دیدنی های سیشل

آبشار های سیشل |۵ تا از زیباترین آبشار ها در ماهه |دیدنی های سیشل

Top 5 Most Beautiful Waterfalls in Seychelles

آبشار های سیشل| عکس+موقعیت مکانی

آبشار های سیشل در طبیعت زیبای مجمع الجزایر سیشل قطعا شمارا شگفت زده خواهد کرد. سیشل کشوری مجمع الجزایری است که از ۱۱۵ جزیره در اقیانوس هند تشکیل شده است. این مکان به دلیل داشتن طبیعت دست نخورده و زیبا مطمئنا مسافران با هر سنی را شگفت زده خواهد کرد. در اینجا ۵ تا از زیباترین آبشارهایی که این کشور را به بهشتی ​​گرمسیری تبدیل کرده اند، معرفی می کنیم.

• (آبشار Cascade River )

اشتباه نیست اگر بگوییم جزیره ماهه جزیره ای از آبشارهای طبیعی و زیبا است. این آبشار بخشی از رودخانه Cascade است که از سمت شرق جزیره ماهه می گذرد. بسیاری از گردشگران دوست دارند از این آبشار دیدن کنند تا به درک درستی از مناظر گرمسیری سیشل برسند. مشاهده آبشار Cascade بهترین خاطره ی سفر به سیشل خواهد بود، زیرا دارای آبشارهای زیبا، مناظر سبزی از جنگل های استوایی و مهمتر از همه، منظره ای از دره ای زیبا است که رودخانه همچنان از میان آن می گذرد.

• موقعیت مکانی : Mahe Island / ماهه

برای رسیدن به آبشار زیبای Cascade  باید مسیری ۳-۴ ساعته را طی کنید که برای کسانی که تجربه کافی پیاده روی ندارند آسان نیست. این مسیر به رودخانه نزدیک است پس ممکن است مسیری شیب دار داشته باشد و لغزنده باشد. پوشیدن کفش های پیاده روی و کوه نوردی و راه رفتن با احتیاط بیشتر توصیه می شود.


آبشار Cascade ماهه
آبشار Cascade ماهه


•  Sauzier waterfall :

این آبشار سیشل در پورت گلود واقع شده و در ساحل غربی جزیره ماهه در رودخانه Rivière L’Isletta جریان دارد. این آبشار یکی دیگر از شگفتی های سیشل است که گردشگران زیادی را به این کشور می کشاند. همچنین گفته می شود که یکی از قابل دسترس ترین آبشارهای سیشل است که هنگام بازدید از جزیره ماهه سیشل نمی توان از آن غافل شد.

• موقعیت مکانی : Mahe Island / ماهه

آبشار Sauzier بخشی از پارک ملی Morne سیشل است. در ورودی آبشار، آبشاری بلند را می‌بینید که از آب‌های شیرین کوهستانی پارک ملی می‌ریزد. جریان آب این آبشار در تمام طول سال ثابت است، حتی در فصل خشک. در پایه آبشار، یک استخر شنای عمیق خواهید دید که می توانید در آن شنا کنید و طراوت را به خود هدیه دهید. همانطور که در بالا گفته شد دسترسی به این آبشار بسیار آسان است. فقط باید یک مسیر کوتاه ۵ دقیقه ای از روستای Port Glaud پیاده روی کنید و از Sts. Peter و Paul عبور کنید. همه گردشگران می توانند بدون هیچ کمکی به آبشار Sauzier بروند. در واقع، توصیه می شود از افراد محلی یا راهنماها کمک نگیرید، زیرا آنها ممکن است هزینه های غیرضروری از شما دریافت کنند.

آبشار های سیشل
آبشار های سیشل

• آبشارهای پورت لونی Port Launay :

یکی دیگر از آبشارهای طبیعی زیبا در جزیره ماهه، آبشار Port Launay یا آبشار Port Glaud است. این آبشار تنها در ۱ کیلومتری جاده اصلی در ساحل غربی جزیره ماهه واقع شده است، بنابراین یک آبشار بسیار قابل دسترسی است که اگر به سیشل سفر داشتید، باید آن را بررسی کنید. به عقیده بسیاری از گردشگران، این آبشار «مطلوب‌ترین آبشار سیشل» یا «یکی از زیباترین عجایب طبیعی سیشل» است.

• موقعیت مکانی: Mahe Island / ماهه

آبشار Port Launay آبشاری بلند با آبی شفاف است. آب زلال، یک استخر آب شیرین زیبا در کنار آبشار ایجاد می کند که بهترین گزینه برای شنا می باشد، به خصوص در روزهای گرم که هوا مرطوب است. بسیاری از مردم دوست دارند به اینجا بیایند تا در کنار آب خنک استراحت کنند و به صدای پرندگان در جنگل های استوایی اطراف آبشار گوش دهند. این آبشار که در تالاب های Port Launay واقع شده است، همچنین بسیار نزدیک به جنگل حرا پورت لونای است، به دلیل داشتن محیطی باشکوه برای زندگی انواع ماهی ها، پرندگان و خفاش دم غلاف در خطر انقراض معروف است. بنابراین، پس از اتمام استراحت و عکاسی در آبشار Port Launay، بازدید از جنگل آن می تواند ایده خوبی باشد.

آبشار های سیشل
آبشار های سیشل

جاذبه های دیگری از سیشل که ممکن است برایتان جالب باشد !


•  Grand Anse waterfall :

پس از بازدید از آبشار Sauzier و آبشارهای Port Launay، ممکن است بخواهید در کنار آبشار Grand Anse در سمت غربی جزیره ماهه توقف کنید. اگرچه سفر به این آبشار چالش برانگیز است، اما برای بازدید از این آبشار باید هزینه های کمی بپردازید، از جمله هزینه ورودی در روزهای هفته و هزینه ی مربوط به راهنمایان محلی. با این حال، تجربه ای که پس از بازدید به دست می آورید، ارزش آن را دارد!

• موقعیت مکانی : Mahe Island / ماهه

آبشار Grand Anse به دلیل داشتن ساختاری پله مانند که به یک استخر عمیق از آب شیرین تیره رنگ می ریزد مشهور است. آب زلال و کمی سرد است، اما برای شنا و غواصی بسیار با طراوت خواهد بود. البته مراقب باشید چند صخره بزرگ در داخل استخر وجود دارد که دیدن آنها از بالا به راحتی امکان پذیر نیست، بنابراین بدون اطلاع راهنمای محلی داخل استخر نپرید. در غیر این صورت به احتمال زیاد به خودتان آسیب می زنید و سفرتان را خراب می کنید. اگر طرفدار شنا نیستید، این مکان مناسبی برای گرفتن عکس های زیبا از طبیعت چشمگیر است. مسیر رسیدن به آبشار گراند آنس طولانی است و دسترسی به آن کمی سخت است، به همین دلیل به یک راهنمای محلی نیاز خواهید داشت. کفش مناسب پیاده روی هم حتما همراه خود داشته باشید.

grand anse آبشار
grand anse آبشار

• آبشار Valle de Mai :

این آبشار یک آبشار کوچک و در عین حال زیبا و معروف به نام آبشار Valle de Mai است .به دلیل عدم وجود آن در نقشه های گوگل و زیبایی طبیعی باورنکردنی به عنوان “گوهر سیشل” خطاب می شود. این آبشار در پارک ملی Vallee de Mai در جزیره پراسلین قرار دارد. که به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو در سیشل به رسمیت شناخته شده است. بنابراین، بسیاری از گردشگران معتقدند که این آبشار یکی از جاذبه‌های سیشل است که باید از آن دیدن کنند. آبشار Valle de Mai یک آبشار کوچک است که تنها ۲ متر ارتفاع دارد. اما درختان استوایی اطراف آن، و تماشای آب آبشار که روی صخره‌های لغزنده می‌ریزد و رنگین‌کمان‌های کوچک مطمئناً برای شما جذاب است.

• موقعیت مکانی: Praslin Island / پراسلین

با بازدید از این آبشار، فرصتی برای دیدن “”Coco De Mer” – بزرگترین آجیل جهان و طوطی سیاه ، پرنده ملی سیشل در پارک ملی Valle de Mai خواهید داشت. از آنجایی که نمی توانید مکان این آبشار را در نقشه های گوگل پیدا کنید، به کمک نقشه های معمولی یا ساکنان محلی نیاز دارید. جاده به سمت آبشار Valle de Mai کاملاً لغزنده است، بنابراین به یاد داشته باشید که کفش های مناسب به همراه داشته باشید.

آبشار های سیشل
آبشار های سیشل

• عکس هایی دیگر : 

آبشار در سیشل
آبشار در سیشل

طبیعت سیشل
طبیعت سیشل

آبشار در ماهه
آبشار در ماهه

ماهه سیشل
ماهه سیشل

sauzier آبشار
sauzier آبشار

sauzier waterfall
sauzier waterfall

طبیعت سیشل
طبیعت سیشل

برچسب ها
آبشار Cascade River آبشار Grand Anse آبشار Port Launay آبشار Sauzier آبشار Valle de Mai آبشار در سیشل آبشار در ماهه سیشل آبشار سیشل آبشار های سیشل آبشار های سیشل ماهه آبشار های ماهه آبشار های ماهه سیشل دیدنی های سیشل دیدنی های سیشل ماهه دیدنی های ماهه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن