دیدنی های سنگاپور

گاردنز بای دبی سنگاپور خانه تقریبا ۴۰۰٫۰۰۰ گیاه مختلف

Gardens by the Bay

گاردنز بای د بی سنگاپور| عکس+موقعیت مکانی +جاذبه ها

گاردنز بای دبی در مرکز سنگاپور، باغی گیاه‌شناسی متشکل از نخلستان‌های Supertrees، گنبد فضایی با فناوری پیشرفته، و مجسمه‌های عجیب و غریب است. Gardens by the Bay که خانه تقریباً ۴۰۰٫۰۰۰ گیاه می باشد، به‌خاطر معماری معاصر و الهام‌بخشش شهرت دارد. 

باغ های بزرگ و رنگارنگ این سوپر پارک در ۲۵۰ هکتار و در امتداد اسکله گسترده شده. سازه‌های معروف Supertree این باغ باعث می شود وقتی که بر فراز باغ ها هستید، منظره‌ای مسحورکننده ببینید. گلخانه صدفی شکل  که Flower Dome نام دارد، بزرگ‌ترین گلخانه شیشه‌ای جهان است که آب و هوایی سرد و کوهستانی دارد.

این باغ به سه بخش تقسیم می شود: خلیج شرقی، خلیج جنوبی و خلیج مرکزی. از این بخش ها، خلیج جنوبی بزرگترین بخش را تشکیل می دهد. بلندترین آبشار سرپوشیده جهان در Cloud Forest یکی دیگر از نقاط مهم برای بازدید است. پیاده‌روی در اطراف گاردنز بای دبی همچنین می تواند سفری خاطره انگیز برایتا بسازد. سفری که در آن باغ‌هایی با آب‌وهوای کنترل‌شده و ابردرخت‌هایی با ارزش بازدید خواهید دید.

جاذبه های مهم گاردنز بای دبی :

The Cloud Forest Dome

≡ The Cloud Forest Dome :

بخش The Cloud Forest، ساختاری گلخانه‌ای دارد که آب و هوایی کوهستانی و  استوایی در آن ایجاد شده. آب و هوایی که در ارتفاع ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ متری وجود دارد را اینجا می توانید تجربه کنید. جاذبه اصلی آن، کوهی به ارتفاع ۳۵ متر با بلندترین آبشار سرپوشیده جهان است.
گنبد شیشه ای مناظر و محیطی به بازدیدکنندگان نشان می دهد به گونه ای که انگار آنها در میان کوه ها هستند. نه تنها مناظر زیبای کوه، بلکه می‌توانید پوشش گیاهی متنوع، گیاهان، گونه‌های کمیاب و محیطی را که برای زنده ماندن در آن نیاز دارند، مشاهده کنید.

≡ بخش Flower Dome :

بزرگ‌ترین گلخانه شیشه‌ای جهان، Flower Dome است که یکی از دو باغ زیبا و نفس‌گیر گاردنز بای دبی می باشد. سطح دما و رطوبت در داخل گنبد بر اساس شرایط آب و هوایی خنک و خشک مدیترانه ای است. آب و هوای موجود مانند آب و هوای استرالیا، آمریکای جنوبی و آفریقای جنوبی می باشد. Flower Dome مساحتی در حدود ۱٫۲ هکتار دارد و در مجموع از هشت باغ تشکیل شده.

≡ بخش OCBC Skyway :

OCBC Skyway مسیری هوایی به طول ۱۲۸ متر است که شش Supertree را به هم متصل می کند. در ارتفاع ۲۲ متری، با مناظر مسحورکننده ای از گاردنز بای د بی و خط افق خلیج مارینا رو به رو خواهید شد. راه هوایی OCBC یکی از ایده‌آل‌ترین مکان‌ها برای کسب آرامش است. OCBC Skyway مکانی ایده‌آل برای تماشای نور و صدا است.

≡ بخش Supertree Grove :

این بخش سازه های عظیمی دارد که شبیه درختانی است که از آینده آمده اند. ۱۲ ابردرخت در داخل باغ وجود دارد و آنها ارتفاعی به اندازه ساختمانی ۱۶ طبقه دارند. دو تا از ابردرخت ها توسط مسیری هوایی به طول ۱۲۸ متر به نام OCBC Skyway به هم متصل می شوند.

این بخش به طور کامل براساس  انرژی های تجدید پذیر ساخته شده و با انرژی خورشیدی کار می کند و بسیاری از پوشش های گیاهی در نخلستان ها برای ساخت محیطی طبیعی کاشته شده اند

اطلاعات بیشتر از بخش های مختلف گاردنز بای دبی :

≡ Far East Organization Children’s Garden :

هدف ساخت این بخش چیست؟ سالنی برای کودکان است که فضای بازی ای تعاملی به همراه آب‌سواری، استخر و برنامه‌های آموزشی دارد.
زمان بندی این بخش به چه صورت است؟ سه شنبه تا جمعه: ۱۰:۰۰ صبح تا ۷:۰۰ بعد از ظهر، شنبه، یکشنبه، تعطیلات عمومی:

باغ کودکان فضای بازی ای بزرگ برای کودکان است که شامل خانه درختی، استخر بزرگ با آبنما و  آمفی تئاتر می شود و  در آن مسابقات و برنامه‌های آموزشی مختلفی برای بچه‌ها انجام می گردد. فضایی برای نشستن بزرگسالان هم وجود دارد که می‌توانند در آنجا بنشینند و در حالی که فرزندانشان بازی می کنند آنها را تشویق کنند. باغ کودکان بهترین فضا برای یادگیری و بازی است.

≡ Bay East Garden :

هدف ساخت این بخش چیست؟  اینجا باغی سرسبز و بزرگ برای استراحت و آرامش است.
برنامه زمانی آن به چه صورت است؟ همه روز ها

 بی ایست گاردن تضاد بزرگی با شلوغی شهر دارد. در میان ساختمان‌های عظیم و آسمان‌خراش‌های بلند، مکانی خواهید یافت که برای تجدید قوا و آرامش خاطر بهترین گزینه است.  بی ایست گاردن دومین منطقه بزرگ در گاردنز بای دبی است. فضای سبز در فضایی به وسعت ۳۲ هکتار پراکنده شده. این باغ در اسکله واقع شده و گل هایی تازه و درختانی دارد که در هر گوشه باغ روییده اند. شما می توانید در باغ بدوید، دوچرخه سواری کنید، پیک نیک داشته باشید و یا سایر فعالیت های تفریحی را انجام دهید.

≡ Dragonfly and Kingfisher Lake :

هدف از ساخت این بخش چیست؟ اینجا دریاچه ای مصنوعی است که در آن می توان گیاهان و گونه های مختلف آبزی را مشاهده کرد. در واقع ساخت دریاچه مرغ ماهی خوار و سنجاقک تلاشی بوده تا اکوسیستمی آبی برای حفظ گیاهان و گونه های کمیاب ایجاد شود. 

این جزیره مصنوعی با دریاچه و پوشش گیاهی ای که در مجاورتش است، بسیار دیدنی می باشد. مجسمه‌سازان با هنرشان کل این اکوسیستم را تزئین کرده اند. مسیر پیاده روی ۴۴۰ متری در امتداد دریاچه با انواع پوشش گیاهی می تواند شما را به وجد بیاورد. بهترین چیز در مورد این دریاچه این است که می توان گونه های مختلف جانوری به ویژه سنجاقک ها را شناخت.

≡ World of Plants :

هدف از ساخت آن چیست؟  اینجا باغی گیاه شناسی با انواع گیاهان، پوشش های گیاهی و تاریخچه تکامل آنهاست.
برنامه زمانی: ۵:۰۰ صبح تا ۲:۰۰ بامداد
دنیای گیاهان بهشتی است برای کسانی که علاقه مند به طبیعت و گیاه شناسی هستند. این باغ گیاه شناسی به پارک های موضوعی مختلفی تقسیم شده اند. “Secret Life of Trees” در مورد تکامل و نقش درختان در اکوسیستم جنگل های بارانی می گوید. «World of Palms» فضایی عالی برای مشاهده تنوع و شکل های غنی نخل های استوایی است.
“Understory”  فضایی آموزشی است که در آن با داستان هایی در مورد گیاهان جنگل آشنا می شوید. همچنین «Fruits and Flowers» فضایی زنده و پر از گل ها و میوه های زیباست. «Discovery Garden» انسان را به نظریه تکامل گیاهان باستانی که زمانی روی این سیاره وجود داشته‌اند بازمی‌گرداند. “Web of Life” رابطه گیاهان جنگلی بارانی با جانوران را به نمایش می گذارد.

≡ The Canyon :

هدف از ساخت آن چیست؟ اینجا باغی با انواع صخره هاست
برنامه زمانی: ۵:۰۰ صبح تا ۲:۰۰ بامداد
بیش از ۶۰ مجسمه صخره ای باعث شده این مجموعه بزرگترین مجموعه صخره ای سنگاپور باشد که از چین آورده شده. چیزی که Gardens by the Bay بیشتر به آن معروف است، گیاهان است. ترکیبی از سنگ ها و گیاهان به بهترین شکل در اینجا دیده می شود.

Singapore Garden Festival

• جشنواره باغ سنگاپور :

یکی از مشهورترین رویدادهای این کشور جشنواره باغ سنگاپور است. اگر عاشق رنگ ها و جنبه های پر جنب و جوش طبیعت هستید، پس این جشنواره را از دست ندهید. هر ساله در ماه های جولای و آگوست این جشنواره برگزار می شود. همچنین گل های جدیدی در هر گوشه و کنار گاردنز بای دبی ظاهری جدید به باغ می دهد. 

جشنواره باغ سنگاپور در Flower Dome و Cloud Forest، دو تا از بزرگ‌ترین رصدخانه‌های شیشه‌ای گاردنز بای دبی، برگزار می‌شود. رصدخانه Flower Dome دارای انواع نفیس گیاهان از منطقه مدیترانه و نیمه گرمسیری می باشد، Cloud Forest از پوشش گیاهی کوهستانی با چندین آبشار، ابر و منظره کوه در داخل گنبد تشکیل شده.


• جاذبه های دیگری از سنگاپور که ممکن است برایتان جالب باشد:

مراکز خرید و غذاخوری در در گاردنز بای دبی

۱۴ غذاخوری در داخل باغ وجود دارد. پنج مورد از آنها در Supertree Grove قرار دارند و می توانند گزینه های خوبی باشند.

• Indochine :

موقعیت مکانی : این رستوران در بالای مرتفع ترینsupertree قرار دارد و مناظر پانوراما از خط افق شهر را می توان از آن دید.
برنامه زمانی: رستوران اصلی: ناهار: ۱۲:۰۰ تا ۱۷:۰۰، شام: یکشنبه تا پنجشنبه: ۱۷:۰۰ تا ۲۳:۳۰ جمعه – شنبه: ۵:۰۰ بعد از ظهر تا ۱۲:۳۰ صبح


• Satay by the Bay :

شما می توانید از غذاهای لذیذ محلی با مناظر خیره کننده لذت ببرید.
برنامه زمانی:
نوشیدنی: تمام روز، غذا: ۱۱:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب
Pollen, Majestic Bay Seafood Restaurant, Bakerzin, Children’s Garden Cafe, Cafe Crema, McDonald’s از دیگر مکان‌های غذا خوردن در اطراف گاردنز بای دبی هستند.


• از کجا خرید کنیم؟

چهار مغازه در داخل گاردنز بای دبی  وجود دارد که از آنجا می‌توانید سوغاتی و یادگاری‌های دیگر خریداری کنید.

  • Merchandise collection: از اینجا می توانید کالاهایی از سنگاپور را خریداری کنید.
  • Arrival gift shop : از اینجا هدایا و سوغاتی می توانید بخرید.
  • Canopy gift shop : برای بازدید از باغ می توان نوشیدنی و تنقلات خریداری کرد.
  • Conservatory gift shop:  اینجا فروشگاهی برای خرید سوغاتی است.

برای دریافت اطلاعات کامل از هر بخش بر روی آن کلیک کنید

گاردنز بای دبی :

نقاط جذاب سنگاپور
نقاط جذاب سنگاپور

منظره گاردنز بای د بی
منظره گاردنز بای د بی

گاردنز بای د بی
گاردنز بای د بی

گاردنز بای د بی
گاردنز بای د بی

گاردنز بای د بی
گاردنز بای د بی

دیدنی های سنگاپور
دیدنی های سنگاپور

سنگاپور
سنگاپور

سنگاپور زیبا
سنگاپور زیبا

شب های گاردنز بای دبی
شب های گاردنز بای دبی

فضای داخلی
فضای داخلی

دیدنی های سنگاپور
دیدنی های سنگاپور

دیدنی در سنگاپور
دیدنی در سنگاپور

جشنواره های سنگاپور
جشنواره های سنگاپور

جشن ها و مراسم ها
جشن ها و مراسم ها

جاذبه های معروف سنگاپور
جاذبه های معروف سنگاپور

World of Plants
World of Plants

جاذبه در سنگاپور
جاذبه در سنگاپور

باغ گیاه شناسی در سنگاپور
باغ گیاه شناسی در سنگاپور

جاذبه های سنگاپور
جاذبه های سنگاپور

جاذبه های سنگاپور
جاذبه های سنگاپور

The Canyon
The Canyon

Supertree Grove
Supertree Grove

Singapore Garden Festival
Singapore Garden Festival

OCBC Skyway
OCBC Skyway

برچسب ها
Gardens by the Bay جاذبه های سنگاپور دیدنی های سنگاپور گاردنز بای دبی گاردنز بای دبی سنگاپور

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن