دیدنی های تایلند

با گشت و گذار در محله چینی ها در بانکوک تایلند روزی مهیج داشته باشید!

China town

محله چینی های بانکوک ترکیبی از فرهنگ چین و تایلند با معابد خیره کننده!

درباره ی محله چینی ها

محله چینی ها در بانکوک حتما شما را شگفت زده خواهد کرد بنابراین باید آماده بیایید. گشت و گذار در میان کوچه بازار ها و همچنین مزه کردن طعم غذاهای فروشندگان خیابانی می تواند برای کسانی که حس ماجراجویی دارند یک روز به یاد ماندنی رقم بزند.

به لطف ترکیبی از فرهنگ های چینی و تایلندی، این بخش از شهر بسیار منحصر به فرد و جذاب است، به ویژه برای عکاسانی که میخواهند از معابد خیره کننده، غذاهای خیابانی عجیب و غریب و صحنه های خیابانی عکس هایی روزمره و در عین حال منحصر به فرد بگیرند.
معبد وات تریمیت
معبد وات تریمیت

حتما در محله چینی ها این کار ها را انجام دهید:

 در اینجا بخشی از بهترین کارهایی که می توانید در محله چینی ها انجام دهید را برای شما شرح میدهیم  تا بتوانید از روز خود نهایت استفاده را ببرید. فقط مطمئن شوید که راحت ترین کفش های خود را بپوشید!

معبد وات تریمیت (Wat traimit)

 همه ساله گردشگران به Wat Traimit هجوم می آورند تا بزرگترین بودای طلایی جهان را ببینند. مجسمه مورد احترام که بر روی یک محراب نشسته و با طاق های طلایی سنتی تایلندی احاطه شده است،  تصویری نفس گیر به شما نشان میدهد. بودایی ها همیشه برای زیارت در این معبد هستند. گشت و گذار در معبد بودا می تواند یک گزینه ی عالی وقتی که در مسیر ایستگاه MRT Hua Lampong هستید باشد.
منظره بالای Wat Traimit منظره ای از دروازه پر زرق و برق محله چینی ها است که در همان نزدیکی قرار دارد. شما در این مکان نسیمی با طراوت که از درهای باز معبد می وزد می توانید حس کنید، در واقع به این معنی است که گرما شما را اذیت نخواهد کرد و می توانید گشت و گذار مطلوبی داشته باشید‌‌.
مجسمه بودای طلایی
مجسمه بودای طلایی

آدرس:

موقعیت مکانی: ۶۶۱ Charoen Krung Rd, Talat Noi, Samphanthawong, Bangkok 10100, Thailand
مدت زمان گشت و گذار در این بنا: هر روز از ساعت هشت صبح تا پنج بعدازظهر
وات تریمیت
وات تریمیت

دروازه ی چین( china gate)

دروازه چین در ورودی غربی محله چینی ها در بانکوک قرار دارد که یک دروازه تشریفاتی پر زرق و برق است. این دروازه بزرگ که در سال ۱۹۹۹ ساخته شد، در واقع طاق جشن تولد پادشاه نامیده می شود که نشان دهنده وفاداری جامعه چینی به پادشاه تایلند است. این منطقه برای جشن شصتمین سال سلطنت شاه افتتاح شد.
دروازه چین در بانکوک در وسط منطقه ای ساخته شده است که از آنجا خیابان یائووارات، بخش اصلی محله چینی ها، به موازات رودخانه قرار دارد.

آدرس:

موقعیت مکانی:۳۲۲ Tri Mit Rd, Talat Noi, Samphanthawong, Bangkok 10100, Thailand

دروازه چین
دروازه چین

لینک های مهم

اطلاعات کامل : هتل های تایلند 

اطلاعات کامل : دیدنی های تایلند 

اطلاعات کامل : تور های تایلند 

 

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار درواتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

برچسب ها
بانکوک بودای طلایی تایلند جاذبه های تایلند دروازه ی چین دروازه ی چین در تایلند فرهنگ تایلند فرهنگ چین فرهنگ چین و تایلند مجسمه بودا مجسمه بودا در تایلند محله چینی ها محله چینی ها در بانکوک محله چینی ها در تایلند معابد تایلند معبد در تایلند معبد وات تریمیت نقاط گردشگری در تایلند وات تریمیتت

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن