دیدنی های چین

کوه ها و غارهای کارست گویلین از بزرگترین توپوگرافی های جهان|جاذبه های چین

Karst Mountains and Caves in Guilin

• کوه ها و غارهای کارست گویلین| عکس+موقعیت مکانی

کوه‌ها و غارهای کارست در گویلین یکی از معدود مکان‌های روی زمین هستند که زیبایی تپه‌ها و غارهای کارست عظیم و طبیعی ساخته شده را به نمایش می‌گذارند.
تپه ها و غارها با کتیبه هایی بر روی دیوارهای آن که برای ۷۲۹ سال پس از میلاد در سلسله تانگ هستند یک جاذبه باستانی بوده است.
این مکان و ساختارهای باشکوه آن، آن را به مکانی تقریبا معنوی برای بازدید و تجربه تبدیل کرده است. امروزه هزاران نفر سالانه از این سایت بازدید می کنند و هزاران نفر دیگر را به خود جذب می کند. زیرا خبر زیبایی آن در سراسر جهان پخش شده است.

راه های ارتباطی با شیوار

• شما همراهان گرامی شیوار می توانید از طریق راه های مختلفی با کارشناسان گردشگری ما در ارتباط باشید.

۱) تپه ها و غارهای کارست چگونه به وجود آمدند؟

مناظر کارست Cuiping در گویلین یکی از بزرگ‌ترین توپوگرافی‌های جهان است. و به لطف آب پس‌رفته از صدها میلیون سال پیش، در گویلین تپه‌های ساخته شده از سنگ‌های آهکی و دولومیت را به‌وجود آورد. همانطور که تپه ها در مناظر تازه آشکار شده بودند. باران، باد و رودخانه های بی شمار خطوط منحصر به فرد تپه ها و ساختارهای باشکوه در غارها را توسعه می دهند. همه اینها ۷۰ میلیون سال طول کشید.

• غار ها و رودخانه های زیرزمینی:

از آنجایی که آب اسیدی با جریان یافتن به سمت شکستگی‌های روی زمین، سنگ بستر را به آرامی می‌خورد، این شکاف‌ها گسترده‌تر شدند. پس آب بیشتری از آن‌ها عبور کرد و تشکیل زه‌کشی زیرزمینی را تسریع شد. و غارها و رودخانه‌های زیرزمینی را ایجاد کرد. چشم انداز کارست گویلین یک نمونه کلاسیک از فرآیند انحلال سنگ بستر در مقیاس بزرگ است. این امر تپه های سر به فلک کشیده کارست را ایجاد کرد.

• مکان های طبیعی شگفت انگیز در کوه های کارست گویلین:

در واقع شیب های تیز و باریک، سایت گویلین را به یکی دیگر از مناظر کارستی جهان تبدیل کرده است. آب زیادی از تپه ها به زمین هدایت شده و مجموعه های غار عظیمی را ایجاد کرده. مقیاس تپه ها و تعداد زیادی از غارها و رودخانه های به هم پیوسته این منطقه را به مکانی شگفت انگیز تبدیل کرده است که می توانید در هر قدمی که بر می دارید از مکان های طبیعی شگفت زده شوید.


جاذبه های دیگری از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:

رودخانه لی با طول تقریبی ۸۰ کیلومتر در استان گوانگشی| جاذبه های چین

کوه شیان گونگ چشم اندازی پانوراما از یانگشو| جاذبه های چین

کوه شیان گونگ چشم اندازی پانوراما از یانگشو| جاذبه های چین

یانگ شوو شهرستانی با کوه های کارست در نزدیکی گویلین| جاذبه های چین

رودخانه یولونگ شاخه ای از رودخانه لی در گویلین| جاذبه های چین

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان بلاگفا

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۲)تپه خرطوم فیل:

تپه خرطوم فیل جایی است که رودخانه لی و رودخانه Taohuajiang به هم می رسند. ارتفاع این سازه صخره‌ای ۵۵ متر است و شکل عجیبی دارد. مانند فیلی که در رودخانه آب می‌نوشد و به همین دلیل نام آن این است. خرطوم فیل از طریق یک غار تشکیل شده است که از کل صخره و از آن عبور می کند.

راه‌های زیادی برای لذت بردن از این تپه‌های کارست وجود دارد. می‌توانید بالای آن قرار بگیرید و منظره‌ای پانوراما از رودخانه لی و شهر گویلین داشته باشید. یا از غار اصلی عبور کنید و فقط در مناظر ساحلی شنا کنید. با مجسمه های زیاد اطراف تپه می توانید هزاران مکان برای عکس گرفتن با خانواده پیدا کنید.


۳) تپه فوبو:

تپه فوبو در سمت غربی رودخانه لی قرار دارد. از آنجا که امواج رودخانه توسط ساختار آن مسدود شده است، اعتقاد بر این است که ساختار صخره ای تپه ای است که موج را فرو می برد.

این ساختار با تراس های طبیعی و آلاچیق های مصنوعی، با درختان و گیاهان زیادی که در دامنه های شیب دار آن رشد می کنند، شناخته شده است. با ارتفاع ۲۱۳ متری، سازه‌ای است که به سختی می‌توان به آن سر نزد. بر روی این تپه، معبدی به یادبود برای ژنرال فوبو نیز ساخته شد و آن را به یک مکان تاریخی و همچنین یک شگفتی طبیعی تبدیل کرده.


۴) تپه فرسکوی نه اسب:

این سازه زمینی تنها ۴۰ کیلومتر با گویلین فاصله دارد. بهترین راه برای لذت بردن از این تپه، عبور از رودخانه لی از Guilin به سمت Yangshuo است. آنچه باعث محبوبیت آن در بین مردم محلی و گردشگران شده است، چهره تپه است که تصاویری از اسب ها در موقعیت های مختلف دارد.
یک چالش خوب پیدا کردن ۹ اسب در روی تپه در حالی که به موازات آن حرکت می کنید، خواهد بود. از آنجایی که شما فقط ۳ دقیقه زاویه دید ایده آل از تپه دارید، این می تواند یک تجربه بسیار جذاب برای همه در کروز باشد.


۵) منظره روی اسکناس ۲۰ یوانی:

اگر در سفر دریایی رودخانه لی هستید، مطمئناً می توانید از مناظری که در اسکناس ۲۰ یوانی می بینید لذت ببرید. این نقطه در نیمه راه شینگ پینگ و Yucun است. همانطور که کروز یک چرخش بزرگ به سمت شینگ پینگ دارد، صحنه ای با سه قله زیبای کارست در جلو و سایر تپه های دور در پس زمینه خود را نشان می دهد.
همچنین آب مناظر سبز دره های کنار رودخانه را برجسته می کند. این مناظر با ماهیگیرانی که در قایق‌های بامبوی خود شناور هستند، مملو است. بسیاری از گردشگران این منظره را به عنوان تصویری دقیق از منظره چینی می بینند.


۶) غار نی فلوت:

این غار از نی‌هایی که در اطراف آن رشد می‌کنند و معمولاً برای ساختن فلوت استفاده می‌کنند، نامگذاری شده است. این غار ۲۴۰ متری دارای ستون‌های باشکوه، سازندهای استالاکتیت و دیگر صخره‌ها است.
امروزه این غار با نورهای رنگی روشن می شود که زیبایی زیرزمینی آن را برجسته می کند. این غار در ۵ کیلومتری Guilin قرار دارد. هر نقطه به شکلی جالب و شاعرانه نامگذاری شده است که تجربه غارگردی را افزایش می دهد. این تور یک مسیر U شکل را طی می کند که در عرض یک ساعت به پایان می رسد.


۷) غار هفت ستاره:

غار هفت ستاره یک غار ۱۰۰۰ متری است که ساختارهای صخره ای باشکوهی در درون خود دارد. در برخی نقاط سقف آن به ۲۷ متر می رسد. نام آن از ستاره های صورت فلکی دب بزرگ گرفته شده است. در سلسله تانگ بود که این مجموعه غار کشف شد. مانند غارهای دیگر در منطقه گویلین، سازه‌های غار به صورت مصنوعی نورپردازی شده‌اند تا زیبایی بیشتری را به ارمغان بیاورند.
در جنگ جهانی دوم، مردم محلی از این غار به عنوان پناهگاه استفاده می کردند. دمای آن در تمام طول سال ۲۰ درجه سانتیگراد است که آن را به مکانی ایده آل برای اختفای بسیاری از پناهندگان جنگ تبدیل کرده است. گشت و گذار در داخل غار می تواند تا یک ساعت طول بکشد.


۸) غار تاج:

غار تاج محبوب ترین غار در گویلین است. نام آن برگرفته از تپه بالای آن است که شکل تاجی دارد. این غار به نام غار Guanyan نیز شناخته می شود که دارای تعداد زیادی صخره در طول ۱۲ کیلومتر است. این غار تنها ۲۸ کیلومتر با گویلین فاصله دارد و یکی از پربازدیدترین غارهای منطقه است. در داخل می توانید تشکیلات استالاگمیت و استالاکتیت را ببینید که هم بزرگ و هم زیبا هستند.

حتی دارای ساخته صخره ای نخل شکل (تالار نخل) است که ارتفاع آن تا سقف غار به ۵۰ متر می رسد. سپس می توانید طول غار را با قایق کاوش کنید و در پایان آن قایق سواری می توانید چشم انداز گویلین کارست را ببینید. این می تواند بهترین راه برای پایان دادن به کل گشت و گذار زیرزمینی باشد.


۹) عکس هایی از کوه ها و غارهای کارست:

کوه ها و غار های کارست گویلین
کوه ها و غار های کارست گویلین

گویلین
گویلین

دیدنی های چین
دیدنی های چین

دیدنی های گویلین
دیدنی های گویلین

کارست چین
کارست چین

کارست در چین
کارست در چین

قله های کارستی چین
قله های کارستی چین

قله های کارستی
قله های کارستی

جاذبه های چین
جاذبه های چین

گویلین چین
گویلین چین

جاذبه های گویلین چین
جاذبه های گویلین چین


• موقعیت مکانی کوه ها و غارهای کارست:

برچسب ها
از دیدنی های چین در جدول از مکان های دیدنی کشور چین پل های دیدنی چین پوشش کوهستانی چین جاذبه های توریستی چین جاذبه های توریستی گویلین چین جاذبه های چین جاذبه های چین گردشگری جاذبه های دیدنی چین جاذبه های دیدنی گویلین چین جاذبه های کشور چین جاذبه های گردشگری چین جاذبه های گویلین چین جاهای دیدنی جاهای دیدنی چین دیدنی های چین دیدنی های چین عجیب دیدنی های کشور چین دیدنی های گویلین چین شهر های دیدنی چین عکس مکان های دیدنی چین غار ها و کوه های کارست غار های چین غار و کوه در چین کارست چین کوه کارست کوه کارست چین کوه نوردی در چین کوه ها و غار های کارست در گویلین چین کوه های چین کوه های کارست چین کوه های کارست در چین مکان های دیدنی چین مکان های دیدنی چینی مکان های دیدنی در چین مکان های دیدنی کشور چین مکان های دیدنی گویلین چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن