نمایشگاهی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن