دیدنی های تایلند

رستوران های بانکوک با تنوع غذایی عالی را از دست ندهید!!!

Great Restaurants in Bangkok

رستوران های بانکوک| عکس+موقعیت مکانی+اطلاعات رستوران

رستوران های بانکوک خود می تواند به عنوان یک جاذبه شناخته شود. با وجود امکانات بسیار در سرتاسر بانکوک، ممکن است از خود بپرسید که چگونه از همه این امکانات نهایت استفاده را ببرید. چه به دنبال طعمی باشید که قبلاً تجربه کرده اید، یا به دنبال سرآشپزهای مشهور جهان و طعم های جدید باشید. بانکوک مکان های زیادی برای ارائه دارد. که در این پست به چندی از رستوران های معروف بانکوک می پردازیم:

رستوران مزالونا (Mezzaluna)

یکی از رستوران های بانکوک که بین مردم محبوب است رستوران مزالونا می باشد که واقعا استثنایی است. این رستوران در گنبد طلایی بالای هتل لبوا واقع شده است. رستوران مزالونا به خاطر منوهای تنظیم شده‌اش مشهور است.این رستوران مهمانان را با منوی روزانه خود تخت تأثیر قرار می دهد. منو هایی با غذاهای تند کیفیت بالا که  توسط یک سرآشپز ماهر تهیه شده است.

سرآشپز این رستوران (Ryuki Kawasaki) راه خود را در سراسر جهان با رقابت کردن با آشپزان ماهری همچون Pierre Gagnaire و Joel Robuchon پیدا کرده است. مزالونا یک رستوران گران قیمت است:نزدیک به ۵۰۰۰ بات برای ۴ غذا، ۶۰۰۰ بات برای ۷ غذا باید بپردازید. اما اگر به دنبال این هستید که کسی را در یک موقعیت خاص ببینید، Mezzaluna یکی از بهترین موارد است.

مکان:

Lebua at State Tower Hotel, Silom, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

زمان کار رستوران:

همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۱ بامداد (دوشنبه ها تعطیل است)

رستوران مزالونا
رستوران مزالونا
رستوران مزالونا
رستوران مزالونا
غذاهای رستوران مزالونا
غذاهای رستوران مزالونا
رستوران های بانکوک
رستوران های بانکوک
غذاهای رستوران
غذاهای رستوران

رستوران سرا بوا(Sra bua restaurant)

رستوران سرا بوا یکی از رستوران های عالی است که غذاهای تایلندی ای که سخت درست می شوند را سرو می کند. غذاهای شناخته شده تایلندی که موردعلاقه اکثر افراد است در این رستوران سرو می شود. غذا های این رستوران نه تنها از لحاظ مزه فوق العاده اند بلکه چشم را هم می نوازند. رستوران Sra Bua که در طبقه همکف هتل سیام کمپینسکی قرار دارد، دارای سقف های بلند و تزئینات قدیمی تایلندی است.

نام رستوران به معنای «برکه نیلوفر آبی» است و یکی از ویژگی‌های اصلی رستوران، آب‌نمای پرآذینی است که با برگ های زنبق و گل‌های نیلوفر آبی تزئین شده است. محبوب ترین میز رستوران در زیر سقفی از جنس چوب ساج حکاکی شده، در گوشه چپ رستوران قرار دارد. اما اگر می خواهید کمی خلوت بیشتری داشته باشید، میز های دنجی در جاهای دیگری از رستوران نیز می توانید پیدا کنید.

مکان:

۹۹۱/۹ Rama I Rd, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

زمان کار رستوران:

همه روزه از ظهر تا ۳ بعد از ظهر و از ۶ بعد از ظهر تا نیمه شب.

رستوران سرا بوا
رستوران سرا بوا
رستوران سرا بوا
رستوران سرا بوا
فضای داخلی سرا بوا
فضای داخلی سرا بوا

لینک های مهم

اطلاعات کامل : هتل های تایلند 

اطلاعات کامل : دیدنی های تایلند 

اطلاعات کامل : تور های تایلند 

 

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار درواتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

برچسب ها
آشنایی با رستوران های بانکوک آشنایی با رستوران های تایلند بانکوک تایلند رستوران در بانکوک رستوران در تایلند رستوران سرا بوا رستوران مزالونا رستوران های بانکوک رستوران های تایلند رستوران های محبوب بانکوک رستوران های محبوب تایلند رستوران های معروف تایلند غذاخوری های تایلند غذاهای تایلندی هتل سیام کمپینسکی هتل لبوا ات استیت تاور هتل های تایلند

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن