دیدنی های سیشل

شمال جزیره ماهه | مکان هایی که حتما باید ببینید| دیدنی های سیشل

The north of mahe

شمال جزیره ماهه|عکس+ موقعیت مکانی+ جاذبه ها

۱) خلیج بو والون :

قسمت شمالی جزیره ماهه روی نقشه تقریباً شبیه یک انگشت شست به نظر می رسد! در جناح غربی این منطقه خلیج بو والون، مرکز گردشگری جزیره قرار دارد. ساحل اینجا چندین کیلومتر طول دارد و فوق العاده زیباست. به همین علت، هتل‌های متعدد و سایر اقامتگاه‌های مناسب تعطیلات در کنار رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و موارد دیگر در این منطقه دیده می شود. علاوه بر این، شما همچنین می توانید گشت و گذاری به یاد ماندنی داشته باشید و و ورزش های آبی از جمله غواصی را در مراکز آموزش غواصی امتحان کنید.

۲) خانه استعماری ماری آنتوانت:

با شروع از ویکتوریا، حدود پانزده دقیقه با ماشین طول می کشد تا به این ساحل برسید. خیابان انقلاب (Revolution Avenue) را به سمت شمال شرقی دنبال کنید،قبل از اینکه به جاده سمت چپ بروید که به سمت گذرگاه سنت لوئیس منحنی می‌شود، از خانه استعماری ماری آنتوانت (Marie Antoinette Colonial House) که کمی فرسوده تر است بگذرید.

۳) با عبور از گردنه سنت لوئیس آرامش را حس کنید:

در هر دو طرف جاده می‌توانید ترکیب جالبی از ساختمان‌های آپارتمانی مدرن و خانه‌های چوبی رنگارنگ را ببینید که اغلب دارای سقف‌های آهنی راه راه، پرده‌های توری، مبلمان زیبایی در تراس و… هستند. پس از عبور از گردنه سنت لوئیس، انگار دنیای دیگری است. دیگر خبری از ترافیک نیست و صدای بوق ماشین ها به گوش نمی رسد. در عوض، به سادگی آرامش را خواهید یافت. 

۴) قسمت شمالی ماهه یکی از نقاط مرتفع جزیره است.

گشت و گذار در قسمت شمالی ماهه که طرفدار های خاص خودش را هم دارد از Beau Vallon شروع می شود. رانندگی در این مسیر به شما  دیدی بسیار واضح از تنوع چشم‌اندازهای جزیره خواهد داد. یکی از بهترین جنبه‌های این منطقه، مناظر خارق‌العاده اقیانوس است که رنگ آبی، عمق آن و جزایر سرسبز شما را شگفت زده خواهد کرد.

Mare Anglaise در شمال منطقه ای شامل یک جاده ساحلی باریک است که در بین دامنه‌ کوه های شیب دار و خلیج‌های کوچک متعدد، تا قسمت شمالی جزیره، و سپس به سمت جنوب شرقی منتهی می‌شود.

۵) گلاسیس (Glacis)

گلاسیس قسمتی از بخش غربی این مسیر می باشد که از میان فضای استوایی بالای ساحل عبور می کند و در نهایت روستای گلاسیس را می توان مشاهده کرد. این منطقه زیبا در دهه ۱۹۵۰ محل زندگی بسیاری از اروپاییان بود زیرا که مهاجران اروپایی این رویا را داشتند که بتوانند در سیشل خانه ای داشته باشند.

علاوه بر همه اینها، ویلاهای لوکس و استراحتگاه های زیبایی در امتداد این ساحل قرار دارند که بسیاری از آنها به شما فرصت این را می دهند که یک تعطیلات واقعا فراموش نشدنی در کنار عزیزان خود بسازید. یان فلمینگ (Ian Fleming) نویسنده بریتانیایی در دهه ۱۹۶۰ از این منطقه الهام گرفت و در رمان های جیمز باند خود گنجاند.

۶) لا باستیل (La Bastille)

ساختمان قدیمی استعماری La Bastille، در شمال مرکزی ویکتوریا، سازمان وزارت فرهنگ و اطلاعات سیشل است و می تواند به عنوان یک بنای تاریخی ملی برای عموم در نظر گرفته شود که بازدید ککندگان می توانند از دوشنبه تا جمعه( ۸:۰۰ – ۱۶:۰۰ ) از آن بازدید کنند.

۷) شرکت Kreol Fleurage

با دنبال کردن جاده از شمالی‌ترین نقطه جزیره، بازدیدکنندگان به نقطه شمال شرقی می‌رسند، جایی که شرکت Kreol Fleurage در آن قرار دارد. Kreol Fleurage تنها شرکت عطرسازی موجود در اقیانوس هند است و ارزش این را دارد که کمی از وقتتان را در کارگاه و آزمایشگاه آن بگذرانید. در اینجا به علاقه‌مندان  نشان داده می‌شود که عطرها چگونه آماده شده‌اند.

همچنین می‌توان به همراه راهنما از باغی که گیاهان گلدار برای ساخت عطرها، از جمله علف لیمو، نعناع هندی، و یلانگ یلانگ (Ylang-ylang )در آن پرورش داده می‌شود، بازدید کرد.

۸) جزیره عدن :

با رانندگی از کنار ویکتوریا در جهت جنوبی، به دنبال جاده ساحلی، با منطقه صنعتی جزیره مثل یک کارخانه نوشیدنی سازی و چند کارخانه آجرپزی مواجه خواهید شد. در شرق، ممکن است چند تالاب را ببینید که در واقع در دهه ۱۹۹۰ با ساخت جزایر مصنوعی  ایجاد شده اند. هنگامی که جزر و مد اتفاق می افتد، برخی از این منطقه که  جزایر کوچک اقیانوس آن را در بر گرفته اند، تقریباً خشک به نظر می رسد. جنگل های حرا که در این منطقه وجود دارند، این روزها به عنوان منطقه تکثیر و نگهداری ماهی ها شناخته می شوند.

۹) بزرگراه ساحل شرقی :

اگر بزرگراه ساحل شرقی را به جای جاده ساحلی انتخاب کنید، از کنار مناطق صنعتی مدرن، مناطق مسکونی در حال گسترش و یک مجموعه ورزشی خواهید گذشت. در آغاز قرن بیست و یکم، دریا در اینجا احیا شد و جزیره مصنوعی عدن در اقیانوس ساخته شد. این جزیره که مانند مالدیو صاف است و کمی شبیه به پالم دبی هم هست ۵۶ هکتار وسعت دارد. در اینجا تمامی خانه هایی که می بینید فقط از طریق سیستم آبراه ۱۶ هکتاری جزیره به رستوران‌ها،  کافه ها، بوتیک‌ها، سوپرمارکت و حتی چند ساحل خصوصی دیگر متصل می شوند.

 ۱۰) تالاب مصنوعی Roche Caiman

جزیره ادن تنها در ۸ کیلومتری فرودگاه و حدود ۱۰ دقیقه از پایتخت، ویکتوریا قرار دارد. درست در مجاورت جزیره عدن، تالاب مصنوعی Roche Caiman قرار دارد. این منطقه ۲٫۹ هکتاری نیز با احیای زمین به وجود آمده است و تقریباً از آب شیرین، با برخی مناطق عمیق و کم عمق تشکیل شده است. انواع گیاهان، پرندگان، حشرات، دوزیستان، خزندگان و سایر جانوران همگی به زیستگاه‌های خاصی وابسته هستند که می‌توان آن‌ها را در اینجا یافت.

۱۱) چشم انداز پانوراما La Misere :

فقط  با ده دقیقه رانندگی از جزیره ادن می توانید به چشم انداز پانوراما La Misere رسید. این نقطه دیدنی منظره ای فوق العاده از خود جزیره ادن و همچنین جزایر دیگر در سواحل ماهه را ارائه می دهد. از اینجا منظره بسیار خوبی از سنت آنه مارین ( Sainte Anne Marine) با پنج جزیره آن خواهید داشت: سرف، سنت آن، لانگ آیلند و موین (Cerf, Sainte Anne, Round Island, Long Island و Moyenne). شما حتی می توانید جزایر پراسلین و لادیگ را در دوردست ببینید.


جاذبه های دیگری از سیشل که ممکن است برایتان جالب باشد !

جزیره کوریوز مرکز نگهداری لاکپشت های غول پیکر آلدابرا |دیدنی های سیشل

جزیره لادیگ چهارمین جزیره بزرگ با ۱۰km وسعت | دیدنی های سیشل

اسکای دایوینگ در سیشل| لذت پرش از ارتفاع

زیر دریایی تفریحی سیشل فرصتی برای کشف دنیای زیر اقیانوس

حقایق جالبی در مورد سیشل

جزیره پراسلین دومین جزیره بزرگ بعد از ماهه | دیدنی های سیشل

پرنده نگری در سیشل

بهترین جزایر سیشل برای بازدید

دلفین های سیشل | تور تماشای دلفین های آزاد در اقیانوس

دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۱۲) عکس هایی از ماهه سیشل

سواحل سیشل
سواحل سیشل

جزایر سیشل
جزایر سیشل

جزیره های مصنوعی
جزیره های مصنوعی

جزیره ماهه سیشل
جزیره ماهه سیشل

طبیعت سبز ماهه
طبیعت سبز ماهه

طبیعت جزیره های سیشل
طبیعت جزیره های سیشل

اماکن دیدنی در جزیره ماهه
اماکن دیدنی در جزیره ماهه

مکان های دیدنی در جزیره های سیشل
مکان های دیدنی در جزیره های سیشل

ساحل جزیره
ساحل جزیره

ساحل جزیره ماهه
ساحل جزیره ماهه

فضای سبز هتل
فضای سبز هتل

ساحل جزیره های سیشل
ساحل جزیره های سیشل

آب های فیروزه ای جزایر سیشل
آب های فیروزه ای جزایر سیشل

طبیعت جزیره ماهه
طبیعت جزیره ماهه

طبیعت سبز
طبیعت سبز


موقعیت مکانی جزیره :

برچسب ها
اطلاعات از سیشل اقیانوس هند پایتخت سیشل پایتخت سیشل کجاست جاذبه های جزایر سیشل جاذبه های سیشل جاذبه های ماهه سیشل جاذبه هایی در سیشل که می توان به آن سفر کرد جزایر سیشل جزیره ماهه جزیره ماهه در سیشل جزیره ماهه سیشل جزیره های سیشل جزیره هایی که در سیشل هستند دیدنی در سیشل دیدنی های سیشل دیدنی های ماهه سیشل سفر به سیشل سیشل کجا بریم سیشل کجاست سیشل کجاست ؟ سیشل ماهه فعالیت های آرامش بخش سیشل فعالیت های تفریحی سیشل ماهه ماهه جزیره در سیشل ماهه در سیشل ماهه سیشل ماهه سیشل کجاست مجمع الجزایر سیشل مجمع الجزایر سیشل کجاست مکان های تاریخی سیشل مکان های دیدنی در سیشل مکان های دیدنی سیشل

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن