هتل های کیشهتل‌های ایران و جهان

هتل صدف کیش | هتل سورینت صدف کیش

این هتل یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره جزیره کیش قبل از فروش هتل صدف توسط مالک قبلی به هلدینگ سورینت و بازسازی آن بوده و بعد از نوسازی و مدرن سازی و تجهیز آن توسط سورینت هم که بهترین هتل ۴ ستاره جزیره کیش است. کادر بسیار خوش برخورد و مودب و مدیریت توانمند و دیزاین آرامش بخش هتل همگی از این هتل یک اقامتگاه قابل قبول برای گردشگران ساخته است با آرزوی سپری کردن تعطیلاتی خوش در هتل صدف کیش توجه شما را به شرح مختصری از هتل صدف کیش جلب می کنم .

شرکت گروه هتل های بین المللی سورینت

گروه هتل های سورینت یکی از شرکت های وابسته به هلدینگ توسعه سورینت قشم است که از هجدهم خرداد ۱۳۹۰ کارخود را آغاز کرد. هدف و رویکرد اصلی گروه هتل های سورینت ارتقاء کیفیت در صنعت هتلداری براساس استانداردهای جهانی و با استفاده از تجهیزات روز دنیاست.

تاریخچه هتل و موقعیت هتل صدف جزیره کیش

هتل صدف کیش بر اساس استانداردهای بین المللی، در زمینی بالغ بر ۱۵هزار متر مربع در سال ۱۳۸۱به بهره برداری رسید و با عمری ۱۰ ساله در سال ۱۳۹۱ به مجموعه گروه هتل های سورینت پیوست و پس از یک بازسازی اساسی و نوسازی کلیه وسایل از جمله تجهیزات اتاق ها، رستوران و لابی، همزمان با نوروز ۹۳ بازگشایی گردید.
لابی هتل صدف کیش ، به همراه دکوراسیون هماهنگ و زیبا، آسانسور پانورما و طراحی پله های نورانی که با آرامش خاصی گرداگرد آن پیچیده است و همچنین چیدمان سنگ کف با نقش معماری ایرانی که بطور موازی در سقف نیز تکرار شده است، محیطی دوستانه و پذیرایی بی نظیر جهت اقامت میهمانان فراهم می نماید.
امکانات هتل صدف کیش

با اقامت در هر یک از ۵۵ اتاق هتل سورینت صدف کیش ، می‌توانید از روم سرویس، بوفه صبحانه (سرد و گرم) – بوفه نهار (ایرانی، فرنگی و سالاد بار) – سرویس عصرانه (میوه) – سرویس چای و قهوه، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، صندوق امانات (Safe Box)، مینی‌بار و تشریفات فرودگاهی استفاده کنید.
خدمات ویژه خانه‌داری و لاندری از دیگر سرویس‌های معمول در هتل سورینت صدف کیش است. همچنین سرویس کافی‌ لانژ به صورت ۲۴ ساعته در اختیار میهمانان هتل صدف کیش ، سایر مسافران و شهروندان قرار دارد.
رستوران دلفین هتل صدف کیش

این رستوران واقع در طبقه زیرین هتل صدف کیش با ظرفیت ۱۲۰ نفر و غذاهای متنوع ایرانی و کنتینانتال آماده پذیرایی از میهمانان گرامی با هر طبع و سلیقه می باشد.
ساعات پذیرایی رستوران
بوفه صبحانه: ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰
بوفه نهار: ۱۲:۰۰ تا ۱۵:۰۰
شام: ۲۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰
کافه مروارید
کافه مروارید هتل سورینت صدف کیش واقع در لابی هتل با سرو انواع چای، قهوه و نوشیدنی های متنوع و همچنین کادر مجرب و حرفه ای در محیطی گرم و صمیمانه تا پاسی از شب آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد.
سالن کنفرانس
هتل سورینت صدف دارای یک سالن کنفرانس با ظرفیت ۵۰ نفر با کلیه امکانات سمعی و بصری است که محلی بسیار مناسب برای برگزاری جلسات و همایش شما می باشد.
گردشگری
کانتر گردشگری در لابی هتل صدف کیش به میهمانان عزیز این امکان را می دهد تا با تهیه بلیط مراکز گردشگری (تفریحی ،ورزشی) بهترین انتخاب در کمترین زمان ممکن را برای تفریح ، استراحت و ورزش خود داشته باشند.
فاصله هتل صدف کیش تا اماکن دیدنی
هتل سورینت صدف کیش از نظر جغرافیایی در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش قرار دارد.
فرودگاه کیش (با تاکسی ۷ دقیقه)
بازار مروارید کیش (پیاده ۵ دقیقه)
مجموعه ورزشی اسپرت کلاب کیش (پیاده ۵ دقیقه)
کارتینگ کیش (پیاده ۵ دقیقه)
فروشگاه مرکز تجاری و زیتون و پانیذ کیش (با تاکسی ۳ دقیقه)
فروشگاه پردیس ۱ و ۲ کیش (با تاکسی ۵ دقیقه)
بازار مریم و ونوس کیش (با تاکسی ۵ دقیقه)
اسکله تفریحی کیش (با تاکسی ۳ دقیقه)
ساحل مرجان کیش (با تاکسی ۸ دقیقه)
دریافت کاتالوگ رنگی هتل صدف کیش : کلیک کنید

هتل صدف کیش
هتل صدف کیش

هتل صدف کیش
هتل صدف کیش

هتل صدف کیش
هتل صدف کیش

هتل صدف کیش
هتل صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش
هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش
هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش
هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش
هتل سورینت صدف کیش

آدرس هتل سورینت صدف کیش

برچسب ها
برترین هتل 4 ستاره کیش خرید آنلاین هتل صدف کیش رزرو اینترنتی هتل صدف کیش سایت رزرواسیون هتل صدف کیش هتل سورینت صدف کیش هتل صدف جزیره کیش هتل صدف کیش هتل های 4 ستاره کیش هتل های 5 ستاره کیش هتل های کیش

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن