دیدنی های چین

شهر امپراطور سفید |شهر شعر در رودخانه یانگ تسه چین| دیدنی های چین

White Emperor City |City of Poems on Yangtze River

شهر امپراتور سفید |عکس+موقعیت مکانی+جاذبه ها

شهر امپراطور سفید یا معبد امپراتور سفید یک مکان زیباست که مورد علاقه بسیاری از گردشگران است. برای گشت و گذار در ساحل رودخانه یانگ تسه وقتی که در سفر دریایی هستید گزینه ی مناسبی است. این شهر واقع در Fengjie، چونگ کینگ، دارای مجموعه ای از آثار فرهنگی و تاریخی برجسته می باشد. و همچنین بهترین مکان برای تحسین منظره دروازه Kui دره کوتانگ در نظر گرفته می شود.

نوع جاذبه: جاذبه فرهنگی، خرابه های باستانی، محوطه تاریخی | بهترین زمان بازدید: مارس – مه، سپتامبر – نوامبر | مدت زمان توصیه شده برای بازدید: ۱-۲٫۵ ساعت|  ساعت کاری: ۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ | آدرس: کرانه شمالی رودخانه یانگ تسه، دهانه دره کوتانگ، شهرستان Fengjie، چونگ کینگ، چین


• خلاصه ای از داستان شهر امپراطور سفید :

اینجا سبب می شود تا سفر ساحلی بسیار محبوبی برای مسافران کشتی کروز رودخانه یانگ تسه در داخل و خارج از کشور ایجاد شود. بایدی چنگ که در تپه بایدی در دهانه غربی تنگه کوتانگ در شرق شهرستان فنجی در چونگ کینگ قرار دارد، مدت‌ها محل درگیری در چین باستان بوده است. علاوه بر رویداد تاریخی معروف لیو بی، بازدیدکنندگان می توانند از نقاشی های عالی و خوشنویسی های دیگر نیز لذت ببرند تا از فرهنگ درخشان چین شگفت زده شوند.

شهر شعر در چونگ کینگ چین:

همچنین می توانند چیزهای جالب بسیاری را در رابطه با فرهنگ چین بشنوند. که در سلسله های گذشته رخ داده است. مهمتر از آن، شهر امپراتور سفید بهترین مکان برای بازدید از دروازه باشکوه کوی است که دهانه سه دره کوتانگ در یانگ تسه می باشد. از آنجایی که طبق سوابق تاریخی، مشاهیر زیادی در دوران باستان از شهر امپراطور سفید دیدن کرده اند و اشعار زیادی از خود به جای گذاشته اند، این مکان به شهر شعر نیز معروف است. 


• تاریخ White Emperor City :

شهر امپراتور سفید ابتدا شهر Ziyang نامیده می شد و در اواخر سلسله هان غربی، گونگسون شو (公孙述)، رژیم جدایی طلب خود را در سیچوان راه اندازی کرد. بعد از اینکه به دهانه تنگه کوتانگ رسید، مه سفید را دید که همه جا را گرفته بود. سپس شهر را ساخت و خود را «امپراطور سفید» نامید و نام شهر را «شهر امپراتور سفید» گذاشت. بعدها به دلیل درگیری بین کشورهای کوچک، شهر امپراتور سفید ویران شد.

۲۰۰۰ سال تغییر در تاریخ شهر امپراطور سفید:

در سال ۲۲۲ پس از میلاد، لیو بی که اولین پادشاه پادشاهی Shu بود، هنگام حمله به پادشاهی Wu در بایدی چنگ عقب نشینی کرد، قبل از اینکه در آنجا بمیرد، کل کشور و دو پسر خود را به نخست وزیر مورد اعتماد خود ژوگه لیانگ سپرد. نزدیک به ۲۰۰۰ سال است که شهر امپراتور سفید تغییرات و بازسازی های زیادی را تجربه کرده است و در حال حاضر مکانی برای فهم تاریخ الهام بخش و تحسین افراد مشهور در دوران باستان است.


• در شهر امپراتور سفید چه چیز هایی می توانیم ببینیم؟

در شهر امپراتور سفید، انواع و تعداد زیادی جاذبه برای دیدن وجود دارد. تالار Tuogu، کاخ Mingliang و همچنین Guanxing را نباید از دست بدهید. علاوه بر این، به شما توصیه می شود برای بازدید از دروازه کوی به بالای تپه بروید.

تالار توگو ( Tuogu Hall ) :

تالار Tuogu یا Entrusting Orphan Hall جذاب‌ترین مکان در شهر امپراتور سفید است. در آنجا می توانید صحنه واضحی از لیو بی را ببینید که پسرش و کل کشور را به نخست وزیرش ژوگه لیانگ سپرد. تاریخ نشان می دهد که لیو بی، اولین پادشاه پادشاهی شو توسط پادشاهی وو شکست خورد و به شهر امپراتور سفید عقب نشینی کرد.

شهرت ژوگه لیانگ :

از آنجایی که او به شدت بیمار شد اما پسرش به نام لیو چان برای تصاحب ایالت خیلی جوان بود، او مشتاقانه ژوگه لیانگ را به بایدی چنگ فراخواند و لیو چان و کل کشور را قبل از مرگش به ژوگه سپرد. بعداً ژوگه کشور را به عنوان کشور خود اداره نکرد، بلکه به لیو چان صمیمانه آموزش داد و به او کمک کرد و امیدوار بود که او مسئولیت کل کشور را از پدرش بگیرد. این داستان تأثیرگذار و معروف توسط نسل‌های مختلف مردم دست به دست شده است. ژوگه لیانگ همیشه به وفاداری و صداقت خود شهرت دارد.

کاخ مینگلیانگ (Mingliang Palace) :

کاخ مینگلیانگ (明良殿) در اصل برای به خاطر سپردن گونگ سون شو ساخته شد که در طول سال های پر هرج و مرج، زندگی خوب و صلح آمیزی را برای مردم محلی به ارمغان آورده بود. با این حال، تا زمان سلسله مینگ، این مکان به زیارتگاه لیو بی، گوان یو، ژانگ فی و ژوگه لیانگ(Liu Bei, Guan Yu, Zhang Fei, and Zhuge Liang) تبدیل شد. در سالن بزرگ، می توانید مجسمه هایی از سه مشاهیر تاریخی در پادشاهی شو را ببینید. با این حال، در دوران انقلاب فرهنگی، قسمت های سر مجسمه ها از بین رفت. در طول بازدید خود از این کاخ، می توانید متوجه شوید که حالات چهره چهار خواجه بسیار شبیه حالات چهار شخص بزرگ است، که بیانگر مهارت های فوق العاده کنده کاری مردم چین باستان است.

بنای Guanxing :

بنای Guanxing  یا Observing Star Pavilion در حیاط، خارج از تالار Tuogu، همچنین در مقابل معبد Wuhou در شهر White Emperor City قرار دارد. این بنا که با ۶ قرنیز و ۱۲ ستون ساخته شده است. فوق العاده و با ابهت به نظر می رسد. طبق افسانه ای ، زمانی که ژوگه لیانگ ارتش را به منطقه سیچوان هدایت می کرد. تصاویر ستاره ها را مشاهده می کرد تا بتواند استراتژی استفاده از نیروی نظامی را دریابد. به همین دلیل این بنا اینگونه نامگذاری شد.

جنگل Stele :

در دو جنگل شهر امپراتور سفید، می‌توانید قدم بزنید تا از بیش از ۷۰ اثر برجسته از خط‌های خوشنویسی مختلف دیدن کنید. دو مورد از مشهورترین آنها از سلسله سوئی هستند که سابقه طولانی بیش از ۱۳۰۰ ساله دارند. علاوه بر این، دو ستون بسیار عالی وجود دارد. یکی از آنها شعری از سلسله تانگ بر رویش حک شده که توسط امپراتور کانگشی (康熙) از سلسله چینگ سروده شده است. دیگری هم حکاکی شعر است اما از دور شبیه نقاشی بامبو است. همه آن آثار بزرگ نشان دهنده فرهنگ درخشان و مهارت های استاندارد بالای مردم چین در قرن های گذشته است.

نمای دروازه کوی (Kui Gate) :

اگر از شهر امپراتور سفید دیدن کنید اما دروازه کوی (夔门) را نبینید، ضرر زیادی خواهید کرد. این دروازه واقع در دهانه تنگه کوتانگ، بهترین مکان برای تماشای مناظر باشکوه این دروازه است. علاوه بر این، در پشت اسکناس چینی ۱۰ RMB هم تصویر دروازه کوی وجود دارد.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

جاذبه های دیگری از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:


• عکس هایی از شهر امپراطور سفید :

دیدنی های چین
دیدنی های چین

شهر امپراطور سفید در چین
شهر امپراطور سفید در چین

دیدنی های چین
دیدنی های چین

دیدنی های شهر امپراطور سفید چین
دیدنی های شهر امپراطور سفید چین

دیدنی های چین
دیدنی های چین

کروز رودخانه یانگ تسه چین
کروز رودخانه یانگ تسه چین

مکان های دیدنی چین
مکان های دیدنی چین

یانگ تسه چین
یانگ تسه چین

رودخانه یانگ تسه چین
رودخانه یانگ تسه چین

شهر امپراطور سفید
شهر امپراطور سفید

چین
چین


• موقعیت مکانی :

برچسب ها
White Emperor City White Emperor City چین White Emperor City در چین بهترین دیدنی های چین جاذبه های چین جاذبه های چین در یانگ تسه چین جاذبه های رودخانه یانگ تسه چین دیدنی ها در مسیر رودخانه یانگ تسه چین دیدنی های چونک کینگ دیدنی های چین دیدنی های فرهنگی چین شهر امپراطور سفید شهر امپراطور سفید چین شهر شعر در چین مکان های دیدنی در چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن