دیدنی های چین

خیابان نانجینگ اولین و شلوغ ترین خیابان تجاری در شانگهای |جاذبه های چین

Nanjing Road

خیابان نانجینگ |عکس+موقعیت مکانی+جاذبه ها

خیابان نانجینگ (南京路؛ Nánjīng Lù) اولین و شلوغ ترین خیابان تجاری در شانگهای است. این خیابان در شانگهای مانند خیابان پنجم در نیویورک است. از د بوند در شرق شروع می شود و در جاده غربی Yan’an در غرب، از منطقه جینگ آن تا منطقه هوانگپو با طول کل ۵٫۵ کیلومتر امتداد می یابد. و میلیون ها مسافر را به خود جذب می کند.

۱) خیابان نانجینگ اسمش را از کجا گرفته است؟

این نام از شهر همسایه شانگهای، مرکز استان جیانگ سو، نانجینگ گرفته شده است. به علت این که جاده میانی تبت از جاده نانجینگ می گذرد، دارای دو بخش است. به نام های جاده شرقی نانجینگ و جاده غربی نانجینگ. پیاده‌روی در خیابان نانجینگ اغلب به جاده شرقی نانجینگ در منطقه هوانگپو، از جاده میانی تبت به جاده میانی هنان، اشاره دارد و این بخش تنها حدود ۱۵۹۹ متر است.

۲) لوکس ترین خیابان تجاری با بالاترین اجاره در چین:

این مکان عمدتاً یک سایت توریستی با انواع مراکز خرید می باشد، در حالی که جاده نانجینگ غربی لوکس ترین خیابان تجاری با بالاترین اجاره در چین است که عمدتاً برای فروش محصولات لوکس و گران قیمت می باشد. این دو جاده در لبه شمالی باشگاه مسابقه شانگهای به هم رسیدند.(Shanghai Race Club)

• خیابان شرقی نانجینگ (نانجینگ دونگ لو 南京东路):

از خیابان میانه تبت به اولین خیابان شرقی Zhongshan
طول: ۱۵۹۹ متر (پیاده روی نانجینگ: از جاده میانی تبت به جاده میانی هنان)

تاریخچه خیابان شرقی نانجینگ از خیابان غربی نانجینگ زودتر است. حدود ۱۵۰ سال پیش، نام رسمی آن Parklane بود که بر روی خیابان باند ساخته شد. بعداً این خط بازسازی شد تا خیابان نانجینگ سابق گسترش بیابد. از آن زمان به علت موقعیت خوب خود، به اولین خیابان تجاری در چین تبدیل شده است.

۳) اکثر قدیمی‌ترین و بزرگترین فروشگاه‌های بزرگ شانگهای کجا هستند؟

امروزه، با قدم زدن در امتداد خیابان، می‌توانید صحنه‌ای شلوغ از انواع مغازه‌های قدیمی، مراکز خرید و عابر پیاده را ببینید. در اینجا اکثر قدیمی‌ترین و بزرگترین فروشگاه‌های بزرگ شانگهای، برخی از غذاخوری‌های سنتی و همچنین برخی از فروشگاه‌های خرده‌فروشی داخلی قرار دارند.

با گسترش شانگهای، جاده شرقی نانجینگ میزبان بیش از ۷۰۰ مغازه در دو طرف خیابان عابر پیاده است که برندهایی از سراسر جهان هستند و این خیابان تجاری به “خیابان اول” در چین تبدیل شده است.

۴) چهار فروشگاه بزرگ در خیابان قدیمی نانجینگ:

چهار فروشگاه بزرگ (شرکت Sincere، شرکت XinXin، شرکت DaXin، شرکت Yong’an) در جاده قدیمی نانجینگ، اولین‌های بی‌شماری را در رابطه با فروشگاه‌های بزرگ آسیایی ایجاد کرده‌اند.

۵) اولین هایی که در این منطقه رخ داد: 

اولین فروشگاه‌هایی که از پله برقی در بخش استفاده می‌کنند، اولین موردی که از تهویه مطبوع استفاده کرده است. اولین سیستم هایی که رسید صادر می کنند، اولین کسانی هستند که لباس فرم را برای پرسنل خدماتی در نظر گرفته اند، و اولین کسانی هستند که مراکز مختلف را با سایر مشاغل مانند رستوران ها، سینماها، کازینوها و غیره ادغام می کنند.

۶) از معروف ترین هتل ها در خیابان شرقی نانجینگ:

همچنین، این خیابان پر رونق افراد مشهور بسیاری را به خود جذب کرده است. یکی از معروف ترین هتل ها در اینجا واقع شده است، جایی که چیانگ کای شک و سونگ میلینگ با هم ازدواج کردند. می‌توانید مستقیماً از جاده شرقی نانجینگ به نقطه‌ی دیدنی «بوند» بروید. از بوند، می توانید از رودخانه هوانگپو، برج مروارید شرقی، برج جین مائو، مرکز مالی بین المللی شانگهای و غیره دیدن کنید.


• جاذبه های دیگری از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:

برج مروارید شرقی شانگهای مکانی توریستی و ملی AAAAA| جاذبه های چین

برج شانگهای دومین ساختمان بلند جهان به شکل اژدهای مارپیچ|جاذبه های چین

رودخانه هوانگپو |بزرگترین رودخانه و رود مادر شانگهای | جاذبه های چین

نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای جاذبه گردشگری AAAA|جاذبه های چین

شانگهای شینتیاندی نقطه ای جذاب تاسیس شده در اوایل قرن ۲۱ |جاذبه های چین

معبد شش هارمونی( لیوهه) در کرانه شمالی رودخانه کیانتانگ| جاذبه های چین

ژینگ پینگ شهر باستانی در شمال شرقی شهرستان یانگشو| جاذبه های چین

کوه ها و غارهای کارست گویلین از بزرگترین توپوگرافی های جهان|جاذبه های چین

رودخانه لی با طول تقریبی ۸۰ کیلومتر در استان گوانگشی| جاذبه های چین

کوه شیان گونگ چشم اندازی پانوراما از یانگشو| جاذبه های چین

 دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


• خیابان غربی نانجینگ (نانجینگ شی لو 南京西路)

از جاده میانی تبت به جاده Yan’an غربی
طول: ۳۸۳۳ متر

جاده غربی نانجینگ که قبلاً به نام جاده معبد جینگان (靜安寺路) یا جاده چاه حبابی شناخته می شد. در دهه ۱۸۶۰ ساخته شده. در سال ۱۸۶۲، دولت، خیابان شرقی نانجینگ امروزی را از طریق مرز امتیاز (خیابان میانی تبت کنونی) تا معبد جینگان به سمت غرب گسترش داد و به خیابان Xujiahui (جاده Huashan فعلی) متصل کرد.

۷) خیابان غربی نانجینگ شاهدی بر توسعه شهر:

اینجا زمانی یک منطقه مسکونی در شانگهای با تعداد زیادی عمارت و املاک بود. اگرچه بیشتر آنها دیگر باقی نمانده اند. خیابان غربی نانجینگ شاهد توسعه شهر بوده است. اکنون، مرکز نمایشگاه شانگهای، بسیاری از هتل‌های لوکس تاریخی معتبر، مراکز خرید سطح بالا، رستوران‌های شیک، و ساختمان‌های اداری است.

۸) بیش از ۱۲۰۰ برند معروف در خیابان غربی نانجینگ:

بیش از ۱۲۰۰ برند معروف وجود دارد که در میان آنها بیش از ۷۵۰ برند بین المللی وجود دارد. علاوه بر این، بیش از ۹۰ برند برتر بین المللی دارای فروشگاه های شاخص یا فروشگاه های انحصاری در اینجا هستند. بسیاری از برندها و کالاهای لوکس و مد را می توان در جاده غربی نانجینگ یافت. بنابراین، لوکس ترین مکان خرید در شانگهای است.


• چگونه به نانجینگ برویم؟

جاده نانجینگ که در مرکز شهر قرار دارد با مترو، تاکسی و اتوبوس به راحتی قابل دسترسی است. از آنجایی که خط ۲ متروی شانگهای در امتداد جاده نانجینگ قرار دارد، توصیه می شود با مترو به آنجا بروید.

۹) رفتن به جاده شرقی نانجینگ (خیابان پیاده روی نانجینگ):

ایستگاه جاده شرقی نانجینگ (ضلع شرقی خیابان) – مترو خط ۲، ۱۰؛ ایستگاه میدان مردم (ضلع غربی خیابان) – مترو خط ۱، ۲، ۸

۱۰) رفتن به خیابان نانجینگ غربی (بخش غربی دورتر خیابان نانجینگ):

ایستگاه میدان مردم (ضلع شرقی جاده) – مترو خط ۲، ۱، ۸؛ ایستگاه جاده غربی نانجینگ – مترو ۲، ۱۲، ۱۳؛ ایستگاه معبد Jing’an (ضلع غربی جاده) – مترو خط ۲، ۷

۱۱) فاصله از خیابان نانجینگ شرقی تا دیگر جاذبه های اصلی شانگهای:

حدود ۱٫۲ کیلومتر از د باند
حدود ۱ کیلومتر از موزه شانگهای فاصله دارد
حدود ۱٫۶ کیلومتر از باغ یو
حدود ۱٫۸ کیلومتر از معبد شهر خدا فاصله دارد
حدود ۲٫۴ کیلومتر از برج مروارید شرقی


• جاذبه های اطراف خیابان نانجینگ (جاده شرقی نانجینگ)

۱۲) باند – در سمت شرق:

با قدم زدن در امتداد خیابان شرقی نانجینگ، می‌توانید به باند در انتهای شرقی برسید. این برترین مکان دیدنی شانگهای است که باید حتما ببینید. ۵۲ ساختمان با سبک‌های مختلف معماری بین‌المللی وجود دارد که باند را به «نمایشگاه ساختمان‌های بین‌المللی» تبدیل می‌کند. وقتی عصر فرا می‌رسد، چراغ‌های نئونی در دو طرف رودخانه هوانگپو به چشم می‌خورد. رو به لوجیازوی، باند بهترین منطقه برای گشت و گذار در اطراف است.

۱۳) باغ یو و معبد خدا شهر – به سمت جنوب:

از آنجایی که خط ۱۰ مترو از باغ یو و جاده نانجینگ شرقی عبور می کند، این دو مکان به خوبی به هم متصل هستند و می توانید حدود ۱٫۶ کیلومتر از خیابات شرقی نانجینگ تا باغ یو را پیاده روی کنید. باغ یو یا باغ یووان تنها چند قدم با معبد شهر خدا فاصله دارد. این باغ با نام باغ یووان (豫园) نیز شناخته می شود، مشهورترین باغ کلاسیک چینی در منطقه مرکز شهر شانگهای است.

۱۴) باغ یو به عنوان “تاج زیبایی در جنوب شرقی چین” :

همچنین از شهرتی به عنوان “تاج زیبایی در جنوب شرقی چین” برخوردار است و مناظر جذاب و دلپذیری را ارائه می دهد. بازار باغ یو یا بازار یووان در کنار باغ یو واقع شده است، با معماری و طراحی زیبای چینی همراه با صدها مغازه که جواهرات، ابریشم، عتیقه جات، هنر، صنایع دستی، سوغات و تنقلات محلی را می فروشند. کمی جلوتر به معبد شهر خدا می رسید، می‌توانید از معماری و دکورهای سنتی در یک معبد دیدن کنید‌. مانند موزه‌ای است که در مورد تاریخ شهر صحبت می‌کند.

۱۵) موزه شانگهای، میدان مردم و مرکز نمایشگاه برنامه ریزی شهری – به سمت غرب:

با حدود ۱ کیلومتر پیاده روی به سمت غرب جاده نانجینگ شرقی، به ایستگاه متروی میدان مردم می رسید که تنها چند قدم با موزه شانگهای و مرکز نمایشگاه برنامه ریزی شهری فاصله دارد. در مرکز نمایشگاه برنامه ریزی شهری، دگرگونی شگفت انگیز شانگهای را خواهید دید که در ابتدا یک دهکده ماهیگیری کوچک بود و اکنون به طور شگفت انگیزی یک کلان شهر جهانی فوق مدرن است.

در موزه شانگهای، می‌توانید از مجموعه‌های زیادی از آثار هنری تاریخی چینی، از آثار برنز، سرامیک، نقاشی و خوشنویسی گرفته تا یشم، سکه، مبلمان، مهر، مجسمه‌سازی و غیره لذت ببرید.


۱۶) عکس هایی از خیابان نانجینگ:

هتل Fairmont Peace
هتل Fairmont Peace

معبد جینگان
معبد جینگان

laofengxiang
laofengxiang

نینجانگ
نینجانگ

نقشه نینجانگ شرقی
نقشه نینجانگ شرقی

نینجانگ شانگهای
نینجانگ شانگهای

هتل پارک
هتل پارک

نقشه نینجانگ غربی
نقشه نینجانگ غربی

باغ یو در نانجینگ
باغ یو در نانجینگ

موزه شانگهای نانجینگ
موزه شانگهای نانجینگ

موزه تاریخ شانگهای در خیابان نانجینگ
موزه تاریخ شانگهای در خیابان نانجینگ

خیابان د باند شانگهای
خیابان د باند شانگهای

جاذبه های شانگهای در اطراف خیابان نانجینگ
جاذبه های شانگهای در اطراف خیابان نانجینگ


• موقعیت مکانی خیابان نانجینگ:

برچسب ها
آثار تاریخی شهر شانگهای چین از دیدنی های چین در جدول تاریخ شهر شانگهای تاریخچه شهر شانگهای جاذبه های توریستی شانگهای چین جاذبه های توریستی شهر شانگهای جاذبه های توریستی شهر شانگهای چین جاذبه های چین جاذبه های چین گردشگری جاذبه های خرید شهر شانگهای چین جاذبه های خیابان نانجینگ شانگهای جاذبه های دیدنی چین جاذبه های دیدنی شانگهای چین جاذبه های دیدنی شانگهای چیندیدنی های کشور چین جاذبه های دیدنی شهر شانگهای جاذبه های شهر شانگهای چین جاذبه های کشور چین جاذبه های گردشگری چین جاذبه های گردشگری شهر شانگهای جاذبه های گردشگری شهر شانگهای چین جاهای دیدنی چین خیابان نانجینگ خیابان نانجینگ چین خیابان نانجینگ چین شانگهای خیابان نانجینگ شانگهای خیابان نانجینگ شانگهای چین خیابان نانجینگ شرقی خیابان نانجینگ غربی دیدنی های چین دیدنی های شانگهای دیدنی های شانگهای چین دیدنی های شانگهای شیوار دیدنی های شهر شانگهای دیدنی های شهر شانگهای چین راهنمای خرید در شهر شانگهای شانگهای خیابان نانجینگ شهر شانگهای شهر های دیدنی چین مکان های دیدنی پکن و شانگهای مکان های دیدنی در شانگهای مکان های دیدنی شانگهای مکان های دیدنی کشور چین مکان های دیدنی گوانجو چین نانجینگ نانجینگ شرقی نانجینگ غربی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن