دیدنی های سنگاپور

پارک پروانه ها و قلمرو حشرات در Imbiah جزیره سنتوزا سنگاپور

Butterfly Park & Insect Kingdom

پارک پروانه ها و قلمرو حشرات سنگاپور |عکس+موقعیت مکانی+جاذبه ها

پارک پروانه ها و قلمرو حشرات باغی در فضای باز است. و در Imbiah ، جزیره سنتوزا سنگاپور قرار دارد. با بازدید از این باغ زیبا شما می توانید بیش از پنجاه نوع پروانه، سوسک، مکو و تعداد زیادی از حشرات رنگارنگ را مشاهده کنید. 

≡ گونه های موجود در پارک :

برخلاف دیگر مزارع پروانه مالزی که فقط گونه های بومی در آنها پرورش داده می شوند، در پارک پروانه ها و قلمرو حشرات سنگاپور علاوه بر پرورش گونه های بومی، گونه های جالب تری مانند Ornithoptera of Sulawesi و سایر گونه های خارجی هم در اینجا زندگی می کنند. در این پارک نه تنها پروانه هایی را خواهید دید که در هر سمت و سو در حال پرواز هستند، بلکه طوطی های جنگلی، مارها، مارمولک ها و آفتاب پرست هایی هم خواهید دید که ستاره مجلس هستند.

جاذبه هایی که در پارک پروانه ها و قلمرو حشرات می توان دید!

≡ Pupa House :

خانه لیسه در واقع نمایشگاهی شیشه ای است که در آن شفیره پروانه ها نگهداری می شوند. شفیره ها در مرحله توسعه نیافته قرار دارند. خانه شفیره محیطی کنترل شده دارد که برای دگردیسی پروانه ها شرایطی مناسب دارد.

≡ Butterfly Aviary :

شما می توانید در تمام این بخش با صدها پروانه مواجه شوید. با این حال، اکثر آنها یا بر روی دیوار یا تخته نصب شده اند یا در جعبه های نمایشگاهی نگهداری می شوند.

≡ Animal Encounters (Iguana and Bird Aviary) :

پس از بخش Butterfly Aviary، می توانید به سمت Animal Encounters بروید که در اصل خانه ای مناسب برای ایگوانا و پرنده ها است.. همانطور که از نام آن پیداست، ایگواناها جاذبه اصلی اینجا هستند. این منطقه سرسبز درختان بلند و نهر کوچکی دارد که از وسط آن می گذرد و حسی شبیه جنگلی بارانی استوایی  به وجود می آورد. به غیر از ایگوانا ها ، امکان دیدن طوطی ها و توکان ها، مارمولک ها و مارها هم وجود دارد.

≡ Insect Kingdom Museum :

با پیاده روی در مسیری کوچک، می توانید از Animal Encounters به موزه قلمرو حشرات بروید. موزه قلمرو حشرات شبیه غاری زیرزمینی است که در آن افراد می توانند گونه هایی را ببینند که بر روی تخته های بزرگ به نمایش گذاشته شده اند، جعبه‌های شیشه‌ای از سوسک‌ها و عقرب‌ها، رتیل‌ها و  چندین پروانه زیبا از جمله موارد دیگر است که در این موزه قابل مشاهده است.

The World of Beetles

The World of Beetles نیز در این قسمت قرار دارد. این بخش در واقع دیواری است که در آن جعبه هایی تعبیه شده و طیف گسترده ای از سوسک ها در آن زندگی می کنند. علاوه بر این، یک نقشه عظیم وجود دارد که اطلاعات مربوط به فسیل‌های سوسک و پروانه ها در آن نوشته شده است.

“Insect Revolution”

اگر می خواهید تکامل حشرات و فسیل‌های آن‌ها را ببینید فقط لازم است که به دنبال “Insect Revolution” باشید. قدمت فسیل حشرات به یک میلیون سال قبل می‌رسد. در پارک پروانه‌ها و قلمرو حشرات دو بار در روز نمایش‌هایی برگزار می شود تا بازدیدکنندگان اطلاعاتی در رابطه با تکامل آنها بیاموزند.

≡ Vintage Point و Tortoise Point :

اگر اطلاعات بیشتری در مورد موجودات زنده می خواهید پس بازدید از این دو بخش پارک پروانه ها و قلمرو حشرات جزو واجبات است.

چگونه می توان به پارک پروانه ها و قلمرو حشرات رفت؟

  • Sentosa Express-  در ایستگاه Imbiah پیاده شوید.
  • اتوبوس- اتوبوس شماره ۱۲۳; در Merlion Plaza پیاده شوید.
  • اتوبوس داخل جزیره ای- اتوبوس سنتوزا A; در  Imbiah Lookout پیاده شوید.
  • Cable Car- از Harbourfront Tower 2 یا Mount Faber Station سوار تراموای برقی می شوید و در Imbiah Sentosa Cable Car Station پیاده خواهید شد.
  • Car Park- نزدیک‌ترین پارکینگ به پارک پروانه‌ها و قلمرو حشرات، پارکینگ Imbiah Lookout است.

نکاتی که بهتر است بدانید

نکات مهم :

ادعا می شود که بیش از پانزده هزار پروانه زنده در پارک پروانه ها و قلمرو حشرات وجود دارد. با این حال، این آمار تا حد زیادی به در دسترس بودن شفیره ذر زنجیره تامین بستگی دارد. می توان گفت که در یک گشت وگذار معمولی، می توان حدود دویست پروانه زنده دید که در اطراف پرواز می کنند.
نقشه پارک پروانه ها و قلمرو حشرات را  حتما ببینید تا در بن بست های موجود راهتان را گم نکنید.
در برخی از مکان‌های پارک مانند خانه شفیره، پوسترها، علائم و تصاویر ممکن است نادرست و گمراه‌کننده باشند. اطلاعات نمایش داده شده را حتما دوباره بررسی کنید.
آثار هنری زیادی وجود دارد که از پروانه ها و سوسک های مرده ساخته شده. ممکن است این آثار برای همه بازدیدکنندگان مساعد نباشد.


 جاذبه های دیگری از سنگاپور که ممکن است برایتان جالب باشد:

برای دریافت اطلاعات کامل از هر بخش بر روی آن کلیک کنید

دیدنی های سنگاپور
دیدنی های سنگاپور

پارک پروانه ها و قلمرو حشرات سنگاپور
پارک پروانه ها و قلمرو حشرات سنگاپور

جاذبه های سنگاپور
جاذبه های سنگاپور

سنگاپور
سنگاپور

سنگاپور سنتوزا
سنگاپور سنتوزا

دیدنی های سنتوزا
دیدنی های سنتوزا

جاذبه های سنتوزا
جاذبه های سنتوزا

دیدنی های سنتوزا در سنگاپور
دیدنی های سنتوزا در سنگاپور

جاذبه های سنتوزا
جاذبه های سنتوزا

فضای داخلی
فضای داخلی

موزه موجود در پارک
موزه موجود در پارک

دیدنی های سنگاپور
دیدنی های سنگاپور

جاذبه های سنتوزا
جاذبه های سنتوزا

پارک پروانه ها و قلمرو حشرات
پارک پروانه ها و قلمرو حشرات

پروانه های پارک
پروانه های پارک

گونه های موجود
گونه های موجود

برچسب ها
پارک پروانه ها و قلمرو حشرات پارک پروانه ها و قلمرو حشرات سنتوزا جاذبه های سنگاپور دیدنی های سنتوزا دیدنی های سنگاپور

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن