دیدنی های ترکیه

بهترین مراکز خرید چشمه

The Best Shopping Centers In Cesme

اگر به دنبال خرید از برند های معروف جهان و در عین حال تفریحات خانوادگی هستید، با ما همراه باشید.

(Optimum Outlet) مرکز خرید اوپتیموم اوت لت

اوپتیموم اوت لت که یکی از بهترین مراکز خرید چشمه در بخش آسیایی استانبول است، متخصص فروش مجموعه های قدیمی از برندهای معروف با تخفیف های قابل توجه است. این مرکز خرید در استانبول برای شما خریدی با قیمت های مناسب همراه با طیف گسترده ای از غذاخوری ها و سرگرمی ها را فراهم می کند.

مرکز خرید اوپتیموم اوت لت
مرکز خرید اوپتیموم اوت لت

برند های مرکز خرید

شما در این مرکز خرید اکثر مارک ها، از جمله Mango، US Polo، Adidas، Nike، و غیره را می توانید پیدا کنید. پس اگر طرفدار پوشاک و وسایل مارک هستید گشت و گذار در این مرکز خرید را به شما پیشنهاد می کنیم.
این برند ها رده قیمت متوسط را عمدتاً برای پوشاک و کفش زنانه، مردانه و کودکان در نظر می گیرند. تقریبا همه کالاها در فروشگاه ها تخفیف خواهند داشت، گاهی اوقات مجموعه های جدید وجود دارد که ممکن است تخفیف نداشته باشند‌.

امکانات اوپتیموم اوت لت

این مرکز خرید که یکی از بهترین مراکز خرید چشمه است شامل پنج طبقه فروشگاه می باشد که دارای فروشگاه‌هایی هستند که اجناسی با قیمت تمام شده از برندهای معروف را دارند.
در این مرکز بخشی وجود دارد که رستوران های کوچک بسیاری آماده ی سرویس دهی به مشتریان گرامی هستند. همچنین امکانات تفریحی این مرکز، از جمله پیست اسکیت روی یخ به مساحت ۵۴۱ مترمربع، و سینما با کیفیت بسیار بالا از نکات بسیار مثبت این مرکز خرید هستند.

امکانات تفریحی
امکانات تفریحی

ویژگی های معماری مرکز خرید

قابل توجه ترین ویژگی در ساختار این مرکز خرید این است که پنجره ها با پنل های فلزی خاکستری تیره پوشیده شده اند. این به مرکز خرید کمک می کند تا نمایی در حال تغییر داشته باشد. اوپتیموم اوت لت به شکلی مدرن طراحی شده است که به مشتریان امکان می دهد تجربیات و دیدگاه های متفاوتی در هر طبقه داشته باشند.

موقعیت مکانی مرکز خرید

مرکز خرید اوپتیموم اوت لت در محله ینی صحرا(Yenisahra) در همسایگی منطقه آتاشهیر در سمت آسیایی استانبول واقع شده است.

این مرکز خرید به لطف قرار گرفتن در کنار بزرگراه E-5( یکی از دو شریان اصلی که از استانبول می گذرد) بسیار قابل مشاهده و دسترسی است. همچنین نزدیک به بزرگراه TEM قرار دارد و مردم از سراسر شهر می توانند به ان دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، خط مترو کادیکوی_کارتال(Kadikoy- Kartal) فرصت حمل و نقل عالی ای به وسیله ی یک ایستگاه در نزدیکی این مرکز خرید فراهم می کند.
اوپتیموم اوت لت در یک منطقه مسکونی متراکم با افرادی که قدرت خرید بالاتر از حد متوسط دارند قرار گرفته است و همچنین نزدیک به مراکزی می باشد که به سرعت در حال رشد هستند مانند کزیاتاگی و محله های ساخته شده یKadikoy واقع شده است.

مرکز خرید آگورا (Agora Alisveris Merkezi 

مرکز خرید آگورا که یکی دیگر از بهترین مراکز خرید چشمه می باشد در ۲۴ مارس ۲۰۰۳ افتتاح شد و نام آن از agora به معنای بازار در زمان های قدیم گرفته شده است. در سراسر منطقه ازمیر، آگورا می تواند به عنوان بهترین تجربه خرید شناخته شود، همچنین این مرکز خرید شامل مراکز تفریحی، سینما می باشد.
در رابطه با خرید کردن گزینه های مختلفی برای پیر و جوان موجود است. این مرکز خرید با ۱۷۸ فروشگاه ملی و بین المللی بزرگترین مرکز خرید در ازمیر است.

آگورا
آگورا
یکی از بهترین مراکز خرید چشمه
یکی از بهترین مراکز خرید چشمه
فضای داخلی
فضای داخلی
مرکز خرید چشمه
مرکز خرید چشمه
مرکز خرید آگورا
مرکز خرید آگورا
فضای خارجی مرکز خرید
فضای خارجی مرکز خرید
فضای خارجی
فضای خارجی
رستوران مرکز خرید
رستوران مرکز خرید

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تورهای شیوار به لینک زیر مراجعه کنید

لینک دریافت پکیح های :  تورهای ترکیه (تور استانبول، تور آنتالیا ، تور کوش آداسی ، تور آلانیا ، تور وان ، تور بدروم ، تور مارماریس ، چشمه و… )

لینک دریافت اطلاعات : هتل های ترکیه

لینک دریافت اطلاعات : دیدنی های ترکیه

 

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار در واتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

برچسب ها
اولتیموم اوت لت چشمه برند های معروف دنیا بهترین مراکز خرید استانبول بهترین مراکز خرید چشمه چشمه ترکیه دیدنی های ترکیه دیدنی های چشمه مراکز خرید برندهای معروف دنیا مراکز خرید چشمه مرکز خرید آگورا چشمه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن