تور چینتورهای مسافرتی

دور چین در ۱۹ روز کامل ترین برنامه گشت ممکن برای تعطیلات شهریور ماه

پکن، شیان، شانگهای، هانگژو، ژانگجیاجی، دهکده پینگان، یانگشو و گوانجو

قیمت ها و برنامه گشت :

دور چین در 19 روز
دور چین در ۱۹ روز

• دور چین در ۱۹ روز | عکس+موقعیت مکانی+خدمات تور

دور چین در ۱۹ روز، عبارتی که ممکن است شما را به فکر فرو ببرد، در این تور چین شما می توانید در کمتر از سه هفته تمامی جاذبه های اصلی چین را ببینید. آیا قصد خرید دارید؟ می خواهید که در طبیعت بی همتای چین غرق آرامش شوید؟ به دنبال این هستید که مدرنتیه و رشد روز افزون شهر های برتر چین را ببینید؟ شاید هم تاریخ و قدمت این کشور باستانی شما را به خود جذب کرده است! به دنبال هر هدفی که باشید می توانید در این تور به جوابتان برسید، زیرا به شما کامل ترین برنامه گشت ممکن، به همراه خدماتی باکیفیت بالا ارائه می شود.

• خدمات تور:

۱۸شب و ۱۹روز اقامت با منو صبحانه، ترانسفر فرودگاهی (استقبال و بدرقه فرودگاهی)، و همچنین ترانسفر های بین شهری با قطار سریع السیر در مسیر های پکن-شیان/ شیان-شانگهای/ شانگهای-هانگژو/  ژانگجیاجی-فنگ هوانگ و بالعکس/ ژانگجیاجی-گویلین/ یانگشو-گوانجو و همچنین پرواز داخلی مسیر هانگژو به ژانگجیاجی گشت کامل با راهنمای حرفه ای انگلیسی زبان ، خدمات گشت در شهرهای پکن، شیان، شانگهای ، هانگژو، ژانگجیاجی ، دهکده پینگان(گویلین)، یانگشو و گوانجو با پرداخت از قبل هزینه کلیه ورودیه ها، ویزای توریستی گروهی چین،

• توجه:

(هزینه انعام ،کرایه دوچرخه در شیان ،تله کابین دیوار چین و همچنین تله کابین دهکده لونگجی، اجاره لباس Hanfu،  و  cultural show  بصورت آپشنال با گردشگر می باشد و جزو هزینه ها محاسبه نگردیده است.)

برای دریافت اطلاعات از هر بخش بر روی آن کلیک کنید:


برنامه گشت : روز اول(۱۲شهریور- ۲سپتامبر): ورود شما به پکن، استقبال توسط نماینده ما در فرودگاه و ترانسفر به هتل، کل روز در اختیار خودتان می باشد. شب اقامت در پکن.

روز دوم(۱۳ شهریور-۳سپتامبر):

پس از صرف صبحانه، با گذر از کنار میدان تیان‌آن‌من وارد شهر ممنوعه‌ می‌شوید که امپراطوران پانصد سال در آن حکومت می‌کردند. سپس یک پیاده‌روی کوتاه تا پارک جینگشان خواهید داشت تا منظره‌ای عالی از شهر ممنوعه داشته باشید. سپس، به سمت بخش قدیمی پکن ،منطقه شی چاهای(Shichahai area ) حرکت خواهید کرد، و سپس یک تور هوتونگ(Hutong tour) به وسیله ریکشا خواهید داشت ، در این روز شما زمان کافی برای بازدید از منطقه Yandai Xiejie و برج درام(Drum Tower) خواهید داشت. شب اقامت در پکن.

روز سوم(۱۴شهریور-۴سپتامبر):

پس از صرف صبحانه، از دو جاذبه باورنکردنی چین دیدن خواهید کرد: که عبارتنداز دیوار بزرگ چین و آرامگاه مینگ. با همراهی راهنمای خود، از شناخته شده ترین بخش دیوار چین((Badaling دیدن کرده و سپس به سمت آرامگاه چانگ لینگ، محل دفن امپراتور مینگ حرکت خواهید کرد . شب اقامت در پکن.

روز چهارم(۱۵ شهریور-۵ سپتامبر):

پس از صرف صبحانه، به بازدید از معبد بهشت، مکانی که امپراطوران سلسله مینگ و چینگ برای صلح و برداشت محصول خوب دعا می کردند خواهید رفت این معبد به خاطر شکل دایره‌ای سه طبقه منحصربه ‌فردش شهرت دارد، مردم معتقدند این معبد یکی از  دیدنی ترین مکان‌های پکن است و امروزه محلی برای ورزش صبحگاهی مردم محلی به حساب می آید. سپس، به بازدید از کاخ تابستانی که یک میراث جهانی یونسکو و همچنین یک باغ سلطنتی به شمار می آید خواهید رفت .

این باغ زیبا، دارای مناظر دیدنی و دریاچه ای مصنوعی به نام کانمینگ است و مکانی است که زمانی مختص دربار امپراتور بوده است. شما میتوانید از مناظر زیبا ، کاخ ها، معابد و باغ های باستانی  لذت ببرید که قدمت آنها به سلسله چینگ باز می گردد کاخ تابستانی همچنین به عنوان یکی از چهار باغ کلاسیک در چین مشهور است.  شب اقامت در پکن.

روز پنجم(۱۶شهریور-۶سپتامبر):

پس از صرف صبحانه، با قطار سریع السیر (۰۹:۵۵ – ۱۴:۰۶) به سمت شیان خواهید رفت. پس از ورود به شیان به هتل ترانسفر خواهید شد، مابقی روز در اختیار خودتان است.  شب اقامت در شیان.

روز ششم (۱۷شهریور-۷سپتامبر):

پس از صرف صبحانه، بازدید امروز شما از جنگجویان تراکوتا که هشتمین عجایب جهان است آغاز میشود که این جنگجویان برای Qin Shi Huang، اولین امپراتور چین، ساخته شده است تا از مقبره خود دفاع کند و خود را برای حکومت در زندگی پس از مرگ آماده کند. شما بیش از ده هزار جنگجوی سفالی با اندازه واقعی و ارابه هایشان را خواهید دید که منتظر امپراتورشان هستند تا آنها را بیدار کند. بعد از ظهر برای بازدید از معبد غاز بزرگ وحشی به مرکز شهر باز خواهید گشت، این بنای باستانی در طول قرن ها بازسازی شده است، و امروزه به عنوان نقطه عطف شیان در نظر گرفته می شود و منظره بی نظیری از شهر را به نمایش می گذارد. شب  اقامت در شیان.

روز هفتم(۱۸شهریور-۸سپتامبر):

امروز یک تور نیم روزه دیگر را برای بازدید از شیان آغاز خواهید کرد. ابتدا برای بازدید از معبد غاز کوچک (small goose pagoda) حرکت خواهید کرد. سپس به بازدید از قدیمی‌ترین  دیوار شهر چین یعنی همان دیوار شیان خواهید پرداخت و. می توانید دوچرخه کرایه کنید و در امتداد بخشی از دیوار دوچرخه سواری کنید(هزینه کرایه دوچرخه به عهده مسافر میباشد). سپس در صورت دارا بودن زمان کافی به خیابان شویوان من(Shuyuan Men Street) می روید، که خیابان باستانی است و در آن می‌توانید زندگی  را مانند دوران سلسله تانگ مشاهده کنید. این یک مکان عالی برای خرید سوغاتی محلی برای خانواده یا دوستانتان است، سپس به سمت  Tang Paradise برای مشاهده جذابیت های شبانه این مکان و همچنین امتحان کردن لباس Hanfu حرکت خواهید کرد(هزینه لباس هانفو اختیاری و به عهده مسافراست) شب اقامت در شیان.

روز هشتم(۱۹شهریور- ۹سپتامبر):

پس از صرف صبحانه، با قطار سریع السیر ( ۰۸:۵۲ – ۱۵:۰۶) به سمت شانگهای خواهید رفت. پس از ورود به شانگهای به هتل ترانسفر خواهید شد، مابقی روز در اختیار خودتان است.  شب اقامت در شیان.

روز نهم(۲۰شهریور- ۱۰سپتامبر):

پس از صرف صبحانه، بازدید از باغ یو(Yu Garden) و سپس گشت در خیابان  قدیمی شانگهای(Shanghai Old Street) را خواهید داشت و تاریخ و فرهنگ غنی شانگهای را از نزدیک لمس خواهید کرد. سپس حرکت به سمت (Xintiandi)، این مکان اولین کنگره حزب کمونیست چین بود، با این حال امروزه یکی از مراکز فرهنگی شانگهای به حساب می آید. سپس ، از نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای((Shanghai Urban Planning Exhibition Hall بازدید خواهید داشت، که چهره در حال تغییر شانگهای را به نمایش می گذارد و یک نقطه بازدید ضروری برای علاقه مندان به تماشای سیر تکاملی این شهر می باشد. در نهایت از برج مروارید شرقی(Oriental Pearl TV Tower) در Lujiazui در ناحیه Pudong بازدید خواهید داشت.در پایان در امتداد جاده شانگهای باند(Shanghai Bund) و نانجینگ(Nanjing road) پیاده روی خواهید کرد و زندگی مدرن مردم آنجا را از نزدیک لمس خواهید کرد. شب اقامت در شانگهای.

• روز دهم(۲۱شهریور-۱۱سپتامبر):

پس از صرف صبحانه، بعد از حدود یک ساعت ونیم رانندگی برای بازدید از تونگلی(شهر آبی)که یک شهر باستانی با بیش از ۱۰۰۰ سال قدمت است حرکت خواهید کرد که انتخاب عالی برای تجربه فرهنگ آن منطقه است. تونگلی به خاطر آب، ساختمان‌ها، پل‌های کلاسیک و همچنین معماری باستانی اش مشهور است. یک سفر دریایی با قایق در کانال ها برای تماشای مناظر خیره کننده تونگلی برای شما ترتیب داده می شود بعد از ظهر به شانگهای باز خواهید گشت و سپس با قطار سریع السیر ( ۱۶:۰۷ – ۱۷:۰۳) به سمت هانگژو حرکت خواهید کرد. شب اقامت در هانگژو. 

روز یازدهم(۲۲شهریور-۱۲سپتامبر):

پس از صرف صبحانه، تور هانگژو شما با بازدید از معبد لینگین با بیش از ۱۶۰۰ سال قدمت آغاز خواهد شد. این معبد بزرگ آرامش را برای شما به ارمغان می آورد که در آن  نگرانی های خود را فراموش خواهید کرد. تنها با ۱۰ دقیقه رانندگی، شما به زیباترین جاذبه در تمام هانگژو یعنی همان دریاچه غربی (west lake)خواهید رسید. یک شاعر چینی باستان از سلسله سونگ به نام سوشی آن را به زیباترین زنان چین تشبیه کرده است. که میتوانید از مناظر مسحور کننده و مسیرهای زیبای پیچ در پیچ بین دریاچه و محیط طبیعی لذت کافی را ببرید. سپس، به سمت معبد Six Harmonies که حدود ۲۰ دقیقه (رانندگی) از دریاچه غربی فاصله دارد، حرکت خواهید کرد از بالای معبد، می توانید جزر و مد رودخانه Qiantang را تماشا کنید.  شب اقامت در هانگژو.

روز دوازدهم(۲۳شهریور-۱۳سپتامبر):

پس از صرف صبحانه، برای پرواز به ژانگجیاجی  ۰۷:۲۵ – ۰۹:۴۰)) به فرودگاه ترانسفر خواهید شد. به محض ورود، راهنمای محلی به استقبال شما آمده ، سپس به بازدید از پارک ملی کوه تیانمن(Tianmen Mountain National Park) خواهید رفت، این کوه به علت وجود طولانی ترین تله کابین جهان (۷۵۰۰ متر) که به عنوان دروازه بهشت نیز شناخته می شود شهرت دارد. سپس به پله های طولانی منتهی به غار تیانمن خواهید رسید و به تماشای غار طبیعی فرسایش یافته و آبشار که بیشترین ارتفاع در جهان را دارد می پردازید!  این آبشار به “نردبان رسیدن به بهشت”  نیز معروف است. در ضلع غربی قله، می توانید از معبد تازه ساخت تیانمن نیز بازدید کنید . شب اقامت در ژانگجیاجی.

• روز سیزدهم(۲۴شهریور-۱۴سپتامبر):

پس از صرف صبحانه، به سمت پارک جنگلی حرکت خواهید کرد، می توانید با تله کابین به بالای کوه تیانزی(Tianzi Mountain) رفته و گشت و گذار در دریای غربی را داشته باشید، و این کوه، تنفس در هوای جادویی را به شما هدیه می دهد. کوه تیانزی به عنوان سرزمین پریان کوچک شناخته شده است و به دارا بودن گیاه بونسای(bonsai)  غنی خود معروف است، بعد از ظهر به یوآنجیاجی( Yuanjiajie) ترانسفر خواهید شد که کوه هاللویا(Hallelujah Mountains) که در فیلم معروف آواتار نیز به آن اشاره شده است قرار دارد و یکی از جاذبه های میراث طبیعی جهانی به حساب میاید، شما مناظر اصلی از جمله قسمت پشتی باغ ژانگجیاجی(Zhangjiajie)، تراس روح گمشده(soul-lost terrace) ، قله کوه هاللویا(Hallelujah mountain peak )، پل نامبروان(number-one–bridge )، و شانس سوار شدن به آسانسور فوق العاده و هیجان انگیز Bailong را خواهید داشت. شب اقامت در ژانگجیاجی.

روز چهاردهم (۲۵شهریور-۱۵سپتامبر):

صبح، حدود ۳۰ دقیقه تا ایستگاه قطار Zhangjiajie West برای رسیدن به قطار سریع السیر به مقصد فنگ هوانگ ((Fenghuang حرکت خواهید کرد. پس از ورود به شهر باستانی فنگ هوانگ( (Fenghuang، از اقامتگاه سابق Shen Congwen) )، که تالار اجدادی خانواده یانگ است دیدن خواهید کرد. با قایق برای دیدن خانه‌های چوبی سنتی Diaojiao Lou  که در دو طرف رودخانه واقع شده اند حرکت می کنید و از Hongqiao (پل رنگین کمان) از نزدیک لذت ببرید که شناخته شده ترین نقطه گردشگری واقع در این شهر باستانی است.

در کنار رودخانه و خیابان های باریکی که از سنگ فرش پوشیده شده اند قدم بزنید و از طریق پله های سنگی،( تیائویان Tiaoyan) و پل باریک نزدیک Beimen Matou (اسکله شمالی) از رودخانه عبور کنید. همچنین گوچنگ کینگ چنگ Gucheng Qingcheng (دیوار باستانی شهر) را خواهید دید که در جنوب رودخانه، بین دروازه شمالی و شرقی قرار دارد. پس از آن، با قطار سریع السیر به سمت ژانگجیاجی (۱۷:۳۵ – ۱۸:۳۴) برمی‌گردید. . پس از ورود به ژانگجیاجی به هتل ترانسفر خواهید شد. شب اقامت در ژانگجیاجی.

روز پانزدهم (۲۶شهریور- ۱۶سپتامبر):

در این روز با قطار سریع السیر به سمت گویلین (۰۷:۱۷ – ۱۴:۲۱) حرکت میکنید. پس از ورود، بعد ازحدود ۱:۳۰ ساعت رانندگی به تراس های برنج لونگجی خواهید رسید تا تراس های زیبا برنج Longji Rice Terraces و دهکده های محلی را ببینید و از مناظر زیبای رشته کوه در طول مسیر لذت ببرید. شب اقامت در لونگجی.

روز شانزدهم(۲۷شهریور-۱۷سپتامبر):

روز خود را صرف پیاده روی در دهکده پینگان Ping’an villageخواهید کرد، جایی که میتوانید از مناظر خیره کننده تراس های برنج دیدن کنید و نگاهی اجمالی به زندگی روستاهای محلی داشته باشید. بسته به سطح آمادگی جسمانی خود، مسیرهای بین ۱ تا ۵ ساعت را انتخاب کنید. پس از آن، حدود ۲:۳۰ساعت رانندگی به یانگشو میرسید. شب اقامت در یانگشو.

روز هفدهم(۲۸شهریور- ۱۸سپتامبر):

صبح شما یک تور دوچرخه سواری در امتداد جاده های کنار رودخانه یولونگ Yulong River Valleyخواهید داشت تا از منظره اصیل روستا لذت ببرید. سپس به Xingping Town خواهید رفت، جایی که برای لذت بردن از بهترین منظره رودخانه لی (رفت و برگشت – تقریباً ۱ ساعت به طول می انجامد) بامبو رفتینگ خواهید داشت. در اواخر بعد از ظهر، به سمت کوه Laozhai حرکت میکنید و میتوانید غروب زیبای خورشید را مشاهده کنید.پس از آن، با قطار سریع السیر به سمت گوانجو (۱۹:۰۹ – ۲۱:۱۹) حرکت میکنید. پس از ورود به گوانجو به هتل ترانسفر خواهید شد. شب اقامت در گوانجو.

روز هجدهم(۲۹شهریور-۱۹سپتامبر):

پس از صرف صبحانه، بازدید از پارک Yuexiu، که یکی از بزرگترین پارک های شهر است را خواهید داشت. سپس بازدید از مجسمه پنج قوچ و برج ژنهای(Five Rams Sculpture and Zhenhai Tower)، که یکی از مکان‌های دیدنی گوانگژو میباشد، و موزه هنر را در خود جای داده است خواهید داشت. سپس به سمت سالن یادبود سان یات سن(Sun Yat-sen Memorial Hall) که به یاد انقلاب بزرگ سان یات سن ساخته شده است، حرکت خواهید کرد. بعدازظهر از تالار اجدادی قبیله چن(Chen Clan Ancestral Hall) دیدن می کنید که به عنوان بزرگترین، زیباترین و بهترین معبد اجدادی سنتی در استان گوانگدونگ در نظر گرفته می شود.

سپس برای دیدن جزیره منحصر بفرد شامیان(Shamian Island) ، که در اصل یک جاذبه تجاری اصلی در رودخانه مروارید(Pearl River) از قرن ۱۸ تا ۱۹ بوده است، حرکت خواهید کرد. امروزه این جزیره مکانی آرامش بخش برای پیاده روی در اطراف و لذت بردن از معماری است. سپس، برای دیدن منظره شهری مدرن گوانجو در میدان هواچنگ (Huacheng Square) به سمت مرکز شهر در ژوجیانگ (Zhujiang New Town) حرکت خواهید کرد. شب اقامت درگوانجو. 

روز نوزدهم(۳۰ شهریور- ۲۰ سپتامبر):

پس از صرف صبحانه، توسط نماینده ما به سمت فرودگاه گوانجو برای پرواز به ایران ترانسفر خواهید شد.


نکاتی که باید در نظر داشته باشید :

قیمت ها به دلار حواله چین می باشد و بر اساس نرخ حواله روز به ریال اخذ می گردد.   هزینه ی پرواز و بیمه ی مسافرتی به صورت ریالی و مازاد بر نرخ های ارزی فوق بر اساس تاریخ سفر شما به پکیج افزوده خواهد شد.    امکان انتخاب تور برای هر تاریخی  مقدور می باشد و مدت تور به انتخاب شما قابل تغییر است.

امکانی که دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان به شما می دهد:

دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان امکان رزرو کلیه هتل های چین را داراست در صورت تمایل به رزرو هتلی خارج از پکیج ما درخواست خود را با کانتر مربوطه در میان بگذارید تا نرخ تور چین با هتل درخواستی شما به شما داده شود. قیمت ها با توجه به نرخ اتاق در کتگوری پایه محاسبه شده است در صورت درخواست اتاق کتگوری بالاتر، با کارشناس مربوطه تماس حاصل نمایید. تمامی هتل های فوق On request بوده بنابراین تا زمان تایید نشدن هتل درخواستی شما اقدامی جهت رزرو پرواز انجام نمی پذیرد.

*این تور برای گروه های بیش از ۱۰ نفر قابل اجرا میباشد.

برای اطلاع از کمیسیون همکار تماس بگیرید.  مسئولیت کنترل اعتبار پاسپورت به عهده آژانس درخواست دهنده می باشد.   مسئولیت کنترل ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. در صورتی که مسافر تنها ۱ نفر باشد هزینه مربوط به یک نفر باید محاسبه شود و همچنین برای گروه های بیش از ۱۰ نفر نیز  (با کانتر مربوطه تماس بگیرید)   مبلغ بیمه مسافران بالای ۶۰ سال متفاوت بوده برای اطلاع از جزییات با کارشناس فروش در تماس باشید.

*تاریخ اعتبار پکیج تا پایان تیر ماه

برای دریافت pdf کلیک کنید : تور چین ویژه شهریور

دور چین در 19 روز
دور چین در ۱۹ روز

دور چین در 19 روز
دور چین در ۱۹ روز

مراکز خرید پکن چین
مراکز خرید پکن چین

دور چین در 19 روز
دور چین در ۱۹ روز

گویلین چین
گویلین چین

دور چین در 19 روز
دور چین در ۱۹ روز

گویلین چین
گویلین چین

 

مکان های دیدنی شیان چین
مکان های دیدنی شیان چین

دیوار شیان
دیوار شیان

دیوار شیان چین
دیوار شیان چین

هتل های شیان
هتل های شیان

گوانجو چین
گوانجو چین

پارک آبی شهر گوانگجو
پارک آبی شهر گوانگجو

موقعیت مکانی :

برچسب ها
تور 19 روزه چین تور چین تور سرتاسر چین تور کامل چین دور چین در 19 روز

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن