تور سوچیتورهای خارجیتورهای مسافرتی
تازه‌ها

تور سوچی تابستان ۱۴۰۳ با پرواز ایران ایرتور

شیوار سیاوشان نخستین مجری تور سوچی در ایران

• تور لوکس سوچی ویژه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۳:

تور سوچی تابستان 1403
تور سوچی تابستان ۱۴۰۳

امسال برای تعطیلات تابستان چه برنامه ای دارید. آیا تمایل دارید یک پیشنهاد فوق العاده از شیوار سیاوشان داشته باشید؟ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان با افتخار تور سوچی را در تابستان ۱۴۰۳ به شما پیشنهاد می‌کند. با ما همراه باشید تا در ادامه با ارائه توضیحات مربوط به تور سوچی را به شما کاربران عزیز ارائه کنیم.

شیوار جزو نخستین مجریان این تور در ایران است :

در جدول فوق به معرفی سفر سوچی، ویژگی‌ها، مدارک لازم و همه آنچه که برای خرید تور سوچی باید بدانید پرداخته ایم. مدارک مورد نیاز برای سفر به سوچی و پیشنهادات لازم را به شما ارائه داده ایم. شیوار به عنوان مجری تور سوچی همه امکانات و تمهیدات لازم برای سفر را فراهم آورده است. هرآنچه که برای سفرب به یاد ماندنی نیاز دارید را در فهرست زیر مطالعه کنید. در این صورت، با آمادگی هر چه تمام تر به پیشواز سفر توریستی مهیج این سال‌ها می روید.

راه های ارتباطی با شیوار

• جاذبه هایی که می توانید ببینید:

از جاذبه های شهر می توان به مراکز خرید عالی، دلفیناریوم های متعدد، بهترین سیرک ها، باغ گیاه شناسی با تله کابین و… اشاره کرد. برای مثال می توانید به آکواریوم عظیمی که ۱۷ رشته تله کابین در کوهستان های کراسنایا پولیانا دارد بروید. بدین ترتیب بهترین و پاک ترین هوای زندگیتان را استشمام خواهید کرد. شاید برایتان سوال باشد که چرا؟ زیرا که ۹۰ درصد منطقه از جنگل های بکر پوشیده شده.

شهر بازی منحصر به فرد در کل منطقه ، چشمه های شفا بخش معجزه کننده ( بیش از ۵۰۰ چشمه) ، موزه ها و پارک های آبی و ۱۴۵ کیلومتر ساحل و  کوهستان های عالی ، شهری لوکس و مدرن که طولانی ترین شهر قاره سبز اروپا است. همگی بخشی از جاذبه های این شهر زیبای توریستی است که ملقب به سوئیس روسیه است.

در تور ۸ روزه سوچی شما امنیت را به معنای کامل لمس و تجربه خواهید کرد . هتل های لوکس و نوساز و فرودگاه مجهز و جاده های مواصلاتی با بروز ترین تکنولوژی روز جهان و سرویس حمل و نقلی بی مثال در کل منطقه و امکانات شهری عالی و مردمانی مهربان و میهمان نواز بخش هایی از آنچیزی است. که باید قبل از خرید تور سوچی در نظر بگیرید.

• هزینه سفر به سوچی :

در سفر سوچی آنچیزی که تجربه خواهید کرد قیمت های ارزان است در حمل و نقل عمومی که باید قبل از سوار شدن با رانندگان تاکسی رقم پیشنهادی داده و توافق شود که عموماً هزینه ها بسیار خوب و منطقی است تا هزینه های غذا در رستوران ها و خرید سوغات در شهر

تور سوچی به مدت ۷ شب و ۸ روز با پرواز ایران ایرتور روسیه ارائه می گردد در تور سوچی بهترین هتل ها به مسافرین ارائه می شود و پرواز هم بهترین گزینه پروازی یعنی پرواز ایران ایرتور که شما را مستقیما به مقصد خواهد رساند . در این تور شما ۳ شب در دامان آرامش کوهستان سپری خواهید کرد و ۴ شب را در ساحل خوش خواهید گذراند.

سایت انگلیسی زبان ما : کلیک کنید

دسترسی آسان به تور، دیدنی ها و هتل های روسیه

برای دیدن هر بخش بر روی آن کلیک کنید

تور سوچی تابستان 97
جاذبه های سوچی

تور سوچی روسیه
دیدنی های روسیه

تور سوچی روسیه
تور سوچی روسیه

تور سوچی روسیه
مسابقات اتومبیل رانی سوچی

تور سوچی بهار97
روسیه

تور سوچی روسیه
بندرگاه سوچی

قیمت تور سوچی
سوچی

قیمت تور سوچی
منطقه کوهستانی سوچی

تور سوچی تابستان 97
شهر سوچی

تور سوچی تابستان 97
دیدنی های سوچی

تور سوچی تابستان 97
سوچی

تور سوچی تابستان 97
تابستان ۱۴۰۳

قیمت تور سوچی
قیمت تور سوچی

هزینه سفر به سوچی
هزینه سفر به سوچی

هزینه سفر به سوچی
هزینه سفر به سوچی

از طريق
ویکی پدیاسایت گردشگری شهر سوچی
منبع
معرفی شهر سوچیهتل‌های سوچی
برچسب ها
تور روسیه تور سوچی تابستان 1403 تور سوچی لوکس تور سوچی مرداد ماه 1403 رزرواسیون آنلاین قیمت تور سوچی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۷ نظرها

  1. تور سوچی عالییییییییییییییییییییی بود به همه توصیه میکنم برن ما ماه عسل رفتیم اونجا کلی بهمون خوش گذشت برین و حالشو ببرین

  2. سلام و خسته نباشید.آیا قیمت ها توی سوچی هم گرون هست؟
    لطفا زود پاسخ بدین و اگه میشه پاسخ رو به ایمیلم بفرستین.ممنون

  3. من میخواستم برم انتالیا ولی به اصرار شوهرم رفتیم سوچی و چقدر ازش ممنونم اونایی که نرفتن بدونن که میرن یه شهر خوشگل اروپایی که مردم مهمون نواز مهربون و همه امکاناتی داره از مرکز خرید دلفیناریوم سیرک و آکواریوم و باغ گیاهشناسی و تله کابینهای عالی که تو دنیا تک هستن ایشالله لذتشو ببرین از این انتخابتون

    1. چه زیباست از شادی و شادمانه‌های یکدیگر گفتن و چه زیباتر اینهمه را برای همگان خواستن.
      کاربران گرامی:
      از اینکه احساسات والای انسانی خود را با سایت شیوار سیاوشان به اشتراک می‌گذارید، از شما سپاسگزاریم. کلام شما بیانگر نگرش ارزشمند و روح والای انسانی شماست.
      بهترینها را برای شما و همسرتان آرزو داریم. امیدواریم که در شیوار سیاوشان بتوانیم بهترین ها را به شما ارائه کنیم…
      همانطور که فرمودید سوچی واقعاً یک مقصد گردشگری ایده‌آل است. سفر به این شهر واقعاً یک خاطره بیاد ماندنی برای گردشگران رقم می زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن