دیدنی های سیشلدیدنی‌ها

زیر دریایی تفریحی سیشل فرصتی برای کشف دنیای زیر اقیانوس

Semi-Submarine In Seychelles

زیر دریایی تفریحی سیشل

بهترین سفر دریایی زیر آب را میتوانید با زیر دریایی تفریحی سیشل در ماهه تجربه کنید و از دنیای مسحور کننده زیر آب لذت ببرید.با کروز به قلب قدیمی ترین ذخیره گاه دریایی اقیانوس هند بروید و از نزدیک شاهد جادوی سیشل در زیر آب باشید.

این تور از جزیره ادن (تنها با ۱۰ دقیقه رانندگی از فرودگاه بین المللی سیشل و پایتخت ویکتوریا) حرکت میکند.سفر شما از روی عرشه آغاز می شود جایی که می توانید کمی آفتاب بگیرید و در حالی که ناخدا به سمت صخره حرکت می کند از هوای تازه لذت ببرید و زمان ایده الی برای عکاسی از جزیره ادن و مناظر پانوراما از قله کوه ماهه است.

 

زیر دریایی تفریحی سیشل
زیر دریایی تفریحی سیشل

هنگامی که به صخره ها رسیدید به زیر عرشه بروید و از دنیای زیر آب لذت ببرید و شروع به کاوش در شگفتی های زیر آب پارک ملی سنت آنه مارین کنید و با طیف گسترده ای از مرجان ها، جلبک های دریایی، سنگ های گرانیتی، دشت های شنی و زندگی زیر آب آشنا شوید. اگر خوش شانس باشید، حتی ممکن است لاک پشت سبز و یا حتی دلفین نیز مشاهده کنید.

این ماجراجویی برای تمام سنین مناسب است، و سطح قایق با مواد ضد لغزش پوشیده شده است و دارای نرده است. برای سوار شدن به لباس/کفش خاصی نیاز نخواهید داشت و در تمام طول سفر با هیچگونه آبی در تماس نیستید. حداکثر ظرفیت ۱۲ مسافر است و تجربه ای راحت و به یاد ماندنی برای شما به ارمغان می اورد.

 

زیر دریایی تفریحی سیشل فرصتی برای کشف دنیای زیر اقیانوس
زیر دریایی تفریحی سیشل

شما به راحتی میتوانید تور زیر دریایی تفریحی سیشل را در برنامه سفر روزانه خود بگنجانید، و از یک روز در بهشت نهایت استفاده را ببرید و خاطراتی را ایجاد کنید که تا اخر عمر باقی بماند.

 

زیر دریایی تفریحی سیشل فرصتی برای کشف دنیای زیر اقیانوس
زیر دریایی تفریحی سیشل

 

برنامه سفر و نحوه رزرواسیون

  • این کروز از جزیره ادن حرکت کرده و طول سفر ۱ ساعت میباشد.
  • تور ۶ روز در هفته از روز های سه شنبه تا یکشنبه در دسترس است و امکان رزرو سفر وجود دارد.
  • ساعت های شروع تور به وقت محلی: ۱۰:۰۰ – ۱۱:۰۰ – ۱۲:۰۰ – ۱۴:۰۰ – ۱۵:۰۰ و ۱۶:۰۰ میباشد.
  • رزرواسیون  اینگونه است که بعد از اعلام زمان و روز مورد نظر، تیم زیر دریایی سیشل با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام می دهند.

 

برای کسب اطلاعات درباره دیدنی های سیشل روی لینک کلیک کنید

برای کسب سایر اطلاعات هتل های سیشل روی لینک کلیک کنید

برای مشاهده اطلاعات تور سیشل روی لینک کلیک کنید

لینک رزرو سفر با زیردریایی : سایت زیردریایی سیشل در ماهه

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار در واتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

 

 

برچسب ها
Mahe Seychelles Seychelles seychelles tour operation پایتخت سیشل کجاست تفریحات آبی سیشل تفریحات خانوادگی در سیشل تور سیشل 1402 جاذبه های دیدنی سیشل دیدنی های توریستی سیشل دیدنی های سیشل دیدنی های سیشلز زیر دریایی تفریحی سیشل سیشل کجاست فعالیت های تفریحی آبی سیشل کروز تفریحی سیشل ماجراجویی در سیشل

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن