دیدنی های عماندیدنی‌ها

کاخ العالم مسقط عمان کاخی منحصر به فرد با معماری اصیل عمانی

Al Alam Palace Muscat

کاخ العالم که به کاخ پرچم معروف است مکانی می باشد که در مسقط قدیم عمان واقع شده و سالها قبل به عنوان کاخ تشریفاتی توسط سلطان قابوس مورد استفاده قرار می گرفت .

تاریخچه کاخ العالم : 

کاخ العالم مسقط عمان یکی از ۶ اقامتگاه سلطنتی محسوب می شود که تاریخچه ای به وسعت ۲۰۰ سال دارد و زیر نظر سلطان احمد ( هفتمین پدربزرگ سلطان قابوس) ساخته شده است . کاخ العالم که نمای خارجی آن به رنگ طلایی و آبی می باشد در سال ۱۹۷۲ به عنوان اقامتگاه سلطنتی بازسازی شده است .

قسمت داخلی کاخ العالم خارج از محدوده است اما به بازذید کننده ها اجازه داده می شود تا نزدیک در ورودی کاخ بایستند و عکس بگیرند .

کاخ العالم توسط قلعه های میرانی و جلالی که در قرن شانزدهم توسط پرتقالی ها ساخته شد احاطه شده است . این کاخ برای وظایف رسمی و پذیزش بازدید کننده های برجسته مورد استفاده قرار می گرفت .

در ژانویه سال ۲۰۱۲ سلطان قابوس از ملکه بیتریکس (ملکه هلند) به قصر العالم برای بازدید عمان پذیرایی کرد .

معماری کاخ العالم مسقط عمان :

نویسنده پیتر اوکس نوشت “وقتی شما دروازه اصلی کاخ العالم را بازدید می کنید متوجه می شوید که شبیه هیچ یک از پایتختی نیست که تاکنون مشاهده کرده اید . این کاخ در طراحی بسیار زیبا و برخلاف ساختارهای باشکوه پایتخت های دیکر است ”

طراحی زیبای این کاخ سطوح مرمری جلا داده شده بسیار زیبایی را به نمایش می گذارد .

ساختمان های دولتی که در نزدیکی این کاخ قرار دارند به رنگ سفید با پشت بام های هلالی و ایوان های چوبی به سبک سنتی عمان می باشند .

اگرچه کاخ العالم در درجه اول یک کاخ تشریفاتی است اما دارای یک ویلای مهمان با استخر خصوصی – آبگرم و باغ های محصور شده است .

صفحه کاخ العالم مسقط عمان در سایت Trip advisor : کلیک کنید

اطلاعات کامل تور عمان در لینک مقابل : تور عمان

کاملترین اطلاعات درباره هتلهای عمان :  هتل های عمان

کاملترین اطلاعات درباره دیدنی های عمان دیدنی های عمان

وب سایت انگلیسی زبان شیوار :  Travel to IRAN

گالری عکس کاخ العالم : 

کاخ العالم
کاخ العالم

کاخ العالم مسقط عمان
کاخ العالم مسقط عمان

Muscat, Oman - Nov 24, 2015: Al Alam - the ceremonial palace of Sultan Qaboos of Oman in Muscat
Muscat, Oman – Nov 24, 2015: Al Alam – the ceremonial palace of Sultan Qaboos of Oman in Muscat

قصر العالم
قصر العالم

موقعیت مکانی کاخ العالم مسقط عمان :

برچسب ها
جاذبه های توریستی مسقط عمان جاذبه های سفر به عمان جاذبه های گردشگری عمان جاذبه های گردشگری مسقط دیدنی های عمان قصر العالم مسقط کاخ العالم کاخ العالم مسقط کاخ العالم مسقط عمان

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن