دیدنی های چین

جریان آبی شنو |سرزمین عجایب رودخانه یانگ تسه چین | دیدنی های چین

Shennv Stream

جریان آبی شنو| عکس+موقعیت مکانی+توضیحات

جریان آبی شنو که مردم محلی آن را «جریان آبی زیبایی» نیز می نامند، جریانی سریع با کانالی باریک است. در اینجا، گردشگران می‌توانند مناظر شگفت‌انگیز تنگه‌های باریک، کوه‌های شیب‌دار و… را ببینند تا در مورد تاریخ منطقه بیشتر بدانند.

نوع جاذبه: جریان آبی، طبیعت و پارک |  بهترین زمان بازدید: مارس تا می، سپتامبر تا نوامبر | میزان ساعت بازدید پیشنهادی: ۲ ساعت | زمان بازدید: ۰۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰  | آدرس: کرانه جنوبی رودخانه چانگ‌جیانگ (یانگ تسه)، منشأ آن در منطقه گواندو، شهرستان ووشان ۴۰۴۷۰۰، چونگ کینگ، چین


• نگاهی اجمالی به جریان آبی شنو (Shennv Stream) :

جریان آبی شنو در جنوب تنگه وو، در حدود ۲۰ کیلومتری شهرستان ووشان واقع شده است. افراد محلی این جریان را که از ناحیه گواندو در شهرستان ووشان سرچشمه می گیرد جریان زیبایی می نامند. با طول کلی ۱۵ کیلومتر، جریان شنو نزدیک به ۱۰ کیلومتر دره های غیر قابل عبور دارد. پس از ذخیره آب سه دره، چهره واقعی جریان شنو شروع به نمایان شدن کرد.

مناظر آرام با محیطی آرام، جریان آب سریع از میان تنگه‌های باریک، همه این ها از ویژگی های اولیه این جریان بودند. در بالادست رودخانه Shennv، دهکده‌ای کوچک با ده‌ها خانواده وجود دارد که گردشگران می‌توانند زندگی روزمره جذاب آن ها را ببینند.


• مکان های دیدنی در جریان آبی رودخانه یانگ تسه:

مناظر طبیعی زیبا و مناظر کوهستانی در Shennv Stream بسیار خیره کننده است. قله کویپینگ (Cuiping) ، قله فیفنگ (Feifeng ) ، قله کییون (Qiyun )، قله شانگشنگ (Shangsheng) ، قله جینگتان (Jingtan) ، قله زیبای خفته (Sleeping Beauty) و قله نخل(Palm ) در دو ساحل رودخانه پراکنده هستند.

البته، در میان آنها، قله های Shangsheng، Qiyun و Jintan در پشت کوه ها پنهان شده اند. بنابراین اگر در سفر دریایی خود در رودخانه یانگ تسه از این جریان دیدن می کنید، نمی توانید آن سه قله را ببینید. در طول سفر دریایی در امتداد جریان شنو، نور خورشید اغلب توسط قله های به هم متصل، مسدود می شود و مسیر کروز پر از پیچ و تاب و شگفتی است.

۱) قله Cuiping :

با قایق موتوری کوچک محلی می توانید در امتداد ساحل غربی رودخانه Goddess حرکت کنید، در نهایت تصویر سبزی را در آنجا خواهید دید. این قله زمردی چشم نواز Cuiping Peak (翠屏峰) است که شما را به خود، جلب می کند.

۲) قله فیفنگ یا قله پرنده ققنوس (Feifeng Peak) :

این قله در کرانه غربی جریان و با ارتفاع کلی حدود ۷۴۰ متر واقع شده است. این قله باشکوه از سمت غرب تا شرق را پوشش می‌دهد. قطعا در نظرتان شبیه ققنوسی است که در آسمان پرواز می‌کند و می‌خواهد در رود آب بنوشد. به همین علت نام ققنوس فیفنگ (Flying Phoenix) را به آن دادند.

۳) قله کیون (Qiyun) :

ادر حدود ۸ کیلومتری شرق شهر Qingshi قرار دارد. از آنجایی که در طول چهار فصل سال، دائماً ابرهای مه آلودی دیده می شوند، این قله Qiyun (ابرهای برآمده) نامیده می شود. بنابراین مکان خوبی برای مشاهده ابرهای زیبا و نورانی که دائماً در حال تغییر هستند، می باشد.

۴) قله شانگشنگ (Shangsheng):

 قله شانگ‌شنگ در کرانه شرقی جریان قرار دارد و حدود ۷۸۰ متر ارتفاع دارد. هنگامی که از اینجا بازدید می کنید، می توانید قله را در شیبی که یک طرفش به سمت آسمان رفته ببینید، مانند پرنده ای که به سمت ابرهای نرم پرواز می کند. چون این قله مانند بال‌های یک عقاب غول‌پیکر به نظر می‌رسد که به آسمان پرواز می‌کند، مردمی که در آنجا زندگی می‌کنند آن را «صخره عقاب» نیز می‌نامند.

۵) قله جینگتان :

در سمت جنوبی جریان، قله Jingtan با ارتفاع کلی حدود ۱۰۲۰ متر قرار دارد. این زیباترین قله در بین همه قله هاست. در هنگام غروب آفتاب اگر به بالا نگاه کنید، آن را مانند یک پری زرق و برق دار می بینید که بر روی کوه ها و جنگل های متعدد ایستاده است.

۶) قله زیبای خفته و نخل: ( Sleeping Beauty Peak ، Palm )

در دهانه جریان، قله زیبای خفته قرار دارد.چون به گونه ای به نظر می رسد که انگار زیبای خفته ای است که به پهلو دراز کشیده، این نام را به خود اختصاص داده است. قله نخل، قله شوژانگ (Shouzhang ) نیز نامیده می شود. وقتی به آن نگاه می کنید، قله درست مانند کف دست کشیده شده بودا است که انگشت شستش به سمت قسمت کناری رفته. 


• انواع مختلف مناظر در جریان شنو:

اینجا شما با انواع مختلفی از مناظر با ویژگی های متمایز روبه رو خواهید شد. ویژگی هایی خاصی مثل ژئومورفولوژی(ناهمواری های سطح زمین)طبیعی، نجوم و آب.

۱) چشم انداز ژئومورفولوژیکی:

حرکت زمین ساختی و پوسته ای زمین باعث ایجاد توپوگرافی پیچیده، کوه های زیبا، قله های عجیب و غریب و ایستاده در جریان شنو شده است.

۲) چشم انداز نجومی:

این جریان در منطقه مرطوب نیمه گرمسیری با چهار فصل مجزا واقع شده است. توزیع عمودی اقلیم ناشی از توپوگرافی آن، مناظر مختلف اقلیمی منحصر به فردی را شکل داده است.

۳) آب:

آب روح مناظر طبیعی است. آب در رود Shennv سبز و شفاف است، در میان قله های مختلف پیچ در پیچ می شود و زیبایی جنگل های سرسبز را منعکس می کند. 


• مناظر خیره کننده پاییزی در جریان رودخانه یانگ تسه :

از اواخر پاییز تا اوایل زمستان (اواسط نوامبر تا اوایل ژانویه)، سه دره از برگ های قرمز پوشیده می شوند و کوهی قرمز می سازند. در حال حاضر، ووشان دارای بیش از ۲۰۰ گونه درخت است که در پاییز قرمز می شوند. با اشکال مختلف و رنگ های قرمز متفاوت که گردشگران را قادر می سازد تا از متنوع ترین برگ های قرمز دیدن کنند. قدم زدن در ووشان درست مانند قدم زدن در یک تونل باشکوه از شاخ و برگ قرمز است. جریان Shennv یکی از بهترین مکان‌ها برای تماشای برگ‌های قرمز در ووشان است. 


• بهترین زمان برای بازدید از جریان :

بهترین زمان برای بازدید از رودخانه شنو بهار و پاییز است، زیرا آب و هوا در این زمان در زیباترین حالت خود است. بهار بهترین زمان برای دیدن کوه‌های پوشیده از گل می باشد. در حالی که اواخر پاییز تا اوایل زمستان برگ‌های قرمز خیره‌کننده سراسر کوهستان را در بر میگیرند. علاوه بر این فصول، تابستان، زمان خوبی برای بازدید است. رود شنو دارای تنگه های باریک تری نسبت به سه دره است و دمای آن کمتر از سه دره می باشد، بنابراین در تابستان، اینجا مکان خوبی برای فرار از گرما می باشد.


• جاذبه های دیگری از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:

• عکس هایی از جریان :

قایق های جریان آبی شنو
قایق های جریان آبی شنو

دید ژئومورفولوژی در جریان
دید ژئومورفولوژی در جریان

برگ های قرمز در اطراف جریان
برگ های قرمز در اطراف جریان

قله shennv در جریان
قله shennv در جریان

قایق های سواری در جریان آبی شنو
قایق های سواری در جریان آبی شنو

کروز در جریان
کروز در جریان

قله جریان شنو
قله جریان شنو

منظره جریان
منظره جریان

قایق های جریان شنو
قایق های جریان شنو

جریان آبی چین
جریان آبی چین


• موقعیت مکانی:

برچسب ها
Shennv Stream برترین دیدنی های چین بهترین دیدنی های چین جاذبه های رودخانه یانگ تسه چین جریان آب شنو از رودخانه یانگ تسه جریان آبی شنو دیدنی های چین دیدنی های رودخانه یانگ تسه چین دیدنی های یانگ تسه رود شنو رودخانه شنو رودخانه شنو از یانگ تسه قله های رودخانه یانگ تسه مناظر رودخانه یانگ تسه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن