دیدنی های ترکیه

آبشار دودن آنتالیا

Duden Waterfalls Antalya

آبشارهای دودن آنتالیا

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید بازدید از آبشارهای دودن را در لیست گردش روزانه ی خود قرار دهید . آبشار های دودن آنتالیا در واقع دو جاذبه گردشگری مجزا در آنتالیا هستند . آبشار های بالا و پایین… آبشار های بالایی و پایینی دودن تقریبا ۲۰ دقیقه با ماشین از هم فاصله دارند و شما میتوانید در یک روز از هر دو سمت دیدن کنید .

آبشار پایینی دودن

اگر به دنبال یک پیاده روی شگفت انگیز برای لذت بردن از مناظر خیره کننده ی آنتالیا هستید آبشار پایینی دودن قطعا یکی از خیره کننده ترین نمایش های طبیعی این شهر است.

این آبشار یک آبشار دیدنی است که با ریختن رودخانه دودن از صخره های شهر آنتالیا به دریا پدید آمده است . شما میتوانید قطرات شگفت انگیز آبشار های دودن را که به دریای مدیترانه ختم می شود، حس کنید . در نزدیکی آن شنا کنید و از مناظر مسحور کننده شهر ، کوه ها و جنگل ها در سواحل آنتالیا لذت ببرید ، چند عکس جذاب بگیرید تا در یک سفر روزانه با یک قایق خصوصی با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

تور های قایق در نزدیکی آبشار وجود دارد . در یکی از تور های قایق می توانید زیباترین مناظر آبشار را از دریا به تصویر بکشید . بهترین فصل برای این تور ، بهار و تابستان است که می توانید با قایق به آبشار نزدیک شوید .

آبشار های بالایی دودن

آبشارهای بالایی دودن یکی از بهترین مناطق تفریحی است که در ۱۲ کیلومتری شمال شرقی آنتالیا قرار دارند . مجموعه از آبشار های کوچک در یک پارک شهری آرام هستند .

هنگام بازدید از آبشار های بالای پارک ، پایین آمدن از پلکان مارپیچی را که به داخل غاری در پشت آبشارها منتهی می شود ، از دست ندهید. این تجربه مناظر شگفت انگیزی از طریق پرده ای از آب در حال سقوط ایجاد می کند .

غار های پشت آبشار تشکیلات خیلی جالبی هستند. حفره های غارها مانند پنجره ای است که منظره ی زیبا را به نمایش می گذارند.

آبشار دودن بالا را “آبشار اسکندر” می نامند . می گویند اسکندر مقدونی بین سال های ۳۳۳ تا ۳۳۴ قبل از میلاد Pamphylia را فتح کرد. هنگام عبور از این منطقه به اسب های خود آب داد.

این مکان تفریحی برای کسانی که می خواهند از مرکز شهر دور شوند و در طبیعت آرامش پیدا کنند ، توصیه می شود.

تصاویر آبشارهای زیبای دودن

آبشار دودن-1
آبشار دودن-۱
آبشار دودن-2
آبشار دودن-۲
آبشار دودن-3
آبشار دودن-۳
Upper Duden Waterfall kepez Antalya-6
Upper Duden Waterfall kepez Antalya-6
Yukari Auden Antalya-5
Yukari Auden Antalya-5

 

موقعیت مکانی آبشار های دودن

 

برچسب ها
آبشار بالایی دودن آبشار پایینی دودن آبشار دودن آبشارهای دودن آنتالیا انتالیا ترکیه تور آنتالیا جاذبه های سفر به آنتالیا جاذبه های گردشگری آنتالیا دیدنی های آنتالیا دیدنی های انتالیا کارگزار تور آنتالیا

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن