دیدنی های سیشل

شهر ویکتوریا سیشل ، پایتخت این مجمع الجزایر رویایی | دیدنی های سیشل

(Victoria (The Capital of the Seychelles

شهر ویکتوریا |عکس+موقعیت مکانی+ توضیحات

شهر ویکتوریا پایتخت سیشل است که در شمال شرقی جزیره ماهه قرار دارد. این شهر از یک طرف با دامنه‌های شیب‌دار کوه، همسایه است. در نگاه اول، واقعاً مشخص نیست که شهر چقدر به عنوان مرکز فرهنگی و اداری کشور اهمیت دارد. خیابان های ویکتوریا نه تنها حس دنج شهری را نشان می دهند، بلکه سبک زندگی سیشل هم در آنها گنجانده شده است.

۱) جمعیت شهر ویکتوریا سیشل:

به نظر ممکن است عجیب باشد. ولی این شهر فقط دو چراغ راهنمایی دارد! ویکتوریا با حدود ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت همچنان بزرگترین سکونتگاه سیشل و تنها شهر آن است. پایه و اساس ساخت آن به دوره مهاجران فرانسوی در سال ۱۷۷۸ بازمی گردد. قبل از اینکه توسط بریتانیایی ها به نام ملکه ویکتوریا، نام گرفت.

۲) پارک ملی سنت آنه مارین :

این روزها، شهر ویکتوریا با بازار کوچک و پرجنب‌وجوشی که ماهی، میوه و سبزیجات، رستوران‌ها، ادارات، بانک‌ها و مغازه‌ها در آن جای گرفته اند،وسعت پیدا کرده است. ویکتوریا در قسمت شرقی خود به بندر و اقیانوس راه دارد. و شامل پارک ملی سنت آن مارین(Sainte Anne Marine National Park) می شود. اسکله جدید پذیرای کشتی‌های کروز و کشتی‌های باربری بزرگ است. که به عنوان بندر تجاری اصلی کشور عمل می‌کند.

۳) صادرات در سیشل :

از نظر صادرات، سیشل در صنایع مربوط به ادویه جات، وانیل، نارگیل، روغن نارگیل، صابون، ماهی تن و پوست دارچین معروف است. منطقه شهری ویکتوریا دارای امکانات رفاهی و جاذبه های متعددی از جمله فرودگاه بین المللی، باغ گیاه شناسی، دانشگاه، موزه ها، عبادتگاه ها، دفاتر متعلق به شرکت های گردشگری، خطوط هوایی، بانک ها و در نهایت سینما و مغازه ها می باشد.

۴) معماری خانه ها و ساختمان های شهر ویکتوریا :

از نظر طراحی و معماری، این شهر عمدتاً  از خانه‌های سنگی و چوبی مربوط به اوایل قرن بیستم ساخته شده است. که به لطف نماها و نرده‌های رنگارنگشان ، تصویری رنگارنگ را به همگان نشان میدهد. با قدم زدن در خیابان‌ها و گذر از کنار این ساختمان‌ها، مطمئناً عطرهای مختلف ادویه‌ جات را استشمام خواهید کرد که اغلب از خواربارفروشی‌های کوچک نشأت می‌گیرد. صبح ها حدود ساعت ۸:۰۰ و همچنین بعد از ظهر ساعت ۱۶:۰۰ احتمالاً ویکتوریا را در پر جنب و جوش ترین حالت ممکن خواهید دید.

۵) روز خود را در این شهر چگونه به پایان برسانید:

در این زمان افراد زیادی به خرید می روند یا از یک قهوه لذت می برند. با این حال، این فضا زیاد دوام نمی آورد زیرا در ساعت ۱۷:۰۰ (یا حداکثر ۱۸:۰۰) اکثر مجموعه ها می بندند و پایتخت سیشل برای عصر بسته می شود. در این زمان، می‌توانید روز خود را با یک نوشیدنی در یک کافه کوچک یا بندر به پایان برسانید.

۶) دو مرکز اصلی ویکتوریا:

• برج ساعت شهر :

ویکتوریا دارای دو مرکز اصلی است که یکی از آنها حول برج ساعت می چرخد. این برج یک کپی از برج ساعت در پل واکسهال (Vauxhall) لندن است و نمادی از سیشل می باشد که در وسط میدان شمالی قرار دارد. در این منطقه می توانید بانک ها، اداره پست، دادگستری و رستوران اسنک دزدان دریایی را در خیابان استقلال پیدا کنید.

تقریباً روبروی اینجا موزه ملی قرار دارد، در حالی که کمی دورتر در امتداد جاده، آژانس های مسافرتی و مرکز اطلاعات توریستی قرار دارند. جایی که می توانید نقشه مسیرهای پیاده روی را دریافت کنید.

• بازار سر سلوین سلوین کلارک شهر :

مرکز دوم بازار سر سلوین سلوین کلارک ( Sir Selwyn Selwyn Clarke) می باشد که حدود پنج دقیقه پیاده تا برج ساعت فاصله دارد. این بازار به ویژه در اوایل صبح شنبه که به یک مرکز واقعی از محصولات شامل ماهی، ادویه جات و میوه‌های عجیب و غریب تبدیل می شود، ارزش بازدید را دارد.

از بازار، در خیابان انقلاب به سمت شمال بروید، جایی که رستوران‌های اسنک، آژانس‌های مسافرتی، و سوپرمارکتی بزرگ در انتظار شما هستند. این جاده به خارج از شهر و بر روی گذرگاه سنت لوئیس منتهی می شود. از قله ای که در این منطقه است (حدود ۳۰۰ متر (۹۸۵ فوت) بالاتر از سطح دریا) بازدیدکنندگان می‌توانند با قدم زدن  کوه‌های Trois Frères را مشاهده کنند.


۷) مناطق جدید در بخش شمالی بندر :

به علت احیای زمین، مناطق جدیدی در بخش شمالی بندر ایجاد شد که بر روی آن یک مجموعه ورزشی بزرگ، زمین های تنیس، یک مرکز شنا و یک سالن چند منظوره ساخته شده است. در این روند، ناحیه مجاور روشه کیمن (Roche Caiman) دارای حدود ۲۰۰۰ واحد مسکونی شد، چیزی که شهر در حال گسترش به شدت به آن نیاز داشت و ساخت و ساز در مناطق کوهستانی ماهه را محدود کرد.

۸) جزیره ادن:

جزیره ادن، واقع در جنوب ویکتوریا، نسخه‌ای باکیفیت‌تر از این منطقه مسکونی جدید است که طراحی معاصر، ویلاهای لوکس، کافه ها و رستوران‌های زیبا، اسکله تفریحی، و مرکز خرید را در اختیار مسافران قرار می دهد. 


جاذبه های دیگری از سیشل که ممکن است برایتان جالب باشد !

جزیره کوریوز مرکز نگهداری لاکپشت های غول پیکر آلدابرا |دیدنی های سیشل

جزیره لادیگ چهارمین جزیره بزرگ با ۱۰km وسعت | دیدنی های سیشل

اسکای دایوینگ در سیشل| لذت پرش از ارتفاع

دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۹) عکس هایی از ویکتوریا سیشل:

ویکتوریا سیشل
ویکتوریا سیشل

شهر های سیشل
شهر های سیشل

سیشل ویکتوریا
سیشل ویکتوریا

پایتخت سیشل
پایتخت سیشل

مکان های دیدنی در شهر
مکان های دیدنی در شهر

مکان های دیدنی سیشل
مکان های دیدنی سیشل

طبیعت شهر
طبیعت شهر

شهر ویکتوریا
شهر ویکتوریا

ویکتوریا
ویکتوریا


موقعیت مکانی شهر:

برچسب ها
پایتخت سیشل پایتخت سیشل چه نام دارد پایتخت سیشل کجاست جاذبه در سیشل جاذبه های سیشل جاذبه های سیشلز جزایر سیشل جزایر معروف سیشل دیدنی در سیشل دیدنی های جزایر سیشل دیدنی های سیشل دیدنی های سیشلز سواحل سیشل سیشل چه چیز هایی برای گشت و گذار دارد سیشل کجا بریم شهر های سیشل شهر های معروف سیشل شهر ویکتوریا سیشل مجمع الجزایر سیشلپ مکان های دیدنی در سیشل مکان های دیدنی سیشل مکان های دیدنی سیشل ویکتوریا ویکتوریا سیشل ویکتوریا کجاست؟

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن