دیدنی های مالدیو

ماه عسل در میان آب های فیروزه ای رنگ اقیانوس هند| تفریحات مالدیو

Honeymoon In MALDIVES

• ماه عسل در مالدیو| عکس+کارهایی که می توان در مالدیو انجام داد

ماه عسل در میان آب های فیروزه ای رنگ اقیانوس هند می تواند تجربه ای فراموش نشدنی برای زوج ها و حتی افراد دیگر باشد. مالدیو از ۱۱۹۲ جزیره تشکیل شده است که به جزایر مرجانی تقسیم می شوند. از این ۱۱۹۲ جزیره، ۲۰۰ جزیره مسکونی و ۱۸۰ جزیره دارای ریزورت های فوق العاده هستند. این ریزورت مجلل با ویلاهای آبی خیره کننده که توسط آب لاجوردی احاطه شده اند در جزایر جداگانه ای قرار دارند.(هر جزیره هتل خاص خود را دارد) که اصلی ترین دلیل سفر ماه عسل در مالدیو همین موضوع است. از ویلاهای آبی گرفته تا خانه‌های ییلاقی خصوصی، کلبه‌ها و سوئیت‌ها در مالدیو انتخاب‌های بسیار رمانتیکی می توانند باشند.

با دیدن طلوع خارق العاده خورشید در هتل بی نظیر خود از خواب بیدار شوید، در اعماق خلیج شیرجه بزنید و زندگی مرجانی رنگارنگ را از نزدیک ببینید، شام را با نور شمع کنار اقیانوس زیر آسمان پرستاره میل کنید، یا با ماساژهای درمانی کاساز در اسپا های مالدیو استرس را از خود بیرون کنید.

• برای دریافت اطلاعات کامل از هتل های مالدیو لطفا کلیک کنید!

• برای دریافت اطلاعات کامل از جاذبه های مالدیو کلیک کنید!


• مالدیو به عنوان مقصدی فوق العاده برای ماه عسل شما:

عشق با زیبایی بی عیب و نقص و طبیعی این سرزمین بهشتی، ناخوداگاه شکوفا می شود. جاذبه های محلی عرفانی و انبوهی از فعالیت های سرگرم کننده هر دقیقه شما را درگیر خود می کند. در زیر برخی از مواردی که افراد در ماه عسل خود می توانند امتحان کنند ذکر شده است:

۱) غواصی

وقتی آب‌ها بسیار خنک و شفاف هستند، غواصی مطمئناً در صدر فهرست «کارهایی که باید انجام داد» قرار خواهد گرفت. دنیای دریایی مالدیو به دلیل کالیدوسکوپی بودن شهرت دارد. از این رو، در تمام جزایر، تجهیزات غواصی برای اجاره خواهید یافت.
غواصی در صخره‌های مرجانی عظیم با دسته‌ای از ماهی‌ها، لاک‌پشت‌های دریایی غول‌پیکر، ایگل ریز( نوعی سفره دریایی) و دلفین‌هایی که در کنار شما شناورند، باعث می شود که احساسی غیر قابل درک به شما دست دهد. این شاید عاشقانه ترین تجربه زندگی شما برای ماه عسل در مالدیو باشد.

۲) اسپا و ماساژ برای زوج ها

دومین فعالیت محبوبی که در ماه عسل در مالدیو انجام می شود، ماساژ و اسپاهای درمانی بسیار کارساز است. ریزورت های مختلف ماساژهای سنتی شن و آبگرم را ارائه می‌دهند که استرس را تا حد زیادی از شما دور میکند و انرژی شما را احیا می سازد.
ماساژ در ساحل شنی، با صدای گهگاه امواجی که به آرامی روی ساحل می رقصند و نسیمی که درخت نخل را تاب می‌دهد، تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود.

۳) زیردریایی وال(Whale Submarine )

ماجراجویی بی سابقه سواری در اعماق اقیانوس در این زیردریایی واقعا هیجان انگیز است. از کشتی‌های غرق‌شده گرفته تا جانداران دریایی شناور، نزدیک‌ترین برخوردها را با هر چیزی در زیر سطح آب خواهید داشت.
سفر را می توان در طول روز یا عصر توسط هتلی که در آن اقامت دارید، صورت داد‌.

۴) سینمای ساحلی زیر ستاره ها

در حالی که در ساحل نرم دراز کشیده اید و در حال تماشای فیلم هستید، از مناظر طبیعی لذت ببرید. سینمای روباز در ساحل، با نور کم و آسمان پرستاره، تجربه‌ای واقعاً پرشور خواهد بود. در کنار هم نشستن با هم و تماشای فیلم در ساحل مسحورکننده می تواند خاطره ای فراموش نشدنی باشد.


• بهترین زمان برای سفر به مالدیو در ماه عسل

با نوسانات دمایی بین ۲۵ تا ۳۱ درجه سانتیگراد، مالدیو در تمام طول سال آب و هوای گرمسیری دارد. صبح ها گرم و آفتابی هستند، و در عین حال رگبارهای غیرقابل پیش بینی وجود دارد که فقط چند دقیقه طول می کشد. هوا مرطوب است و نسیم های خنک دریا در طول عصر می وزد.
دسامبر تا آوریل به عنوان بهترین زمان برای بازدید از مجمع الجزایر انتخاب شده است. از آنجایی که فصل بارانی تقریباً تا آن زمان به پایان رسیده است، این ماه‌ها آب و هوای خشک‌تری با بارش‌های کمتر و رعد و برق‌های کمتر دارند. وجود آب های آرام در ماه آوریل، آن را به مناسب ترین ماه برای انجام فعالیت های آبی تبدیل کرده است.


• عکس هایی از فعالیت هایی که در مالدیو می توانید انجام دهید:

زیردریایی مالدیو
زیردریایی مالدیو

رستوران های مالدیو
رستوران های مالدیو

خلیج جزیره وادهو
خلیج جزیره وادهو

سینما در فضای باز
سینما در فضای باز


برچسب ها
5 هتل برتر مالدیو 5 هتل لوکس مالدیو آژانس مادر تور مالدیو آنگسانا ولاوارو مالدیو ارزان ترین تور مالدیو ارزان ترین قیمت تور مالدیو ارزان ترین هتل های مالدیو برترین مجری تور مالدیو برترین هتل های مالدیو بهترین تور مالدیو بهترین قیمت تور مالدیو بهترین قیمت رزرو هتل های مالدیو بهترین کارگزار تور مالدیو بهترین مجری تور مالدیو بهترین مجری تور مالدیو در ایران بهترین هتل های مالدیو کدامند تصویر از هتل های مالدیو تفریحات در تور مالدیو تور مالدیو تور مالدیو 1402 تور مالدیو آبان ماه 1402 خوب ترین هتل های مالدیو دبلیو یکی از برترین هتل های مالدیو رزرو آنلاین هتل های مالدیو رزرو اینترنتی هتل های مالدیو رزرو هتل های مالدیو رزرواسیون آنلاین هتل های مالدیو رزرواسیون هتل های مالدیو سایت رزرو آنلاین هتل های مالدیو سایت رزرو اینترنتی هتل های مالدیو مالدیو ماه عسل ماه عسل در مالدیو

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن