دیدنی های ترکیهدیدنی‌ها

مراکز خرید استانبول

چرا سفر به استانبول : 

استانبول این شهر تاریخی همیشه از زمان ایجاد راه ارتباطی غرب و شرق عالم بوده و یک شاهراه حیاتی بین اروپا و آسیا بوده است و به همین خاطر و به خاطر همین خاصیت جغرافیایی یکی از محل های مهم داد و ستد جهان بوده است

امروزه هم همین نقش تاریخی خود را به خوبی ایفاء می کند به عبارتی میراث باقیمانده از اجدادشان را حفظ و ادامه می دهند. نمی شود ایرانی ها به ترکیه سفر کنند و سری به مراکز خرید استانبول ترکیه آن نزنند.

بازارهای استانبول ترکیه علاوه بر برندهای مطرح دنیا، پر از پوشاک و لوازمی هستند که در قیمت های کم و زیاد ارائه می شوند. مهم‌ترین سوغات بازار های خرید استانبول، فرش‌ها و قالی‌های ترکی‌اند.

لیست مراکز خرید ارزان استانبول برای مشاهده ارائه شده است توجه شما را به ادامه مقاله مراکز خرید استانبول جلب می نمایم.

مرکز خرید کنیون : (مراکز خرید استانبول)  – Kanyon_Mall_Istanbul

مرکز خرید کانیون در تاریخ ۶ ماه جون ۲۰۰۶ افتتاح شد این مرکز خرید زیبا ۱۶۰ فروشگاه دارد و در فضایی با زیر بنای ۳۷۵۰۰ متر مربع ساخته شده است.

یک برج ۲۶ طبقه را در کنار خود دارد و در مجموع ۹ سالن تئاتر با ظرفیت ۱۶۰۰ نفر و پارکینگ برای چیزی حدود ۲۳۰۰ ماشین را داراست. مرکز خرید کانیون مال در خیابان Büyükdere استانبول واقع شده است .

در تور استانبول یکی از انگیزه های اصلی برای سفر خرید است و بسیاری از هموطنان محاسبه می کنند با این هزینه که برای سفر به استانبول می پردازند حتی نمی توانند یک سفر داخلی هم بروند و در عین حال مزیتی که استانبول برای آنها دارد امکان پوشش هزینه سفر با خرید های خوبی است که در استانبول خواهند داشت.

سایت مرکز خرید کنیون استانبول : کلیک کنید.

مرکز خرید گالریا استانبول (مراکز خرید استانبول) ISTANBUL SHOPPING CENTER GALLERIA

اولین مجتمع تجاری مدرن و به سبک اروپایی تور ترکیه که در سال ۱۹۸۸ در استانبول افتتاح شد. معماری مرکز خرید گالریا ترکیه از روی مراکز خرید گالریا در ایالات متحده امریکا ، شهرهای هوستون و تگزاس الهام گرفته شده است.

مرکز خرید گالریا در استانبول که از معروفترین بازارهای استانبول در زمینی به مساحت هفتاد و هفت هزار متر مربع در جاده ساحلی آتاکوی قرار گرفته است و شامل شامل مغازه های گوناگون با برندهای معروف،سالن بولینگ،سینما رستوران و اسکیت روی یخ نیز می باشد.

مرکز خرید گالریا در استانبول در سال ۱۹۹۰ به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و ویژگی های ساختاری به عنوان برجسته ترین مرکز خرید جهان برگزیده شد .برای افرادی که به دنبال معتبرترین کالا با برند می باشند میتوانند از این مرکز خرید استفاده کنند.

مرکز خرید گالریا آتاکوی استانبول ۴ طبقه دارد که ۲ طبقه از آن به مرکز خرید , با حدود ۱۳۰ مغازه و ۲ طبقه دیگر به رستورانها و امکانات تفریحی و ورزشی اختصاص دارد . پیست اسکی روی یخ این مرکز, تنها پیست یخ عمومی شهر است و طرفداران زیادی دارد.

مرکز خرید فروم استانبول (مراکز خرید استانبول) :

دوستانی که مایل به خرید در استانبول هستند ، پیشنهاد می کنیم حتما سری به مرکز خرید فروم در استانبول بزنید . این مرکز خرید که در سال ۲۰۰۹ میلادی در فضایی به مساحت ۴۹۵٫۰۰۰ متر مربع واقع شده است .

اولین آکواریوم غول پیکر ترکیه و موزه یخ نیز در این مجموعه قرار گرفته اند . فروشگاه لوازم خناگی معروف ای- ک – آ نیز در این مجموعه شعبه دارد . به علاوه تعداد زیادی فروشگاه لباس های ورزشی ، بوتیک های مختلف ، رستوران و کافه تریا در این مجتمع قرار گرفته است .

وب سایت مرکز خرید فروم استانبول : کلیک کنید

مرکز خرید جواهر استانبول :  (مراکز خرید استانبول)

مرکز خرید جواهر استانبول واقع شده در منطقه شیشلی استانبول، بزرگترین مرکز خرید اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ جهان است و در بین گردشگران تور استانبول ترکیه بسیار محبوبیت دارد.

مرکزخرید جواهر استانبول که ۱۵ اکتبر ۲۰۰۵ افتتاح شده این مرکز توسط هلدینگ جواهر ساخته شد و سهام آن به یک شرکت انگلیسی با مالکان کویتی واگذار گردید،طراحی مجتمع تجاری-تفریحی جواهر استانبول توسط شرکت طراحی ومعماری امریکایی مینورو انجام گرفته است.

مرکز تفریحی و خرید جواهر استانبول دارای ۱۰ طبقه و ۳۴۳ فروشگاه و ظرفیت ۲۵۰۰ اتومبیل در پارکینگ سرپوشیده میباشد.در مرکز خرید جواهر استانبول تقریبا میتوانید هر چیزی را که احتیاج دارید تهیه کنید،

بسیاری از مارک‌های معروف بین‌المللی چون: بنتون، ماسیمو دوتی، آدیداس، لیوایز، ریبوک، اسپریت و … در این مرکز شعبه دارند.

از نظر دسترسی یکی از راحت ترین مراکز خرید در استانبول است. مترو استانبول که از مرکز شهر شروع به حرکت می کند در ایستگاه دوم خود خروجی در زیر زمین این مرکز خرید دارد. اتوبوس، مترو بوس و مینی بوس های زیادی هر روز مسافران تور ترکیه و ساکنان را برای خرید به جواهر می آورند.

دارا بودن سیستم روشنایی و تهویه هوای مدرن ، معماری جذاب، سالن و راهروهای زیبا، روشنایی بیرون فضای مرکز خرید جواهر در استانبول و بالا بودن امنیت و اهمیت بالا به نظافت و پاکیزگی محیط توانسته توجه بسیاری از شهروندان و گردشگران تور ترکیه را بسوی خود جلب کند.

مرکز خرید جواهر استانبول به قدری بزرک است که در درون خود یک شهر بازی سر پوشیده تمام عیار جای می دهد. با نمایش فیلم های سینمایی روز دنیا، غذاهای لذیذ و خوشمزه از کشورهای مختلف دنیا، پارک بازی سرپوشیده مخصوص کودکان وغیره توانسته از نظر مساحت و اهمیت به تفریح مقام نخست را در ترکیه از آن خود کند .

وب سایت مرکز خرید جواهر استانبول : کلیک کنید

مرکز خرید جواهر استانبول به قدری بزرک است که در درون خود یک شهر بازی سر پوشیده تمام عیار جای داده و بعنوان دیدنی های استانبول پذیرای گردشگران تور ترکیه است.

مرکز تفریحی آتلانتیس :  

مرکز تفریحی آتلانتیس با ۵۸ هزار مترمربع محیط مسقف،مجتمع تجاری جواهر را به عنوان اولین مراکز خرید استانبول دارای مرکز متنوع نمودن و تفریحی برای گروههای سنی مختلف تور ارزان استانبول،تور ترکیه آورده است.

مدیران مرکز تفریحی آتلانتیس همواره سعی در ارتقاء کیفیت تجهیز این مرکز به جدید ترین وسایل تفریحی را دارند.

خیابان استقلال استانبول :  

بهترین مکان برای خرید در ترکیه بازارهای رنگارنگ و تودرتوی استانبول است. بسیاری از ایرانی ها، تور استانبول را به قصد خرید از مراکز خرید استانبول انتخاب می کنند خیابان استقلال استانبول یکی از معروفترین مراکز خرید ترکیه میباشد و برای خرید لباس در ترکیه بسیار مناسب است .

در این مکان میتوان پوشاک و البسه ترک که یکی از بهترین دوخت ها را در دنیا دارند خریداری کرد از این رو باید گفت استانبول گزینه خوبی برای خرید است.

خیابان استقلال را اگر نبینید، مثل این است که در پاریس باشید و به شانزلیزه سر نزنید. نمیشه در تور ترکیه سری به مراکز خرید استانبول ترکیه نزد. بازارهای استانبول ترکیه علاوه بر برندهای مطرح دنیا، پر از پوشاک و لوازمی هستند که در قیمت های کم و زیاد ارائه می شوند.

معروف ترین خیابان ترکیه خیابان استقلال دراستانبول است این خیابان در منطقه Beyoglu، در سمت اروپایی شهر واقع شده است و به طول ۳ کیلومتر که از میدان تقسیم استانبول شروع می شود و دو طرف آن مملو از کافه، رستوران، بوتیک های خوشآ ب و رنگ و مراکز خرید است.

انتهای خیابان هم حال و هوای دلچسبی دارد مغازه هایی که سازهای قدیمی می فروشند، نقاشانی که آثارشان را حراج می کنند و لباس های دست دوز رنگارنگ. خیابان استقلال استانبول بهترین جا برای خرید هم زمان با پیاده روی،گردش و خوش گذرانی است؛

بی دلیل نیست که آخر هفته ها حدود سه میلیون نفر در روز از این خیابان بازدید می کنند. بهترین بازارهای پارچه در ترکیه در خیابان استقلال استانبول ، خیابان جمهوریت و خیابان روملی پیدا می‌شوند. سراغ جدیدترین مدل‌های لباس، کیف، کفش و جواهرات را باید از مغازه‌های همین خیابان‌ها گرفت.

به خصوص خیابان استقلال که پر است از برندهای خوش کیفیت اروپایی و ترک که اغلبشان یک بخش حراجی از پوشاک فصل‌های گذشته دارند. علاوه بر این‌ها، مرکز خرید آتاکوی گالریا در منطقه‌ی آتاکوی، آک‌مرکز در منطقه‌ی اتیلر، فروم استانبول در بایرام پاشا و مرکز خرید کاروسل در منطقه‌ی باکیرکوی هم با تنوع بی‌اندازه‌ی مغازه‌هایشان، همیشه پر از خریداران‌اند.

مرکز خرید آک مرکز استانبول : (مراکز خرید استانبول)

بدون شک یکی از جاذبه های استانبول خرید در استانبول و مراکز خرید موجود در این شهر می باشد . مرکز خرید اک مرکز در استانبول در منطقه بشیکتاش و فضای به وسعت ۱۸۰٫۰۰۰ مترمربع واقع شده است . در این مرکز خرید ۲۵۰ فروشگاه در ۴ طبقه واقع شده اند .

وب سایت مرکز خرید آک مرکز استانبول : کلیک کنید

اک مرکز در سال ۱۹۹۳ افتتاح شده است و یکسال بعد در سال ۱۹۹۵ به عنوان بهترین مرکز خرید اروپا انتخاب شد و به علاوه برنده جایزه بهترین طراحی و توسعه بین المللی شد . اگر مایل به خرید در استانبول می باشید ، اک مرکز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای شما دوستان عزیز میباشد .

مرکز خرید سیتی در استانبول : (مراکز خرید استانبول)

اگر عاشق مد هستید و مایلیید از از فروشگاههایی با لباس های مطابق آخرین مد های روز خرید نمایید ، پیشنهاد می کنیم حتماٌ سری به مرکز خرید سیتی در استانبول بزنید .این مرکز خرید که جزو مراکز خرید نشانتاشی استانبول می باشد.

به میدان تکسیم و منطقه شیشلی استانبول بسیار نزدیک میباشد بنابراین اگر هتل محل اقامت شما در منطقه تکسیم و یا شیشلی می باشد به راحتی قادر به بازدید از این مرکز خرید خواهید بود . بوتیک های شیک ، رستوران و کافه تریا های متعددی در این مرکز خرید واقع شده است و دارای پارکینگ ۲۴ ساعته نیز می باشد .

مرکز خرید نشانتاشی در استانبول : (مراکز خرید استانبول)

بدون شک مرکز خرید نشان تاشی در شهر استانبول ، برای تمام مسافرینی که با تور استانبول به این شهر سفر می کنند ، نامی آشنا میباشد . این مرکز خرید یکی از قدیمی ترین مراکز خرید استانبول است

به علاوه شیک ترین بوتیک های استانبول در این منطقه واقع شده است . اغلب هنرپیشه ها ، خواننده ها و افراد سرشناس استانبول از بوتیک های این خیابان خرید می کنند .

بنابراین پیشنهاد می کنیم برای خرید در استانبول منطقه نشان تاشی را فراموش نکنید . بوتیک های گران قیمت و مارک های معروفی از جمله گوچی ، لویی ویتان ، شانل و غیره همه در این منطقه شعبه فروش دارند.

همچنین مارک های ترک و بوتیک هایی که لباس های مجلسی و مارک ترک را می فروشند نیز در این منطقه شعبه دارند . همچنین خیابان نشان تاشی پر از رستوران و کافی تریا نیز می باشد .

خیابان نشان تاشی استانبول در منطقه اروپایی این شهر و در خیابان جمهوریت استانبول واقع شده است . این مرکز خرید از یک طرف به میدان تکسیم استانبول از یک طرف به مرکز خرید جواهر استانبول راه دارد . اما در هر کجای شهر استانبول که اقامت داشته باشید ،

دسترسی به ان منطقه بسیار راحت است چون از سرتاسر استانبول برای مرکز شهر که منطقه تکسیم میباشد ، وسایل نقلیه عمومی سرویس دارند و به راحتی میتوانید از محل اقامت خود به خیابان نشان تاشی بروید.

وب سایت مرکز خرید نشانتاشی استانبول : کلیک کنید

مرکز خرید خیابان بغداد استانبول :   (مراکز خرید استانبول)

مرکز خرید خیابان بغداد استانبول در بخش اسیایی استانبول قرار دارد که برای گردشگران تور استانبول بسیار حائز اهمیت است . خیابانی به طول ۱۴ کیلومتر که به موازات دریای مرمره کشیده شده است از محله kiziltoprak در کادیکوی شروع شده و از محلاتی مانند kucuk yali/ maltepe/ bostanci گذشته و تا cevizli امتداد دارد.

خیابان بغداد از لوکس ترین خیابانهای استانبول است که مملو از مغازه ها و رستوران کافه بار و …. میباشد .شبهای خیابان بغداد استانبول بسیار شلوغ بوده جوانان با ماشینهای مدل بالا دراین خیابان جولان میدهند.

خیابان بغداد استانبول مانند خیابان استقلال بسیار تماشایی و از دیدنی های استانبول است مخصوصا که اخر هفته ها مملو از جمعیت میشود.خیابان بغداد در ترکیه یکطرفه است و بهترین مارکهای دنیا در این خیابان نمایندگی دارند.

توضیحات ویکی پدیا مرکز خرید خیابان بغداد استانبول : کلیک کنید

برای رسیدن خیابان بغداد باید از تکسیم با اتوبوس به کادیکوی رفته و از انجا با دلموش ( ون ) به خیابان بغداد در استانبول بروید البته مسافت رسیدن از کادیکوی تا بغداد بسیار نزدیک است.

در صورت تمایل به خرید در یکی از بهترین مراکز خرید استانبول می باشید حتما از بغداد جاده سی استانبول دیدن کنید . میتوان از اسکله امین اونو یا بشیکتاش با فری بوت ( لنج/ کشتی ) به اسکله کادیکوی رفت سپس با تاکسی یا دلموش به خیابان بغداد بروید.

بازار بزرگ کاپالی چارشی استانبول :  (مراکز خرید استانبول)  –  kapali carsi istanbul

در آغاز گشت زدن در مراکز خرید استانبول بهتر است سری به بازار بزرگ کاپالی چارشی استانبول بزنید. این بازار با بیش از ۴۰۰۰ مغازه از بزرگترین بازار های سر پوشیده جهان .هر یک از کوچه های این بازار برحسب نوع فعالیتی که در آن صورت می پذیرد نامگذاری شده است.

سایت بازار کاپالی چارشی استانبول : کلیک کنید

معماری بازار بزرگ کاپالی چارشی استانبول همانند یک حلزون عظیم جسته میباشد .امروزه از بازار کاپالی چارشی بعنوان نبض مرکزهای تجاری در شهر استانبول یاد می شود. در این بازار هرکس با هر سلیقه و درآمدی این امکان را خواهد داشت تا به خرید بپردازد.

چنانچه قصد خرید سوغاتی از ترکیه در تور استانبول برای دوستان خود دارید هنرهای دستی ، قالیچه های زیبا ، اشیاء سرامیک ظروف مسی ، برنجی و یا حتی قلیان از جمله بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود.

طلا و جواهرات موجود در ویترین مغازه ها به نوبه خود چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. از دیگر موارد بازار بزرگ کاپالی چارشی استانبول لباسهای چرمی است که دارای کیفیت و قیمتی مناسب است. در قسمت غربی این بازار انواع عتیقه جات نیز بفروش می رسد.

بد نیست به امید یافتن یک گنج قدیمی به این مکان نیز سری بزنید. در ایستگاه امین اونو در کنار مسجد جدید بازار دیگری بنام می سیر چارشی سی قرار گرفته است. مراکز خرید استانبول ترکیه مدرن و مجهز بوده و بازارهای فراوان و خیابانهایی با فروشگاه های عرضه کننده مارک های معروف جهان در جای جای استانبول به چشم می خورند .

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول :(مراکز خرید استانبول)  –  istinye park shopping mall

یکی از مهترین بازار ها و مراکز خرید استانبول مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول میباشد که منطقه ی ایستینی قرار گرفته است. مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول بر پایه یک طراحی منحصر بفرد بنا شده و توجه گردشگران تور ترکیه را به خود جلب میکند .

وب سایت ایستینیه پارک استانبول : کلیک کنید

گردشگرانی که به تور استانبول به این شهر سفر میکنند غیرر ممکنه مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول بازدید نکنند. به دلیل تولید پوشاک و شهرت البسه ترک ، بیشتر فروش و سود این مراکز خرید استانبول مربوط به پوشاک آنها می شود .
ایستینیه پارک استانبول در سال ۲۰۰۷ افتتاح شده است دارای ۲ ناحیه سر پوشیده و سرباز شامل یک پارک و یک بازار غذایی معتبر ترکی میباشد. مرکز به ۳ بخش تقسیم شده است.

فضای تفریحی اصلی در یک ساختمان مجلل ۴ طبقه واقع شده است که شامل ۱۲ سینما با ۲۶۰۰ صندلی به همراه یک سینمای IMAX سه بعدی ویژه کوکان میباشد. مرکز لوازم خانگی در یک میدان شهری فضای باز به همراه یک پارک سبز قرار گرفته است.

لینکهای مهم برای مسافرین تور استانبول : 


فروشگاه آدرس استانبول : (مراکز خرید استانبول)  –  address istanbul shopping

نخستین مرکز فروشگاهی دکوراسیون منزل میباشد که محدوده وسیعی از فروشگاههای با کیفت عالی لوازم طراحی منزل و مجموعه ای از فروشگاههای اختصاصی را شامل میشود.

فروشگاه آدرس در استانبول توسط یکی از بزرگترین معمارهای محلی، Emre Arolat، طراحی شده است. استفاده از ستونهای صیغلی و شیشه ای مدرن در فروشگاههای زنجیره ای از نقاط برجسته کار اوست.

مراکز خرید استانبول
مراکز خرید استانبول
مراکز خرید استانبول
مراکز خرید استانبول
مراکز خرید استانبول
مراکز خرید استانبول
مراکز خرید استانبول
مراکز خرید استانبول
برچسب ها
ارزان ترین مراکز خرید استانبول بازارهای استانبول بازارهای معروف استانبول برترین مراکز خرید استانبول بهترین مراکز خرید استانبول پاساژهای معروف استانبول تور ارزان قیمت استانبول تور استانبول تور استانبول ارزان قیمت تور استانبول با پرواز ماهان تور استانبول با پرواز معراج تور استانبول لحظه آخری تور لحظه آخری استانبول خرید آنلاین تور استانبول خرید اینترنتی تور استانبول رزرو آنلاین بلیط استانبول رزرو آنلاین تور استانبول رزرو اینترنتی بلیط استانبول رزرو اینترنتی تور استانبول قیمت تور استانبول مراکز خرید ارزان استانبول مراکز خرید استامبول مراکز خرید استانبول مرکز خرید های استانبول مرکز خریدهای خیابان استقلال تکسیم

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن