دیدنی های چین

برج مروارید شرقی شانگهای مکانی توریستی و ملی AAAAA| جاذبه های چین

The Oriental Pearl Tower

برج مروارید شرقی شانگهای | عکس+موقعیت مکانی+جاذبه ها

برج مروارید شرقی شانگهای، که در میان برج‌های مرتفع مدرن در منطقه لوجیازوی ایستاده است. در ترجمه به معتی برج رادیویی و تلویزیونی مروارید شرقی است که در سال ۱۹۹۴ برای خدمت به پخش تلویزیونی این شهر افتتاح شد. این یک ساختمان برجسته در شانگهای است. این برج یک مکان توریستی بسیار گرم است زیرا بازدیدکنندگان می توانند از چشم انداز کل شهر شانگهای لذت ببرند.

• مکان توریستی ملی AAAAA در شانگهای:

شما می توانید با انواع وسایل سرگرم کننده سرگرم شوید. تجربه ای فراموش نشدنی از ایستادن بر روی کف شیشه ای شفاف به ارتفاع صدها متر داشته باشید و غذاهای مختلف را بچشید و غیره. برج مروارید شرقی شانگهای که به عنوان یک مکان توریستی ملی AAAAA شهرت دارد، مکانی است که باید در تور شانگهای حتما ببینید.

۱) طراحی برج مروارید شرقی شانگهای از کجا می آید؟

برج مروارید شرقی شانگهای ۴۶۸ متر ارتفاع دارد و توسط ۱۱ کره در اندازه های مختلف به هم متصل شده است. این ایده طراحی از شعر چینی “دانه های بزرگ و دانه های کوچک بر روی بشقاب های یشم در حال سقوط هستند” می آید. در سه کره اصلی، می توانید از مناظر شهری در دو طرف رودخانه پوجیانگ در ارتفاعات مختلف لذت ببرید.

مخصوصاً می‌توانید با رفتن به گالری در ارتفاع ۲۵۹ متری، از منظره پانورامای شهر شن‌چنگ در «اسکای واک» لذت ببرید. بازدید از طبقه ای که مناظر را به شما نشان میدهد در شب و دیدن رنگ های باشکوه این منظره زیبا، تجربه ای فراموش نشدنی است.


• جاذبه های دیگری از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:

برج شانگهای دومین ساختمان بلند جهان به شکل اژدهای مارپیچ|جاذبه های چین

رودخانه هوانگپو |بزرگترین رودخانه و رود مادر شانگهای | جاذبه های چین

نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای جاذبه گردشگری AAAA|جاذبه های چین

شانگهای شینتیاندی نقطه ای جذاب تاسیس شده در اوایل قرن ۲۱ |جاذبه های چین

معبد شش هارمونی( لیوهه) در کرانه شمالی رودخانه کیانتانگ| جاذبه های چین

ژینگ پینگ شهر باستانی در شمال شرقی شهرستان یانگشو| جاذبه های چین

کوه ها و غارهای کارست گویلین از بزرگترین توپوگرافی های جهان|جاذبه های چین

رودخانه لی با طول تقریبی ۸۰ کیلومتر در استان گوانگشی| جاذبه های چین

کوه شیان گونگ چشم اندازی پانوراما از یانگشو| جاذبه های چین

 دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۲) در برج مروارید شرقی چه کار می توان کرد؟

برج مروارید شرقی طراحی منحصربه‌فردی دارد و آیتم‌های متنوعی را در سطوح مختلف ارائه می‌کند. گردشگران می‌توانند در این برج بیشترین فعالیت ها را داشته باشند. غذاهای با استاندارد بالا را بچشند و تجربه‌ای فوق‌العاده در سفر دریایی در رودخانه داشته باشند.

با استفاده از آسانسور کاملاً شفاف به طبقه ای که در ۳۵۱ متری قرار دارد، می توانید بروید و منظره ای پانوراما از دو طرف رودخانه پوجیانگ داشته باشید. همچنین می توانید از منظره شبانه شانگهای و غذاهای خوشمزه در رستوران گردان در ارتفاع ۲۶۷ متری لذت ببرید.

• برج مروارید شرقی به عنوان یک مرکز خرید:

برج تلویزیونی مروارید شرقی نیز مانند یک مرکز خرید برای سرگرمی و خرید نیز در نظر گرفته می شود. در موزه و گالری برج، می توانید با تغییرات تاریخ مدرن در شانگهای آشنا شوید. شما می توانید با دوستان و خانواده به ارتفاع ۹۵ متری “ترن هوایی VR” نیز بروید. همچنین مغازه های سوغاتی برای خرید کارت پستال و اقلامی برای حفظ این خاطره در شانگهای وجود دارد.

• طبقه Space Capsule Sightseeing ( در۳۵۱ متر، کره بالایی)

قطعا کشف رمز و راز جهان و یافتن صورت فلکی خود بسیار شگفت انگیز است. و همچنین، شما این شانس را دارید که با “تایکونات”(فضانورد چینی) در جهان بی کران قدم بزنید. هنگام سفر در جهان گسترده و برقراری ارتباط با “بیگانگان”، حتما شگفت زده خواهید شد. بله، شما درست در طبقه کپسول فضایی جادویی در ۳۵۱ متری برج مروارید شرقی هستید.

ساعت کاری: ۰۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰

• گالری دیدنی (۲۶۳ متر، کره بالایی)

آیا می خواهید دید کاملی از کلان شهر شانگهای داشته باشید؟ احتمالاً این طبقه دیدنی در ۲۶۳ متری برج مروارید شرقی بهترین مکان است. می‌توانید منظره بزرگ دو طرف رودخانه هوانگ‌پو، با ساختمان‌های مرتفع مدرن در منطقه مالی و تجاری و همچنین صحنه جذابی از سازه هایی با سبک‌های عجیب و غریب هستند را ببینید.

ساعت کاری: ۰۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰

• رصدخانه شفاف (Transparent) (259 متر، کره بالایی)

این یک راهرو در آسمان است، تنها راهروی شیشه ای شفاف ۳۶۰ درجه برای گشت و گذار در جهان. این رصدخانه منحصربه‌فرد جهانی با کف شیشه‌ای کاملاً شفاف، بهترین سکو برای بازدیدکنندگان جسور است تا ضربان قلبی تند داشته باشند.
با آسانسور تا ارتفاع ۲۵۹ متری بروید و سپس می توانید اتومبیل هایی را که زیر پای شما حرکت می کنند، ببینید. شما همچنین می توانید ظاهر مدرن کل شهر را ببنید. اما جای نگرانی نیست، کف شیشه ای فوق العاده محکمی وجود دارد که هر متر مربع می تواند وزنی بیش از ۲ تن را تحمل کند.

ساعت کاری: ۰۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰

• ترن هوایی واقعیت مجازی (۹۵ متر، کره پایین)

این اولین و مرتفع ترین ترن هوایی VR داخلی در چین و شانگهای است. برای پرواز بر فراز ارتفاعات بین شهرهای شانگهای، ترن هوایی داخلی و اصلی برج مروارید شرقی شکل گرفت.
این فناوری محبوب VR (واقعیت مجازی) را ادغام می کند و از محدودیت های ترن هوایی سنتی عبور می کند. شما می توانید وقت خود را غرق در بازی های دیوانه کننده، هیجان انگیز، رضایت بخش کنید، علاوه بر این، صحنه های بسیار واقعی در سینما می توانید ببینید.

ساعت کاری: ۰۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰

• گالری Impression Lightpainting (پایه)

مساحت کل گالری حدود ۱۲۰۰ متر است. ۵۲ پروژه تجربه تعاملی وجود دارد که شما را دعوت می کند تا این سفر هنری فوق العاده و همه جانبه را با استفاده از، جلوه های ویژه نور و سایه و صحنه های واقع گرایانه ۴ بعدی با فناوری بالا آغاز کنید.

ساعت کاری: ۰۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰

• موزه تاریخ شانگهای

موزه تاریخ شانگهای که در پایه برج مروارید خاور قرار دارد، صدها اثر تاریخی، ساختمان‌های باشکوه کوچک و بیش از ۱۰۰۰ تصویر مومی را برای نشان دادن ظاهر اصیل شانگهای باستان در اختیار شما قرار می‌دهد. شما نه تنها زندگی روزمره واقعی شانگهای قدیمی را خواهید دید، بلکه دانش بیشتری از روند توسعه آن خواهید داشت.

ساعت کاری: ۰۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰


۳) غذاهای خوش طعم را در برج مروارید شرقی:

برج مروارید شرقی سرشار از رستوران‌هایی با انواع غذاها است، بنابراین می‌توانید از غذاهای لذیذ و فرهنگ محلی در کنار خانواده و دوستان خود لذت ببرید.

• رستوران گردان (۲۶۷ متر، کره بالایی)

یکی از نقاط برجسته برج مروارید شرقی، این رستوران گردان با ارتفاع ۲۶۷ متر است. رستوران گردان آسمان بزرگترین رستوران گردان در آسیا است که بوفه ای با غذاهای جنوب شرقی آسیا، غذاهای ژاپنی، غذاهای چینی و غذاهای اروپایی و آمریکایی ارائه می دهد. در خارج از پنجره شیشه ای کروی شکل بزرگ و روشن، می توانید منظره ای پانوراما از مناظر زیبای رودخانه پوجیانگ داشته باشید. بسیار جالب است که چرخش بسیار ملایم این رستوران را احساس کنید که حدوداً ۲ ساعت در هر دور طول می کشد.

ساعت افتتاحیه: ناهار (۱۱:۰۰ الی ۱۴:۰۰)؛ چای بعد از ظهر (۱۴:۰۰ – ۱۶:۰۰); شام (۱۷:۰۰ الی ۲۱:۰۰)

• رستوران NO. 8 Old Shanghai شانگهای

رستوران “Old Shanghai No.8 ” در پای برج مروارید خاور، در اعماق سبز پارک پودونگ واقع شده است. این رستوران در دروازه شماره ۸ مکانی عالی برای احساس طعم نوستالژیک و آرام شانگهای است. دسر محلی شانگهای قدیمی را بر روی ظروف چینی بسیار نفیس و فانتزی میل کنید و شخصیت ظریف شانگهای در دهه ۱۹۲۰ را ببینید.
شام: از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۱:۰۰

• رستوران کوکاکولا هپی(Coca-Cola Happy)

رستوران کوکاکولا هپی یک رستوران تعاملی در مقیاس بزرگ با منظره ای پانوراما از لیتل لوجیازوی است. این رستوران طیف کاملی از غذاهای چینی، غذاهای ژاپنی، غذاهای اروپایی و آمریکایی، غذاهای آسیای جنوب شرقی و غیره را ارائه می دهد.

علاوه بر این رستوران‌ها، کافه‌ها، کتاب‌فروشی‌ها و دسرفروشی‌ها مانند Chocoholic، Flower Bar، Books Coffee Tea Furniture، کافه شانگهای، Starbucks Coffee، Ijuice، Heytea، Lucky Dessert و غیره نیز وجود دارد.


۴) عکس هایی از برج مروارید شرقی شانگهای:

گالری Sightseeing
گالری Sightseeing

کپسول فضایی
کپسول فضایی

طبقه با کف شیشه ای
طبقه با کف شیشه ای

رصد خانه Transparent
رصد خانه Transparent

ترن هوایی VR
ترن هوایی VR

موزه تاریخ
موزه تاریخ

Segway-Ninebot
Segway-Ninebot

رستوران در مروارید شرقی
رستوران در مروارید شرقی

رستوران الد شانگهای
رستوران الد شانگهای

کروز رودخانه هوانگپو در روز
کروز رودخانه هوانگپو در روز

کروز رودخانه هوانگپو
کروز رودخانه هوانگپو

کوکالا هپی رستوران
کوکالا هپی رستوران


 موقعیت مکانی:

 

برچسب ها
از دیدنی های چین در جدول از مکان های دیدنی کشور چین برج در چین برج مروارید خاور برج مروارید خاور چین برج مروارید خاور شانگهای برج مروارید خاور شانگهای چین برج مروارید شرقی برج مروارید شرقی چین برج مروارید شرقی شانگهای برج مروارید شرقی شانگهای چین برج های چین جاذبه های توریستی چین جاذبه های توریستی شانگهای چین جاذبه های چین جاذبه های چین گردشگری جاذبه های دیدنی چین جاذبه های دیدنی شانگهای جاذبه های دیدنی شانگهای چین جاذبه های دیدنی شهر شانگهای جاذبه های کشور چین جاهای دیدنی چین دیدنی های چین دیدنی های چین عجیب دیدنی های شانگهای دیدنی های شانگهای چین دیدنی های کشور چین عکس مکان های دیدنی چین مکان های دیدنی پکن چین مکان های دیدنی پکن و شانگهای مکان های دیدنی چین مکان های دیدنی چینی مکان های دیدنی شانگهای مکان های دیدنی شهر پکن چین مکان های دیدنی شهر چین مکان های دیدنی کشور چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن