دیدنی های چین

خیابان های قدیمی در شانگهای نشانگر گذشته و آینده شهر| جاذبه های چین

Old Streets in Shanghai

• خیابان های قدیمی در شانگهای|عکس+موقعیت مکانی+اسامی خیابان ها

خیابان های قدیمی می تواند گذشته و آینده یک شهر را به شما نشان دهد. خیابان های قدیمی و ساختمان های قدیمی قطعا روح شانگهای هستند. در حالی که شانگهای به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به کانون توجه جهان است، بیایید یک سفر مجازی در خیابان های قدیمی داشته باشیم تا با شانگهای قدیمی دیدار کنیم و همزمان آینده آن را تصور کنیم.

۱) خیابان سینان (خیابان ماسنت)(Sinan)

خیابان سینان که زمانی به نام Massenet Rue نامیده می شد، یک نام عاشقانه است. این خیابان به عنوان “Shangzhijiao (上只角)” در نظر گرفته می شود. زیرا که در بالادست رودخانه هوانگپو قرار دارد و این منطقه گمان می رود که افراد مشهور و ثروتمند زیادی را در شانگهای جمع کرده است.

دوچرخه‌هایی به اینجا می‌آیند و می‌روند و سایه‌های بلند خود را زیر نور گرم خورشید بر روی زمین می‌اندازند. به نظر می‌رسد هرج و مرج و شلوغی را از زندگی کلان‌شهری دور کرده‌اند. و هوای پاک را برای این منطقه باقی می‌گذارند.

• خانه هایی به سبک غربی در دو طرف خیابان ها:

در دو طرف خیابان خانه های کوچکی وجود دارد که به سبک های غربی ساخته شده اند. نقوش توخالی ظریف زیر لبه‌ها و خطوط خالدار روی آجرها،  تاریخ طولانی آنها را به شما نشان میدهد. اما از طریق نرده ها می توانید متوجه شوید که صاحبان آنها زندگی مشترکی دارند. درست در گوشه باغ، می‌توانید هوای تمیزش را استشمام کنید.

در اینجا نیز زمانی افراد مشهور زیادی مانند سون یات سن، ژو ان لای، ژانگ ژویلیانگ و غیره گرد هم آمده بودند. این عناصر فرهنگی در هر گوشه ای از جاده سینان نفوذ کرده اند. و اقامتگاه ژو سابق در حال حاضر برای عموم رایگان است.

• مکان های توصیه شده برای گشت و گذار:

خیابان گائولان درست در کنار خیابان سینان قرار دارد. ساختمان شماره ۱ محل سکونت سابق ژانگ ژئولیانگ است، جایی که او و معتمدش ،خانم ژائو مدتی در آنجا زندگی می کردند. شماره ۱۶ کلیسای ارتدکس سنت نیکلاس سابق است. این کلیسای کوچک برای اولین بار در سال ۱۹۲۸ ساخته شد، کوچک اما بسیار ظریف است.

نودل نیانگ: شماره ۳۶ جاده سینان (توسط جاده نانچانگ) می باشد. این رستوران در زندگی مشترک شهری و قدیمی ساخته شده است. و مشتریان آن عمدتا ساکنان محلی هستند. این رستوران در شانگهای بسیار معروف است.



۲) خیابان هواشان :

اگر چه خیابان هواشان همیشه در طول روز بسیار شلوغ است، اما همیشه یک ماسک مرموز روی آن وجود دارد. بیش از صد سال پیش، این تنها گذرگاه از معبد Jing’an به Xujiahui بود و جاده Xujiahui نام داشت.
افسانه‌های زیادی در اینجا اتفاق افتاده، مانند باغ سابق دینگ شیانگ، که گفته می‌شود توسط لی هنگ‌ژانگ برای صیغه مورد علاقه‌اش، دینگ شیانگ، ساخته شده است. و  خیابان ووکانگ در کنار آن مکان «خیابان فوکایسن» در رمان و فیلم”هوس” بوده است.

• آکادمی تئاتر شانگهای:

در این خیابان شما می توانید بسیاری از جوانان با اعتماد به نفس زیبا را ببینید که در جلوی آکادمی تئاتر شانگهای هستند، آکادمی که ستاره های زیادی را برای چین تربیت کرده است. و همچنین می توانید با آرامش در بسیاری از اقامتگاه های سابق افراد مشهور قدم بزنید.

• مکان های توصیه شده برای گشت و گذار در این خیابان:

باغ اسرارآمیز همچنان سبک دادگاه سنتی چینی را با ساختمان اروپایی ترکیب کرده است. نیمه جلویی باغ به همراه یک رستوران بازسازی شده است در حالی که نیمه پشتی هنوز برای عموم باز نیست.

یک گالری کوچک تعداد زیادی آثار هنری با نقوش مربوط به شانگهای را به نمایش می گذارد. شما احتمالا صاحب آن را جلوی گالری اش ملاقات خواهید کرد زیرا او دوست دارد در این مکان آفتاب بگیرد. و او همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد مکان های دیدنی در شانگهای است.

باغ دینگ شیانگ (丁香花园): شماره ۸۴۹ در خیابان هواشان
گالری مو: شماره ۷۸۹ در خیابان هواشان


۳) خیابان وودینگ غربی:

خیابان وست وودینگ چندان معروف نیست، اما داستانی درباره ژانگ آی لینگ پشت آن است. و همه چیز در مورد ژانگ نمادی از یک عاشقانه است. معروف ترین آنها آپارتمان کاینا با شماره ۱۳۷۵ است که از نظر ژانگ نقطه عطفی بود که در آن می توانید آرامش درونی خود را در یک جامعه بی ثبات بدست آورید.
این بنا که در سال ۱۹۳۲ ساخته شد، در آن زمان با شکوه ترین ساختمان شانگهای بود. همه ساکنان از جمله ژانگ افراد مشهور بودند. اگرچه اینجا قبلاً به خانه ها و فروشگاه هایی تبدیل شده اند، اما هنوز هم می توانید هوای شانگهای قدیمی را در آن پیدا کنید.

زیبایی خاص آن در جزئیات است. در پیاده رو می توانید مکانی را پیدا کنید که با نرده های آهنی نت شکل احاطه شده است و ارکستر فیل هارمونیک شانگهای در آنجا است. موسیقی در اطراف ستون های بلند فلزی ، درها و پنجره های چوبی قرمز و خانه های ظریف کوچک شناور است.

• مکان های توصیه شده برای گشت و گذار در این خیابان:

یک رستوران فرانسوی معمولی که با استفاده خاص از موزاییک و منحنی تزئین شده است، می تواند یک نقطه خاص برای گشت و گذار در این خیابان باشد. در داخل شما می توانید سبک دکوراسیون روستایی فرانسوی ساده اما زیبا را مشاهده کنید. اگر عاشق غذاهای فرانسوی هستید، اینجا را دوست خواهید داشت.


۴) خیابان چانگل:

خیابان چانگل مکانی است که به شما می گوید چه چیزی ترند شده است. تعداد زیادی بوتیک رمان در جاده وجود دارد که می توانید تمام روز را در آنها وقت بگذرانید. در اینجا تعداد زیادی طراح جوان و سایر کارکنان با انرژی خوب جمع شده اند. این خیابان در شانگهای درست مانند «هاراجوکو» در ژاپن است. سال‌هاست که مد در این جاده دیده می شود.

• خیابان از چهار بخش تشکیل شده است:

از جاده فومین تا جاده شانشی جنوبی که توسط در کمیک های ژاپنی نشان داده شده است. از جاده شانشی جنوبی تا جاده ماومینگ جنوبی پر از cheongsam سفارشی(لباس چینی) و جین جیانگ دیکسون و سایر فروشگاه ها می باشد.

از جاده ماومینگ جنوبی تا جاده Ruijin فروشگاه ها و رستوران های جالب زیادی را می توانید ببینید. از جاده روئیجین تا جاده چنگدو (成都路)، بوتیک های مختلفی وجود دارد. در اینجا تعداد زیادی از بازیکنان اسکیت برد را خواهید دید. این در میان بازی های بازیکنان محلی بسیار معروف است. در اینجا می توانید هر چیزی در رابطه با تخته اسکیت پیدا کنید: کفش، لباس، شلوار، تخته اسکی و.‌.‌


۵) خیابان آنفو (安福路)

این یک جاده کوتاه است. فقط هزار گام برای پایان دادن به آن کافی است. اما نشان دهنده ادبیات شانگهای است، به ویژه زمانی که درام مد بود. بیش از ده سال پیش، به نظر می‌رسید که تماشای نمایشنامه‌ها فقط برای افراد مسن بود. و جوانان در انواع کافه ها و کنسرت‌ها به تفریح ​​بپردازند. اما اکنون همه چیز تغییر کرده است. ۸۰ درصد از مخاطبانی که برای تماشای درام به جاده انفو می آیند از جوانان هستند. و «درام یقه سفید» با استفاده از راهی برای بازتولید زندگی در فضای خاص خود سبب ایجاد این علاقه شده است.

• هنر نمایش در خیابان آنفو:

«جاده آنفو» در هنر نمایش معروف است و به همین دلیل تعداد زیادی کافی‌شاپ نیز وجود دارد. در یک صبح آخر هفته، کافی شاپ کوچکی را انتخاب کنید، تنها کنار پنجره بنشینید، به چند عابر پیاده نگاه کنید که در جاده در زیر باران کمی راه می‌روند، سپس آرامش بی‌نظیری را در شانگهای با آفتاب مرطوب که از شیشه می‌تابد، تجربه خواهید کرد. این جاده برای افرادی است که واقعاً چشیدن طعم غذاها و اسنک های مختلف را دوست دارند، مناسب است.


۶) عکس هایی از خیابان های قدمی شانگهای:

دیدنی های چین
دیدنی های چین

دیدنی های شانگهای
دیدنی های شانگهای

خیابان های قدیمی شانگهای
خیابان های قدیمی شانگهای

خیابان ها در شانگهای
خیابان ها در شانگهای

دیدنی های چین
دیدنی های چین

دیدنی در چین
دیدنی در چین

جاذبه های چین
جاذبه های چین

جاذبه های شانگهای
جاذبه های شانگهای


موقعیت مکانی خیابان ها:

برچسب ها
از دیدنی های چین در جدول از مکان های دیدنی کشور چین جاذبه های توریستی چین جاذبه های توریستی شانگهای چین جاذبه های چین گردشگری جاذبه های دیدنی چین جاذبه های دیدنی شانگهای جاذبه های دیدنی شانگهای چین جاذبه های دیدنی شهر شانگهای جاذبه های کشور چین جاهای دیدنی چین خیابان قدیمی در چین خیابان قدیمی در شانگهای خیابان قدیمی شانگهای خیابان های شانگهای خیابان های قدیمی در شانگهای خیابان های قدیمی شانگهای دیدنی های چین دیدنی های چین شانگهای دیدنی های چین عجیب دیدنی های شانگهای دیدنی های شانگهای چین دیدنی های کشور چین شانگهای شهر های دیدنی چین عکس مکان های دیدنی چین مکان های دیدنی پکن و شانگهای مکان های دیدنی چین مکان های دیدنی چینی مکان های دیدنی در شانگهای مکان های دیدنی شانگهای مکان های دیدنی شانگهای چین مکان های دیدنی شهر شانگهایچین مکان های دیدنی کشور چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن