دیدنی های ترکیه

پنج تا از بهترین سفر های دریایی در فتحیه

سفر دریایی به یاد ماندنی در ترکیه

اگر میخواهید تجربه ای فراموش نشدنی در آب های ترکیه داشته باشید، کشتی های ترکیه را فراموش نکنید!

سفر با قایق از مرداب آبی اولدنیز به دره پروانه ها و جزیره جمیلر

با رفتن به دره پروانه ها و جزیره جمیلر، که جزیره سنت نیکلاس نیز نامیده می شود، گشت و گزاری یک روزه با قایقرانی در تالاب آبی اولودنیز را تحربه کنید و خاطراتی فراموش نشدنی برای خود و عزیزانتان بسازید.
شما می توانید از آفتاب در کنار دریا و نسیم ملایم لذت ببرید و به کاوش در سواحل دیدنی ترکیه بپردازید. این سفر دریایی فتحیه شامل یک ناهار کبابی روی عرشه، و همچنین تحویل در هتل‌های مناطق انتخاب شده است. این سفر می تواند بهترین گزینه برای لذت بردن از آب های فیروزه ای ترکیه باشد.

سفر دریایی
سفر دریایی
سفر دریایی فتحیه
سفر دریایی فتحیه

سفردریایی به دره پروانه ها

در این تور یک روزه گروهی کوچک از اولودنیز، از قایق سواری به همراه منظره های فراموش نشدنی لذت ببرید و به راحتی از دره پروانه دیدن کنید. در این تور یک روزه مستقیماً از هتل خود به قایق منتقل می شوید و روز را به آفتاب گرفتن، غواصی و شنا در دریای مدیترانه می گذرانید. در نقاطی مانند جزیره سنت نیکلاس، غار آبی و خلیج کلد اسپرینگ توقف خواهید داشت.

سفردریایی به دره پروانه ها
سفردریایی به دره پروانه ها
 دره پروانه ها
دره پروانه ها

تور حمام گلی و ساحل لاک پشت دالیان از فتحیه

شما از فتحیه به ارتاجا به وسیله کشتی سفر خواهید کرد، مسیر رودخانه را به سمت ساحل لاک پشت در طول یک تور یک روزه طی خواهید کرد. شما می توانید از زیبایی های به یاد ماندنی دلتای دالیان نیز دیدن کنید.
می توانید به تماشای دریاچه کوییجی قیز و مقبره های لیسیایی بپردازید ، همچنین شما می توانید در ساحل لاک پشت به دنبال لاک پشت های دریایی بگردید و از حمام گلی لذت ببرید. این سفر دریایی فتحیه می تواند بهترین گزینه برای لذت بردن از حمام گلی و اب های فیروزه ای ترکیه باشد

ساحل لاک پشت
ساحل لاک پشت
سفردریایی
سفردریایی

سفر دریایی کشتی دزدان دریایی اولدنیز

سواحل شلوغ اولودنیز را در یک روز پشت سر بگذارید و از همه آن ها به وسیله ی یک کشتی دزدان دریایی دیدن کنید . این سفر دریایی در فتحیه هفت ساعت طول میکشد، شش توقف مختلف در برترین جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منطقه از جمله جزیره پروانه، ساحل شتر و جزیره سنت نیکلاس انجام می‌شود. این قایق دارای یک عرشه فوقانی وسیع برای آفتاب گرفتن و همچنین یک سرسره مستقیم به داخل آب برای تفریح ​​خانوادگی است. بوفه ناهار باربیکیو به صورت تازه در قایق تهیه میشود.

 کشتی دزدان دریایی
کشتی دزدان دریایی
سفر دریایی
سفر دریایی

از فتحیه تا الیمپوس

در این سفر دریایی فتحیه، مناظر بی نظیر و به یاد ماندنی دره پروانه ها و ساحل زیبای اولودنیز و همچنین مکان استراحت بابانوئل در جزیره سنت نیکلاس را خواهید دید. با کشتی در بالای شهر غرق‌شده ککووا که در فهرست یونسکو ثبت شده است، سفر کنید و مهمان‌نوازی فوق‌العاده مردم ترکیه را در طول وعده‌های غذایی خوشمزه در کشتی تجربه کنید.

سفر دریایی فتحیه
سفر دریایی فتحیه
 آب های فیروزه ای فتحیه
آب های فیروزه ای فتحیه

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تور های ترکیه، فتحیه به قسمت زیر مراجعه کنید:

لینک دریافت پکیح های :  تورهای ترکیه (تور استانبول، تور آنتالیا ، تور کوش آداسی ، تور آلانیا ، تور وان ، تور بدروم ، تور مارماریس ، تور چشمه ، تور کاپادوکیا و تور فتحیه و … )

لینک دریافت اطلاعات : هتل های ترکیه

لینک دریافت اطلاعات : دیدنی های ترکیه

Travel to IRAN

 

برچسب ها
اولودنیز ترکیه سفر دریایی سفر دریایی در فتحیه فتحیه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن