دیدنی های بالی

دشت پورو کامبرا در سومبا |مشهورترین دشت سومبا | دیدنی های اندونزی

Puru Kambera Savannah

• دشت پورو کامبرا |عکس+موقعیت مکانی+جاذبه ها

دشت پورو کامبرا ، مشهورترین علفزار در ناحیه سومبا شرقی استان نوسا تنگارا شرقی است. منطقه سومبا شرقی به دلیل شرایط طبیعی بسیار مطلوب از قرن نوزدهم برای پرورش و تجارت اسب شناخته می شود. اگرچه فصل مرطوب در مقایسه با فصل خشک کوتاه تر است، اما سومبا شرقی دشت ها و علفزار های وسیعی دارد. فصل خشک معمولا تا هشت ماه طول میکشد!

چه چیزهایی در مورد دشت پورو کامبرا جالب است!

۱) این علفزار معروف در سومبا کجاست؟

دشت پورو کامبرا در موندو،کاناتانگ، سومبا شرقی، نوسا تنگارای شرقی واقع شده. این جاذبه طبیعی شگفت انگیز در حدود ۲۵ کیلومتری شهر Waingapu قرار دارد. در واقع، جاذبه اصلی اینجا ساحلش است. این ساحل بسیار وسیع است و ماسه های سفید بسیار ریز دارد. فاصله علفزار تا ساحلش حدود ۲ تا ۳ کیلومتر می باشد.

۲) چمن زار های پهناور سومبا :

اولین جاذبه دشت پورو کامبرا، علفزارهای وسیع هستند. چمن های قهوه ای رنگ و درختان بزرگ در کنار هم یک چشم انداز عجیب و غریب ایجاد می کنند. بازدیدکنندگان اغلب این حس را دارند که در قاره آفریقا اند. و در جاده‌های آسفالت‌شده در وسط دشت‌های خالی قدم می‌زنند. صحنه رو به روی بازدیدکنندگان مانند صحنه‌ای است که اغلب در تلویزیون هالیوود دیده می‌شود.

حتی اگر عکاس خوبی نیستید، باز هم از عکس‌های خود شگفت زده می شوید، مناظر طبیعی اطراف به شما زیبایی و آسایش را نشان می دهد. پورو کامبرا زمانی به عنوان محل برگزاری کنسرت برخی از مشهورترین گروه های اندونزی استفاده می شد.


۳) اسب های وحشی سومبا :

در فصل خشک، می‌توانید گله‌ اسب‌های وحشی را ببینید. زیرا اسب ها، از علف های این علفزار تغذیه می کنند. به اسب‌های سومبا شرقی، اسب‌های ساندل (Sandel) می‌گویند. این اسب، نژادی از اسب بومی و اسب عربی است. و اسب ساندل نشان دهنده غرور مردم سومبای شرقی می باشد.

در زمان‌های خاصی، رژه ای از اسب ها به اسم Sandewood در علفزار انجام می شود. جشنواره ای که در آن رژه ای از اسب های محلی انجام می شود. رژه ای که با فرهنگ مردم سومبا درآمیخته است. معمولا در این رژه ۱۰۰۱ سوار و ۱۰۰۱ اسب حضور داشتند. سوارکاران باید لباس سنتی بپوشند و این علفزار عرصه اصلی رژه اسب هاست. با این حال، اگر می خواهید این رویداد را تماشا کنید، باید از قبل برنامه ریزی کنید.


۴) ساحل پورو کامبرا و جاذبه های آن :

بخشی از زیبایی این علفزار به خاطر وجود ساحل زیبای آن است. آب، مایل به آبی و تمیز است و اکوسیستم هم حفظ و نگهداری می شود. نام این ساحل، ساحل پورو کامبرا است و در حاشیه علفزار پورو کامبرا قرار دارد.


۵) راه های رفتن به این منطقه :

برای رسیدن به علفزار، باید حدود ۱ ساعت از شهر Waingapu با ماشین شخصی یا اجاره ای رانندگی کنید. در واقع، حمل و نقل عمومی به این مکان وجود ندارد. اگرچه سفر بسیار طولانی است، اما زیبایی های طبیعی این منطقه توریستی تجربه ای فراموش نشدنی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می آورد.


۶) بهترین زمان برای مشاهده این علفزار :

این علفزار که زیستگاه اسب های وحشی است، در واقع به مکان مورد علاقه همه برای گذراندن تعطیلاتشان تبدیل شده. این بدان معناست که گردشگران می توانند مستقیماً این اسب های جالب را ببینند یا حتی آزادانه از آنها عکس بگیرند.

تنها نکته ای که وجود دارد، مربوط به بهترین زمان بازدید از این مکان است. به گفته اهالی، بازدید در فصل گرما بهتر از فصل بارانی است. چرا ؟

دلیل اصلی این است که اسب ها اغلب در آن زمان دیده می شوند. در واقع اسب ها فقط در فصل گرما از علف های این منطقه تغذیه می کنند. نزدیک شدن به این حیوانات غیرممکن به نظر می رسد. زیرا ممکن است از غریبه ها یا انسان ها دوری کنند. کاری که گردشگران می توانند انجام دهند این است که یا از دور اسب ها را تماشا کنند یا از آنها عکس بگیرند.

 پس از گذراندن اوقات خوشی در پورو کامبرا ، گردشگران می توانند با بازدید از ساحل زیبای اطراف به ماجراجویی خود ادامه دهند. شن های سفید و محیط بکر ساحل به آنها کمک می کند تا استراحت کنند. حواستان باشد که ساحل نامی مشابه خود علفزار دارد! بنابراین، فراموش نکنید که بعداً از آن بازدید کنید!


• جاذبه های دیگری از اندونزی که ممکن است برایتان جالب باشد:

۷) علفزار را باهم ببینیم :

دیدنی های سومبا
دیدنی های سومبا

ساحل پورو کامبرا اندونزی
ساحل پورو کامبرا اندونزی

دیدنی های اندونزی
دیدنی های اندونزی

علفزار های سومبا
علفزار های سومبا

علفزار در سومبا
علفزار در سومبا


• موقعیت مکانی علفزار :

برچسب ها
Puru Kambera Savannah پورو کامبرا سومبا دشت پورو کامبرا اندونزی دیدنی های اندونزی دیدنی های سومبا ساحل پورو کامبرا سومبا علفزار پورو کامبرا سومبا

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن