تورهای خارجیتورهای مسافرتی

تور مینسک بلاروس تابستان ۱۴۰۰ | بلاروس تخصص شیوار است.

تور بلاروس | تور مینسک | مجری تور مینسک

دسترسی راحت به کاملترین اطلاعات هتلها و دیدنی های بلاروس از طریق لینکهای بالا : 

این تور شیوار سیاوشان انتخاب مناسبی برای بازدید از این سرزمین زیبا است. از آنجایی که شیوار به دلیل اینکه طراح و مجری اصلی این تور است قیمتهایش پایینتر از تمامی همکاران است.

جمهوری بلاروس یکی از کشورهای اروپای شرقی است که به دلیل نزدیکی به دریای بالتیک ، از آب و هوای معتدل برخوردار است. میانگین دمای هوای شهر مینسک ، پایتخت بلاروس، در ابتدای زمستان ۵ درجه سانتی گراد زیر صفر و میانگین دمای هوا در آغازتابستان ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر است.در ادامه میتوانید پکیج تور مینسک را ببینید و بعد از آن با این کشور بیشتر آشنا شود.

تور بلاروس 8 روزه
تور بلاروس ۸ روزه

 

تور بلاروس تابستان ۱۴۰۰
تور بلاروس تابستان ۱۴۰۰

جاذبه های طبیعی و گردشگری تور مینسک : 

آبراه های بلاروس بیانگر تاریخ این کشور می باشد. شبکه ای مرکب از ۲۰۰۰۰ رود و نهر کوچک، سرزمین بلاروس را پوشانده اند که طول مجموع آن ها به ۹۲ هزار کیلومتر می رسد. ۴۸ مورد از رودهای فوق حداقل ۱۰۰ کیلومتر طول دارند. همچنین تعداد ۱۰۸۰۰ دریاچه بلاروس ، چشمه های آب معدنی ، منابع درمانی طبیعی لجن و نمک و شرایط مناسب اقلیمی ؛ مسافران زیادی را به خود جلب میکنند.

نکاتی در مورد تور مینسک بلاروس تابستان ۱۴۰۰

بلاروس داری ۴ میراث ثبت شده جهانی است که دو تای آن ها بین این کشور و کشورهای همسایه مشترک هستند.این تور به شما این امکان را میدهد از آن ها بازدید نمایید. این چهار مورد عبارتند از : مجموعه قصر صلح ؛ قصر نیازویژ، بلووژسکایا پوشاجا(مشترک با لهستان)و طاق زمین پیمای استروو(که با کشورهای استونی، فنلاند؛ لیتوانی؛ لتونی،نروژ،مولداوی ، روسیه ، سوئد و اوکراین سهیم می باشد).

  • واحد پول بلاروس،روبل بلاروس می باشد که حدودا ۰٫۵ دلار امریکا می باشد.
  • مسافت تهران تا مینسک ۲۷۴۰ کیلومتر است.
  • طول پرواز از تهران تا مینسک حدود ۳٫۵ ساعت است.
  • در حال حاضر ایرلاین ایرفلوت و ترکیش اجرا کننده پروازهای تهران به مینسک است.
  • مینسک ۱ ساعت و نیم از تهران عقب تر است.

لطفا در صورت درخواست هتل خارج از پکیج با کانتر مربوطه هماهنگ کنید.

 

تور مینسک بلاروس تابستان ۱۴۰۰ با پرواز ترکیش ایرلاین :

تور مینسک بلاروس با پرواز با کیفیت ترکیش با ترانزیت کوتاه بهترین انتخاب می تواند برای بلاروس باشد. شیوار طراح این تور می باشد و به همین خاطر شما میتوانید مدت اقامت را کم یا زیاد و یا هر تغییری در هتل و برنامه گشت خود اعمال نمایید .

ما محدودیتی در تطبیق برنامه با خواست شما مشتریان گرامی نداریم . از طرفی چون خدمات از صفر تا صد دست خودمان است. نسبت به خدمات و کیفیت آن به مشتریان همانند سالیان گذشته کامل پاسخگو هستیم و پشتیبانی ۲۴ ساعته ما به همین خاطر است.

 

وب سایت انگلیسی زبان شیوار :  Travel to IRAN

تور مینسک بلاروس
تور مینسک بلاروس

تور بلاروس
تور بلاروس

تور بلاروس بهار و تابستان 98
تور بلاروس بهار و تابستان ۹۸

تور بلاروس
تور بلاروس

تور بلاروس
تور بلاروس

تور بلاروس
تور بلاروس


برای مشاهده تور روسیه اینجا کلیک کنید
برای مشاهده تور سوچی اینجا کلیک کنید


برچسب ها
آشنایی با مینسک بلاروس ارزان ترین راه سفر به بلاروس برترین هتل های مینسک بلاروس بهترین زمان سفر به بلاروس بهترین هتل های مینسک تور بلاروس تور بلاروس با ایرفلوت تور بلاروس با پرواز ترکیس تور بلاروس با ترکیش تور بلاروس بهار 99 تور بلاروس تابستان 1400 تور بلاروس تابستان 98 تور بلاروس تابستان 99 تور بلاروس مینسک تور بلاروس یهار 98 تور مینسک تور مینسک با ایرفلوت تور مینسک تیر 98 تور مینسک خرداد 98 تور مینسک مرداد 98 رزرو آنلاین هتل های مینسک بلاروس رزرو اینترنتی هتل های مینسک بلاروس سفر به بلاروس گشت قلعه بلاروسی ها هتل 4 ستاره بلاروس هتل مینسک هتل های مینسک بلاروس

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

یک نظر

  1. با سلام ،
    خواستم بدونم قیمتها به ریال هستند یا تومان ؟
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن