دیدنی های سیشل

بهترین جزایر سیشل برای بازدید

Best Islands In Seychelles to Visit

جزایر برتر سیشل

سیشل (Seychelles) شامل بیش از صد جزیره است، اما اکثر آنها خالی از سکنه هستند. تنها چند جزیره به روی گردشگران باز است که سه جزیره اصلی آن عبارتند از: ماهه، پراسلین و لادیگ. ماهه معروف ترین جزیره و پایتخت (ویکتوریا ) نیز در این جزیره قرار دارد. به غیر از سه جزیره اصلی، سایر جزایر خیره کننده دیگری نیز در سیشل ارزش دیدن دارند. جزایر ذکر شده دست نخورده هستند و به راحتی با کشتی قابل دسترسی می باشند

۱.ماهه (Mahe)

ماهه اصلی ترین و بزرگترین جزیره سیشل، ماهه، مرکز فرهنگی و اقتصادی سیشل است.با وجود فرودگاه بین المللی سیشل که در اینجا قرار دارد، هر فردی که به سیشل سفر می کند، مجبور است پا در این جزیره بگذارد. برجسته ترین ویژگی ماهه، کوه های گرانیتی عظیمی است که مشرف به خلیج ها هستند. ماهه با داشتن یکی از بهترین سواحل جهان به عنوان مقصد ماه عسل مشهور است که دارای مزارع نارگیل، آبشارها، مسیرهای پیاده روی، چشمه های اب شیرین، جنگل های انبوه و سواحل بسیار خیره کننده است. همچنین بخاطر فعالیت های ورزشی آبی معروف است. بسیاری از هتل های لوکس و استراحتگاه های بزرگ نیز در اینجا قرار دارند.

 

ماهه
ماهه
ماهه
ماهه
ماهه
ماهه
ویکتوریا(ماهه)
ویکتوریا(ماهه)

۲. پراسلین (Praslin)

پراسلین دومین جزیره بزرگ و دومین جزیره محبوب سیشل است. سفیدترین و زیباترین سواحل ماسه ای جهان را داراست. ذخیره گاه طبیعی (Valle De Mai)در جزیره پراسلین واقع شده است که میراث جهانی یونسکو به شمار می آید . طوطی سیاه سیشل که بسیار کمیاب است را نیز می توان در این مکان مشاهده کرد. جزیره پراسلین با پرواز داخلی و کشتی به راحتی از ماهه قابل دسترس است.

 

پراسلین
پراسلین

۳. لادیگ (La Digue)

لادیگ سومین جزیره محبوب سیشل است. زیباترین سواحل و آب های سبز یشمی و خلیج های زیبا و سرسبز در اطراف را داراست. لادیگ بخاطر ساحل مشهور جهانی Anse Source d’Argent که برنده جایزه شده است شهرت دارد.فعالیت هایی که در لادیگ پیشنهاد می شود شامل غواصی، کایاک سواری با قایق های کف شیشه ای است.

 

لادیگ
لادیگ

۴. جزیره سیلوئت (Silhouette)

در شمال غرب ماهه قرار دارد. این جزیره در واقع از سینیت اتشفشانی تشکیل شده است، در این جزیره مسیرهای پیاده روی جذاب بسیاری وجود دارد که میتوانبد گشت کاملی در طبیعت را تجربه کنید، همچنین این جزیره دارای گیاهان و حیوانات کمیاب و لاکپشت های ۱۰۰ ساله است.

 

سیلوئت
سیلوئت
سیلوئت
سیلوئت
سیلوئت
سیلوئت

۵. جزیره دسروچ (Desroches Island)

جزیره دسروچ (Desroches Island) جزیره اصلی از جزایر امیرانته است که بخشی از جزایر بیرونی سیشل را تشکیل می دهند. این جزیره در ۲۲۷ کیلومتری جنوب غربی ویکتوریا واقع شده است. طول آن ۵٫۵ کیلومتر و مساحت اش ۴٫۰۲۷ کیلومتر مربع است که ۱۳ کیلومتر از ساحل ان پوشیده از ماسه های ریز می باشد و این جزیر تحت حفاظت انجمن حفاظت جزیره است. هتل فور سیزن (Four Seasons) نیز در این جزیره قرار دارد.

 

جزیره دسروچ
جزیره دسروچ

 

۶. جزیره فلیسته (Félicité Island)

جزیره فلیسته یک جزیره گرانیتی جنگلی در ۴ کیلومتری شرق لادیگ است. این جزیره با مساحت ۲٫۶۸ کیلومتر مربع، پنجمین جزیره بزرگ در مجمع الجزایر سیشل است.تا دهه ۱۹۷۰، این جزیره یک مزرعه نارگیل بود که حدود ۵۰ نفر جمعیت داشت و در سال ۲۰۰۷ دولت سیشل یک اجاره ۹۹ ساله برای جزایر خالی از سکنه اعطا کرد و در سال ۲۰۱۳ توسط سازنده سنگاپوری تصاحب شد. امروزه هتل سیکس سنس زیل پاسیون (Six Senses Zil Pasyon) با ۳۰ ویلا و اسپا، یک سوم جزیره را پوشش می دهد.

 

جزیره فلیسته
جزیره فلیسته

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار در واتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

برچسب ها
Mahe Island in Seychelles Seychelles ارزانترین تور سفر به سیشل بهترین تور سفر به سیشل در ایران بهترین فصل سفر به سیشل جاذبه های سفر به سیشل جزایر سیشل جزیره ماهه سیشل دیدنی های سیشل سفر به سیشل با بهترین قیمت سفر به سیشل با تور در ایران نکات مهم در سفر به سیشل

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن