دیدنی های سیشلدیدنی‌ها

پنج فعالیت هیجان انگیز در سیشل

دیدنی های سیشل | دیدنی های سیشلز

قبل از این که سراغ پنج فعالیت هیجان انگیز در سیشل برویم لازم است دو نکته در مورد سیشل را برای شما بگوییم:

  • برای رفتن به سیشل شما نیازی به ویزا ندارید!
  • سیشل از آن دست مقاصدی است که از خورشید در طول سال بهره مند است ، این موهبت باعث شده تا این مقصد تبدیل به انتخاب مناسبی برای کسانی که بدنبال شنا و غواصی در آب ها کم عمق هستند ، شود. بخصوص در ماه های می و اپریل ؛نوامبر و اکتبر؛ زیرا در این ماه ها دمای آب به حدود ۲۹ درجه سانتیگراد رسیده و شفافیت آب به شکلی است که امکان مشاهده تا عمق سی متری دریا را خواهید داشت.

اما وقت آن رسیده که سراغ آن پنج فعالیت هیجان انگیز در سیشل برویم:

۱-تجربه پرواز با هلیکوپتر های لوکس!

اگر میخواهید مثل یک پرنده دیدی از پوشش استوایی و سرسبز سیشل ، ساحل ماسه ای وسفید آن و هچنین اقیانوس زیبا و آرام داشته باشید ؛ نظرتون درباره یک گشت با هلیکوپتر چیه ؟ شرکت Zil Air برای شما یک گردش هیجان انگیز و لوکس را با هلیکوپترهای خود فراهم می کند. اگر ترسی از ارتفاع ندارید و دوست دارید آدرنالین بالا را تجربه کنید به شما توصیه میکنیم این فرصت را از دست نداده و یک خاطره ی فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید .

 

۲زیپ لاین هتل کنستانس ایفیلیا!

شرکت معروف SMAC که کمپانی معروف در زمینه ی فعالیت های هیجانی یست و متخصص در زمینه ی زیپ لاین ها محسوب می شود در هتل کنستانس ایفیلیا قرار گرفته است. جاذبه ی اصلی این مسیر زیپ لاین کوه ایفلیا است. که شامل زیپ لاین هایی به طول ۸۵ متر تا ۱۲۰ متر است.

۳٫تجربه پاراسیلینگ در ساحل بی ولون!

ساحل بی لون بی شک یکی از معروف ترین سواحل سیشل است که در ماهه(بزرگ ترین جزیره در سیشل) واقع شده است. در حقیقت ساحل بی ولون تنها مکانی در ماهه است که می توانید در آنجا تجربه ی پاراسیلینگ داشته باشید. به طور کلی ساحل بی ولون که ساحل شمالی جزیره است و یکی از محبوب ترین نقاط برای ورزش های آبی محسوب می شود.

۴٫اسب سواری در امتداد سواحل جذاب سیشل!

تصور کنید سوار بر اسب از جنگل های استوایی سیشل گذر کرده و به ساحل فوق العاده و بی نقص آن می رسید که توسط دریایی با آب شفاف احاطه شده است . بنظر رویایی می رسد؟ خب حقیقت این است که تمام تصورات رویایی شما در سیشل به حقیقت می پیوندد. مسیر اسب سواری در باربارونز برای شما یک تجربه ی فراموش نشدنی را رقم خواهد زد. بخصوص برای کسانی که در ماه عسل خود هستند و یا بعد از مراسم عروسیشان در ساحل اند ،این مسیر رمانتیک اسب سواری انتخاب فوق العاده ای خواهد بود.

۵٫ماهیگیری در سیشل با متد فلای فیشینگ!

سیشل مجموع الجزایریست که شامل ۱۱۵ جزیره بوده که عموما توریست ها سه الی چهار جزیره ی آن را میبینند. اما اگر بخواهید کمی تجربه های هیجان انگیزتری داشته باشید لازم است کمی فراتر از این عدد بروید! جزیره های Farquhar Atoll و Alphonse بهشت ماهیگیران محسوب میشود! زیرا اینجا خاستگاه نژاد ماهی های بزرگی چون : Triggerfish Barracuda، Snapper, Grouper ,Giant Trevally است.

تجربه پرواز با هلیکوپتر های لوکس
تجربه پرواز با هلیکوپتر های لوکس


پنج فعالیت هیجان انگیز که میشود در سیشل به آن پرداخت!

تجربه پرواز با هلیکوپتر های لوکس

 

زیپ لاین هتل کنستانس ایفیلیا
زیپ لاین هتل کنستانس ایفیلیا
زیپ لاین هتل کنستانس ایفیلیا
زیپ لاین هتل کنستانس ایفیلیا

 

پاراسیلینگ در خلیج بی ولون
پاراسیلینگ در خلیج بی ولون
پاراسیلینگ در خلیج بی ولون
پاراسیلینگ در خلیج بی ولون

 

اسب سواری در سیشل
اسب سواری در سیشل
اسب سواری در سیشل

 

ماهیگیری در سیشل
ماهیگیری در سیشل
ماهیگیری در سیشل
ماهیگیری در سیشل
برچسب ها
Zil Air آدرنالین بالا اسب سواری در سیشل اقامت در سیشل پاراسیلینگ در خلیج بی ولون پنج فعالیت هیجان انگیز در سیشل پوشش استوایی تور ارزان قیمت سیشل تور جزیره ویکتوریا سیشل تور سیشل تور سیشل ارزان قیمت تور سیشل از اصفهان تور سیشل از اهواز تور سیشل از بندرعباس تور سیشل از تبریز تور سیشل از رشت تور سیشل از ساری تور سیشل از شمال تور سیشل از شمال ایران تور سیشل از شیراز تور سیشل از کرج تور سیشل از کرمان تور سیشل از کرمانشاه تور سیشل از گرگان تور سیشل از مشهد تور سیشل از یزد تور سیشل شیوار سیاوشان تور سیشلز تورهای ارزان سیشل تورهای جزیره سیشلز تورهای سیشل تورهای سیشلز خلیج بی ولون دیدنی های جزیره سیشل دیدنی های سیشل دیدنی های سیشلز دیدنیهای جزیره سیشل دیدنیهای سیشل دیدنیهای سیشلز زیپ لاین زیپ لاین کوه ایفلیا زیپ لاین هتل کنستانس ایفیلیا ساحل بی ولون ساحل ماسه ای سیشل قیمت تور جزیره سیشل ماهه ماهه سیشل مجری مستقیم تور سیشل نرخ تور سیشل هتل بانیان تری جزیره ویکتوریا هتل کنستانس ایفیلیا هتل های سیشل هزینه تور جزیره سیشل هلیکوپتر های لوکس ورزش های آبی در سیشل ویزا سیشل ویکتوریا سیشل

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن