دیدنی های چین

رودخانه هوانگپو |بزرگترین رودخانه و رود مادر شانگهای | جاذبه های چین

Huangpu River,Mother River of Shanghai

رودخانه هوانگپو | عکس+موقعیت مکانی+جاذبه های اطراف:

رودخانه هوانگپو که به عنوان رودخانه مادر شانگهای و همچنین بزرگترین رودخانه شانگهای شناخته می شود، رودخانه ای به طول ۱۱۳ کیلومتر است که از شانگهای می گذرد و آخرین شاخه رودخانه یانگ تسه می باشد که به دریای چین شرقی ختم می شود.

•  Puxi (کرانه باختری) و Pudong (کرانه شرقی):

Puxi (کرانه باختری) و Pudong (کرانه شرقی) توسط آن محدود می شوند و شهرت جهانی د بوند، منطقه مالی اوجیازوی و دیگر نقاط دیدنی مهم را سبب شده است. ضلع غربی یا پوکسی محل «نمایشگاه ساختمان‌های بین‌المللی» با سبک‌های مختلف معماری بین‌المللی و بیشتر جاذبه‌های گردشگری تاریخی است.

• ضلع شرقی یا پودونگ:

ضلع شرقی یا پودونگ در چند دهه اخیر توسعه یافته است و منطقه تجاری و مالی جدیدی است که دارای برج های شیشه ای و فولادی بسیار جذابی می باشد. مانند برج تلویزیونی مروارید شرقی شانگهای، برج شانگهای، برج جهانی مالی شانگهای و برج جینمائو.

۱) سوار شدن به یک کشتی تفریحی برای تماشای منظره پانوراما از هر دو طرف رودخانه هوانگپو:

تماشای مناظر شبانه برای گردشگران شانگهای یک تجربه فراموش نشدنی است. مهم نیست روز باشد یا شب، سوار شدن به یک کشتی تفریحی که به آرامی در رودخانه هوانگپو در حال حرکت است برای تماشای منظره پانوراما از مناظر هر دو طرف رودخانه بهترین انتخاب برای لذت بردن از غرب و شرق است، سنت با فرهنگ مدرنیته در امتداد هوانگپو آمیخته می شود.

• کشتی کروز و باربری:

معمولاً دو انتخاب برای بازدید از رودخانه Huangpu از طریق آب وجود دارد: کروز و کشتی باربری. کشتی کروز اولین انتخاب برای اکثر گردشگران برای بازدید از شانگهای است. زمان قایقرانی حدود ۵۰ دقیقه است و کشتی برای حمل و نقل عمومی که پودونگ و پوکسی را به هم متصل می کند، مهم می باشد. اگر نمی خواهید زمان زیادی را با کشتی کروز بگذرانید، از کشتی باربری بین پودونگ و پوکسی نیز می توان به عنوان جایگزین استفاده کرد.

• کشتی‌ های باربری:

کشتی‌ های باربری از جاده Jinling East Road Ferry(7:00-22:00) به جاده Dongchang Ferry در پودونگ حرکت می‌کنند. حدود ۱۰ دقیقه یک طرفه طول می کشد و هر ۱۵ دقیقه حرکت می کند. همچنین کشتی‌های باربری بین Fuxing East Road Ferry (7:00-19:00) و Dongchang Road Ferry (7:00-18:45) با فاصله هر نیم ساعت وجود دارد.


• جاذبه های دیگری از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:

نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای جاذبه گردشگری AAAA|جاذبه های چین

شانگهای شینتیاندی نقطه ای جذاب تاسیس شده در اوایل قرن ۲۱ |جاذبه های چین

معبد شش هارمونی( لیوهه) در کرانه شمالی رودخانه کیانتانگ| جاذبه های چین

ژینگ پینگ شهر باستانی در شمال شرقی شهرستان یانگشو| جاذبه های چین

کوه ها و غارهای کارست گویلین از بزرگترین توپوگرافی های جهان|جاذبه های چین

رودخانه لی با طول تقریبی ۸۰ کیلومتر در استان گوانگشی| جاذبه های چین

کوه شیان گونگ چشم اندازی پانوراما از یانگشو| جاذبه های چین

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۲) چگونه به اسکله شبانه روزی برویم؟!

معمولاً سه اسکله برای سوار شدن به کشتی تفریحی در رودخانه هوانگپو وجود دارد. آنها در اسکله Shiliupu (منطقه اول)، اسکله Shiliupu (منطقه دوم) و اسکله Qinghuangdao هستند. لطفاً مکان دقیق و زمان حرکت کشتی از هر اسکله را بررسی کنید و اسکله مناسب را برای سفر دریایی خودتان را انتخاب کنید.

• اسکله شیلیوپو (منطقه اول):

ساعت کاری کروز: ۱۱:۰۰ الی ۲۱:۳۰
چگونه به آنجا برویم: تا تونل دیدنی بوند حدود ۱٫۸ کیلومتر فاصله دارد که با رانندگی ۵ دقیقه و با پیاده روی ۲۰ دقیقه طول می کشد. اتوبوس های شماره ۱۱، ۳۳، ۵۵، ۶۴، ۶۵، ۱۴۷، ۵۷۶ و ۹۳۰ می توانند شما را به اینجا برسانند.

• اسکله شیلیوپو (منطقه دوم):

ساعت کاری کروز: ۱۸:۰۰ الی ۲۱:۳۰ چگونه به آنجا برویم: تا تونل دیدنی بوند حدود ۱٫۹ کیلومتر فاصله دارد که با رانندگی ۵ دقیقه و با پیاده روی ۲۰ دقیقه طول می کشد. اتوبوس های شماره ۱۱، ۳۳، ۵۵، ۶۴، ۶۵، ۱۴۷، ۵۷۶ و ۹۳۰ می توانند شما را به اینجا برسانند.

• اسکله جاده Qinghuangdao :

ساعت کاری کروز: ۱۸:۳۰ الی ۲۱:۳۰
چگونه به آنجا برویم: حدود ۳٫۸ کیلومتر از تونل دیدنی Bund فاصله دارد که با رانندگی حدود ۱۰ دقیقه طول می کشد. اتوبوس های شماره ۲۸، ۳۷، ۸۵۳، ۱۳۵، ۱۳۴ و ۱۵۵ می توانند شما را به اینجا برسانند.


۳) با کروز رودخانه هوانگپو چه جاذبه هایی را می توانید ببینید؟!

رودخانه هوانگپو که حدود ۱۱۳ کیلومتر طول و ۳۰۰ تا ۷۰۰ متر عرض دارد از شانگهای می گذرد. این نماد و جوهر چشم انداز شهر شانگهای است. د بوند و خیابان Binjiang در کنار رودخانه هوانگپو نقاط دیدنی عالی ای هستند.

• تفاوت در میان کرانه غربی و شرقی رودخانه هوانگپو:

با قدم زدن در کنار رودخانه، می‌توانید بسیاری از معماری‌های بین‌المللی سرشار از رنگ‌ها و سبک‌های عجیب و غریب را ببینید. این معماری ها در کرانه غربی رود هوانگ‌پو در تضاد شدید با آسمان‌خراش‌های مدرن در کرانه شرقی، پل‌های زیبا، برج‌های یادبود، و پارک ها هستند. شما در کرانه شرقی می توانید نگاهی اجمالی به توسعه شهر شانگهای داشته باشید.

سفر دریایی در رودخانه هوانگپو آرامش بخش ترین راه برای داشتن درک کلی از گذشته، حال و آینده شانگهای در مدت زمان بسیار کوتاه است.

• پل وایبایدو(Waibaidu):

این پل در پایین دست نهر سوژو و ضلع غربی پارک هوانگپو قرار دارد و به رودخانه هوانگپو متصل می شود. این اولین پل تمام فولادی و تنها نمونه بازمانده از پل خرپای کوهانی است.

• بنای یادبود قهرمانان خلق:

این بنا که در جنوب رودخانه هوانگپو ایستاده است، به شکل تلطیف شده از سه تفنگ که به یکدیگر تکیه داده اند، ساخته شده است. این نماد مردم و ارتش های چین است که به دنبال آزادی برای مبارزه با تجاوز در تاریخ مدرن هستند.

• پارک هوانگپو:

این پارک در سال ۱۸۸۶ ساخته شد و اولین پارک در چین بود که به روی عموم باز شد و می توان آن را شاهد تغییر بوند نامید. این پارک ترکیبی از بنای یادبود قهرمانان خلق، موزه تاریخی بوند، ۱۲۰ متر طول و ۳٫۸ متر ارتفاع، مناظر باغ و… است. وقتی به کرانه شرقی رودخانه هوانگپو نگاه می کنید، از ناحیه مالی مرفه لوجیازوی با ساختمان های باشکوه پ برج های نمادین و… شگفت زده خواهید شد.

• برج شانگهای:

برج شانگهای با ۶۳۲ متر ارتفاع و ۱۲۶ طبقه، دومین ساختمان بلند در کل جهان است. این ابر آسمان‌خراش در منطقه مالی Lujiazui در شانگهای دارای بالاترین سکوی رصد و سریع‌ترین آسانسور جهان است. مسافران می توانند با آسانسور سریع با سرعت ۱۸ متر بر ثانیه به عرشه طبقه ۱۱۸ برسند و ساختمان های رنگارنگ مدرن شانگهای را تحسین کنند.

• مرکز مالی جهانی شانگهای:

مرکز مالی جهانی شانگهای که به عنوان یک آهنربای جهانی شناخته می شود، با ارتفاع ۴۹۲ متر و ۱۰۱ طبقه، سومین ساختمان بلند چین است. مسافران می توانند راهرو هوایی هیجان انگیز را در طبقه ۱۰۰ در ارتفاع ۴۷۴ متری تجربه کنند و منظره ای پانوراما از شانگهای داشته باشند.

•برج جینمائو(Jinmao):

برج جینمائو که در گذشته مرتفع‌ترین ساختمان چین بود، ۴۲۰٫۵ متر ارتفاع دارد و ۹۳ طبقه دارد. این یک ساختمان مدرن چند منظوره با دفاتر اداری، هتل پنج ستاره، مرکز کنفرانس و نمایشگاه، سرگرمی، رستوران ها و مراکز خرید و غیره است. مسافران می توانند در طبقه ۸۸ از شانگهای چشم اندازی مثل چشم انداز پرندگان داشته باشند.

• برج تلویزیونی مروارید شرقی:

برج تلویزیونی مروارید شرقی ساختمانی نمادین است که در منطقه مالی لوجیازوی با ارتفاع ۴۶۸ متر واقع شده است. مسافران می‌توانند از موزه تاریخ شانگهای دیدن کنند، در شهر بازی در کره پایین‌تر از آن لذت ببرند، پیاده‌روی ای بر روی سطح شیشه‌ای شفاف در ارتفاع ۲۵۹ متری در کره بالایی را تجربه کنند.


۴) عکس هایی از رودخانه هوانگپو:

رودخانه هوانگپو شانگهای
رودخانه هوانگپو شانگهای
امکانات کروز ها
امکانات کروز ها
رودخاته هوانگپو
رودخاته هوانگپو
کروز رودخاته هوانگپو
کروز رودخاته هوانگپو
کروز رودخانه هوانگپو شانگهای
کروز رودخانه هوانگپو شانگهای
کروز رودخانه هوانگپو
کروز رودخانه هوانگپو
کروز در طول روز
کروز در طول روز
بنای یادبود برای قهرمانان مردم
بنای یادبود برای قهرمانان مردم
اسکله qinhuangdao
اسکله qinhuangdao
اسکله شیلیوپو
اسکله شیلیوپو
چشم انداز از شانگهای
چشم انداز از شانگهای
پل waibaidu
پل waibaidu

۵) موقعیت مکانی رودخانه:

برچسب ها
بزرگترین رودخانه شانگهای بزرگترین رودخانه شانگهای چین پل های دیدنی چین جاذبه های توریستی چین جاذبه های توریستی شانگهای چین جاذبه های چین جاذبه های چین گردشگری جاذبه های دیدنی چین جاذبه های دیدنی شانگهای جاذبه های دیدنی شانگهای چین جاذبه های دیدنی شهر شانگهای جاذبه های شانگهای جاذبه های کشور چین جاذبه های گردشگری شانگهای جاذبه های گردشگری کشور چین جاهای دیدنی چین دیدنی های چین دیدنی های شانگهای دیدنی های شانگهای چین دیدنی های کشور چین رود مادر شانگهای رود مادر شانگهای چین رود هوانگ پوپ رود هوانگپو رودخانه هوانگ پو رودخانه هوانگپو رودخانه هوانگپو در چین رودخانه هوانگپو در شانگهای رودخانه هوانگپو در شانگهای چین رودخانه هوانگپو شانگهای رودخانه هوانگپو شانگهای چین رودخانه هوانگپو شیوار رودخانه هوانگپو کجاست رودخانه هوانگپو کجاست؟ شهر های دیدنی چین کروز رودخانه هوانگپو کشتی در رودخانه هوانگپو مکان های دیدنی پکن و شانگهای مکان های دیدنی در شانگهای مکان های دیدنی شانگهای مکان های دیدنی کشور چین هوانگ پو شانگهای هوانگ پو شانگهای چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن