هتل‌های ایران و جهان

هتل برج العرب دبی | BURJ AL ARAB DOUBAI

هتل ۷ ستاره برج العرب دبی واقع در جمیراه با ارتفاع ۳۲۱ متر، شامل ۲۸ طبقه و ۲۰۲ سوئیت می باشد. هتل برج العرب دبی ۲۸۰ متر از ساحل جمیراه فاصله دارد.
شکل ساختاری آن از بادبان کشتی الهام گرفته شده که از ارتفاع آن از برج ایفل بلندتر می باشد، طراحی منحصر به فرد این هتل آنرا به عنوان سنبل جهان عرب معرفی می نمایند ولی طراحان غربی نمای رو به ساحل آنرا به صورت صلیب طراحی کرده اند تمامی اطاق ها از نوع سوئیت های دوبلکس می باشند که با طلا طراحی شده اند. این هتل دارای رستوران های متنوعی می باشد که می توان غذا را در رستوران المنتها  که ۲۰۰ متر از سطح دریا بالاتر است و میهمانان برای رسیدن به آن از آسانسور شیشه ای استفاده می کنند تا منظره نابی که در این ارتفاع قابل روئت است نهایت استفاده را ببرند. المهرا رستوران دیگری است که در هیچ کجای دنیا نظیر آن ساخته نشده است زیرا آکواریوم زیبا و عظیمی آن را در بر گرفته که گنجایش ۱ میلیون لیتر آب و هزاران ماهی زیباست این رستوران جزء ۱۰ رستوران برتر دنیاست.

امکانات هتل

همه اتاق ها به صورت سوئیتهای دوبلکس ۱۷۰ متری و فوق لوکس می باشند – پذیرایی خوش آمد گویی نوشیدنی، دسر و سبد میوه به محض رسیدن – ترانسفر رایگان لوکس – پایین ترین قیمت ممکن در کل دنیا برای ایرانیان عزیز – ایکس باکس و پلی استیشن برای کودکان– کنترل امکانات سوئیت با ریموت – پیشخدمت اختصاصی – کلاب  رایگان  سندبادمخصوص کودکان – دسترسی نامحدود به  ساحل اختصاصی –  پارک آبی رایگان – ست کامل لوازم بهداشتی و عطر و ادکلن برای خانم ها و آقایان مارک هرمس انگلستان

هتل برج العرب دبی مجلل ترین هتل خاور میانه است که ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و با این حساب یکی از بلند قامت ترین هتل های جهان محسوب می شود . هتل جمیرا برج العرب بر روی یک جزیره مصنوعی بنا شده که ۲۸۰ متر از ساحل فاصله دارد .  هتل برج العرب دبی تنها هتل هفت ستاره جهان است و لوکس ترین سوئیت های ممکن را در اختیار میهمانان ویژه ی خود برای یک اقامت بی همتا در سواحل طلایی دبی می گذارد. کوچکترین سوئیت هتل ۱۶۹ متر مربع و بزرگترین آن ۷۸۰ متر مربع است . هفت طبقه از این هتل زیبا در زیر دریا و به صورت آکواریوم می باشد .

لابی آتریوم هتل برج العرب دبی از بلند ترین ها در نوع خود در جهان است و اگر در لابی بایستید  به سقف هتل نگاه کنید ، متوجه عظمت سازه ای که در آن اقامت دارید خواهید شد . با توجه به اندازه بسیار وسیع برج العرب ، این هتل تنها ۲۰۲ سوئیت دارد و علت آن هم بزرگ بودن همه ی سوئیت های  هتل برج العرب دبی است .ساخت هتل برج العرب دبی در زمان خودش حدود ۶۵۰ میلیون دلار هزینه در بر داشت که با این حساب اگر سالیان سال همه سوئیت ها به بالاترین قیمت و تمام مدت اجاره داده شود ، با توجه به هزینه های جاری برج ، این سرمایه گذاری بازگشت نخواهد داشت .

هتل برج العرب دبی برای مدت زیای نماد شهر دبی بوده و هر کس با دیدن تصویر برج العرب بلافاصله دبی را در ذهن خود مرور می کند.طراحی برج العرب با الهام گرفتن از بادبان کشتی ساخته شده و مهندسی خارق العاده ای برای ساخت آن به کار گرفته شده است .برج العرب به یک باند هلیکوپتر مجهز شده که برای مدتی زمین تنیس بوده است و افراد مشهوری مثل آندره آغاسی و راجر فدرر در ارتفاع ۲۱۱ متری از سطح خلیج فارس بر روی این قسمت از برج العرب مسابقه تنیس داده اند .
۷ ستاره بودن برج العرب توسط خود گروه جمیرا به آن نسبت داده نشده است بلکه چندین منتقد بین المللی هتل ، برج العرب را بالاتر از تمام هتل های موجود در دنیا توصیف کرده اند و این هتل لقب ۷ ستاره را به خود گرفت . تمام قسمت های هتل از بهترین متریال موجود در جهان ساخته شده و درکوراسیون داخلی هتل توسط هنرمندان مطرح جهان به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده است. حتی ست لوازم بهداشتی داخل اتاق ها از بهترین نوع انتخاب شده اند. به جرات می توان گفت لوکس ترین چیز های دنیا در برج العرب گنجانده شده است.

برچسب ها
BURJ AL ARAB DOUBAI BURJ AL ARAB HOTEL IN DOUBAI برج العرب دبی بهترین هتل 5 ستاره دبی رزرو هتل برج العرب قیمت هتل برج العرب موقعیت مکانی هتل برج العرب دبی هتل 7 ستاره برج العرب هتل برج العرب هتل برج العرب امارات هتل برج العرب دبی هتل برج العرب دبی امارات هتل برج العرب دوبی هتل های 5 ستاره دبی هتل های دبی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن