دیدنی های ترکیه

پارک ژاپنی کیوتو با معماری ای شگفت انگیز در قونیه| دیدنی های ترکیه

Kyoto Japanese Park

• پارک ژاپنی کیوتو| عکس+ موقعیت مکانی+ معماری پارک

پارک ژاپنی کیوتو قونیه که توسط شهرداری کلانشهر قونیه مطابق با معماری ژاپنی ساخته شده است. در Sancak Mahallesi در جاده استانبول واقع شده. این پارک که با هدف توسعه روابط شهرهای دوقلو با شهر کیوتو ژاپن ساخته شده، به بافت سبز قونیه کمک کرده و با ساختار معماری منحصر به فرد خود مملو از بازدیدکنندگان است.

در طول دوره ساخت این پارک، که در مساحتی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع ایجاد شد، دیدگاه‌ها دائماً با شهرداری کیوتو در مورد ارجاع آن به فرهنگ ژاپنی رد و بدل می‌شد و مهندسان ژاپنی از کیوتو هر از گاهی برای بررسی می‌آمدند.


۱) در پارک ژاپنی قونیه چه چیز هایی می توان یافت؟

در پارک ژاپنی کیوتو که ۴۰۰۰ متر مربع حوض دارد می توانید بخش های مختلفی را مشاهده کنید. مانند باغ ژاپنی، آلاچیق، سکوهای تماشا، پل های سنگی و چوبی، فانوس های سنگی، جزایر کوچک، ۳ دروازه ورودی با الهام از معماری ژاپنی، تپه های طبیعی، فواره های بامبو، باغ های خشک، درختان و گیاهان ژاپنی و چای خانه.


 شما همراهان گرامی شیوار می توانید از طریق راه های مختلفی با کارشناسان گردشگری ما در ارتباط باشید. و تور های گردشگری خود را سازماندهی کنید. همچنین می توانید با مراجعه به پلت فرم هایی که شیوار بر روی آن ها فعالیت می کند. به اطلاعات کامل از جاذبه های جهان، هتل های لاکچری و اقتصادی، تور های ما و آخرین خبر های صنعت توریسم دسترسی داشته باشید. شیوار در خدمت شماست!


۲) از قونیه تا کیوتو:

این پارک پر زرق و برق بزرگترین پارک در ترکیه است که با طبیعت سرسبز و منظره خیره کننده خود جلب توجه می کند. با هدف توسعه روابط خوب بین کیوتو ژاپن و قونیه ترکیه در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد و از آن زمان گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

پارک ژاپنی کیوتو یک باغ گیاه شناسی زیبا است که کمی خارج از شهر قرار دارد و احساس می کنید از قونیه به کیوتو منتقل شده اید. شما می توانید پس از گشت و گذار در مکان های دیگری از ترکیه مثل دره پروانه ها، سوار تاکسی بشوید و به باغ ژاپنی کیوتو بروید.


۳) تمام عناصر مشخصه یک باغ ژاپنی در ترکیه:

اولین برداشتتان از پارک به یک کلمه ساده احتمالا خلاصه می‌شود: “شگفت انگیز”. در این پارک تقریباً تمام عناصر مشخصه یک باغ ژاپنی را می توانید پیدا کنید: آلاچیق ها، برکه ها، هزاران ماهی قرمز بزرگ، نیواکی (به ژاپنی درختان در باغ)، پل ها و فانوس های چوبی، مسیرهای سنگی و گل های رنگارنگ.

علاوه بر این، یک کافه نیز وجود دارد که به سبک معماری ژاپنی ساخته شده است و در کنار دریاچه بزرگ پارک قرار دارد. که می توانید غذاهای خوش طعم سفارش دهید و از نوشیدنی لذت ببرید. پارک ژاپنی کیوتو در سال ۲۰۱۰ برای احترام به روابط خوب قونیه و شهر “دو قلوی” آن کیوتو ساخته شد. هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۱:۳۰ شب می توانید از این پارک بازدید کنید.


۴) ساختمان های سنتی به سبک معماری کلاسیک ژاپنی: 

پارکی که به سبک سنتی ژاپنی در قونیه ساخته شده با طراحی زیبایش شما را مبهوت خود میکند، زیرا علاوه بر موارد ذکر شده شامل ساختمان های سنتی به سبک معماری کلاسیک ژاپنی می باشد که از جنس چوب هستند. این باغ دارای تعداد زیادی صندلی راحتی است که با درختان و گیاهان زیبا و رنگارنگ احاطه شده است و علاوه بر آن حوض آب نیز وجود دارد. رستوران ژاپنی موجود در داخل آن غذاهای سنتی ژاپنی و غذاهای بین المللی را سرو می کند. بازدید از این پارک را از دست ندهید.


• عکس هایی از پارک ژاپنی کیوتو:

قونیه ترکیه
قونیه ترکیه

تور قونیه
تور قونیه

دیدنی های ترکیه
دیدنی های ترکیه

غذاهای ژاپنی در پارک ژاپنی کیوتو
غذاهای ژاپنی در پارک ژاپنی کیوتو

معماری برگرفته شده از کیوتو
معماری برگرفته شده از کیوتو

نمای داخلی کیوتو
نمای داخلی کیوتو

قونیه در ترکیه
قونیه در ترکیه

معماری ژاپنی در کیوتو
معماری ژاپنی در کیوتو

قونیه و پارک ژاپنی کیوتو
قونیه و پارک ژاپنی کیوتو

تور قونیه مهر ماه
تور قونیه مهر ماه

دریاچه ی پارک
دریاچه ی پارک

دیدنی های قونیه
دیدنی های قونیه

کیوتو در قونیه
کیوتو در قونیه

دریاچه های پارک کیوتو
دریاچه های پارک کیوتو


• موقعیت مکانی:

برچسب ها
آثار باستانی ترکیه آثار باستانی قونیه باغ گیاه شناسی کیوتو پارک ژاپنی کیوتو ترکیه تور ارزان به قونیه تور استانبول به قونیه تور برای قونیه تور به قونیه تور ترکیبی قونیه استانبول تور ترکیبی قونیه و استانبول تور ترکیبی قونیه و کاپادوکیا تور تهران به قونیه تور زمینی به قونیه تور قونیه تور قونیه ۱۴۰۲ تور قونیه از ارومیه تور قونیه از استانبول تور قونیه از اصفهان تور قونیه از تبریز تور قونیه از تهران تور قونیه از شیراز تور قونیه از مشهد تور قونیه اقساطی تور قونیه با قطار تور قونیه بزرگداشت مولانا تور قونیه پرواز مستقیم تور قونیه تابستان تور قونیه تبریز تور قونیه ترکیه تور قونیه تهران تور قونیه تولد مولانا تور قونیه زمینی تور قونیه کاپادوکیا تور قونیه مهر ۱۴۰۲ تور قونیه مهرماه تور قونیه مولانا تور قونیه ویژه بزرگداشت مولانا قومیه قونیه ترکیه قونیه و کیوتو قیمت تور قونیه قیمت تور قونیه ۱۴۰۲ قیمت تور قونیه بزرگداشت مولانا کیوتو کیوتو قومیه مجری مستقیم تور قونیه هزینه تور قونیه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن