دیدنی های چین

شهر ارواح فنگدو | سه آزمایش برای رفتن به جهنم یا بهشت| دیدنی های چین

Fengdu Ghost City

شهر ارواح فنگدو |عکس+موقعیت مکانی+توضیحات

شهر ارواح فنگدو که در کوه مینگ در کرانه شمالی رودخانه یانگ تسه واقع شده است، برای اکثر چینی ها به عنوان “شهر ارواح” شناخته می شود. شهر ارواح با داشتن تاریخ نزدیک به دو هزار سال، فرهنگ های کنفوسیوس، تائوئیسم و ​​بودیسم را با  ارواح در می آمیزد. بسیاری از آثار ادبی معروف مانند سفر به غرب، Apotheosis of Heroes و Strange Tales of a Lonely ارجاعات واضحی به فنگدو دارند.

۱) پادشاه جهنم :

فنگدو در سلسله هان شرقی به عنوان شهر ارواح نام گرفت. دو نفر از مقامات دربار امپراتوری یین چانگ شنگ و وانگ فانگ پینگ (Yin Changsheng و Wang Fangping) تصمیم گرفتند برای اندیشیدن در آموزه های تائو به کوه مینگ بیایند. آنها از طریق تزکیه نفس جاودانه شدند، ترکیب نام خانوادگی آنها عبارت “Yinwang” را می سازد که به معنای “پادشاه جهنم” است. بعدها، در زمان سلسله تانگ، معبدی شگفت انگیز در کوه مینگ ساخته شد که زندگی در جهنم را به تصویر می کشید.

تصاویر شیطانی و ابزارهای شکنجه را نمایش می دهد. و این تصور را منعکس می کند که با افراد خوب در زندگی پس از مرگ به خوبی رفتار می شود و افراد بد با رفتن به جهنم مجازات می شوند


۲) مکان های دیدنی در شهر ارواح فنگدو:

از دید فرهنگ چینی ها در رابطه با زندگی پس از مرگ، مردگان برای ورود به دنیای پایین باید سه آزمایش بزرگ را پشت سر بگذارند. این آزمایش ها در سه مکان انجام می شود: Nothing-To-Be-Done-Bridge. گذرگاه شکنجه ارواح و قصر تیانزی (پسر بهشت). این سه مکان از جمله جاذبه های این منطقه دیدنی هستند.

• پل Nothing-To-Be-Done در شهر ارواح :

این پل که در زمان سلسله مینگ ساخته شد. جهان پایین را به دنیای واقعی متصل می کند و مکانی برای آزمایش خوبی و بدی است. طبق افسانه، پل Nothing-To-Be-Done بر روی سه طاق سنگی یکسان ساخته شده است. قوس میانی برای آزمایش افراد استفاده می شود، بسته به جنسیت، سن و وضعیت تاهل، پروتکل های مختلفی برای عبور از پل وجود دارد.

 اعتقادات محلی در رابطه با این پل:

در زیر پل حوضچه های آب به شکل مربع وجود دارند. افراد با فضیلت بدون مانع از روی پل عبور خواهند کرد. افراد شرور به استخرهای زیر می افتند. دو طاق دیگر را به ترتیب پل طلایی و نقره ای می نامند. در هنگام بازگشت، بازدیدکنندگان تشویق می شوند که از این دو پل عبور کنند زیرا طبق خرافات محلی ها این امر برای آنها خوشبختی به همراه خواهد داشت.

• گذرگاه شکنجه ارواح (Ghost Torturing Pass) شهر :

این دومین آزمایش قبل از ورود به دنیای پایین است. می گویند اینجا جایی است که مردگان برای قضاوت به یاما، پادشاه جهنم ارجاع داده می شوند. در جلوی این سازه هجده مجسمه وجود دارد که شیاطین وحشی را به تصویر می کشند. هر یک از این شیاطین کاملاً واقعی هستند و احساس وهم آلودی واقعی را ایجاد می کنند.

• کاخ تیانزی (Tianzi Palace)

کاخ تیانزی با بیش از سیصد سال تاریخچه، مساحتی نزدیک به ۲۹۰۸ یارد مربع را پوشش می‌دهد. از یک دروازه معبد (paifang) و کاخ تشکیل شده است. این دروازه به صورت طاقدار و ساخته شده از چوب و سنگ است. که ارتفاعی نزدیک به ۳۳ فوت دارد. این کاخ مرکز حیاتی این منطقه دیدنی است و قدیمی ترین و بزرگترین معبد در کوه مینگ است.

سومین آزمایش برای فرار از جهنم :

سومین آزمایش برای فرار از جهنم مربوط به سنگ بزرگی می شود که در جلوی دروازه قرار دارد. روح باید سه دقیقه روی سنگ روی یک پا بایستد. روح خوب قادر به انجام این کار است در حالی که یک روح شرور نمی تواند و به جهنم فرستاده می شود.

• برج نگاه آخر به خانه (Last-Glance at Home Tower) در شهر ارواح فنگدو:

یکی دیگر از جاذبه های ارواح در فنگدو که قابل ذکر است، برج نگاه آخر به خانه (Last-Glance at Home Tower) است. این سازه در سال ۱۹۸۵ ساخته شد و به یاد مکانی است که ارواح فرستاده شده به جهنم می توانند به خانواده های خود برای آخرین بار نگاه کنند. بازدیدکنندگانی که به اینجا می آیند از هنر صنعتگران باستانی، سبک های منحصر به فرد معماری و فرهنگ ارواح شگفت زده می شوند.

“خوبی با نیکی پاداش می گیرد و بدی با بدی.”

اعتقادات شما هر چه باشد، دائماً به شما یادآوری می شود که “خوبی با نیکی پاداش می گیرد و بدی با بدی.” یکی از نکات برجسته در اینجا، نمایشگاه سالانه معبد است که در ۳ تا ۵ مارچ هر سال با انواع فعالیت‌ها و اجراهای مردمی برگزار می‌شود.


۳) کوه Shuanggui :

اخیراً، یکی دیگر از جاذبه های محبوب در شهرستان فنگدو کوه Shuanggui (双桂山) است.  که با نام “کوه لومینگ” (鹿鸣山) نیز شناخته می شود و تعداد زیادی از گردشگران کروز رودخانه یانگ تسه از اینجا بازدید می کنند. کوه لومینگ رو به کوه مینگ با مساحت ۱۰۰ هکتار قرار دارد. این کوه غنی از منابع طبیعی است، بیش از ۵۰۰،۰۰۰ درخت سرتاسر آن را پوشیده اند. 

نمایش فانوس ها :

در این کوه صدای پرندگان در جنگل توجه شما را به خود جلب می کند، جریان آب شفاف از میان دره‌ها می‌گذرد. همچنین غروب زیبای خورشید که به آسمان رنگ می دهد باعث می‌شود احساس کنید در یک نقاشی هستید. نمایش های فانوس هر ساله در سومین روز از سومین ماه قمری و جشنواره های بزرگ دیگری در کوه شوانگگی برگزار می شود. در آن روز، بازدیدکنندگان از هر مکانی در اینجا جمع می شوند تا از انواع فانوس های زیبا دیدن کنند.

• مکان های دیدنی در کوه Shuanggui :

بیش از ۲۰ مکان در کوه Shuanggui وجود دارد، مانند معبد لومینگ، Enlai Pavilion، بنای هوگو، بنای هلونگ، معبد یادبود سوگونگ، معبد کنفوسیوس در فنگدو و…. معبد لومینگ در شرق دامنه تپه قرار دارد و به یادبود سوشی (Su Shi) ساخته شده است. او، یکی از بزرگترین شاعران سلسله سونگ بود معبد کنفوسیوس در فنگدو، یکی از مکان‌های اصلی کوه است و دارای یک لوح سنگی حکاکی شده است که توسط وو دائوزی(Wu Daozi) در سمت چپ و ژنکسی(Zhenxie ) در سمت راست حکاکی شده است.


۴) نقطه دیدنی Fengdu Jade Emperor :

اینجا به بهشت ​​شهر ارواح نیز معروف است. در خیابان کوه مینگ، شهرستان فنگدو واقع شده است، که نزدیک به کوه مینگ و پارک جنگلی ملی کوه لومینگ است. این نقطه خوش منظره توسط کمیسیون گردشگری مذهبی چین به عنوان «مجموعه دیدنی فرهنگی جهانی تائوئیسم» در نظر گرفته شده است و یکی از مکان‌های دیدنی مهم برای نشان دادن فرهنگ «حمایت از خوبی» در تائوئیسم است.

• فرهنگ جاویدان سنتی :

این نقطه دیدنی در امتداد کوه ها و رودخانه ساخته شده است و شما می توانید از تصویر امپراتور یشم نمایی کلی دیدن کنید. بیش از ۲۰۰ مجسمه‌ که ماهرانه ساخته شده اند و خدایان را نشان می دهند اینحا وجود دارد. این مجسمه ها فرهنگ جاویدان سنتی را نشان می دهند و فضایی از فرهنگ دینی ایجاد می‌کنند. مکان های دیدنی معروف عبارتند از تالار امپراتور جید، تالار بزرگ بودایی، تالار لند، تالار Domu ، تالار ثروت و…


۵) چگونه از چونگ کینگ به فنگدو برویم؟

شهرستان فنگدو حدود ۱۷۲ کیلومتر از مرکز شهر چونگ کینگ فاصله دارد. بازدیدکنندگانی که از رودخانه یانگ تسه سفر می کنند، می توانند از شهر ارواح Fengdu، کوه Shuanggui یا منطقه دیدنی Jade Emperor دیدن کنند. بهترین راه برای مشاهده این شهر کروز رودخانه یانگ تسه است. شیوار سیاوشان کروز سنچری گلوری را به همین منظور برای تور رودخانه یانگ تسه چین تدارک دیده است که از جدیدترین و بهترین کروز هاست.

جاذبه های دیگری که ممکن است برایتان جالب باشد:

  1. گوانگژو | مرکز استان گوانگدونگ در جنوب شرقی چین| جاذبه های چین
  2. برج بل و درام پکن | سفر به تاریخ چین | دیدنی های چین
  3. دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات

۶) عکس هایی از شهر ارواج فنگدو :

مسیر ورودی به شهر ارواح فنگدو
مسیر ورودی به شهر ارواح فنگدو

شهر ارواح فنگدو چین
شهر ارواح فنگدو چین

شهر ارواح
شهر ارواح

فضای داخلی شهر ارواح
فضای داخلی شهر ارواح

مجسمه های شیاطین در شهر ارواح
مجسمه های شیاطین در شهر ارواح

مجسمه های شهر ارواح
مجسمه های شهر ارواح

مجسمه های موجود در شهر ارواح
مجسمه های موجود در شهر ارواح

شهر ارواح
شهر ارواح

شهر ارواح فنگدو
شهر ارواح فنگدو

دروازه معبد
دروازه معبد

پادشاه یشم در شهر ارواح
پادشاه یشم در شهر ارواح

شهر ارواح پادشاه یشم
شهر ارواح پادشاه یشم

مجسمه های شهر
مجسمه های شهر

شهرستان فنگدو
شهرستان فنگدو

مجسمه های شهر ارواح فنگدو
مجسمه های شهر ارواح فنگدو

مجسمه ها
مجسمه ها

دروازه در شهر
دروازه در شهر

ساختمان های زیبا در شهر ارواح
ساختمان های زیبا در شهر ارواح

شهر های چین
شهر های چین

شهر فنگدو
شهر فنگدو

شهر ارواح
شهر ارواح

مجسمه های شهر ارواح
مجسمه های شهر ارواح

امپراتور یشم در شهرستان فنگدو
امپراتور یشم در شهرستان فنگدو

مناظر دیدنی پادشاه یشم شهر فنگدو
مناظر دیدنی پادشاه یشم شهر فنگدو

پل nothing to be done
پل nothing to be done

دروازه جهنم
دروازه جهنم

دروازه فنگدو
دروازه فنگدو

شهر ارواح در فنگدو
شهر ارواح در فنگدو

شکنجه های جهنمیان
شکنجه های جهنمیان


۷) موقعیت مکانی شهر ارواح فنگدو:


برچسب ها
Fengdu Ghost City از دیدنی های چین در جدول برترین دیدنی های چین بهترین دیدنی های چین پادشاه جهنم در چین پادشاه یشم در شهرستان فنگدو جاذبه های چین جاذبه های چین چونگ کینگ جاذبه های چین گردشگری جاذبه های دیدنی چونگ کینگ چونگ کینگ دیدنی های چونگ کینگ دیدنی های چین دیدنی های چین عجیب دیدنی های گردشگری در چین شهر ارواح در چین شهر ارواح فنگدو شهر ارواح فنگدو چین شهر ارواح فنگدو در شهر ارواح فنگدو در چین شهر های چین شهر های گردشگری چین شهرستان فنگدو شهرستان فنگدو چین شیاطین چینی کوه لومینگ مکان های تاریخی چین مکان های دیدنی چونگ کینگ مکان های دیدنی در چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن