دیدنی های ژاپن

جنگل بامبو آراشیاما از معروف ترین منظره های طبیعی ژاپن | دیدنی های ژاپن

Arashiyama Bamboo Forest

• جنگل معروف بامبو آراشیاما |عکس+موقعیت مکانی+ جاذبه ها

جنگل معروف بامبو آراشیاما که گاهی به آن بیشه بامبو آراشیاما نیز می گویند، در شمال غربی کیوتو واقع شده. در نزدیکی پایه کوه های “Storm” در منطقه آراشیاما کیوتو قرار دارد و، این جنگل بامبوی دیدنی یکی از معروف ترین جنگل های ژاپن است.

≡ چرا جنگل بامبو آراشیاما است؟

بازدیدکنندگان از سفرشان به جنگل بامبو آراشیاما به عنوان قدم گذاشتن در دنیایی دیگر یاد می کنند. با ورود به جنگل، با دریایی از ساقه‌های بامبو رو به رو می شوید که در نسیم جابجا می‌شوند. نور زمردی باعث درخشش کف جنگل می شود. و حسی جادویی و ماورایی به منطقه القا می کند. جنگل بامبو آراشیاما یکی از پر عکس‌ترین مناظر ژاپن است! اگر به کیوتو سفر می کنید، اینجا مقصد منحصر به فرد و خیره کننده ای است که مانند هیچ مقصد دیگری در دنیا نیست.

≡ چگونه به جنگل بامبو بروم؟

اگر از توکیو سفر می کنید، ابتدا با JR Tokaido Shinkansen از توکیو به ایستگاه کیوتو بروید. پس از ورود به کیوتو، با خطوط JR Sagano یا San-in به ایستگاه Saga-Arashiyama حرکت کنید. هنگامی که در ایستگاه Saga-Arashiyama پیاده شدید، چند گزینه برای آخرین مرحله سفرتان به جنگل بامبو دارید. هم می توانید سوار اتوبوس شوید که هر چند دقیقه یکبار از ایستگاه حرکت می کند و یا می توانید با پای پیاده پانزده دقیقه ای به آنجا برسید.

≡ در چه زمان هایی می توان از جنگل بازدید کرد؟

این جنگل ۲۴ ساعته باز است. از آنجایی که جنگل بامبو آراشیاما یک جاذبه محبوب است، می‌تواند در طول روز شلوغ باشد، به خصوص در فصل اوج گردشگری شلوغ بودن بسیار محتمل است. برای جلوگیری از شلوغی، توصیه می‌کنیم صبح زود یا اواخر عصر بروید تا شانس بیشتری داشته باشید که از جنگل دیدن کنید!

برای دریافت اطلاعات از هر بخش بر روی نام آن کلیک کنید

• گزینه های اقامتی موجود در کیوتو :

کیوتو منطقه ای بسیار بزرگ و محبوب در ژاپن است، بنابراین گزینه‌های زیادی برای اقامت در کیوتو  وجود دارد. Ryokan، نوعی از مسافرخانه سنتی ژاپنی است که کفپوش‌های سنتی حصیری و تشک دارد، و در بین گردشگران ژاپنی و خارجی از محبوبیت خاصی بهره مند است.

ریوکان همچنین راهی عالی برای درک کردن فرهنگ و آداب و رسوم سنتی ژاپنی است. این مسافرخانه ها از نظر قیمت بسیار متنوع هستند و برای مسافران با بودجه کم می تواند گزینه ای به صرفه باشد. در بسیاری از موارد، ممکن است اقامت در ریوکان ها شامل شام ، صبحانه با غذاهای سنتی ژاپنی و غذاهای محلی است.


≡ انتخاب هایی که برای اقامت در کیوتو و در نزدیکی جنگل بامبو آراشیاما دارید:

• Hoshinoya Kyoto : این ملک تاریخی قدمتی در حدود یک قرن دارد و قیمت‌های متوسطی برای ارائه دادن دارد. اقامتگاه‌های جذاب و مناظر زیبا راهی عالی برای بازدید از کیوتو به سبک ژاپنی است.

• آراشیاما Benkei : این ریوکان دوست داشتنی در کنار رودخانه در آراشیاما واقع شده. شما با پیمودن مسیر کوتاهی می توانید به جنگل بامبو سریعا برسید. این مسافرخانه همچنین دارای چشمه های آب گرم و غذاهای سنتی ژاپنی است.

• Royal Park Hotel Kyoto Sanjo : این هتل در نزدیکی ایستگاه کیوتو واقع شده و برای کسانی که به دنبال سفر به منطقه کیوتو با قطار هستند، انتخابی عالی است. هتل رویال پارک دارای اتاق های سبک غربی با قیمت متوسط ​​است.

• Hanaikada : در نزدیکی پل Togetsukyo در آراشیاما، Hanikada یک ریوکان ژاپنی است با چشمه های آب گرم طبیعی و اقامتگاه های سنتی. Hanaikada در نزدیکی جنگل بامبو آراشیاما و همچنین جاذبه‌های محبوب دیگر از جمله قطار رمانتیک Sagano و معبد Tenryu-Ji قرار دارد.


جاذبه های دیگری از ژاپن که ممکن است برایتان جالب باشد:

علاوه بر جنگل بامبو آراشیاما، مکان‌های مختلفی در اطراف این محل وجود دارد که ارزش بازدید دارند، از جمله قطار رمانتیک Sagano، معبد  Tenryu-ji ، پارک Kameyama-Koen و پارک میمون‌های Iwatayama. آراشیاما و کیوتو مناطق شگفت انگیزی هستند که زیبایی طبیعی، مکان های تاریخی و جاذبه های منحصر به فرد زیادی دارند. 

≡ قطار رمانتیک Sagano :

این قطار می تواند راهی عالی باشد تا به تماشای زیبایی های طبیعی منطقه آراشیاما بپردازید. در حالی که قطار رمانتیک ساگانو در فصل شکوفه‌های گیلاس در بهار و در فصل ریزش شاخ و برگ ها در پاییز بسیار محبوب است. اما در تمام طول سال مناظر تماشایی ای از حومه شهر کیوتو را می توانید در این سفر ببینید. این سفر در هر طرف حدود ۲۵ دقیقه طول می کشد و ایستگاه قطار هم در نزدیکی جنگل بامبو آراشیاما قرار دارد.

≡ معبد Tenryu-ji :

محوطه معبد Tenryu-ji در مجاورت ورودی جنگل بامبو قرار دارد و پس از گشت و گذار در نور زمردی جنگل، این مکان می تواند تبدیل به مقصد بعدی سفر شما بشود. این معبد یکی از آثار ثبت شده در میراث جهانی یونسکو و یکی از محبوب ترین جاذبه های کیوتو است.

≡ پارک Kameyama-Koen :

پارک Kameyama-Koen پارکی زیبا در بالای تپه است که در انتهای جنگل بامبو آراشیاما قرار دارد. این پارک به ویژه در بهار که شکوفه های گیلاس شکوفه می دهد و در پاییز که شاخ و برگ های پاییزی در اوج است، مناظر دیدنی ای به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

≡ پارک میمون های Iwatayama :

در نزدیکی آراشیاما، پارک میمون‌های ایواتایاما، یک پارک تجاری با بیش از ۱۷۰ میمون ماکاک ژاپنی قرار دارد. در حالی که میمون ها حیواناتی وحشی هستند، بازدیدکنندگان می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند و حتی ممکن است برای آنها غذا تهیه کنند.

دیدنی های ژاپن
دیدنی های ژاپن

ژاپن
ژاپن

دیدنی های ژاپن
دیدنی های ژاپن

جاذبه های اطراف ژاپن
جاذبه های اطراف ژاپن

پارک میمون های ایواتایاما ژاپن
پارک میمون های ایواتایاما ژاپن

جنگل های بامبو آراشیاما ژاپن
جنگل های بامبو آراشیاما ژاپن

دیدنی های کیوتو ژاپن
دیدنی های کیوتو ژاپن

آراشیاما ژاپن
آراشیاما ژاپن

قایق سواری در ژاپن
قایق سواری در ژاپن

پارک میمون ها در اطراف ژاپن
پارک میمون ها در اطراف ژاپن

چایخانه Okochi-Sanso
چایخانه Okochi-Sanso

دیدنی های ژاپن
دیدنی های ژاپن

مسیر Okochi-Sanso-Villa
مسیر Okochi-Sanso-Villa

قطار sagano ژاپن
قطار sagano ژاپن

معبدtenryu-ji ژاپن
معبدtenryu-ji ژاپن


موقعیت مکانی :

برچسب ها
Arashiyama Bamboo Forest جنگل بامبو آراشیاما جنگل بامبو آراشیاما ژاپن جنگل بامبو آراشیاما کیوتو ژاپن دیدنی های ژاپن دیدنی های کیوتو

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن