هتل های موریسهتل‌های ایران و جهان

هتل اینترکانتیننتال موریس

اگر در جزیره موریس دنبال هتلی هستید که دیدن و در کنار گردشگران مختلف بودن برایتان مهم است و به دنبال هتلی خیلی آروم نیستید هتل اینترکانتیننتال موریس را به شما پیشنهاد می کنیم این هتل دسترسی خوبی به شهر پورت لوئیس پایتخت جمهوری موریس دارد. و همین نکته برای کسانی که دسترسی به مراکز خرید و مراکز تفریحی شهری برایشان در اولویت است بسیار حایز اهمیت است. هتل اینترکانتیننتال موریس یکی از بهترین هتل های گروه هتل های اینترکانتیننتال است. برای آشنایی بیشتر با این هتل متن زیر را مطالعه نمایید.

 هتل اینترکانتیننتال موریس (Inter- Continental)

هتل اینترکانتیننتال موریس ، در امتداد ساحلی بسیار زیبا و اعجاب آور، مشرف به خلیج بالاک لاوا و در شمال پورت لوئیس واقع شده است. از هتل اینترکانتیننتال موریس با اتومبیل تا گراند بی، منطقه ی توریستی اصلی، ۱۵ دقیقه و تا فرودگاه بین المللی پلیسانس ۵۰ دقیقه راه است.

هتل اینترکانتیننتال موریس شامل۱۴۰ اتاق دیلاکس رو به اقیانوس و ۲۰ اتاق دیلاکس دارای تراس می باشد، که این اتاق ها به منظور راحتی هرچه بیشتر مهمانان دارای جکوزی و تراس خصوصی هستند.  همچنین دارای ۴۰ سوئیت و ۱۰ سوئیت پرزیدنت با وان، تراس و بالکن خصوصی می باشند. تمامی این امکانات برای لذت بردن مهمانان از طبیعت خیره کننده ی اقیانوس هند در محیطی سرشار از آرامش مهیا شده است.

انواع اتاق های هتل اینترکانتیننتال موریس :

۱۴۰ اتاق دیلاکس با چشم انداز اقیانوس (۵۶ متری) در طبقه همکف، اول

گنجایش: ۲ نفر بزرگسال و یک بچه زیر ۱۲ سال

۲۰ اتاق دیلاکس تراس دار با چشم انداز اقیانوس (۸۹ متری) در طبقه دوم

گنجایش: ۲ نفر بزرگسال

۴۰ سوئیت دو حمامه با نمای اقیانوس (۷۲ متری) در طبقه ی همکف و طبقه اول

گنجایش: ۲ نفر بزرگسال و دو نوجوان زیر ۱۶ سال یا ۳ نفر بزرگسال و یک نوجوان

۱۰ سوئیت پرزیدنت (۳۰۰ متری) در طبقه دوم

گنجایش: ۲ نفر بزرگسال و ۲ بچه زیر ۱۲ سال یا ۳ بزرگسال

تجهیزات اتاق های هتل اینترکانتیننتال موریس :

اینترنت، تلویزیون ال سی دی ۴۲ اینچ، تهویه ی هوا، روم سرویس ۲۴ ساعته

داخل هر حمام هم یک وان، دوش، حوضچه دوتایی و تلویزیون ال سی دی ۱۷ اینچ موجود است.

رستوران های هتل اینترکانتیننتال موریس :

رستوران های هتل اینترکانتیننتال موریس ، محیط های متمایز و مخصوصی برای طبخ غذاهای گوناگون دارند. همگی آن ها با تأثیرپذیری از فرهنگ های گوناگونی که در موریس وجود دارد، از تازه ترین محصولات محلی برای پخت غذاهای مختلف استفاده می کنند. آشپزهای این رستوران ها بهترین مزه ها، ترکیب ها و رنگ ها را از آفریقا، هند، اروپای غربی و شرق دور طبق سفارش شما برایتان مهیا می کنند.

نوبل هاوس (Noble House)

نوبل هاوس یک رستوران ترکیبی آسیایی است، که غذاهای آسیایی و تپان یاکی (teppanyaki) را در محیطی مدرن سرو می کند. سرآشپز  این رستوران سفارشات مهمانان را با ترکیبات و ادویه های آسیایی تازه مهیا می کند. در این رستوران شما می توانید نودل های چینی، اردک کبابی یا استیک گریل شده ی درجه یک با قارچ آسیایی را به همراه سس بالزامیک تیریاکی (balsamic teriyaki) و نوشیدنی دلخواهتان امتحان کنید.

مکان: محوطه ی ساحلی هتل

خدمات: شام

سگالا

در رستوران سگالا بهترین غذاهای دریایی محلی و مدیترانه ای را در کنار ساحل نوش جان خواهید کرد. همچنین در کنار صرف وعده ای از خرچنگ یا شاه میگو برای ناهار به همراه نوشیدنی های خاص و متنوع می توانید از شنیدن نوای موسیقی نیز لذت ببرید.

مکان: محوطه ی ساحلی هتل

خدمات: ناهار یا شام

سنسو

تجربه ی سنسو با تنوع گسترده ای از غذاهای مخصوص از سرتاسر جهان، لذتی برای تمام حواس شماست!

اینجا یک بوفه ی منحصر به فرد بین المللی است. صبحانه ی بوفه شامل سرو انواع غذاهای غربی و اروپایی می شود، که با استفاده از تکنیک های شرقی در تنظیم رنگ های آن، لحظات شادی برای شما به ارمغان می آورد. برای شام هم باید انتظار غذاهای محلی مانند غذاهای اروپایی هندی و آسیایی را داشته باشید.

مکان: انتهای باغ هتل

خدمات: صبحانه یا شام

ودا

ودا یک رستوران هندی امروزی است، که غذاهای سنتی هند را به صورت مدرن سرو می کند. لذت خوردن این غذاهای ترکیبی به اندازه ی لذت بردن از زیبایی مناظر باغ می باشد. می توانید سفارش خود را با انتخاب نوشیدنی مخصوص هندی یا سنتی کامل کنید.

مکان: محوطه ی باغ هتل

خدمات: شام

پالمز

رستوران پالمز، مکانی برای یک انتخاب فوق العاده از انواع سالاد، ساندویچ و وعده های سبک می باشد، که در محوطه ی استخر اصلی واقع شده است. شما می توانید از خوردن یک همبرگر پانینی، نوشیدن یک آبمیوه ی تازه و یا نوشیدنی های خنک دیگر بدون اینکه خیلی از صندلی خود دور شوید، لذت ببرید.

مکان: محوطه ی استخر اصلی هتل

خدمات: ناهار

امکانات هتل اینترکانتیننتال موریس :

فروشگاه خرید سوغاتی

کرایه ی ماشین

میز خدمات گردشگری (Tour Desk)

اجاره ی دوچرخه و اسکوتر

اتاق پرستار

سالن کودکان

این مکان برای کودکان ۴ تا ۱۲ سال در نظر گرفته شده است. اینجا، مهمانان کوچک ما در محیطی به مساحت ۸۰ متر مربع با انجام فعالیت های شاد و مفرح، تجربه ای فراموش نشدنی خواهند داشت.

امکانات: آشپزخانه ی فانتزی، اتاق تلویزیون، محل بازی، محل استراحت، باغچه

ورزش های آبی

در اینجا اسکله ای ۳۰ متری و کاملاً مجهز، برای فعالیت های آبی در فضای باز در نظر گرفته شده است.

فعالیت های آبی:

قایق رانی با قایق پدالی، کایاک، موج سواری، قایق با کف شیشه ای، غواصی و اسکی روی آب

فعالیت های دیگر:

ماهیگیری در اعماق دریا، سفرهای کاتاماران و غواصی ماجراجویانه

دیگر ورزش ها و فعالیت های هتل اینترکانتیننتال موریس :

تنیس، Bocciballs، تناسب اندام، دویدن، ورزش های آبی بدنسازی، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، فوتبال ساحلی، دوچرخه سواری

۲ استخر شنا و استخر کودکان

اسپا

اسپای آنگسانا (Angsana) که بخش مدیریت آن، برنده ی جایزه ی tree spa است، با بهره گیری از آروماتراپی، ماساژ درمانی و تلفیقی از تکنیک های شرقی و غربی به جوان سازی بدن و طراوت بخشیدن به ذهن و روح کمک می کند. این مرکز، هفت اتاق دارد و شامل دو اتاق با تخت دابل برای زوج هاست، که فضای آن ها به شکلی راحت و آرام برای کامل نمودن تجربه ی اسپا طراحی شده اند.

باشگاه مجهز با منظره ی از دریا

حمام بخار

سونا

جکوزی
 شیرجه


قصد سفر به موریس دارید روی لینک مقابل کلیک کنید : تور موریس

برای انتخاب هتل نیاز به راهنمایی دارید روی لینک مقابل کلیک کنید : هتل های موریس

کاملترین مرجع فارسی زبان درباره جاذبه های موریس میخواهید روی لینک مقابل کلیک کنید : دیدنی های موریس

وب سایت انگلیسی زبان شیوار :  Travel to IRAN


لینک وبسایت هتل


لینک هتل در سایت booking


لینک هتل در سایت tripadvisor

هتل اینتر کانتیننتال موریس
هتل اینتر کانتیننتال موریس

نمای هتل 5 ستاره اینترکانتیتننتال موریس در شب
نمای هتل ۵ ستاره اینترکانتیتننتال موریس در شب

رستوران هتل اینترکانتیننتال موریس
رستوران هتل اینترکانتیننتال موریس

سالن بدنسازی هتل اینتر کانتیننتال موریس
سالن بدنسازی هتل اینتر کانتیننتال موریس

هتل اینترکانتیننتال موریس
هتل اینترکانتیننتال موریس

هتل اینترکانتیننتال موریس
هتل اینترکانتیننتال موریس

موقعیت مکانی هتل اینترکانتیننتال موریس در نقشه گوگل :

برچسب ها
آدرس سفارت موریس تور ارزان قیمت موریس تور جزیره موریس تور سواحل موریس تور کشور موریس تور لوکس موریس تور موریس تور موریس با پرواز ماهان رزرو آنلاین هتل های موریس رزرو اینترنتی هتل های موریس رزرواسیون آنلاین هتل های موریس رزرواسیون هتل های موریس سفارت موریس در تهران سفارتخانه موریس شرایط گرفتن ویزای موریس قیمت تور جزیره موریس قیمت تور موریس کارگزار تخصصی تور موریس کارگزار تور موریس در ایران مجری اصلی تور موریس مجری تور موریس مجری مستقیم تور جزیره موریس موریس ویزا نرخ تور جزیره موریس نرخ تور موریس هتل 5 ستاره اینترکانتیننتال هتل 5 ستاره اینترکانتیننتال موریس هتل اینتر کانتیننتال موریس هتل اینترکانتیننتال جزیره موریس هتل اینترکانتیننتال موریس هتل های 5 ستاره موریس هتل های جزیره موریس هتل های موریس هتلهای موریس هزینه تور جزیره موریس هزینه تور موریس ویزای موریس

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن