دیدنی های ترکیه

پنج تا از بهترین تور های سافاری فتحیه

تجربه ای هیجان انگیز با تور سافاری فتحیه

اگر میخواهید در سفری که به ترکیه دارید آدرنالین را حس کنید، با ما همراه باشید!

باگی سافاری

در تور یک روزه سافاری از ساحل فیروزه دیدن کنید و از آلودگی های شهر فرار کنید و در طبیعت غوطه ور شوید. شما می توانید خرابه‌های باستانی، دره ی رودخانه ای چشمگیر، حمام‌های گلی طبیعی، زیستگاه لاک‌پشت‌های دریایی، و یک ساحل زیبا را کاوش کنید. برای ماجراجویی بیشتر می توانید در رستورانی که کنار رودخانه در  پارک ملی سالیکنت واقع شده است، سوخت‌گیری کنید.

باگی سافاری
باگی سافاری
باگی سافاری
باگی سافاری

جیپ سافاری ساکلیکنت جورج از کاش و کالکن

پارک ملی ساکلیکنت، یک بیابان ناهموار حکاکی شده با دره‌های شگفت‌انگیز است که می تواند بهترین ماجراجویی در فضای باز باشد. این سفر یک روزه با شنا در ساحل پاتارا و ساحل کاپوتاش، توقف در خرابه های زانتوس باستان، و یک سافاری ۴WD برای پیاده روی دره ساکلیکنت و آبشارهای گیزلیکنت، همراه است.
جیپ سافاری ساکلیکنت جورج
جیپ سافاری ساکلیکنت جورج

تور سافاری دره نوردی از کاش و کالکن

اگر به تور سافاری کانیون ساکلیکنت بپیوندید، تمام منطقه را با وسیله نقلیه سافاری کاوش خواهید کرد. تور در یک روز برای کشف روستاها، دره ها و سواحل معروف انجام می شود. در طول تور همیشه یک راهنما داریم. راهنما همراه شما خواهد بود و به شما کمک خواهد کرد. این تور شامل پیاده روی در دره ها، بازدید از روستاهای ترکیه، شنا در ساحل کاپوتاش، حمام برای تفریح، فعالیت های ماجراجویی مانند زیپ لاین و قایق سواری بر روی الوار می شود.
تور سافاری دره نوردی
تور سافاری دره نوردی

تور باس سافاری 

در یک گشت و گذار هشت ساعته از فتحیه، خود را در تاریخ، فرهنگ و ماجراجویی ترکیه غرق کنید. این تور  خانوادگی با تحویل رایگان هتل در زمان شما صرفه جویی می کند. در مرحله بعد، زیبایی طبیعی دره ساکلیکنت در عمق تقریبا هزار فوتی را می توانید کشف کنید و در یک رودخانه کوهستانی شنا کنید.
باس سافاری
باس سافاری

کوآد سافاری فتحیه

از سواحل شلوغ فتحیه در یک گشت و گذار دو ساعته دیدن کنید. در این تور هیچ تجربه ای لازم نیست، زیرا قبل از حرکت یک جلسه آموزشی هدایت شده دریافت می کنید. بهتر است که در مسیر گل‌آلود سافاری به‌صورت انفرادی بروید یا با یک دوست پشت سر هم سوار شوید. این تور فرصتی عالی برای تجربه طبیعت ترکیه در محیطی هیجان‌انگیز و سریع است.
کوآد سافاری
کوآد سافاری

برای کسب اطلاعات در رابطه با تور های فتحیه به صفحات زیر مراجعه کنید:

برچسب ها
باگی سافاری تور باس سافاری تور سافاری تور سافاری دره نوردی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن