هتل های مالزی

کاپالای دایو ریزورت | ریزورت در برنئو سیپادان | ریزورت های مالزی

Sipadan Kapalai Dive Resort

• کاپالای دایو ریزورت | عکس+موقعیت مکانی+امکانات هتل

کاپالای دایو ریزورت تنها چند دقیقه با قایق از جزایر سیپادان و مابول (Sipadan and Mabul) فاصله دارد. این اقامتگاه بر روی پایه‌های محکم خود در سواحل شنی کم عمق صخره‌های لیگیتان (Ligitan) قرار دارد. این ریزورت که کاملا به‌عنوان یک دهکده آبی، راحت و بدون هیچ زمینی، طراحی و ساخته شده است، دارای یک ساحل ماسه‌ای سفید پودری است. که در آن می‌توانید در اوقات فراغتتان آفتاب بگیرید و در عین حال از آب های فیروزه‌ای درخشان دیدن کنید. مراکز مربوط به غواصی بسیار نزدیک هستند و با قایق تندرو فقط چند دقیقه فاصله دارد و برخی از آنها با شنا کردن از اسکله قابل دسترسی هستند.

۱) سیپادان و مابول :

برای کسانی که آماده اند بیشتر از شگفتی های حیات کاپالایی دیدن کنند، می توانند فقط در طی چند دقیقه به سیپادان (جایی که ماهی های بزرگ و لاک پشت ها فراوانند) یا به مابول (جایی که کف آب ها متفاوت از جاهای دیگر است) بروند. کاپالای دایو ریزورت در محیطی بی‌نظیر و آرام با کارکنانی خوش برخورد، مقصدی ایده‌آل برای غواصان و همچنین کسانی است که به دنبال یک تجربه عالی هستند!

۲) گونه های حیات وحش موجود:

غواصی در اطراف کاپالای بسیار آسان است زیرا که کم عمق هست اما کاملاً دیدنی و جذاب می باشد: کف شنی و مرجانی میزبان دوستداران غواصی می باشد. اینجا خانه‌ای برای ماهی های مرکب پر زرق و برق عجیب و غریب است. اینجا  قلمرو قورباغه‌ماهی‌های نامرئی است که در کاپالای در انواع شکل‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌ها یافت می‌شوند. که با وجود اینکه گاهی به اندازه یک خربزه بزرگ هستند، اغلب از ردیاب‌های حیات وحش فرار می‌کنند.

۳) چه فعالیت هایی می توان در کاپالای دایو ریزوت انجام داد:

شنا کردن یا به سادگی دراز کشیدن روی ته ماسه های اطراف، غرق شدن در زیبایی های صخره های مرجانی کم عمق همگی را در کاپالای دایو ریزورت تجربه کنید.  تعداد شگفت انگیزی از  گونه های کمیاب و باورنکردنی رنگارنگ در اینحا قابل مشاهده است. و فرصت های بی نظیری را برای عکاسی به ارمغان می آورد. فعالیت هایی مانند شنا، غواصی و همچنین کایاک سواری در اقیانوس در حالی که به ماهی های رنگارنگ زیادی نگاه می کنید اینجا امکان پذیر است. 

۴) کلبه‌های زنجیره‌ای کاپالای :

شما در این ریزورت طراحی سنتی Kampung  (به معنای “دهکده” در زبان مالایی) را تجربه خواهید کرد. کلبه‌های زنجیره‌ای کاپالای با کیلومترها مسیر پیاده‌روی چوبی ساخته شده است. و برای کسانی که دوست دارند صبح خود را با دویدن شروع کنند گزینه مناسبی است. همچنین شما می توانید در حالی که به هزاران ماهی که فقط چند فوت زیر تر در حال شنا کردن هستند نگاه کنید. 

۵) ویژگی های کاپالای دایو ریزورت:

از جمله ویژگی های این ریزورت می توان به دسترسی به اینترنت، تلفن ماهواره‌ای، آب شیرین اشاره کرد. همچنین گفته می شود که اینجا عاری از پشه و مگس است.  همه ۵۹ کلبه ی چوبی که محل اقامت دو نفره و سه نفره را ارائه می‌دهند، به صورت هوشمندانه به هم متصل شده‌اند. در کل حریم خصوصی ای مناسب به مهمانان می دهد. کلبه ها همچنین دارای حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی اولیه، امکانات قهوه و چای ساز و برق ۲۲۰ ولت هستند.

۶) غذاهایی که در ریزورت سرو می شود:

از پنجره‌های اتاق‌ها، می‌توان به تماشای دریا پرداخت. در مورد اتاق غذاخوری، می توانید از یک وعده غذایی عالی که به سبک بوفه سرو می شود، لذت ببرید. یک سکوی بزرگ هم با قسمت نشیمن وجود دارد که به غواصان این امکان را می دهد یک نوشیدنی عصرانه بنوشند یا بعد از غواصی با منظره غروب افسانه ای و استوایی کاپالای استراحت کنند.

۷) سایر امکانات ریزورت :

 سایر امکانات ریزورت شامل مرکز غواصی است که تجهیزات و تجهیزات غواصی  است و همچنین کایاک برای اجاره نیز وجود دارد، فروشگاهی برای خرید، اتاق بازی و دسترسی به اینترنت نیز برای مهمانان فراهم می کند. برای کسانی که در رابطه با غواصی چیزی نمی دانند ولی این ورزش را دوست دارند؛ مربیان غواصی ای هستند که دوره ها را به آنها آموزش می دهند.

• هتل ها و اقامتگاه های دیگری که ممکن است برایتان جالب باشد:


• عکس هایی از ریزورت :

دکوراسیون ریزورت
دکوراسیون ریزورت

ریزورت در برنئو
ریزورت در برنئو

اقامتگاه های مالزی
اقامتگاه های مالزی

اقامتگاه در برنئو
اقامتگاه در برنئو

مکان های دیدنی در برنئو
مکان های دیدنی در برنئو

آبزیان در مالزی
آبزیان در مالزی

غواصی
غواصی

کاپالای دایو ریزورت
کاپالای دایو ریزورت

کاپالای ریزورت
کاپالای ریزورت

دیدنی های برنئو
دیدنی های برنئو

فضای داخلی ریزورت
فضای داخلی ریزورت

ریزورت کاپالای برنئو
ریزورت کاپالای برنئو

برنئو مالزی
برنئو مالزی

ریزورت کاپالای سیپادان
ریزورت کاپالای سیپادان

امکانات تفریحی ریزورت
امکانات تفریحی ریزورت

منظره ریزورت
منظره ریزورت

ریزورت در برنئو مالزی
ریزورت در برنئو مالزی

آب های فیروزه ای و شنی
آب های فیروزه ای و شنی

ریزورت های برنئو
ریزورت های برنئو

ساحل شنی سفید
ساحل شنی سفید

ریزورت در برنئو مالزی
ریزورت در برنئو مالزی

ویو در کاپالای دایو ریزورت
ویو در کاپالای دایو ریزورت

فعالیت های تفریحی چین
فعالیت های تفریحی چین


• موقعیت مکانی ریزورت :

برچسب ها
اسامی هتل های مالزی استراحتگاه در برنئو استراحتگاه های برنئو برترین هتل های مالزی برنئو کاپالای دایو ریزورت بهترین هتل های مالزی رزرواسیون آنلاین هتل های مالزی رزرواسیون هتل های مالزی ریزورت در برنئو ریزورت در مالزی ریزورت سیپادان کاپالای ریزورت کاپالای برنئو ریزورت کاپالای دایو ریزورت لاکچری در مالزی ریزورت مالزی ریزورت های برنئو مالزی ریزورت های لاکچری مالزی ریزورت های مالزی کاپالای دایو ریزورت کاپالای دایو ریزورت در برنئو لوکس ترین هتل های مالزی معروف ترین هتل های مالزی هتل های مالزی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن