هتل های اردبیلهتل های ایرانهتل‌های ایران و جهان

هتل ارشاد سرعین اردبیل| هتل ارشاد چهار ستاره|Ershad Hotel & Hydrotherapy

این هتل  در دو ساختمان بزرگ طبقاتی سال ۱۳۷۹ افتتاح و جهت ارتقاء کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل آپارتمان ارشاد دارای ۶۸ واحد اقامتی مجهز است که تعدادی از آنها سوئیت آپارتمانی، آپارتمان یکخوابه، دوخوابه معمولی و رویال و سه خوابه رویال می باشند و همگی دارای امکانات کامل اقامتی بوده و طبق آخرین استانداردهای بین المللی و به زیباترین وجه ممکن تجهیز و تکمیل گردیده اند.

دسترسی های هتل ارشاد :

مجتمع هتل و آبدرمانی چهار ستاره ارشاد (پهنلو) واقع در مرکز شهر توریستی سرعین و دسترسی سریع و آسان این مجموعه به مراکز خرید و دیگر آبهای گرم ، سالن آمفی تئاتر، بانک ها و مراکز اورژانسی و درمانی ومراکز دیگر خدماتی و تفریحی بخصوص در ساعات ترافیک شهری … یک مکان ایده آل برای اقامت آسوده و همچنین استفاده از مدرنترین آبگرم معدنی سرعین و استان اردبیل می باشد.

رستوران هتل ارشاد مدرن بوده و آماده پخت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است.
همچنین این هتل دارای فضای سبز و محل بازی کودکان بوده و در همسایگی آبگرم سرعین می باشد. هتل ارشاد سرعین با آماده نمودن امکانات رفاهی جانبی اعم ازتهیه بلیط های آبگرم، مجتمع تفریحی و ورزشی زمستانی پیست اسکی الوارس، دهکده توریستی و تله کابین گردنه حیران و جنگل فندقلو… و ارائه خدمات با تخفیف در داخل هتل این امکان رابرای میهمان فراهم می کند که هم در وقت شان صرفه جویی کنند و هم بتوانند از مراکز دیدنی بیشتری در سرعین استفاده نمایند.
این مجموعه از چشمه پهنلو تغذیه می شود و درمان طبیعی دردهای عصبی- ماهیچه ای ومفاصل می باشد، در اواسط سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسیده و مجهز به استخر بزرگ آبدرمانی، استخر کودکان، وان های انفرادی، ماساژ، سونای خشک و بخار، جکوزی، آبشار آب داغ، فیش تراپی ، تردمیل و دوچرخه داخل آب، تونل مه سرد، حمام ترک، گذر سلامت و فیتنس، دوش و بوفه، آسانسور و ویلچر رو….می باشد. مجتمع جهت استفاده خصوصی خانواده های محترم و میهمانان وی آی پی بوده و همچنین جهت استفاده جانبازان و معلولین محترم امکانات مناسب فراهم شده است. این واحد ها برای اولین بار در منطقه و کشور به بهره برداری رسیده و از امکانات آن می توان به داشتن دو نوع سونا ( خشک و بخار) و حوضچه جکوزی اشاره نمود.

آدرس هتل ارشاد سرعین اردبیل: اردبیل – شهرستان سرعین – خیابان ولیعصر – میدان سهند – خیابان پهنلو
شماره تماس جهت رزرو کردن هتل ارشاد سرعین اردبیل: ۹۵۱۱۸۵۶۳-۰۲۱ ۲۱۲۰۵۲۴-۰۹۱۹


تصاویر هتل ارشاد سرعین

هتل آبدرمانی ارشاد سرعین

آدرس هتل رویال پارک سرعین اردبیل: اردبیل – شهرستان سرعین – خیابان دارایی

شماره تماس جهت رزرو کردن هتل رویال پارک سرعین اردبیل: ۹۵۱۱۸۵۶۳-۰۲۱ ۲۱۲۰۵۲۴-۰۹۱۹


تصاویر هتل رویال پارک سرعین

هتل آبدرمانی ارشاد سرعین

هتل آبدرمانی ارشاد سرعین

هتل آبدرمانی ارشاد سرعین

هتل آبدرمانی ارشاد سرعین

هتل آبدرمانی ارشاد سرعین

هتل آبدرمانی ارشاد سرعین


موقعیت مکانی هتل ارشاد سرعین

موقعیت جغرافیای هتل ارشاد سرعین اردبیل

برچسب ها
HOTEL HOTELS TOUR TOURS آب گرم سرعین آبگرم سرعین ابگرم سرعین ارزان ترین هتل با شیوار ارزان ترین هتلها با شیوار بهترین هتل با شیوار تور تور ارزان اردبیل تور ارزان اردبیل با شیوار تور ارزان سرعین تور ارزان سرعین با شیوار جاذبه های اردبیل جاذبه های سرعین چشمه پهنلو دیدنی های اردبیل دیدنی های سرعین رزرواسیون آنلاین رزرواسیون آنلاین هتل رزرواسیون اینترنتی رزرواسیون اینترنتی هتل رزرواسیون هتل سرعین اردبیل مجتمع هتل و آبدرمانی هتل آبدرمانی هتل ارشاد سرعین هتل ارشاد سرعین اردبیل هتل پهنلو هتل های دبی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن