تور چین

تور شنزن و سانیا و گوانگژو چین نوروز ۱۴۰۳ | تور جنوب چین | تور های چین

Shenzhen, sanya, Guangzhou

• تور شنزن و سانیا و گوانگزو |عکس+ قیمت+ برنامه گشت

تور شنزن و سانیا و گوانگزو برای ایام عید یکی از بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب ها برای سفر به چین می باشد. منطقه جنوب چین آب و هوایی تروپیکال(استوایی) دارد و در ایام عید شما امکان استفاده از تفریحات آبی و دریا را خواهید داشت.  پرواز مستقیم به شهر شنزن با ماهان انجام خواهد شد و در برگشت از شهر زیبای گوانگجو با پرواز مستقیم ماهان به تهران برخواهید گشت.

تور شنزن، سانیا و گوانجو
تور شنزن، سانیا و گوانجو

شنزن،سانیا و گوانجو
شنزن،سانیا و گوانجو


۱) شهر شنزن، گوانگجو و سانیا به چه معروف است؟

شهر شنرن قطب بزرگ تولیدات لوازم الکترونیکی جهان و شهر گوانگجو  یکی از شهر های بزرگ و مهم تجاری و تولیدی کشور چین می باشد که علاوه بر جذابیت های اقتصادی جاذبه های گزدشگری بی شماری را که بسیاری از آن در نوع خود منحصر به فرد است به علاقه مندان گردشگری ارائه می نماید. جزیره سانیا یا هانیان چین معروف ترین مقصد تفریحات ساحلی کشور پهناور چین می باشد و شور و حال توریستی بسیار جذابی را داراست. هتل پ ولمن یکی از بهترین هتل های ساحلی سانیا می باشد.

۲) برای خرید به کدام شهر می توان رفت؟

شهر شنزن در فاصله بسیار بسیار نزدیک به هنگ کنک واقع شده است و شما ساختمان و آسمان خراش های این شهر را با وضوح کامل می توانید از بلندی های شنزن ببینید. جاذبه های شنزن را در ادامه خواهیم دید. گوانگژو از شهر های مهم و جذاب برای تاجر های ایرانی می باشد. در فاز های نمایشگاهی این شهر شما هر آنچه که بخواهید می توانید پیدا کنید. علاوه بر این اگر قصد خرید توریستی دارید در مراکز خرید این شهر هم با دست خالی بر نخواهید گشت.

۳) نکاتی که برای پرواز باید در نظر بگیرید؟

پیشنهاد ما به مسافرین این تور این است که پرواز رفت خود را از تهران به شنزن با چمدان بیست کیلویی سفر خود را آغاز نمایند تا در پرواز داخلی شنزن به سانیا و سانیا به گوانگژو دچار مشکل اضافه بار نگردند و برای برگشت خود از گوانگژو به تهران ده کیلو فضا برای خرید از شهر گوانگژو به اضای هر نفر داشته باشند. ترانسفر های بین شهر های شنزن به سانیا و سانیا به گوانگژو با هواپیما می باشد که بار مجاز در پرواز های داخلی همانند روتین آن در سایر کشور های جهان بیست کیلو می باشد.

۴) پرواز های بیزینس برای تور شنزن و سانیا و گوانگژو :

شیوار این امکان را دارد که پرواز های بین الملل تهران به شنزن و گوانگجو به تهران و پرواز داخلی شنزن به سانیا و سانیا به گوانگجو را به صورت بیزینس برای شما و همراهانتان تهیه نماید. برای دریافت قیمت های پرواز اکونومی یا بیزنس که مازاد بر قیمت دلاری اعلامی در پکیج است لطفا با کانتر تور چین دفتر خدمات مسافرتی شیوار هماهنگ شوید.


• جاذبه های مقاصد تور جنوب چین :

روستای ۵۰۰۰ ساله بائوآن که امروز با نام جدیدش شهر شنزن آن را می شناسند. در سال ۱۹۸۰ وقتی به عنوان منطقه ویژه اقتصادی انتخاب گردید به شش قسمت تقسیم شد که چهار قسمت از این شش قسمت در منطقه ویژه اقتصادی قرار گرفت که البته آهنگ رشد در آنها خیلی سریعتر در پیش گرفته شد. شهر کنونی شنزن در جنوب چین و در بخش جنوبی استان گوانگ دونگ جمهوری خلق چین و در ساحل شرقی دلتای رودخانه مروارید واقع شده است.

۱) پارک پنجره ای از جهان شنزن چین :

این پارک یک شهر ماکت مانند بسیار بزرگ است که شما را به یک جهانگردی در فضایی ۴۸ هکتاری می برد. این پارک که جزو بزرگترین و دیدنی ترین پارک های کشور چین است. جزو دیدنی های اصلی شهر شنزن چین است. در پارک پنجره ای از جهان شنزن چین نسخه مینیاتوری از تمام بناهای ارزشمند و تاریخی معروف دنیا را می توان دید. در پارک پنجره ای از جهان شنزن ۱۳۰ ماکت مینیاتوری از اماکن دیدنی ۴۳ کشور جهان را می توان دید.


• سانیا در تور جنوب چین :

یکی از بهترین مناطق ساحلی کشور پهناور چین سانیا است. برای تفریحات ساحلی می توانید به این شهر سفر کنید و از جاذبه های زیبای دریایی و هتل های مجلل این شهر استفاده و لذت ببرید. سانیا شهری زیبا و ساحلی است که در جنوب چین و در جزیره‌ هاینان واقع شده است.

۱) جاذبه های سانیا : Tianya Haijiao  :

این منطقه در ۲۴ کیلومتری مرکز شهر واقع شده است و در معنی لبه ای از آسمان، لبه ای از دریا است که  همانطور که از معنی  نام آن مشخص است شما را به جایی می برد که زمین و آسمان بهم دوخته شده اند و در تاریخ باستانی از آن بعنوان داستانی زیبا و کهن عشقی یاد می‌شود که توسط آسمان و خالصی دریا بهم نواخته شده است.

•  معبد نانشان Nanshan temple (مجسمه گوآن یین) :

این معبد در ۴۰ کیلومتری سانیا واقع شده است و دارای مساحت ۶۶ هکتار بعنوان بزرگترین جاذبه گردشگری بودایی از زمان تاسیس جمهوری خلق چین است و مجسمه گوآن یین که به نام گوانین شناخته شده است، در این معبد است.


• گوانگژو :

گوانگژو (تلفظ /gwung-jo/) مرکز استان گوانگدونگ در جنوب شرقی چین است. این بندر بزرگ در دریای چین جنوبی، دروازه جنوبی چین به جهان است. علاوه بر اینکه یک شهر کلیدی برای تجارت جهانی می باشد. گردشگران به گوانگژو می روند تا از جاذبه های جدید، موزه ها/معابد قدیمی و آب و هوای معتدل آن لذت ببرند. پارک تفریحی (حیات وحش بزرگ) Chimelong در این شهر اکنون تم پارک شماره یک چین است.



• مسیر سفر تورشنزن و سانیا و گوانگژو :


• عکس هایی از این شهر ها در چین :

برج های گوانگژو
برج های گوانگژو

تور گوانگجو و شنزن و سانیا چین
تور چین نوروز ۱۴۰۳

تور گوانگجو و شنزن و سانیا چین
تور چین

تور گوانجو و شنزن و سانیا چین
شنزن و سانیا و گوانگژو

تور گوانجو و شنزن و سانیا چین
تور شنزن و سانیا و گوانگژو

تور گوانگژو و شنژن و سانیا چین
تور گوانگژو و شنژن و سانیا چین

تور گوانگژو و شنژن و سانیا چین
تور گوانگژو و شنژن و سانیا چین

تور چین نوروز 96
تور شنزن و سانیا و گوانگژو

تور چین
تور شنزن و سانیا و گوانگژو

تور چین نوروز 96
تور شنزن و سانیا و گوانگژو

برچسب ها
ارزان ترین قیمت تور چین برترین تور چین برترین تور چین ایران کدامست برترین مجری تور چین بهترین آژانس برای تور چین بهترین تور چین بهترین مجری تور چین تور چین تور چین 1402 تور چین 1403 تور چین نوروز تور سانییا چین تور شنزن تور شنزن، سانیا و گوانگژو تور گوانگژو تور نوروز 1403 چین تور نوروزی چین 1403پ تور های نوروزی چین جنوب چین سفر به چین شنزن، سانیا و گوانگژو هزینه سفر به چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن