دیدنی های سیشل

پارک ملی مورنه سیشل با مساحت ۳۰۴۵ هکتار در ماهه | دیدنی های سیشل

Morne Seychellois National Park

پارک ملی مورنه سیشل |عکس+موقعیت مکانی+امکانات هتل

پارک ملی مورنه سیشل در جزیره ماهه، واقع شده. مساحت آن ۳۰۴۵ هکتار است و بیش از ۲۰ درصد از کل جزیره را شامل می شود. این پارک از جنگل های انبوه کوهستانی و پرندگان بومی مانند بلبل سیشل، بادخورک، جغد، کبوتر آبی و پرنده آفتابی سیشل تشکیل شده است. کوچکترین قورباغه جهان که ۱ سانتی متر طول دارد نیز در اینجا دیده شده است.

کارهایی که باید حتما انجام دهید پیاده روی و تماشای پرندگان است. مرتفع‌ترین کوه سیشل، مورنه سیشل، می تواند مقصد عالی ای برای کوهنوردی‌ در منطقه باشد. این مسیرها از نظر طول و سختی متفاوت هستند. و مناظر پانورامای زیبایی را به شما ارائه می دهند. بخش مرکزی پارک، به طول حدود ده کیلومتر و عرض چهار کیلومتر، تنها از طریق مسیرهای پیاده روی قابل دسترسی است.


• مسیرهای پیاده روی در پارک ملی مورنه سیشل :

Danzil به Anse Major این یک مسیر نسبتاً ساده ۲٫۵ کیلومتری است که از Danzil در شمال غربی ماهه شروع می شود. مسیر پیاده‌روی کوچک، به سمت بالا منتهی می‌شود و قبل از رسیدن به ساحل Anse Major ، منظره خیره‌کننده‌ای از پارک ملی مورنه سیشل را ارائه می‌دهد. از آنجایی که بیشتر مسیر پیاده روی در معرض نور خورشید است، بهتر است که بعدازظهر به اینجا سفر کنید.

• کلیپی از پارک در ماهه :

• کارخانه چای به Morne Blanc :

Morne Blanc کوهی باشکوه است که در ارتفاع ۶۶۷ متری از سطح دریا قرار دارد. این مسیر یک سربالایی نسبتاً دشوار دارد که به ارتفاع ۱۲۰۰ متر است. با یک ساعت کوه نوردی می توانید به منظره ای وسیع از جزیره Therese و Conception برسید مسیر در امتداد جاده Sans Souci (جاده ویکتوریا به پورت گلاد) است و ۳۰۰ متر بالاتر از کارخانه چای SeyTe می باشد. تابلوی بالای کیوسک چای را دنبال کنید. شما می توانید از درختان جک فروت، پرندگان بومی سیشل و کوچکترین قورباغه جهان در امتداد مسیر دیدن کنید.


• مسیر Copolia :

این مسیر در دسترس ترین مسیری است که می توانید دنبال کنید و به یک فلات گرانیتی باشکوه ختم می شود. نقطه شروع و پایان این مسیر در جاده Sans Souci، در Val Riche است. مسیر به راحتی قابل پیمایش می باشد و با علامت های آبی و زرد مشخص شده است. بلندترین نقطه این مسیر، یک تپه گرانیتی است که منظره پانورامایی خیره کننده ای از ویکتوریا، ساحل شرقی ماهه و تقریباً کل جزیره ارائه می دهد. پارک ملی مورنه سیشل نیز از اینجا اگر هوا صاف باشد قابل مشاهده است. پیاده روی را می توان در ۲ ساعت انجام داد.


• مسیر Trois Frères:

در زبان فرانسوی به معنای سه برادر است. این نام به سه صخره خیره کننده اشاره دارد که بر فراز شهر ویکتوریا قرار دارند و برای هر کسی که آنها را ببیند تحسین برانگیز است. مسیر از جاده Sans Souci شروع می شود و حدود چهار ساعت طول می کشد. مسیر پیاده روی با تخته سنگ های گرانیتی و چند نهر کوچک مشخص شده است. همچنین صلیب مقدس Trois Frères پایان مسیر را نشان می دهد.


• چگونه می توانید به پارک ملی مورنه سیشل بروید :

پارک ملی مورن سیشل در ۱۰ کیلومتری ویکتوریا، ماهه واقع شده است. تنها یک جاده به پارک وجود دارد و آن هم جاده Sans Souci می باشد. می توانید وسیله نقلیه کرایه کنید یا پیاده تا پارک بروید. مسیرها به وضوح ترسیم شده اند و تابلوهای راهنما شما را به مکان های مختلف هدایت می کنند. همچنین می توانید از اتوبوس های عمومی در ویکتوریا استفاده کنید که در ۱۰ کیلومتری آن قرار دارد.


• بهترین زمان برای سفر به پارک ملی مورنه سیشل :

بازدید از پارک ملی مورن سیشل در ماه های آوریل، می، اکتبر و نوامبر مناسب است. در این مدت شرایط آب و هوایی برای پیاده روی در طبیعت یا انجام دادن برخی فعالیت های ساحلی ملایم تر است. این زمان هوای گرم و مرطوب و ماه های سردتر باهم جابه جا می شوند. اگرچه شرایط آب و هوایی به طور کلی در طول سال یکسان است، ماه های بهار و پاییز نسبت به بقیه سال خوشایند تر در نظر گرفته می شوند.


• تاریخ پارک ملی :

سیشل تا سال ۱۹۷۶ که مستقل شد به طور متوالی تحت حاکمیت فرانسه و بریتانیا بود. جنگل‌های جزیره ماهه تاجران را از سراسر جهان برای برداشت الوار و ادویه جات به خود جذب کرده است. این محصولات در زیر انبوه درختان حرا پنهان شده اند. با این حال، اکنون، دولت سیشل در مورد سیاست های حفاظتی خود برای حفاظت از گونه های بومی گیاهی و جانوری در پارک ملی مورنه سیشل بسیار سختگیر شده است.


• باغ La Misere Exotics در پارک ملی مورنه سیشل:

گیاهان گرمسیری زنده ای که در این باغ یافت می شود غیرقابل تصور است. این بهشت ​برای گیاه شناسان و علاقه مندان به باغبانی عالی است. پس از ورود به باغ، یک نقشه راهنما برای گشت و گذار به شما تحویل داده می شود. باغ ترکیبی از لاک پشت ها، پرندگان و حوض های پر از ماهی است. مهمتر از همه، کارکنان بسیار مهمان نواز هستند

• جاذبه های دیگری از سیشل که ممکن است برایتان جالب باشد: 


• عکس هایی از هتل :

مکان های دیدنی در ماهه
مکان های دیدنی در ماهه

دیدنی های ماهه سیشل
دیدنی های ماهه سیشل

طبیعت سبز سیشل
طبیعت سبز سیشل

دیدنی های سیشل
دیدنی های سیشل

مکان های دیدنی در ماهه
مکان های دیدنی در ماهه

سیشل ماهه
سیشل ماهه

دیدنی های ماهه ویکتوریا
دیدنی های ماهه ویکتوریا

باغ های موجود در سیشل
باغ های موجود در سیشل

ساحل ماهه
ساحل ماهه

حیات وحش سیشل
حیات وحش سیشل

دیدنی های سیشل
دیدنی های سیشل


• موقعیت مکانی :

برچسب ها
پارک ملی سیشل پارک ملی سیشل مورنه پارک ملی مورن در سیشل پارک ملی مورن سیشل پارک ملی مورنه در سیشل ماهه پارک ملی مورنه سیشل پارک مورنه سیشل جاذبه های سیشل جاذبه های ماهه سیشل دیدنی های سیشل دیدنی های سیشل ماهه دیدنی های سیشلز دیدنی های ماهه سیشل مورنه سیشل

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن