دیدنی های سیشل

جزیره لادیگ چهارمین جزیره بزرگ با ۱۰km وسعت | دیدنی های سیشل

La Digue Island

• جزیره لادیگ |عکس+موقعیت مکانی+ جاذبه ها

جزیره لادیگ فرصت های عالی ای برای عکاسی، کسب آرامش و مشاهده مناظر گرمسیری در اختیار شما قرار میدهد. لادیگ، چهارمین جزیره بزرگ شناخته شده، و برای بسیاری، محبوب ترین جزیره سیشل است. La Digue که در شرق پراسلین واقع شده است، جذابیت هایی که یک جزیره می تواند داشته باشد را  به شیوه ای منحصر به فرد و زیبا به شما نشان می دهد و ثابت می کند که شیوه زندگی سنتی می تواند کاملا با سبک مدرن هماهنگ باشد.

۱) تعداد ساکنین جزیره لادیگ:

در واقع، این جزیره زیبا مهد مناظر فوق العاده و در نتیجه عکس هایی است که تخیل انسان را قلقلک می دهد. ترکیبات طبیعی گرانیت، ماسه و درختان نخل نه تنها برای گردشگران جذاب است، بلکه برای شرکت های تبلیغاتی، مد و یا کالاهای لوکس نیز جذاب است. این روزها بیش از ۳۰۰۰ نفر در ۱۰ کیلومتر مربع وسعت این جزیره زندگی می کنند. نام این جزیره برگرفته از کشتی ای بود که افسر نیروی دریایی فرانسوی Marc-Joseph Marion Fresne در سال ۱۷۶۸ با آن به سیشل سفر کرد.

۲) درآمد مردم لادیگ از چه راه هایی است؟

در سال ۱۷۷۱، لادیگ رسماً در آن زمان به عنوان بخشی از فرانسه نام گرفت. بعداً بریتانیای کبیر این جزیره را تصرف کرد. امروزه منابع اصلی درآمد مردم اینجا ماهیگیری، کشاورزی و البته گردشگری است.


۳) Nid d’Aigle (آشیانه عقاب)

در نیمه شرقی لادیگ، قله ۳۳۳ متری Nid d’Aigle (آشیانه عقاب) قرار دارد، در حالی که بخش شمال غربی از دشت های هموار تشکیل شده است. این جزیره تقریباً به طور کامل توسط صخره های مرجانی احاطه شده است، بنابراین می توان در بسیاری از خلیج های جزیره شنا کرد یا غواصی کرد.

بسیاری از سواحل لا دیگ به قدری زیبا هستند که شما را به یاد کارت پستال می اندازند. در ضلع شرقی جزیره اما شدت جریان های آب بیشتر است و علائم هشدار دهنده ای که در برخی از سواحل جزیره قابل مشاهده است باید کاملا جدی گرفته شود.

۴) سفر با گاری:

هیچ شهر و شهرکی در جزیره وجود ندارد و تنها چندین ماشین در اینجا ذر قالب حمل و  نقل عمومی (تاکسی و ون) وجود دارد.  شما می‌توانید در حدود یک ساعت به بیشتر نقاط جزیره بروید. گاری هایی با گاو هنوز هم استفاده می شود و نشان دهنده سنت قوی جزیره می باشد.

از دهه ۱۹۹۰، مسیرهای اصلی گاری ها به طور کلی ثابت و پابرجا شده اند، و سفر با گاری ها معمولاً فقط توسط گردشگران عاشق فرهنگ و سنت انجام می شود و برای حمل و نقل کالا و چمدان استفاده نمی شود.

۵) سفر به لادیگ از پراسلین و ماهه:

مردم محلی معمولاً با پای پیاده یا دوچرخه از طریق مسیرهای منحنی اطراف در جزیره عبور و مرور می‌کنند. تا چند سال پیش، سفر به لادیگ دشوار بود. اکنون می توانید در پراسلین سوار قایق شوید و بیست دقیقه ای به لادیگ بروید، یا از ماهه با قایق کاتاماران در حدود یک ساعت به بندر زیبای جزیره بیایید. اسکله در یکی از خلیج های بزرگ صخره،به همراه یک سد برای محافظت در برابر بادهای موسمی شمال غربی ساخته شده است.

این بندر نه تنها برای کشتی های توریستی مهم است، بلکه بیشتر به مرکزی برای سفر با قایق و سفرهای غواصی به سایر جزایر شمال شرقی سیشل تبدیل شده.


۶) گزینه‌های اقامتی در جزیره :

به محض ورود، اغلب برای مسافران  واضح است که برای درک زیبایی جزیره لا دیگ واقعاً به چندین روز کاوش و گشت و گذار نیاز است، به خصوص در ساعات صبح و عصر. اکثر گزینه‌های اقامتی در جزیره ساده هستند: هتل‌های کوچکتر، مهمان‌خانه‌ها و کلبه‌ها را می‌توان بیشتر در ساحل غربی، داخل و اطراف La Passe پیدا کرد.

اما هر کسی که فکر می کند این جزیره حوصله بر است کاملا اشتباه می کند. اینجا هم مثل همه جای دنیا، مردم می خواهند از پیشرفت بهره ببرند. اقامتگاه‌های قدیمی‌تر در حال مدرن‌سازی هستند، اقامتگاه‌های جدید در حال ساخت هستند و یک بندر جدید در حال ساخت است.

۷) Réunion تنها شهر بزرگ جزیره :

تنها شهر بزرگ جزیره Réunion است که علاوه بر ساحلی به همین نام، بانک‌ها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و دوچرخه‌های کرایه‌ای ارائه می‌دهد.شما ممکن است جاذبه‌های سنتی کمتری را اینجا مشاهده کنید، اما به لطف سواحل زیبای سفید برفی، خلیج‌های باورنکردنی، سازندهای گرانیتی جذاب و پوشش گیاهی متراکم، می توان گفت که این جزیره، مقصدی مناسب است.

میزان بارندگی در این جزیره کوچک حدود ۱۶۲۰ میلی متر در سال است که نسبت به دو جزیره اصلی دیگر بسیار کمتر است.


۸) نید دیگل(Nid d’Aigle):

نید دیگل برای کاوش در La Digue مناسب است. پیاده روی بهترین راه برای گشت و گذار خواهد بود. مناظر عمدتاً شامل سواحل چشمگیر است، اما گزینه های دیگر شامل مناظر فرهنگی، گیاه شناسی و جغرافیایی می شود. شما می توانید در یک پیاده روی چهار کیلومتری، با صعود به بالاترین نقطه جزیره (۳۳۳ متر)، با منظره ای پر شور از لادیگ و جزایر مجاورش رو به رو شوید. 


جاذبه های دیگری از سیشل که ممکن است برایتان جالب باشد !

اسکای دایوینگ در سیشل| لذت پرش از ارتفاع

زیر دریایی تفریحی سیشل فرصتی برای کشف دنیای زیر اقیانوس

حقایق جالبی در مورد سیشل

جزیره پراسلین دومین جزیره بزرگ بعد از ماهه | دیدنی های سیشل

پرنده نگری در سیشل

بهترین جزایر سیشل برای بازدید

دلفین های سیشل | تور تماشای دلفین های آزاد در اقیانوس

دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


عکس هایی از جزیره لادیگ:

ساحل جزیره لادیگ
ساحل جزیره لادیگ

جاذبه های سیشل
جاذبه های سیشل

جاذبه در سیشل
جاذبه در سیشل

سواحل سیشل
سواحل سیشل

دیدنی های سیشل
دیدنی های سیشل

جاذبه در سیشل
جاذبه در سیشل

دیدنی ها
دیدنی ها

طبیعت سیشل
طبیعت سیشل

سیشل
سیشل

دیدنی سیشل
دیدنی سیشل

سواحل سیشل
سواحل سیشل

جزایر سیشل
جزایر سیشل

طبیعت
طبیعت

گاری های جزیره لادیگ
گاری های جزیره لادیگ

جزیره لادیگ
جزیره لادیگ

ساحل لادیگ
ساحل لادیگ

لادیگ
لادیگ

جزیره لادیگ
جزیره لادیگ

دیدنی های سیشل
دیدنی های سیشل

جاذبه های سیشل
جاذبه های سیشل

جاذبه در سیشل
جاذبه در سیشل

دیدنی در لادیگ سیشل
دیدنی در لادیگ سیشل

جاذبه های لادیگ
جاذبه های لادیگ

جزیره لادیگ سیشل
جزیره لادیگ سیشل

ساحل جزیره
ساحل جزیره


موقعیت مکانی جزیره:

برچسب ها
اقیانوس هند اقیانوس هند سیشل بزرگترین جزایر در سیشل بزرگترین جزایر سیشل بهترین سواحل سیشلپ جاذبه در سیشل جاذبه های سیشلپ جاذبه های سیشلز جزایر سیشل جزیره لا دیگ جزیره لادیگ جزیره لادیگ در سیشل جزیره لادیگ سیشل چهارمین جزیره بزرگ سیشل دیدنی های سیشل دیدنی های سیشل لادیگ دیدنی های سیشلز سواحل سیشل سیشل به چی معروفه سیشل جزیره لادیگ سیشل چی برا دیدن داره سیشل کجا بریم لا دیگ لا دیگ سیشل لادیگ لادیگ در سیشل مکان های دیدنی در سیشل مکان های دیدنی سیشل

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن