خدمات گردشگریدیدنی های عمانمقالات
تازه‌ها

فرصت های شغلی برای پزشکان و پرستاران در عمان ؟

حقوق های نجومی برای جامعه پزشکی در عمان

اگر پزشک هستید یا پرستار یا دندانپزشک یا سونوگراف و رادیو گراف و داروساز و یا کلا در حوزه درمان و بهداشت متخصص هستید. ما قدم به قدم همراه شما خواهیم بود.

برای مهاجرت به یکی از ثروتمندترین کشورهای حوزه خلیج فارس تا درآمدی نجومی در ماه داشته باشید و بتوانید پس انداز عالی برای خود و خانواده خود داشته باشید.

کشور عمان فرصت های شغلی برای پزشکان و پرستاران به وفور دارد و اگر در بازه زمانی باقیمانده به موقع اقدام کنید می توانید از این فرصت های شغلی بهره ببرید

با توجه به اینکه با لغو ویزای سخت گذشته برای عمان بسیاری از پزشکان ایرانی به سمت این کشور روانه شده اند. اگر از فرصت باقیمانده استفاده نکنید احتمال اینکه فرصت های محدود باقیمانده نصیب شما شود بسیار کمتر خواهد شد.

پزشکی و بهداشت و درمان در عمان : 

عمان کشوری آرام در منطقه خاورمیانه می باشد و برنامه بلند مدتش توسعه زیرساخت های این کشور معروف به عمان ۲۰۴۰  است که در این برنامه به تقویت بخش های مختلف از جمله بخش های پزشکی و گردشگری می پردازد.

وضعیت نظام سلامت عمان، نحوه استخدام پزشک، متخصص و پرستار در عمان، آزمونها و مدارک مورد نیاز برای استخدام پزشک و پرستار در عمان و سرمایه گذاری در بخش سلامت و پزشکی عمان به شرح زیر است:

بیمارستانها و کلینیک های عمان

در منطقه خاورمیانه و در سالهای اخیر، بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله امارات، عربستان و قطر، در بخش پزشکی و سلامت سرمایه گذاریهای قابل توجهی انجام داده اند و کشور عمان در بخش پزشکی از سایر کشورهای حوزه GCC کند تر عمل کرده است.

عمان برای جبران زمان بندی توسعه زیرساخت خود و رسیدن به اهداف برنامه بلندمدت این کشور، اقدام به تاسیس و گسترش خدمات در بخش پزشکی نموده و در حال تغییر قوانین برای تسهیل سرمایه گذاری و همچنین استخدام پزشکان و پرستاران خارجی و عمانی می باشد.

استخدام پزشک، متخصص و پرستار در عمان

برای استخدام در صنعت سلامت و پزشکی در کشور عمان، شما باید درابتدا  با بیمارستانها و کلینیک های این کشور آشنا شوید تا میزان نیازمندی به حرفه و تخصص خود را ارزیابی کنید.

به طور کل، تمامی بخش های پزشکی و سلامت که در ایران وجود دارند، در عمان نیز فعال می باشند و در این زمینه ها بیمارستانها و مراکز تخصصی نیز وجود دارند.
برای استخدام در بیمارستانها و کلینیک های عمان به عنوان پزشک، متخصص و پرستار، شما باید به بیمارستانهای خصوصی و دولتی عمان مراجعه کنید و رزومه خود را برای آنها ارسال نمایید تا در بانک استخدامی این مراکز پزشکی قرار بگیرید.این بیمارستانها و کلینیک ها در مقاطعی اقدام به استخدام نیروهای خارجی می کنند که رزومه شما در مرحله اول مورد ارزیابی قرار میگیرد.
در مراحل بعدی استخدامی در بیمارستانهای عمان، باید مدارک پزشکی و دانشگاهی خود را ترجمه کنید و به بیمارستان مربوطه ارایه دهید. علاوه بر این، شما نیاز به داشتن گواهینامه (Certificate) مورد تایید وزارت بهداشت عمان می باشد هستید.

آزمون اخذ گواهینامه (Certificate) مورد تایید وزارت بهداشت عمان چیست؟

آزمون گواهینامه (Certificate) مورد تایید وزارت بهداشت عمان یکی از آزمونهاییست که پیش نیاز استخدام شما برای کار در بیمارستانها و کلینیک های عمان است. این آزمون به صورت حضوری در شهر مسقط و برخی شهرهای دیگر جهان و زیر نظر وزارت بهداشت عمان انجام می پذیرد.

سوالات آن به زبان انگلیسی می باشد. این آزمون در مرکز مورد تایید در شهر مسقط برگزار میگردد و برای هر رشته پزشکی و تخصص دارای سوالات جداگانه می باشد که به صورت چند گزینه ای بوده و به صورت آنلاین (بر روی کامپیوترهای مرکز انجام آزمون) برگزار می شود. نتایج آزمون پس از امتحان به شما اعلام میشود و مدرک این آزمون پس از پایان تست به شما داده می شود.

چه منابعی را برای آزمون گواهینامه (Certificate) مورد تایید وزارت بهداشت عمان باید مطالعه کنم؟

برای هر رشته و تخصص در حوزه پزشکی و سلامت، سوالات متفاوتی تعریف شده و شما پس از ثبت نام، به سوالات تخصصی رشته خود به زبان انگلیسی باید پاسخ دهید (سوالات چندگزینه ای هستند و سوالات توضیحی وجود ندارد).

منابع آزمون گواهینامه (Certificate) مورد تایید وزارت بهداشت عمان برای رشته های مختلف متفاوت می باشد و بر اساس کتابهای مرجع و استانداردهای جهانی آن رشته تعریف شده اند.

هزینه آزمون گواهینامه (Certificate) مورد تایید وزارت بهداشت عمان چقدر است؟

آزمون گواهینامه (Certificate) مورد تایید وزارت بهداشت عمان برای بخش پزشکی، پرستاری و تخصص و سایر مشاغل کادر سلامت مانند رادیولوژیست، تکنسین و سایر، متفاوت است و باید با کارت اعتباری ویزا یا مستر در سایت آن به صورت آنلاین پرداخت شود.

شیوار سیاوشان ثبت نام شما را برای آزمون گواهینامه (Certificate) مورد تایید وزارت بهداشت عمان انجام می دهد. هزینه آزمون و ثبت نام در صورتیکه توسط شیوار سیاوشان انجام شود به شرح زیر است:

پزشکی و انواع تخصص: ۲۴۵ دلار
پرستاری، رادیولوژیست، تکنسین و سایر: ۲۲۵ دلار

برای ثبت نام آزمون با کارشناسان ما تماس بگیرید. انجام کارهای ثبت نام با هزینه مختصر توسط کارشناسان ما انجام خواهد شد.

نمونه سوالات آزمون گواهینامه (Certificate) مورد تایید وزارت بهداشت عمان را چطور تهیه کنیم؟

از آنجا که آزمون گواهینامه (Certificate) مورد تایید وزارت بهداشت عمان به هدف ارزیابی دقیق پرسنل برای ارایه گواهینامه معتبر انجام میگیرد، نمونه سوالات این آزمون به صورت رسمی منتشر نمیشود تا جامعیت این آزمون را تحت تاثیر قرار ندهد.
از طرفی برای آمادگی سریعتر و کسب نتیجه بهتر و همچنین کاهش هزینه های رفت و آمد به عمان و هزینه انجام آزمون، شما میتوانید نمونه سوالات این آزمون را مطالعه کنید تا آمادگی بیشتری را برای انجام آزمون داشته باشید.

این نمونه سئوالات به صورت پکیج های مختلف با قیمتهای مختلف قابل ارایه است.

اطلاعات کامل تور عمان در لینک مقابل : تور عمان

کاملترین اطلاعات درباره هتلهای عمان :  هتل های عمان

کاملترین اطلاعات درباره دیدنی های عمان : دیدنی های عمان

وب سایت انگلیسی زبان شیوار :  Travel to IRAN

فرصت های شغلی برای پزشکان و پرستاران در عمان ؟
فرصت های شغلی برای پزشکان و پرستاران در عمان ؟
فرصت های شغلی برای پزشکان و پرستاران در عمان ؟
فرصت های شغلی برای پزشکان و پرستاران در عمان ؟
فرصت های شغلی برای پزشکان و پرستاران در عمان ؟
فرصت های شغلی برای پزشکان و پرستاران در عمان ؟
برچسب ها
استخدام پرستار در عمان استخدام پزشک در عمان اقامت در عمان اقامت قانونی در عمان پزشکی در عمان فرصت شغلی برای سونوگراف در کشور عمان فرصت های شغلی برای پزشکان و پرستاران در عمان ؟ م مهاجرت به عمان موقعیت های شغلی برای پزشک عمومی در عمان موقعیت های شغلی برای پزشک متخصص در عمان موقعیت های شغلی برای رادیولوژیست در عمان موقعیت های شغلی پزشکی در عمان

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن